Zilele astea, GSP are o creştere de trafic relevant din ţări gen Algeria, Indonezia sau Egipt, semn că fanii Stelei au ajuns cu oile pe unde nu te gândeşti. Metoda e aceeaşi ca în cazul InternetCorp: trafic cumpărat la kil, ba de pe botneturi, ba de prin alte dubioşenii.
ADF.ly e un serviciu care trimite 10.000 vizitatori cu numai 5$. E folosit de warezişti pentru a ascunde linkurile de pe siteuri de download gen rapidshare. Pentru trafic din România, pretul este de 2$ pentru 1.000 de vizitatori.
Groupon România, de pildă, foloseşte acest sistem de aducere a traficului ieftin pentru a ajunge la cei jumătate de milion de abonaţi pe care îi visează.
Linkul de unde am capturat reclama este aici . Urmează să cumpere reclamă pe Vplay sau direct pe PirateBay, să fie tacâmul complet. De ce fac asta? Pentru că s-a ajuns la o limită de vizitatori şi pentru că sună frumos să te lauzi cu cifre mari.
Din punctul meu de vedere adf.ly este chiar OK dacă este adevărat, conform promisiunilor de pe site-ul propriu, că traficul generat este 100% uman.
Am testat şi eu. Bounce rate-ul este în medie de 90% ceea ce înseamnă că cel puţin 10 la sută ar trebui să fie oameni.
PS: 5 dolari pe 10.000 primeşti tu dacă te afiliezi adf.ly şi le trimiţi vizite. Ca să cumperi trafic internaţional te costă 4-5 dolari pe 1000 de vizite.
Eu cred ca ar trebui sa facem o diferentiere.
1. Sa cumperi trafic la kilogram din Kukurustan pentru un site de continut in limba romana ca sa poti vinde mai multe afisari de bannere e FURT pe fata. Daca as fi clientul lor i-as da in judecata si mi-as cere banii inapoi. Aici discutam de 99,99% bounce rate si 4-5$ pe 10.000 de useri –
2. Sa cumperi trafic ieftin, targetat pe Romania, obtinut cu bannere pe care vizitatorul da click numai daca vrea, pentru un magazin online (ca putem asimila Groupon cu un magazin online) este alta poveste. Nu doar ca preturile sunt cam de 10 ori mai mari, dar scopul nu este de crestere artificiala a traficului pentru a FALSE AFISARI de bannere pentru care iei bani de la fraieri (multinationale de obicei). Aici daca traficul e fals nu vinzi nimic, deci ai aruncat banii pe geam. Daca insa acei useri lanseaza comenzi, e doar marketing.
@Mugur Frunzetti: ideea pe care merg ei e simplă. noi avem un public de 10 milioane de unici. nu conteaza că 1/4 sunt din altă ţară, dă bine să avem cifre mari in faţa regiilor si advertiserilor.
Esti doar invidios ca gsp creste intr-o zi cat altii in 10 si probabil in 2 ani vom descoperi ca eschimosii sunt suporteri stelisti.
a, chiar, de pe scriptmafia si prin adf.ly am vazut si io exact treaba aia. inca m-am amuzat ca era ioan@hotmail.
@Teniescu Tu esti unul dintre cei 10.000 de vizitatori?
@Dan: se prea poate sa fiu. am facut ceva gresit? lol.
Asta e clar. Din categoria „de ce nu au InternetCorp sau MPI oferte PayPerSale sau PayPerAction …”
Gandind altfel, cat ar costa sa-ti faci de rahat concurenta?
100.000 de afisari cu IP-uri din Groenlanda pentru a repeta scandalul din iarna. 100k afisari/(200 afisari/$) = 500$. Rasuna internetul si e ieftin ca braga.
Scandalul din iarnă, scandalul din mai… parcă suntem la Măruță Click Show.
Se fură. Și ce? Cine nu fură azi un ou, mâine e un bou.
Mugur, ai vrut sa faci o gluma sau ai vrut sa te lauzi ca ai lasat un comentariu la zoso pe blog?
Domnule Frunzetti, nu stiu daca sunteti cea mai potrivita persoana sa vorbiti despre practici necurate, tepe si altele in internetul romanesc.
Traficul ca traficul ca e goana, precum goana dupa aur…cantitatea primeaza, momentan. Stiti cum mai fura aia de la Groupon? vezi aici: http://www.alexandrugrivei.ro/2017/03/tepe-pe-groupon/
Daca sustii ca gsp cumpara trafic atunci inteleg de ce au pus pozele acelea cu dudui dezbracate, sa mai atraga si niste clickuri de la straini care oricum nu pricep o boaba de romana
Prevad o explozie de thread-uri „Google Adsense m-a banat!!! Help pls!!!” pe forumuri
Groupon are deja reclama pe piratebay.
In primul rand, multumesc in numele Groupon Romania pentru sesizarea acestei probleme. Vorbim intr-adevar de o problema, in contextul in care campaniile de advertising Groupon sunt atent monitorizate de echipa de marketing Groupon Europa.
In al doilea rand, as dori sa mentionez faptul ca in momentul de fata, landing-page-urile Groupon sunt promovate prin retelele de advertising Google Ad(words/sense), MSN, Yahoo Ads, eBay, DirectAgents, The Epic Media Group sau Neverblue.
Concentrarea in Romania, in momentul de fata, este pe Google Ads (display&text ads).
Daca doriti sa faceti o fapta buna, mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ati putea trimite pe adresa online (at) groupon (punct) ro URL-ul exact al paginii incarcate prin astfel de servicii de promovare. Dat fiind faptul ca sunt atasati parametrii de monitorizare, ar dura doar cateva ore pana cand astfel de campanii abuzive ar fi oprite.
Pentru a lamuri si problema cifrelor de trafic umflate, mentionez ca succesul campaniilor pentru acele landing page-uri se contorizeaza strict din punct de vedere al veniturilor aduse de persoanele inscrise in baza de date prin intermediul lor. Nu performeaza… nu se mai continua colaborarea.
@Gabriel Udrescu: urlul este in textul meu.
ps: nici acum nu s-a făcut nimic cu opt-in pentru abonare?
Macar Groupun raspunde, cei de la gsp tac ca melcii.
@Marius: lasa ca raspunde Mirel de la GSP pe blogul lui Costin https://refresh.ro/2017/03/daca-liga-sexy-si-cancan-ro-nu-fac-diferenta-gsp-ro-se-muta-in-pakistan/
sclipeste de inteligenta tipul! ahahahaha
@Zoso
Mersi. Pe ăla deja l-am dat mai departe pentru banare, dar din păcate, nu mai apare landing-page-ul cu parametrii de monitorizare. Așadar, vorbim de căutarea acului în carul cu fân.
Cu privire la opt-in, avem la nivelul întregii platforme single-opt-in în toate țările europene unde Groupon activează. Singura excepție în acest sens este Germania, unde legislația interzice alte metode.
Daca vrei, putem continua discutia prin email.
@Gabriel Udrescu: ştiu ce fel de opt-in aveţi, cineva mă tot inscrie cu adresa de email la newsletterul vostru. şi nu pot face nimic, decât să vă marchez ca spam şi sa ma dezabonez.
gsp si sportro = 2 rusini nationale … ar trebui sa fie penalizati si sanctionati cu ultim avertisment pentru asemenea magarii. s-a dus naibii meseria de ziarist, s-a dus naibii calitatea. acum se lupta intre ei care fura mai mult