Academia Caţavencu, pagina 21. O pagină mare cu o reclamă la Săptămâna Financiară.
Reclama spune aşa.
Capital -30 mii cititori
Banii Noştri -12mii cititori
Business Magazin -10mii cititori
ZF -5mii cititori
SFin – +21mii cititori.
Mottoul este: „Săptămâna Financiară, singura publicaţie de business care a înregistrat creştere de audienţă pe ultimul val SNA”.
OK. Eu n-am învăţat prea multă matematică, luam 10 la geometrie ca să compenseze pentru notele de 4 si 5 la algebră. Dar… 30+12+10+5=57. 57.000 de cititori au plecat de la revistele de mai sus. Dar SFin înregistrează o creştere de doar 21.000. Restul de 36.000 unde s-au dus? Online, cum sugera cineva? Hai să fim serioşi. Hai să citam dintr-o sursă serioaăa, cum e ştirea Mediafax (09.02.2007 17:08)
Cele mai multe publicaţii economice au pierdut şi ele cititori, performerul secţiunii fiind Euroinvest, care a întregistrat o creştere de 20% a numărului de persoane care îl citesc pe fiecare ediţie. Cu 36.000 de cititori, titlul ocupă însă ultima treaptă a clasamentului de gen, condus de săptămânalul Capital (324.000, -8,5). Locurile următoare sunt ocupate de Săptămâna financiară (230.000, +10%), Ziarul Financiar (183.000, -2,7%), Banii noştri (68.000, -15%) şi Business Magazin (67.000, -13%).
23.000 (mediafax) versus 21.000 (SFin). 2.000 de oameni s-au pierdut pe drum.
Îmi aduc aminte de sondajele televiziunilor, unde fiecare dădea doar unde erau ei pe primul loc.
citeste pe money channel stirea cu l’oreal cu al 22-lea an de crestere consecutiva a profitului si zi-mi daca vezi ceva gresit prin datele alea…cifrele cica ar fi depasit estimarile analistilor, desi cifrele produse sunt mai mici ca cele estimate…e tare rau money channel asta
ce e fain e ca asa si e zoso… fiecare e pe primul loc
zoso..la algebra treci..la logica vii la toamna. sunt niste mii de cititori care citesc doua sau mai multe din publicatiile mentionate. in privinta sondajelor si a modului de maniplare a cifrelor sunt de acord cu tine.
celor 36.000 le`a picat netu
Capitalu e in groapa.
postul se cheama „matematica simpla”, si exact acolo
e problema, zoso. crestere de 10% o aplici la cifra initiala si nu la cea finala.
e drept ca ziarele exceleaz? in calcule gresite, dar
nu si de data asta.
Ziarele ca si posturile de televiziune nu fac altceva decat sa exagereze…ca de obicei de altfel :))