Orange vine cu o idee bună: montează două centre de chemat taxiuri în cadrul aeroportului internațional de jaf și jenă Otopeni
Bucureşti, 30 aprilie 2013. Începând din 30 aprilie, pasagerii care doresc să comande un taxi în zona Sosiri din cadrul Aeroportului Internaţional Henri Coandă din Bucureşti vor putea folosi sistemul Clever Taxi.
Astfel, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, în colaborare cu Clever Tech şi având sprijinul Orange, pune la dispoziţia pasagerilor două chioşcuri cu afişaj digital touch screen ce folosesc sistemul Clever Taxi. Cu ajutorul acestora călătorii români şi cei străini vor putea comanda un taxi şi vor fi preluaţi de acesta din zona Sosiri, taxiurile comandate având acces în această zonă. Chioşcurile cu afişaj digital permit comandarea unui taxi în mai multe limbi de circulaţie internaţională şi tipărirea unui bon cu detaliile privind compania de taxi comandată, numărul de indicativ al maşinii, intervalul de timp estimat până la sosirea taxiului, numărul de telefon al dispeceratului şi adresa de e-mail pentru sugestii şi sesizări.
Ideea e buna, dar minimalista: doar doua chioscuri?
@Alin: sunt de ajuns.
abia astept sa le testez azi
Si pana acum se putea c-da orice taxi de la sosiri . Ok – nu online cu touch-screen….
Intrebarea este: ce angajat Orange si-a luat teapa la taxi?!?
pana o sa se sature taximetristii sa mearga la comenzi facute la misto de aia care astepta autobuzu’…
Au rezolvat si problema cu strainii. E bun
Cei de la Orange au castigul lor stati linistiti,
Dar chiar si asa, tot sunt bune astfel de initiative.
Doar ne numim tara euro civilizata…
Uhm… asta e de bine sau de rau?
Imi place cum s-a ajuns sa se evite total solutia interventiei autoritatilor si se trece pe solutii private in ce priveste problema taxiurilor.
Poate ca sunt hater dar, maaare lucru. Te arde taximetristul si cu OPC-ul in spate. Ca nu te arde cu zeci de lei dar de o bere, doua, tot te arde. Depinde cum ii este lui sete sau cate tigari mai are in pachet.
Daca mai vede ca nu esti nici din Bucuresti, poti sa dormi ca te arde de nu te vezi.
Trebuie sa traiasca si el!
Ce taxiuri și cât costă?
@mihai_fara_cont: vreun top-management ai vrut sa zici, ca nu-l vad eu pe vreun tip din call-center sa poata sa faca asta. Sau…mai stii?
Saptamana trecuta cand eram prin aeroport, dupa check, la baie, erau doi de la „Brigada Speciala” sau cum le zice, fumau in baie, fara nici o jena, fara nici o problema ca regula e clara: FUMATUL INTERZIS!
Romania…..
Bun așa. Sunt curios care e partea de implicare a orange in chestiunea asta, in afara de reclama. Il testez joi când ajung
Nu pricep de ce nu colaboreza cu Sart Taxi, care au deja o aplicatie foarte ok in sensul asta.
Pui frumos aplicatia pe un terminal Android ieftin acolo cu putine customizari si iese super treaba.
Traditional companiile romanesti nu prea lucreaza impreuna. Din motive pe care nu le inteleg.
am inteles ca va fi un test pilot de 1 luna cu cele 2 chioscuri.
daca totul e ok, s-ar putea sa fie mai multe.
Cine este in spatele Clever Taxi?
Promoveaza aplicatia care a fost sustinuta de ei, Poti sa o gasesti cam pe toate platformele mobile. Eu o am si pe WP8 si pe iOS. Presupun ca e si pe Android.
2 sunt muuuuuult prea putine . Inainte erau 2 chioscuri unde te ajuta o persoana care stia ce face si tot se faceau cozi de 10-20 min.
In orice aeroport din lume unde exista aparate automate de chemat taxi / printat bilete / check in sunt cate 5 – 6 la fiecare 50 m. , nu am vazut cozi mai mari de 2 persoane.
Este mai emotionant decat primul sarut. Este un sentiment mai puternic decat un orgasm.
Am reusit sa gandim si „noi” un pic.
Bravo lor.
@Radu Tanasescu: Pentru că Star Taxi e în parteneriat cu Vodafone şi Clever Taxi cu Orange.
salut. sunt doua pentru ca este un program pilot. vor fi mai multe.
poate nu stiti cum functiona inainte cand se scriau cu pixul
nu se poate face din aplicatia mobila (deocamdata) deoarece este nevoie ca traficul sa fie fluid (lumea ar comanda de cand aterizeaza avionul; asa o face dupa ce se ridica bagajul/se trece de controale.
de ce clever, pentru ca are multe companii de taxiuri (vs star care introduce individual fara control; probabil vor intra si ei mai tarziu)
mai sunt multe de facut, este un inceput
de unde stiu ? soon va spun mai multe .
Tare mă tem că vor fi vandalizate in maximum 30 de zile :))
@gigi: la 3 țepe intri în black list și nu-ți mai vine taxiul a patra oară. Doar nu credeai că poți comanda un taxi ca anonim la nesfârșit. Cel puțin la aplicația de pe smartphone există această regulă. Nu știu cum o fi la aceste terminale din aeroport, dar bănuiesc că un nume la mișto și un număr de telefon pe care să ți-l valideze prin cod SMS tot tre să bagi.
Mie imi pare ca asta arata neputinta autoritatilor de a face ordine la Otopeni in randul taximetristilor.
@Gabi Voicu: neputinţă sau nevoinţă?
Acum doua zile am venit acasa de la Dortmund cu o cursa ieftina. In afara de faptul ca 1/3 din calatori erau suedejci emancipate, care probabil lucreaza prin bordelurile din Germania, la aeroport tot mai dadeai de indivizi cu „doriti un taxi”, zeci de persoane de culoare inchisa, imbracate in maieu scuipind coji de seminte la iesire din cladire, iar militianul de la transporturi se plimba fara nicio problema printre ei. Cam asa primim strainii…
Degeaba au pus ei info-chioșcuri pentru comenzi. Țeparii tot țepari.
Vin și te iau direct cu aparatul pornit (cică așa e regula, ca aparatul să fie pornit din momentul în care preiau comanda), care rămâne în poziție aplecată toată durata cursei, ca să nu vezi cu cât ești țepuit.
Am trăit-o pe pielea mea, am auzit-o și de la alții. Noroc că știam de faza cu tipul care s-a dat străin și i-a estimat el costul taximetristului pâna la Casa Presei Libere (care cerea 20 de euro pe cursă, deși făcea 20 RON) și atât i-am dat și eu.