netcamp live blogging

  • Piticu e suparat si vrea sa scoata reclama de pe prima pagina a trilulilu. saracul Sergiu, o sa moara de foame
  • avem prize si net. prizele le-am comandat cu 2 zile inainte si Cristi, ca o gazda buna, s-a executat

Hugh Mc Leoud

  • Hugh e mirat ca romanii n-au auzit de web2.0
  • the future belongs to geeks, cause nobody wants it
  • ar fi grozav daca oamenii din marketing ar crede in produsele pe  care le vand
  • trag cu ochiul la Noro cum modereaza prin neogen murdarii
  • cine a facut bani din blog? cine si-a triplat afacerile in 6 luni? (doar Hugh a ridicat mana)
  • 80% din viile din lume pierd bani. girls like winyards
  • bloggingul poate fi o strategie de marketing eficienta
  • daca competitia vorbeste despre voi, e foar o problema de timp pana clientii vor incepe sa vorbeasca despre voi
  • dezamagitor. discursul se pierde in explicatii si prostii
  • all products are social objects. oamenii socializeaza in jurul lor
  • cel mai important lucru de pe internet nu e internetul, ci obiectele despre care se discuta pe internet
  • pe internet totul este despre sharing
  • it pays to be first

Miel Van Opstal

  • suntem deja la web 4.0 sau 5.0
  • all these social things get on my nerves
  • uneori, toata socializarea e o pierdere de timp, daca o iei prea in serios
  • retelele sociale trebuie sa aiba ceva de oferit, pentru a supravietui
  • flase feedback kills the web
  • nu e nevoie de o pagina pe facebook pentru fiecare brand
  • e nevoie insa sa fii sincer pe internet/retelele de socializare
  • daca ai o companie, e bine sa ai un blog. dar unul onest.
  • every marketing agency must have a blog
  • brand love goes a long way
  • e un tip care are zune tatuat pe brat. zune e, daca nu stiti,  playerul portabil de la microsoft
  • engage with critics and opinion leaders. and teh rest will follow

Radu Ionescu

  • platformele de UGC sunt foarte  folosite la noi, desiu nu sunt foarte bine realizate
  • blogurile sunt unelte bune pentru agentii
  • bloggingul corporate
  • la succese video da exemplu businesstv
  • punerea de bannere pe siteuri a fost inlocuit de crearea de siteuri (exemplu morse.ro)
  • oamenii din sala au mai degraba cont pe linkedin decat pe facebook
  • viral marketing … budai beer

Rodrigo Sepulveda Schul

  • web2.0 is a lot of buzz words
  • in franta, ministrul comunicatiilor publica video
  • 3g is comming, forget about wireless
  • cand au pornit, toti le-au spus ca nu exista piata pentru video
  • don’t rely on the press
  • nu reinventati roata
  • internetul inseamna ca afacerea ta e e internationala din prima zi
  • spune niste chestii tehnice, despre ajax, servere, flash
  • web2.0 companies don’t buy ads. fii diferit!
  • there are no experts!
  • youtube is messy, prea mult continut. te uiti si nu revii
  • hulu is a youtube killer. dar nu admite streamingul in romania
  • brightcove suge la usability
  • keep it simple
  • florin intreaba ce e aia B2B. Noro trage cu ochiul si noteaza pe foaie idei
  • incearca sa explice de ce nu exista un bubble
  • invatati sa creati o piata, daca vreti sa faceti o afacere
  • cash is more important than your mother

Eirik Solheim

  • foarte plictisitor, are un stil monoton
  • sunt multi bani in internet, trebuie doar sa stim sa ii cheltuim

Cristi Mezei

  • are o prezentare tehnica, in care explica web2.0
  • explica modelul linkedin
  • crede ca doar blogurile ar trebui citite
  • publicitatea contextuala devine standard

(netul de la kfc merge binishor)

Partea a doua e oarcum boring pentru mine. Voi nota doar cateva idei.

Tipa de la Orange spune tampenii, intr-un stil monoton. Vorbeste despre ce a facut orange in viata, de plati online, de statistici romcard…

Manac are o prezentare foarte motivanta despre strategii de business si de viata.

