Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. NOU
    #1

    Urasc reclamele astea care se deschid in jos! sunt cea mai proasta inventie!
    Altceva ce uras: reclemele in mijlocul articolului sau stirii ca la antena3.ro! chiar asa de obsedat de bani sa fii?

    00
  2. Plateste pentru o budinca la Roma. Daca are bulan castiga si un moped. :)

    00
  3. Astea pe primul loc, trebuie sa am grija sa nu cumva sa trec cursorul peste reclama ca imi umple aia ecranul. Disperati dupa bani. Pe loc doi, reclamele care-ti apar la mijlocul unui videoclip si nu le poti da „skip”. Altii la care le stralucesc ochii cand vad bani.

    00
  4. mie imi apare reclama doar daca ma duc cu moesul pe ea.
    in cele 16 ore pe care zici ca le dedici ” muncii „, nu ai gasit un subiect mai interesant?

    00
  5. *mouse

    00
  6. voi nu pricepeti ideea paremi-se. nu cred ca zoso zice de acel tip de reclame ceva. zice ca aia de la skoda sunt retarzi ca platesc pentru ceva si nici nu prea beneficiaza cum trebuie.
    da asa un pic de gandire nu strica sa stiti. cat despre reclamele alea, din moment ce lumea intra bla bla si ies banii, de ce nu? ooo ce vremuri de intensa bogatie traim. „disperati dupa bani”..hai ba sictir astia cu blogurile mici ca daca v-ar plati aia si pe voi sa puneti acel tip de reclame ati fi primii..let’s cut the bullshit

    00
  7. crezi ca le pasa? ca au oameni care monitorizeaza chestia asta? au reclama si gata. bugetul a fost epuizat iar sumele bine folosite.

    00
  8. Reclamele astea care apar in gen pop-up sunt cele mai enervante ! Pune frate un iframe sau un banner, anunt, ceva acolo ! Dar nu pop-up !

    00
  9. Dar nu, noi suntem răi că punem adblock. De ce nu muriți voi, eh?

    00
  10. NOU
    #10

    @sergiu bannerul din header se incarca expandat la initializarea paginii.

    00
  11. Abia astept sa-i mai vad pe sefii de regii cum vin ei pe la diverse forumuri si intalniri sa dea lectii despre cum trebuie procedat in online. Sa ne zica cum e cu rezultatele alea, eficienta, masurarea, roi-u, etc Pai sa nu le bagi niste print-screenuri cu mizerii din astea si sa-i intrebi p’orma de ce online-ul se zbate pe la 5-6% share din bugetul de comunicare de ani de zile? Sa-mi zica si mie cum plm ii crede cineva ca metodele astea sunt eficiente. S-a umplut online-ul de overlayere, interstitiale, branding-uri de homepage si contextuale puse d’an’pulea de nu mai sti unde sa ascunzi mouse-ul ca nu cumva sa-ti sara vreun banner in mijlocul paginii. Mult, ieftin, si prost!

    00
  12. telespectatorul: „[zoso] zice ca aia de la skoda sunt retarzi ca platesc pentru ceva si nici nu prea beneficiaza cum trebuie.”

    Acuma, daca tot e sa le zicem pe bune, aveai si tu acum ceva timp, zoso, un client platitor retardat caruia ii era acoperita reclama de un banner cu Garnier (parca), care se desfasura din coltul dreapta sus al layoutului la mouseover ;)

    00
  13. Subiectul este despre Dr. Budinca care e mai tare ca Skoda.

    00
  14. cea mai cretina modalitate de reclama ever

    00
  15. si pe mine ma enerveaza genul ala de reclama care deschid…
    dar conform unor studii alea sunt cele mai eficiente :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile