Mi-a apărut poza asta, sponsorizată de Dan Tanasă de la AUR. Deputatul crede că motivul pentru care orașul este aglomerat este că s-au instalat semafoare pentru pietoni.
Doar că nu. Semafoarele s-au instalat pentru că destul de mulți pietoni au fost accidentați sau uciși pe trecerile de pietoni de către șoferi neatenți și grăbiți. E foarte bine că s-au instalat.
Cât despre mașini, da, problema este că după ce Dragnea a desființat taxa auto, tot brașoveanul și-a mai luat câte 1-2-3 mașini, și dacă tot și-a luat, merge cu ea. Își caută drumuri.
Nu semafoarele sunt problema, AUR, mașinile sunt! Mă gândesc că este la mintea cocoșului, dar Tanasă vrea să strângă voturi, nu-i pasă lui de oraș.
Bonus: virgula aia între subiect și predicat!
daci verzi. patrioți.
Din dilema lui unchiu´ Tziri cu hoti vs prosti, nu putem iesi.
In vreme ce toate pozitiile de hoti sunt ocupate de mult si aparate cu pretul puscariei de bastanii vechi, Hauristii au ginit ca locurile pentru prosti sunt inca libere si se pregatesc sa dea atacul.
Don’t look up!!!
Numele lui mi-a amintit de Tanase Stamule.
Tănasă este un fascist radical dement, echivalentul capdepula al aur
Când nu știi multe lucruri despre un subiect, mai bine taci din gură, altfel arăți cât ești de pros…neinformat!
E ok cu semafoarele, dar unele sunt puse aiurea. La sensul giratoriu de la Auchan Bartolomeu au montat semaforul chiar la ieșire din giratoriu către benzinaria Mol. Sa vezi ce frumos e când ai sensul blocat și cei care vor sa meargă spre Brașov (str. lunga), nu pot face nimic.
Daca nu esti carnat nu blochezi sensul giratoriu daca vezi ca s-a facut rosu!
Si eu am prins de cateva ori rosu cand sa ies din acel sens giratoriu spre Mol, chiar daca aveam verde la intrare si doar am facut dreapta. Semaforul este prea aproape de giratoriu si un rosu blocheaza toate directiile, nu doar unde este aprins. Prost gandit
Omu e un vizionar, dar ar trebui sa candideze la Bucuresti, ceva imi spune ca sunt mai multi bucuresteni decat brasoveni deranjati de semafoarele din Brasov.
Ani de zile a fost o modă de desființare a semafoarelor și înlocuirea lor cu giratorii. Lumea a înjurat la început , apoi s-a obișnuit. Acum se inversează trendul, desființăm giratorii și punem iar semafoare. Iar înjură lumea până se obișnuiește. Semafoare pentru pietoni ar trebui doar în zone aglomerate pe tot parcursul zilei. Și cu semafor, mulți pietoni trec pe roșu în zone neaglomerate ,că se plictisesc să aștepte. Prea multe semafoare duce și la creșterea poluării că start-stopul nu se inventase pe Golf 4.
Se poate umbla la secventa (sau cum se numeste) semafoarelor, astfel incat sa nu se faca verde imediar ce apasa ala, sau da cu palma prin fata butonului semaforului. Personal cred ca semafoarele cu buton sunt de preferat acolo unde este trafic intens de pietoni (a se vedea de exemplu trecerea de pietoni din fata Garii de Sud din Ploiesti unde trec aia in sir indian zi lumina).
Butoanele alea chiar funcționează? Mereu am avut impresia că sunt pentru impact psihologic mai mult, să-ți de-a impresia că ai mai puțin de așteptat.
Trecerea aia de pietoni, ca si cea din Calea București, până în giratoriu, ar putea fi redesenate mult mai funcțional dacă cineva cu interes și inițiativă ar citi Codul Rutier, secțiunea corespunzatoare.
Exista arhitecti, au softuri, exista o comisie de „circulație” in PreaMarie.
Adică, le scurtezi, le imparți în două, prin prelungirea cu 5 metri a scuarurilor.
Faci încredințare directa la o firmă de casă, dacă altfel chiar nu se poate. În 5 zile e gata.
Semafoarele cu buton sunt tocmai pentru trecerile cu trafic extrem de scazut de pietoni. Ideea e sa nu se faca rosu la masini degeaba, daca nu sunt pietoni sa treaca. In zonele cu trafic intens e bun si un semafor obisnuit, cu verde pt. pietoni tot la doua minute de exemplu. Acolo unde trec pietonii continuu in sir indian inseamna ca nu este semafor deloc.
„Se poate umbla la secventa (sau cum se numeste) semafoarelor, astfel incat sa nu se faca verde imediar ce apasa ala, sau da cu palma prin fata butonului semaforului.”
Experienta mea prin RO in general si Bucuresti in special zice ca din contra, de cand apesi butonul ala trec zeci de secunde si chiar peste 1 minut pana cand se face rosu la masini si verde la pietoni. De aia senzatia este ca mai degraba e un experiment social butonul ala
In tarile civilizate, apesi si in maxim 10 sec se face verde.
Altele sunt automatizate astfel incat chiar daca apesi butonul nu se face verde inainte sa fi trecut minim cateva minute de trafic auto continuu, mai ales pe artere f aglomerate (desi in astfel de cazuri in general trecerea pietonilor e prevazuta pe pasaje sub sau supra terane, nu pe treceri de pietoni la nivel).
Pe mine ma stupefiaza cand ajung in capatul unei treceri de pietoni unde asteapta o gramada de lume sa se faca verde sa treaca si dupa cateva secunde de asteptare alaturi de oamenii aia constati ca NIMENI NU APASASE butonul ala! Pur si simplu stateau acolo asteptand degeaba.
Daca nu-s din alea cu buton are partial dreptate, apoi si ce ai vrea sa faca? Asta e cand nu ai educatie si nu ai lucruri interesante de facut prin oras, mai dai o tura cu masina, se pot pune camere cu taxa pe strada, voteaza 80% din locatari si aia e, taxa de intrat pe strada mea, ez pz, vad doar solutii, evident sunt si capetele de carton care mumuiumu de 60j de ani, traiasca eterna si fascinanta romanie
Au fost monatate pentru cei din Bucuresti mutati la Brasov, sa nu uite de unde au plecat! Daca noaptea dupa ce ai verde urmatorul se face instant rosu e perfect!
Acum vreo 30 de ani, pe cand inca se tinea festivalul medieval de la Sighisoara, participantii veniti de pe la Bucuresti radeau de localnici ca-si dadeau intalnire la semafor. Da, era o singura intersectie semaforizata in tot orasul, la podul de peste Tarnava. Pe vremea aia insa, dintr-un bloc de 100 de apartamente, poate erau vreo 3 care aveau masina, acuma sunt 3 care nu au.