Netstartup-ul a fost o aiureala, cel putin dupa mine. In sensul ca ideile schiopatau. Fix asta aveam nevoie, Emi, de inca un agregator! Bun proiect! Vladimir, castigatorul, va avea concurenta serioasa atunci cand marile companii vor decide sa participe.

Dupa ce netcamp a luat final, Dragos ne-a invitat la o discutie prelungita la Casa Doina. Oameni mai putin si mai dornici de socializare. Discutia s-a terminat pe la mizeul noptii

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. De fapt, nu exista :D !

    00
  2. Care reclamă? Ah, aveam adblock-ul pus.
    Nu văd de ce ar scoate-o, pare chiar decentă…

    00
  3. Borasc cand aud de Web X.X, borasc cand aud de blogging corporatist, borasc cand aud de socializare online.

    Mane, ai o lamaie?

    00
  4. Standardele sunt o nevoie, zic eu. Trebuie sa existe „legi” si trebuie sa existe cineva care sa faca legile astea. Bloggingul pentru companii o unealta buna de promovare, in curand,zic eu, o sa fie parte activa din SEM ( a se vedea nr de vizite pe bloguri ). De triplat afacerile in sase luni , destul de greu, investitii mari trebuie in orice, ca sa iti scoti si profit…ramane de vazut.
    rest are just gibberish..

    00
  5. NOU
    #5

    Povestile astea le-am mai auzit mane. Sunt satul de ele, le-am inteles. Acum, oamenii aia chiar nu prezinta nimic nou?

    00
  6. vezi ca, de fapt, omu’ ala zicea ca NU crede ca exista un bubble. cel putin asta am inteles eu 8-|

    00
  7. Fuck, pigule, mi-ai luat-o inainte cu Web X.X, nu mai termini mai zoso cu ineptia aia ?

    00
  8. Oare cand o sa intelegi ca trebuie sa mergeti inainte ? Internetul evolueaza…

    00
  9. De unde pana unde BusinessTV a fost un exemplu de succes in ceea ce priveste continutul video?

    00
  10. Multumim J MIhai, fara tine nu am fi observat ca Internetul evolueaza.

    Captain Obvious for the rescue.

    00
  11. mi-a placut manac, respect.

    si tipul celalalt, imi scapa numele, de zicea ca a plecat in 84 din .ro mi-a placut :)

    00
  12. @Cosmin – Mihai Crasneanu

    Astia 2 intr-adevar rocked

    00
  13. ;)) De data asta n-am mai fost nevasta lui piticu

    00
  14. UGC my ass , look @trilulilu , neogen , rol , acasa, 220, whetever .
    daca uploadul de clipuri de pe youtube este UGC mai e ceva de munca la internetul din .ro .
    cu noi romanasii . sa avem noi romanasii internetul nostru 2.0, sa vina google sa cumpere trilulilu si sa faca redirect catre youtube , ca tot clipurile alea sunt .

    00
  15. Mezei a avut o prezentare mai tehnica? A supt fund la greu. „Ajax e un framework care se foloseste de Ruby”. Pe slide-ul 7 din 9 descoperea LinkedIn si Bloglines de parca erau apa calda.

    Inteleg, te balbai, nu-ti iese… dar in cazul asta se vedea clar ca PPT-ul era conceput la misto. Gagiul stia ca prezinta la o conferinta de strategii si tendinte in mediul online?

    Si mi se pare de mare angajament faptul ca a scris pe blog „I will do a follow-up post about how much I hate conferences I speak at and why”. Sper ca a vrut sa spuna „how much I hate speaking at conferences and why”…

    00
  16. N-am site, n-am blog, asa ca nu caut publicitate dar zoso ori n-am vazut acelasi lucru ori tu chiar esti pe dinafara. Prezentarea a lui Solheim a fost plictisitoare? A fost foarte buna, au mai spus-o multi in jurul meu si l-a spus si Sepulveda pe blogul lui….. Si eu cred ca si el si Solheim se pricep la web 2.0 mai mult ca tine, nu? Ca tot ei lucreaza pe asta, cand pe blogul tau in afara de injuraturi si fite nu prea mai vad…. de altfel arata la ce nivel suntem ca singura grija a unora a fost sa cumpere domeniul kula.ro in loc sa invete cate ceva….

    Asa suntem noi la web 2.0… cica!!!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube