După cât sex oral şi-au luat agenţiile de publicitate Propaganda şi Armada şi compania Secom pentru dezastrul cu “urăşte-i”, aş vrea să îl văd pe idiotul care mai insistă că “reclama negativă tot reclamă e” şi să le explice şi meseriaşilor de la Propaganda sau Armada (că nici ei nu ştiu pe ce lume sunt şi care la ce firmă lucrează, contul Secom fiind câştigat de Propaganda, dar campania executată de Armada)(iar îmi aduc aminte de Cristi Pârvan, care nu ştia în ce calitate s-a dus undeva) cum stă treaba cu reclama asta negativă care e de fapt pozitivă şi că vor câştiga clienţi noi de acum încolo.
ps: Ioana Mihai de la IQAds, cităm şi noi sursa când aflăm ceva de pe la alţii?
Off topic: cum poți cere cuiva să citeze sursa, într-un articol în care pui poză asupra căreia nu ai drepturi de autor și la care nu ai citat nici tu sursa? Surse de genul „de pe google images” nu se pun, că-i ca atunci când râzi de Antene că dau „youtube.com” ca sursă la filmările din reportajele lor.
@Iulian: mă uit pe siteul tău şi văd că te ocupi cu identitatea vizuală. gen, ar trebui sa recunoşti un stop-cadru dintr-un film.
dincolo de reactia ,,societatii civile” exagerata si intotdeauna pentru motive gresite ramane faptul ca intr-adevar autismul te poate face sa iti urasti copilul pentru cateva momente trecatoare dar asta poti sa o afli doar vorbind cu cei afectati si nu de pe bloguri. o sa rad singur in casa ca prostu’ peste un an cand secom va anunta cresteri ale vanzarilor cu 30%…
Imi pot imagina cat de inteligent s-a simtit cretinul care a avut ideea asta pana sa iasa public clipurile.
In alta ordine de idei, nu se iese in Romania cu caciula in mana si cu privirea in jos pentru scuze si recunoasterea unei greseli evidente. Mai bine incercam o smecherie ieftina, ce gâtu’ măsii, noi suntem creativi de mii de ieuro pe luna, îi prostim noi cumva.
pwnd
Da reclama a rulat la TV?
@Iulian: Banuiesc ca intra in categoria „fair use”. Nu garantez, da cand am facut 10 episoade de CineMania (prima mea emisiune pe YouTube produsa, filmata si editata de mine de care sunt semi-multumit) in care discutam despre filme si seriale. Si foloseam trailerul filmului la care faceam recenzia, YouTube mereu ma tragea de urechi ca nu am drepturi de autor pe acel continut, da ma lasa in pace si punea reclame pe clip.
Eu contestam acuzatia prin „fair use” deoarece tot ce foloseam era pe domeniu public (toata lumea putea sa vada acele imagini/secvente chiar pe YouTube) si foloseam continutul pentru a-l promova si critica.
Ce ne facem ca acum au dat-o pe iubire. iubeste-i.ro si ne acuza pe noi de hate-speech
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=335131599917040
Stii ce e dur? Ca sunt multi care ii lauda …
De la Arhi nu mă aștept să înțeleagă, el oricum merge după logica conform căreia e absolut legal să piratezi acasă un film odată ce ai plătit să-l vezi în cinema. Același Arhi care-și punea într-un timp watermark pe poze găsite pe google, pe principiul că munca de căutare pe Google Images trebuie protejată cumva, nu? Cu atât mai puțin mă aștept de la el să înțeleagă cu ce se mănâncă identitatea vizuală și faptul că nu are nici cea mai mică legătură cu stop-cadrul, editarea video etc.
Stop-cadrul nu se supune drepturilor de autor… because of reasons? Cu atât mai mult cu cât folosești imaginea respectivă în scopuri comerciale. „Gen”, indirect scoți bani și de pe urma modului în care cosmetizezi articolele de pe blogul ăsta; articolul e textul compus de tine + elemente de grafică, e un tot unitar, corect? Uploadarea întregului film aici pe blog ar fi încălcat anumite drepturi, însă folosirea unui cadru din același film e mai mult decât ok?
Nu-i vorba că mor acum de foame cei care au făcut filmul, zic doar că e puțin ironic să îi tragi pe alții de urechi pentru anumite chestii pe care le practici și tu. Ai multe articole la care ai pus poze—foarte bine alese de cele mai multe ori, trebuie să recunosc—fără să dai sursa.
@Iulian: fără a părea ironic sau superior, ai nişte idei bune, din păcate nu se aplică in cazul de faţă. am în ţeles, e 6am, crezi că ai prins ceva, dar crede-mă, eşti pe o pistă greşită.
@Iulian – cauta copyright infringement and fair use of copyright protected materials.
@exvpa: nu, e prea complicat, e de ajuns să caute press photos sau să se gândească că un stop-cadru dintr-un film nu e incălcarea drepturilor de autor, ci din contră.
Referitor la titlu “Reclama negativă tot reclamă e”
se poate vedea si la noi cum Dan Diaconescu isi face reclama pe gratis :))
cumva mã îndoiesc de creşterea vînzãrilor secom. publicul lor ţintä este pe internet, nu cumpärä bunica din vîrful muntelui suplimente alimentare de 500 de lei pe lunä. încã mai aştept sä îşi asume cineva de-acolo responsabilitatea, reţeta „am fost un dobitoc” e mai eficientä decît tertipurile pe care le folosesc acum.
@paradigma: asta era înainte de campanie. acum, pe lînga „neuro optimizer”, ţi se va recomanda şi un flacon de „crap cleaner”, pentru rezultate şi mai fantastice.
m-am uitat de curiozitate pe site-ul Secom (astia de vand apa sfintita numita ‘neurooptimizer’ din campania cu ura), la ce zice trafic.ro ca se intampla cu traficul lor.
Inainte de celebra campanie aveau cam 1000 de vizite pe zi. Dupa ce a inceput lumea sa discute una, alta pe bloguri au ajuns la 1700 de vizite pe zi. Nu era mai ieftin sa cumpere un link la zoso pentru 700 de vizite in plus pe zi? Zic si eu.
@liviu nu e 500lei, e doar „247, pret recomandat”
Iulian, rezumand ce au spus colegii mei, esti prost, dar iti place sa ai pareri. votezi cu basescu, nu?
Cetin, învață de la Vali cum să răspunzi cuiva în scris atunci când ești în dezacord cu persoana respectivă. Mai stai pe lângă el, ia-ți notițe. Știi vorba aia din popor, „mai degrabă prost de-al lui Băsescu decât grobian”.