Patru poze foarte mişto cu podurile şi nodurile autostrăzii care va lega Sibiul de Arad. Momentan se lucrează la maşinăria care ne va teleporta peste Valea Oltului direct la Sibiu. Aud din surse sigure că negocierile cu extratereştrii s-au împotmolit la decizia dacă teleportorul să aibă sau nu rovignetă.
(sursa)
din seria prea frumos sa fie adevarat. oh ce faine poze.
acesta autostrada e unul din cele cateva lucruri bune facute de guvernul Boc. din pacate inaugurarea o va face Ponta & co
@raul, nu se stie daca inaugurarea o va face Ponta & co pentru ca deja se aude despre ilegalitati legate de desemnarea contractelor cu contructorii ceea ce poate duce chiar la rezilierea lor => intarzieri de cativa ani
Legat de titlu, desi face parte tot din A1, asta este autostrada Deva-Orastie, iar acela este Muresul.
In afara de asta, arata extraordinar si o sa mai fie si finalizata inainte de termen. Nu credeam ca e posibil asa ceva in Romania
Prea misto, n-ai zice ca e in Romania.
Offtopic. Bai ce anti-basist e Arhi
S-a suparat ca a iesit ARD-ul la Poll CHIAR LA EL PE BLOG pahahaha…ma doare burta de ras. http://poll.pollcode.com/yrr8lb_result?v
Bah , ce tara faina avem
@tibi: la logica zig-zagului din poza 3, ai zice.
ba, dar serpuita mai e.
@kodeina: iar vin toti expertii in autostrazi din Romania sa spuna ca autostrada e in zig-zag fara sa tina cont de zoomul la care a fost facuta poza. Mai zi-ne capitane! https://support.google.com/mapmaker/answer/7195127
Sa moara bibi daca exista vreun lucru despre care sa nu se trezeasca cineva sa comenteze aiurea ca si cum el ar fi inventat raza curbei la autostrada in normativele europene.
@daniel: genul ala de expert in autostrazi pe care alt expert in autostrazi incearca sa-l contrazica, a?
@kodeina Nu fi tălâmb. Omul a dat link la google maps, nu trebuie sa fii expert in autostrazi sa vezi cum arata de fapt curbele.
Exista unii dobitoci care cred ca autostrazile se fac doar in linii drepte. Astia sunt cei care nu gandesc ca autostrazile trebuie sa ocoleasca asezarile umane, trebuie sa treaca peste ape acolo unde albia e cea mai mica, sau peste drumuri nationale, trebuie sa treaca pe acolo unde solul permite constructia fara investitii suplimentare in stabilizarea pamantului, etc. Pentru acesti dobitoci nu are rost discutia despre constructia de autostrazi…ei stiu deja cum e mai bine.
normal ca-s strambe. Pretul e platit la kilometru.
Foarte tare.Deci se poate.Cat despre partea cu telportorul am auzit si eu ceva.Din surse ce nu pot fi citate am aflat ca cineva din partea romana care poarta negocierile a cerut spaga un ozn model q7 si 2 costume spatiale roz pt fi-sa.Daca nu au spus ca oricum tara noastra mai are o oferta de la aia cu Poarta Stelara.Pentru asta nu stiu ce spaga sa oferit dar cica exista riscul sa te trimeata in Sibiul dintr-un univers paralel unde Dan Diaconescu e presedintele Romaniei.
n-arata rau. dar, frate, iar nu le ies strazile in linie dreapta?! de ce le-or face asa cotite pe cimp?!
@ franco Au fost cel putin doi oameni care, mai devreme, au explicat, si pareau ca stiu despre ce vorbesc, cum sta treaba cu autostrazile in linie dreapta. Desi nu-mi place sa jignesc, nu pot sa nu-i dau dreptate lui @didi, exista multi dobitoci.
@Didi: De fapt drumurile nationale trec peste autostrada.
@Robintel: Daca vrei sa nu te plictisesti pe autostrada ia-ti o masina mai puternica. Numai sa nu incerci sa depasesti pe contrasens !
Prefer oricând o autostradă în zig-zag uneia drepte precum A2. Pur și simplu, pe autostrăzile drepte te plictisești și riști să devii neatent.
In poza 3 zici ca-i zidul chinezesc.
Arată bine, aș vrea să o deschidă ca să poate fi utilizată.
Mi se pare trist că stăm să ne minunăm de niște chestii destul de normale pentru o societate dezvoltată, … ahh dar stai încă n-am ajuns acolo.
@Florin…unele da, unele trec pe sub.
Didi (#13) si Robintel (#18) know what’s up. Aia cu „ia uite ce de curbe, sigur pt ca-s facute la km”, probabil au auzit de autostrazi doar la radio si au impresia ca in Germania (unde cred ei ca toata lumea merge cu 250km/h) autostrazile sunt trasate cu rigla pe harta.
Daca ar folosi net-ul si la altceva decit a emite pareri neavizate ar vedea ca si in Franta, si in Germania si peste tot prin Europa autostrazile sunt pline de curbe. Asta din motivele enuntate mai sus: economice, tehnice si pt ca pe autostrazi drepte riscul de a adormi sau a iti pierde concentrarea.
Nu mai zic ca risti sa ai idioti care baga cruise control si incep sa faca cine stie ce (jocuri/sms-uri pe telefon etc) si cind in sfirsit apare o curba sau daca e o problema pe autostrada si aia din fata sunt opriti, respectivul sa intre cu 120km/h fie in parapeti, fie in altii. Si sa zici ca daca e o masina mica, mai e cum mai e, dar un TIR e muuult mai periculos.
Numai la români autostrăzile de câmpie (cele mai simple și ușor de construit) sunt șerpuite.
Noroc ca A2 a fost proiectată și începută pe timpul lui Ceaușescu ca altfel era în zig zag.
ooooo, stai asa ca au venit expertii in proiectare de autostrazi, cei mai priceputi dintre oameni care stiu ei mai strasnic decat oricine cum trebuie sa fie autostrada, ce curbe, ce asezari sa ocoleasca, ce sol consolidat si ce albie traversata. evident, toti ceilalti sunt idioti, dobitoci si in general, suboameni.
pai zic, alte didi, robintel si alti geniali sa ne explice cum s-au aplicat principiile enumerate de catre ei fix in poza 1 si 3. cum e cu solul, cu raurile, cu asezarile umane, cu raza curbei.
Andrei, unde vezi tu campie in pozele astea? Ai chiulit la geografie in clasa a 4-a?
@PCH: am deschis subiectul mai sus si de atunci latra incontinuu. e fun sa-i vezi cum se agita se te muste de cur