Pişcotosfera

papagaliAu dreptate haterii când latră că bloggerii nu ştiu decât să alerge după pişcoturi. Mă uitam cu tristeţe cum au alergat să scrie toţi de cât de naşpa a fost la lansarea Turbohalle şi mi-am adus aminte de piaristele care mi se plângeau că cheamă bloggeri la petreceri şi lansări şi ei uită cu lunile să scrie, pentru că sunt ocupaţi să meargă la alte evenimente sau pur şi simplu nu au chef să scrie.

Dar când sunt plătiţi, de drag aleargă să umple pagini cu bullshituri triste. Şi îmi pare rău că unii trag să fie relevanţi, utili şi să crească blogosfera şi alţii o împuşcă în cap.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Pentru PR, asta ar trebui să fie o mană cerească. Dacă lucrurile sau aşa cum spui, atunci se poate alcătui un „short-list” cu oameni în care poţi avea cu adevărat încredere.
    Desigur, pentru asta ar fi nevoie de ceva raţiune şi na, când vine vorba de PR e mai greu de găsit pe toate drumurile :)

    00
  2. De ce se intampla asta, Vali? Pentru ca la noi inca se lucreaza „la kil”. Cu cat mai multi bloggeri, cu atat mai mare expunerea, cu atat mai bine (Asta in viziunea organizatorilor). Ulterior isi vor da seama, daca isi vor da bineinteles, ca 30% au venit din plictiseala, 30% pentru a-si da cu prezenta, 20% pentru ca sunt interesati in mare si abia restul pentru ca sunt interesati si vor sa contribuie la dezvoltarea sau promovarea produsului respectiv.

    Unde mai pui ca multi nu vor scrie pentru ca nu stiu ce sa scrie. Nu poti chema pe unul pasionat ce masini, ce are un blog auto sa spunem, sa participe la lansarea unui DSLR profesional si sa te mai astepti sa si scrie despre asta, atat timp cat el este paralel cu domeniul respectiv. E logic.

    Aaa, ca-l poti „stimula” sa umple 10 posturi cu rahaturi asta da, e adevarat, insa unde ar mai fi „informatia pretioasa” si „dovada” ca tu chiar stii despre ce vorbesti?

    00
  3. Dar dupa alergat vine si scrisul, si daca presezi si presezi si presezi o sa fie naspa de cel ce preseaza ca blogerul sa scrie. Poate toti sunt chemati sa ofere un feedback pozitiv si chiar nu pot sa dea feedback pozitiv, alegand sa taca.

    00
  4. Nu trebuie dovezi. Daca Gigica si Gigel cu Iphone in mana a citit pe site ca DSLR-ul ala e bun, pai il cumpara.

    00
  5. Daca s-ar face o selectie, daca s-ar arata cu degetul, nu s-ar mai ajunge aici. Toti acuza dar nimeni nu face nimic. De ce mai sunt bagati in seama?

    00
  6. NOU
    #6

    „Au dreptate haterii când latră că bloggerii…..”….haterii nu sunt si ei bloggeri? S-au autoexclus sau au fost dati afara din categoria cu pricina?

    00
  7. Multi bloggeri mi se par niste milogi si dupa bani, dar mai ales sa fie bagati in seama. Cum ii baga in seama cineva, au cuvinte doar de lauda la persoana/produsul respectiv, iar daca totusi critica, atunci o fac cumva lingusitor. Ca exemple: filmele la care sunt invitati, biscuitii care le schimba stilul de viata, unele vedete care ii baga in seama etc.

    00
    • @Andrei: băi, ne kkm noi pe noi, dar biscuiţii ăia sunt buni, eu ii halesc dimineaţa şi nici n-am fost in campanie. dar da, modul cum aleg unii să scrie e nasol.

  8. La toate cursurile de PR te învață, practic, că trebuie să pupi în cur jurnalistul și să ai grijă să nu se supere pe tine, că poate scrie de rău. Cu bloggerii de ce ar PR-istele avea așteptări diferite?

    00
  9. Cred ca o parte buna din bloggeri isi dau importanta prea mare. Cei care sunt mereu chemati la evenimente nu sunt chemati pentru ca au in mod necesar trafic mai mare, ci pentru ca se tin de treaba. Un lucru greu de inteles pentru piscotari este faptul ca nu stiu sa zica nu lucrurilor ieftine.

    00
  10. La Turbohalle a fost naspa.

    00
  11. Cine a colaborat cu ăia n-are nicio vină?

    00
  12. Ai un stil bun, direct, simplu si la obiect si il irosesti scriind uneori prea mult despre bloggeri si media. Sa nu o iei ca flame dar mie mi se par mai interesante articolele despre social si antisocial. :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.