blogoAutor:
valisâmbătă, 22 septembrie 2012, 23:51 4924 47
Nu ştiu cum vi se pare vouă, dar mie îmi place cum arată noul Logan. Pare mai agresiv aşa, şi seamănă un pic cu Megane. Am văzut că există şi modele cu Cruise Control, tare aş vrea să văd mai multe locuri unde poate fi folosit.
Grila seamana putin cu cea de la de la VW si la fel si formele laterale ale masinii. Look-ul nou nu mi s-a parut un progres pentru nemti, dar pentru Dacia cu siguranta ar fi o apropiere favorabila.
imi plac specialistii care comenteaza, invariabil de masina, cu formula ‘plastic ieftin’. da, reali specialisti.
NOU
#7
Lucaciu
Da, reali specialisti. Si unii au si credite cheltuite pe masini de fite de pe afara si urla sa le preia statul datoriile.
00
NOU
#8
LHK
„arata bine, merge bine etc… dar tot dacie ramane”.
Asta e cel mai imbecil cometariu citit saptamana asta.
00
NOU
#9
digi
salut. vad ca vine cu senzori de parcare…este o chestie si asta :)) … da tot DACIE ramane (astept sa vad motorizarile, care sigur si de data asta iar lasa de dorit ….)!! o zi buna …
@Arhi
Cu ce difera specialistii de la masini de specialistii de la telefoane care spun de s3 ca e „plastic ieftin”?
00
NOU
#13
dan28
Arata foarte decent si oricum ultimele motorizari au fost foarte bune, acuma nu va asteptati sa aveti 300 cp pe o dacie. Masina ieftina, intrerinere ieftina, piese ieftine.
00
NOU
#14
alekse
In afara de faruri, pozitii si spoilere este la fel ca inainte. Pare mai degraba facelift decat un nou model.
00
NOU
#15
Ciprian
@SilviuB: un BMW Full la €6000 an fabricatie 1999. Niste pârliţi.
Sunt curios dacă măcar senzorii ăia de parcare care se văd în poze vor fi disponibili ca opțiune pe piața din România.
NOU
#18
vali
@Znuff: cum ar fi un 1.5dci cu cutie automată şi senzori de parcare la 7.000€?
NOU
#19
ina
Cu siguranta e un pas inainte.
00
NOU
#20
Attilla
@zoso: 1.5dci, 160CP, cutie automata si senzori de parcare la 7000e este dotare standard intr-o „tara civilizata” si pentru un 500 in plus se placheaza cu mahon…..inclusiv podeaua…sa fii nevoit sa te descalti cand intri in el si se adauga GPL
00
NOU
#21
vali
@Attilla: 1.5dci 110cp, cutie automată, senzori spate şi abţipild cu NFS sau 2fast4u.
NOU
#22
Gabriel Baciu
Nu arată rău. Pare mai impunător și mai matur dar pe alocuri ușor simplist. La exterior e arătos, interiorul însă e trist.
Surprinzător de bine arată noua Dacia Sandero. Practic i-au tăiat fundul Loganului și au obținut un hatchback. Au păstrat inclusiv blocurile optice spate de pe Logan probabil în primul rând din motiv de costuri dar inpresia generală e că totul se leagă foarte bine. Aduce un pic a Polo.
E si greu sa faci o masina mai urata ca Loganul de baza. Orice modificare ar face Dacia, n-ar putea avea ca efect decat o imbunatatire a cutiei pe 4 roti initiale.
00
NOU
#25
Probiu
S-ar putea sa avem parte de o surpriza, motor turbo pe benzina de 0,9, 90 cp sau 1,0 cu vreo 100cp.
00
NOU
#26
saragea
Pariu ca multi dintre cei ce criticato noul logan, nici macar nu aveti bani de el! E o masina ce arata chiar bine, mai ales Sandero, mie si vechiul Sandero mi-a placut foarte tare! INteriorul arata bine, cu acel ecran, dar frustratii comenteaza de plasticul de pe bord, ce sa-i facem e nasoala treaba cu voi , astia obisnuiti cu pielea fina ce va inconjoara in ale voastre Benley-uri, S-uri! Pacat ca mergeti cu ratb, sau cu vreo pisicuta,urs, gaine sau cum le-o mai zice acelor mari BMW-ee,ce emana disperare si saracie combinata cu prostie!
