Unice? Nici vorbă. Ei profită de faptul că lumea nu este cu actualităţile la zi şi că nu este atât de dezgheţată la minte. Pe bune acum, dacă toată lumea ar şti, nimeni nu s-ar arunca să muşte la „aşa ceva”.
00
NOU
#2
vasile
A devenit obiect de studiu articolul tau.
00
NOU
#3
mihai_fara_cont
Reclama Harley a fost modificata pentru un eveniment din din New York. Reclama originala: „Somewhere on an airplane a man is trying to rip open a small bag of peanuts.”
Toate ca toate, da’ reclama la Harley e foarte tare. Din cîte pricep, a fost ceva pentru creativi
NOU
#6
Maryan
Foarte tarii
00
NOU
#7
Dorin M.
Esti unic. La fel ca toti ceilalti…
00
NOU
#8
Andre
Reclama la Harley este geniala. Si apropo, textul marunt zice asa: „Give us life at ground level, rolling along the endless highway on a Harley-Davidson 100% depressurized. Just sunlight on chrome. The voice of a V-Twin riping the open air. And elbow room, stretching all the way to the horizon. Maybe you too think this is the way life ought to be lived. Time to spread some wings. The Legend Rolls On.”
00
NOU
#9
Sakura
Eşti unică şi vrei să porţi ceva unic? Ia loc la maşina de cusut… Fireşte, nimeni nu are interesul de a încuraja aşa ceva. Şi oricum nu-i nimic rău în a purta ceva ce poartă toată lumea. Dar dacă crezi că asta te face unică, eşti doar o prostă. O arhitectă proastă.
Interesantă ruptura de discurs. Uneori se insistă pe ideea că asta e la modă, asta poartă toată lumea, asta trebuie să porţi şi tu dacă vrei să fii în rând cu lumea. Alteori… cică eşti unică, ia de aici o cârpă la fel de unică, nu fii ca proastele care se îmbracă după modă.
00
NOU
#10
AI_core
ah, sakura, dacă ți’ai fi încheiat comentariul după cele trei puncte de după cusut!
Unice? Nici vorbă. Ei profită de faptul că lumea nu este cu actualităţile la zi şi că nu este atât de dezgheţată la minte. Pe bune acum, dacă toată lumea ar şti, nimeni nu s-ar arunca să muşte la „aşa ceva”.
A devenit obiect de studiu articolul tau.
Reclama Harley a fost modificata pentru un eveniment din din New York. Reclama originala: „Somewhere on an airplane a man is trying to rip open a small bag of peanuts.”
M-am apucat sa-mi scriu demisia…
Toate ca toate, da’ reclama la Harley e foarte tare. Din cîte pricep, a fost ceva pentru creativi
Foarte tarii
Esti unic. La fel ca toti ceilalti…
Reclama la Harley este geniala. Si apropo, textul marunt zice asa: „Give us life at ground level, rolling along the endless highway on a Harley-Davidson 100% depressurized. Just sunlight on chrome. The voice of a V-Twin riping the open air. And elbow room, stretching all the way to the horizon. Maybe you too think this is the way life ought to be lived. Time to spread some wings. The Legend Rolls On.”
Eşti unică şi vrei să porţi ceva unic? Ia loc la maşina de cusut… Fireşte, nimeni nu are interesul de a încuraja aşa ceva. Şi oricum nu-i nimic rău în a purta ceva ce poartă toată lumea. Dar dacă crezi că asta te face unică, eşti doar o prostă. O arhitectă proastă.
Interesantă ruptura de discurs. Uneori se insistă pe ideea că asta e la modă, asta poartă toată lumea, asta trebuie să porţi şi tu dacă vrei să fii în rând cu lumea. Alteori… cică eşti unică, ia de aici o cârpă la fel de unică, nu fii ca proastele care se îmbracă după modă.
ah, sakura, dacă ți’ai fi încheiat comentariul după cele trei puncte de după cusut!
Doar cei care își pierd libertatea știu să vorbească despre ea și să o aprecieze.