Bună dimineața, Saatchi&Saatchi PR!

Asteptarile clientilor se indreapta inspre cuantificarea eforturilor de comunicare in rezultate concrete. Clientii asteapta modalitati inovatoare si creative de implicare a consumatorilor. Agentiile trebuie sa demonstreze o intelegere corecta a mediului de business, a contextului economic si sa vina cu cele mai eficiente solutii de comunicare”, afirma sefa Saatchi&Saatchi PR. (sursa)

Aparent, e un interviu nou. Nu din 2007, nu din 2009, din 2013. Sunt surprins să aflu că o agenție de piar a aflat că i se cer rezultate și eficiență. Serios.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

2 comentarii

  1. Hai ca am vazut clientii, nu imi amintesc nimic de ei. Deci buna comunicarea. Macar acum o sa rupa cu food&nutrition. :)

    00
  2. cum….adica nu e necesar doar sa stea pe coada si sa pape banii clientilor pe campanii imbecile care nu atrag si nu spun nimic nimanui? Ce descoperire epocala!
    auzi….te pomenesti ca maine poimaine descopera astia ca pamantul e rontund (ish).

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.