00
NOU
#27
Ovi
Chiar imi place, desi seama putin cu vw in partea frontala.
Pare mult mai matur acum Loganul.. Sa vezi ce comentarii vor avea toti priceputii patriei cand va aparea motorizarea de 0.9 litri, turbo cu 90 de cai. Avand experienta cu sarma si patentul la dacia antica, stiu ei cum nu e bun un asemenea motor, dom’le !
Urmasii lui nea’ Caisa stiu tot ! :))
Cum s-o defini, in conceptia unora, plasticul scump?
00
NOU
#29
CLD
Din laterala seamana mult cu vechiul renault symbol , dar e frumoasa
00
NOU
#30
Iulian
Asa-s astia care n-au bani nici de-un scuter. Incep cu tot felul de comentarii tampite, cum ar fi plasticul ieftin,bordul saracacios, motoare mici,putini cai putere, etc. Bine ca viseaza ei la masini de lux pe care nu le vor avea niciodata. Asta in timp ce se tin de bara din autobuz.
00
NOU
#31
Andrei
Iuliane , viseaza la Bemve din jermanica cu 1 mil km la bord . Pardon , cu 10.000 km la bord , condus timp de 10 ani de o batranica care folosea masina doar cand facea piata
00
NOU
#32
Adi
Hai ca incet incet ajunge si Loganu sa traga spre o masina acceptabil frumoasa…
@zoso: personal n-as avea pretentia sa o cumpar la 7000€ cu optiunile alea, dar din cate stiu eu indiferent de cat esti dispus sa dai, nu poti cumpara cu optiunile alea in tara, decat s-o aduci de undeva din Vest.
Plus, mai exista mitul ala cu Loganurile vechi care la acelasi pret ca la noi, la Nemti erau mai bune
Nu va mai cacati pe voi ca pute. In 2007 Logan faza 1 avea un plastic ordinar inauntru, nici nu se compara cu Aveo care costa la fel si era mai dotat. De siguranta nici nu mai are rost sa zic nimic, oricum sunt destui aia care in 2005 au dat o caruta de bani pe o masina fara ABS.
Cum e Logan 2? Arata decent, mie si facelift de la 1 mi-a placut. Ca e plastic ieftin la interior ? Pai spre deosebire de altii care-si dau cu parerea din presupuse eu astept sa-l ating si dupa aia va zic daca e sau nu ieftin plasticul. Oricum Renault in general nu exceleaza la calitatea plasticului si calitatea finisajelor.
Daca nu era Rabla Loganul nu prea avea succes in Romania, poate doar ca masina de firma / taxi. La 8-10.000 gasesti masini capabile. Da, basite 5 ani de un neamt.
00
NOU
#41
ludovic_a_lu_Veta
Din poze mie mi se pare ca usile sunt incongruente cu caroseria. Linia de pe aripa din fata se intrerupe brusc in drepul usilor (ma rog i-au facut o curba inspre jos) si revine pe aripa spate.
Cred ca aia de la reno si-au zis „ba, e prea frumoasa, hai sa facem usile skinny ca dup-aia nu ma ia nimeni reno..”
Botul e chiar frumos. Rotiliiun pic cam mici.
Parerea mea, are este.
@fanu: De ce sa-l stearga, ca ai tu conserva marca logan si te simti deranjat? Decat sa dai gramada de bani pe conserva aia purulenta mai bine iti cumperi bicicleta
00
NOU
#45
maniak
Arata mult mai european, in a good way. GRila fata si farurile sunt VW iar spatele tot din grupul vag folosite pe seat si polo .
Daca ar renunta la interior la grilele alea de aerisire grosolane si ar merge pe ceva mai finut gen skoda sau opel astra, butoanele de geamuri sa fie si ele la locul lor adica pe usi nu pe bord, nu sub scaun, nu sub frana de mana , o cutie automata si un motor 1.5 diesel de 110 cai ar fi probabil the winning combination .
Arata cu siguranta mai bine si se va vinde in continuare. Daca ar incerca si un plastic mai putin dur si care sa arate mai putin ieftin la interior…
urat rau
are bot de chevrolet
Nu stiu ce ar putea sa-i multumeasca pe cocalarii astia de mai sus. Poate un BMW full la 6000 E?
Grila seamana putin cu cea de la de la VW si la fel si formele laterale ale masinii. Look-ul nou nu mi s-a parut un progres pentru nemti, dar pentru Dacia cu siguranta ar fi o apropiere favorabila.
imi plac specialistii care comenteaza, invariabil de masina, cu formula ‘plastic ieftin’. da, reali specialisti.
Da, reali specialisti. Si unii au si credite cheltuite pe masini de fite de pe afara si urla sa le preia statul datoriile.
„arata bine, merge bine etc… dar tot dacie ramane”.
Asta e cel mai imbecil cometariu citit saptamana asta.
salut. vad ca vine cu senzori de parcare…este o chestie si asta :)) … da tot DACIE ramane (astept sa vad motorizarile, care sigur si de data asta iar lasa de dorit ….)!! o zi buna …
Arata bine, fata si spatele seamna mai degraba cu vw polo https://en.wikipedia.org/wiki/File:VW_Polo_V_20090717_front.JPG
nu il poti sterge pe terminatul de digi cu comentariul lui doct ?
@Arhi
Cu ce difera specialistii de la masini de specialistii de la telefoane care spun de s3 ca e „plastic ieftin”?
Arata foarte decent si oricum ultimele motorizari au fost foarte bune, acuma nu va asteptati sa aveti 300 cp pe o dacie. Masina ieftina, intrerinere ieftina, piese ieftine.
In afara de faruri, pozitii si spoilere este la fel ca inainte. Pare mai degraba facelift decat un nou model.
@SilviuB: un BMW Full la €6000 an fabricatie 1999. Niste pârliţi.
Iar au dat franțuzii șpe mii de euro…sa critice !!!
Acum mai arată a mașina din secolul 21.
Sunt curios dacă măcar senzorii ăia de parcare care se văd în poze vor fi disponibili ca opțiune pe piața din România.
@Znuff: cum ar fi un 1.5dci cu cutie automată şi senzori de parcare la 7.000€?
Cu siguranta e un pas inainte.
@zoso: 1.5dci, 160CP, cutie automata si senzori de parcare la 7000e este dotare standard intr-o „tara civilizata” si pentru un 500 in plus se placheaza cu mahon…..inclusiv podeaua…sa fii nevoit sa te descalti cand intri in el si se adauga GPL
@Attilla: 1.5dci 110cp, cutie automată, senzori spate şi abţipild cu NFS sau 2fast4u.
Nu arată rău. Pare mai impunător și mai matur dar pe alocuri ușor simplist. La exterior e arătos, interiorul însă e trist.
Surprinzător de bine arată noua Dacia Sandero. Practic i-au tăiat fundul Loganului și au obținut un hatchback. Au păstrat inclusiv blocurile optice spate de pe Logan probabil în primul rând din motiv de costuri dar inpresia generală e că totul se leagă foarte bine. Aduce un pic a Polo.
seamana bine cu megane
E si greu sa faci o masina mai urata ca Loganul de baza. Orice modificare ar face Dacia, n-ar putea avea ca efect decat o imbunatatire a cutiei pe 4 roti initiale.
S-ar putea sa avem parte de o surpriza, motor turbo pe benzina de 0,9, 90 cp sau 1,0 cu vreo 100cp.
Pariu ca multi dintre cei ce criticato noul logan, nici macar nu aveti bani de el! E o masina ce arata chiar bine, mai ales Sandero, mie si vechiul Sandero mi-a placut foarte tare! INteriorul arata bine, cu acel ecran, dar frustratii comenteaza de plasticul de pe bord, ce sa-i facem e nasoala treaba cu voi , astia obisnuiti cu pielea fina ce va inconjoara in ale voastre Benley-uri, S-uri! Pacat ca mergeti cu ratb, sau cu vreo pisicuta,urs, gaine sau cum le-o mai zice acelor mari BMW-ee,ce emana disperare si saracie combinata cu prostie!
Chiar imi place, desi seama putin cu vw in partea frontala.
Pare mult mai matur acum Loganul.. Sa vezi ce comentarii vor avea toti priceputii patriei cand va aparea motorizarea de 0.9 litri, turbo cu 90 de cai. Avand experienta cu sarma si patentul la dacia antica, stiu ei cum nu e bun un asemenea motor, dom’le !
Urmasii lui nea’ Caisa stiu tot ! :))
Cum s-o defini, in conceptia unora, plasticul scump?
Din laterala seamana mult cu vechiul renault symbol , dar e frumoasa
Asa-s astia care n-au bani nici de-un scuter. Incep cu tot felul de comentarii tampite, cum ar fi plasticul ieftin,bordul saracacios, motoare mici,putini cai putere, etc. Bine ca viseaza ei la masini de lux pe care nu le vor avea niciodata. Asta in timp ce se tin de bara din autobuz.
Iuliane , viseaza la Bemve din jermanica cu 1 mil km la bord . Pardon , cu 10.000 km la bord , condus timp de 10 ani de o batranica care folosea masina doar cand facea piata
Hai ca incet incet ajunge si Loganu sa traga spre o masina acceptabil frumoasa…
Arată mai frumos,într-adevăr.
@zoso: personal n-as avea pretentia sa o cumpar la 7000€ cu optiunile alea, dar din cate stiu eu indiferent de cat esti dispus sa dai, nu poti cumpara cu optiunile alea in tara, decat s-o aduci de undeva din Vest.
Plus, mai exista mitul ala cu Loganurile vechi care la acelasi pret ca la noi, la Nemti erau mai bune
Aia de la VW ce spun ?
Eu dau drumu la cruise control si pt 5 km.
sandero imi place mai mult. nu stiu, facand-i si spatele ala, l-au termiant intr-un final
la logan, inca nu m-am obisnuit cu spatele.
Arata binisor ,dar vorba lu’ Arhi .. tot dacie ramane :))
@tarabostes. Loganul la data la care a fost lansat (2004) arata mai bine ca o gramada de alte masini din clasa lui:
Nu va mai cacati pe voi ca pute. In 2007 Logan faza 1 avea un plastic ordinar inauntru, nici nu se compara cu Aveo care costa la fel si era mai dotat. De siguranta nici nu mai are rost sa zic nimic, oricum sunt destui aia care in 2005 au dat o caruta de bani pe o masina fara ABS.
Cum e Logan 2? Arata decent, mie si facelift de la 1 mi-a placut. Ca e plastic ieftin la interior ? Pai spre deosebire de altii care-si dau cu parerea din presupuse eu astept sa-l ating si dupa aia va zic daca e sau nu ieftin plasticul. Oricum Renault in general nu exceleaza la calitatea plasticului si calitatea finisajelor.
Daca nu era Rabla Loganul nu prea avea succes in Romania, poate doar ca masina de firma / taxi. La 8-10.000 gasesti masini capabile. Da, basite 5 ani de un neamt.
Din poze mie mi se pare ca usile sunt incongruente cu caroseria. Linia de pe aripa din fata se intrerupe brusc in drepul usilor (ma rog i-au facut o curba inspre jos) si revine pe aripa spate.
Cred ca aia de la reno si-au zis „ba, e prea frumoasa, hai sa facem usile skinny ca dup-aia nu ma ia nimeni reno..”
Botul e chiar frumos. Rotiliiun pic cam mici.
Parerea mea, are este.
@Costin (10): Hahaha! Touche! :))))))
Arata chiar misto!
@fanu: De ce sa-l stearga, ca ai tu conserva marca logan si te simti deranjat? Decat sa dai gramada de bani pe conserva aia purulenta mai bine iti cumperi bicicleta
Arata mult mai european, in a good way. GRila fata si farurile sunt VW iar spatele tot din grupul vag folosite pe seat si polo .
Daca ar renunta la interior la grilele alea de aerisire grosolane si ar merge pe ceva mai finut gen skoda sau opel astra, butoanele de geamuri sa fie si ele la locul lor adica pe usi nu pe bord, nu sub scaun, nu sub frana de mana , o cutie automata si un motor 1.5 diesel de 110 cai ar fi probabil the winning combination .
Pe consola aia e un ecran taciscriin?
A, si de ce stalpii dintre portiere nu sunt negrii, cum sunt la Logan ph2? Sau la restul masinilor cat-de-cat recente..