Dacă muzica rock românească a fost ucisă odată cu apariția casetelor cu artiști străini, fanii preferând să asculte originalele pieselor Iris sau Phoniex, muzica pop românească a fost ucisă de o combinație de prostie, servilism și aroganță pe burta goală.
Erika Isac este o artistă nouă pe scena românească. Fata se chinuie de ceva vreme să răzbească în muzică, dar abia după ce a găsit nișa “feminism” și a semnat cu Global Records s-au întâmplat lucruri și pentru ea.
Delia este una dintre cele mai bune voci ale muzicii post-decembriste și una dintre artistele care a reușit să-și păstreze o imagine relativ curată. Are concerte cu bilete, scoate piese lucrate, se vede că are în spate o echipă și un plan pe termen lung. Și ea a semnat cu Global după ce a fost o vreme la Cat Music.
De ce ziceam că a reușit să-și păstreze o imagine relativ curată? Păi…
Delia intervine în tot felul de scandaluri mondene. Când au fost primele scandaluri cu publicitate nemarcată, prin 2020, Delia a făcut un tur de forță în a sublinia numai ea știe ce, pentru că avea un concert unde toate influencerițele de care oamenii se întrebau de ce nu-și marchează publicitatea erau cooptate pentru promovare. Când Sânziana Negru a fost specială cu Lidl, Delia a pus niște stories tâmpe în care sublinia că e aiurea să dai mâncare începută străinilor pe stradă, deși în scandalul ăla nu era vorba despre asta.
Am vorbit cu Delia (?!) și mi-a spus că l-a cunoscut pasager pe Nicu GHeară, care voia să facă un sublabel la Cat Music, numit SPace Music, unde a scos primul ei album solo, după care a fugit mâncând pământul, și ea, dar și Nicu din țară. Înțeleg problema ei, că din exprimarea mea părea că am sugerat că și ea era în rețeaua de „fotomodele” ale lui Gheară, fotomodele despre care se zvonea că mai prestează și alte servicii pe lângă.
Un pic de foame cu reclame la Huawei și Glo, ba chiar și la DHL. Un pic de scandal cu soțul și cu niște crypto.
Cu Erika Isac lucrurile sunt un pic mai simple. Fata face piese și pretinde că ceea ce spune ea acolo sunt ideile și viața ei, deci ea este o feministă forte. Realitatea însă o contrazice de multe ori, și ea are de ales, să spună că crede cu tărie în ceea ce cântă sau să recunoască impostura. Alegând prima variantă, cade în ceea ce se numește “feminism performativ”, adică pretinde că e feministă pentru bani și atenție.
Problema cu ce face Erika Isac am văzut-o pe afară: femei tinere care au pus botul la ce cântau artiste au rămas cu buza umflată în timp ce artistele își vedeau de viață, făceau milioane, erau înșelate sau nu puteau păstra o relație.
Aici, dacă spui asta și ești femeie, ce faci, dai în altă femeie? Women supporting women! HUO! Dacă ești bărbat, e și mai nasol, ești automat misogin. Nici nu contează dacă ai dreptate sau nu, “misogin” ține loc de orice argument. Tiktok este o platformă mare, algoritmul lor funcționează bine, sunt acolo destule păreri de la fete/femei contra Erikăi Isac, dar nici una nu are reach foarte mare, așa că apărătorii ei pot spune “ah, s-au luat doar bărbații de ea, că sunt misogini și s-au supărat că au fost făcuți Mirei și o așteptau la cotitură ca să îi dea în cap”. Iar faptul că nici o influenceriță mare nu vorbește despre asta ține mai degrabă de frica de Global și de pierdutul clienților decât de orice altceva. Că așa funcționează lucrurile în industria asta, te prefaci că nu vezi ca să îți fie bine.
Și Delia și Erika Isac au boala asta a aroganței pe burta goală, folosind argumentele care le vin le gură, fără să conecteze și creierul, doar pentru că știu că au o armată de fane și fani care să le apere. Au făcut când s-a spus că piesa “Macarena” e copiată, o fac și acum când este evident că piesa “Boo Hoo” este copiată. Ce a enervat foarte mult a fost reacția ei, de a da cu flit celor care râdeau de inspirația ei și de feminismul performativ.
Este evident că vrea să-și păstreze masca. De aceea, fetelor, poate ar trebui să vă uitați și la fapte, nu doar la versuri, ca să nu riscați să ajungeți fete bătrâne punând botul la feminismul vândut de Erika Isac.
Alessia Cara a dat lovitura acum 10 ani cu “Here”. Delia și Erika Isac au scos piesa “Ratat” ieri. (via)
In anii 2000 Nicu Gheara a camata….finantat multe guriste, printre care si Anda A, cum crezi ca i-a ajuns nas in lipsa la prima nunta ?
+ Candy (Cream) și altele foste escorte în club Space etc.
Nu pricep de ce omul a taiat din text si ultima parte (“dupa ce am scris asta …”) sau aia cu experienta lui personala era de fapt imaginara/fake ?!
Ai uitat sa ștergi și București din tag, dacă tot te-ai apucat sa cosmetizezi articolul. Nu mai are nici urma de experiența ta cu Nicu Gheara sau eventuale referințe la Bucureștiul de odinioară și importul de faina.
Piesa e o mizerie indiferent de unde e copiata
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
Pentru fetele care n au timp de citit: nu mai puneti botul la toate bagaboantele deghizate in femei puternice
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
Dacă te uiți la orice filmare din concertele Erikăi Isac primele trei rânduri sunt formate exclusiv din fete de 12-13 ani. Ăla e publicul ei: fete ușor impresionabile care cred că ”a fi puternică” se ascunde prin versuri precum ”un băiat să-njunghii”. Cum publicul ăla are nivelul de atenție al unui hamster, nu va dura mult până-și găsesc copilele alt idol. Faima menținută pe spatele copiilor e foarte fragilă și nu ține mult. Întrebarea e ce va face ”artista” după ce chestia cu feminismul ăsta forțat nu va mai prinde la copiii ăia. Că și Alina Eremia era pe val prin 2017 și-acum a trebuit să caut pe net să văd dacă mai există î prezent.
N-are nicio legătură cu articolul, dar legat de Alina Eremia nu am putut niciodată sa înțeleg de ce în concertele live canta alte variante ale pieselor.
Adică în mod concret canta versurile respective, dar pe o alta linie melodica, deci dacă piesa e disco o face gen rock sau jazz. Și nu face asta cu o singura piesa, ci cu toate și suna mai nasol decât varianta originala.
Eu cred ca orice om care vine sa te asculte la un concert vrea sa audă piesele asa cum le-a auzit la radio, pe internet etc., nu alte variante.
Probabil de aceea s-a dus succesul.
Culmea este ca Alina Eremia chiar are o voce misto dar ar fi minunat daca ar canta si altceva in afara de jelanie.
@Mirel:
Permite-mi să te luminez: pentru că piesele pe care le auzi tu la radio sau pe care le vezi la TV sub formă de videoclipuri sunt prelucrate. Vocea, linia melodică – totul e făcut pe calculator. Contribuție voce artist cam 20%. Așa că atunci când vine vremea să cânte ”live” se aplică ”scenariul 1” sau ”scenariul 2”. ”Scenariul 1” e că se face lipsync în timp ce piesa din studio merge din background iar artista se preface că dă din voce. ”Scenariul 2” presupune că artista cântă piesa chiar ea, dar problema e că nu o poate reproduce ca în versiunea studio. Nici pe departe. Că nu poate ține ritmul și tonurile atât de înalt precum a făcut software-ul să pară că ar fi capabilă. Așa că o ”transformă” și-o face rock. Sau rap. Cumva să pară că ”voit” vrea să schimbe cumva reprezentația, acum și doar acum pentru spectatorii din Ciutelecul Mic, în premieră, oferindu-le chipurile o experiență nouă. E un mod de a disimula faptul că fata nu poate cânta piesa așa cum e pe album, că n-a fost aleasă pentru voce și talent ci pentru că are fund, piept și e sub 30 de ani încă. Eu pot să cânt Pink Floyd sub formă de manea, de exemplu, și iese cum vreau eu; că lumea nu prea aude Pink Floyd sub formă de manea și nu știe dacă așa trebuie să iasă sau nu – cum o cânt eu. Ei – cam asta face și fătuca asta: tot schimbă modul în care redă piesa, chipurile voit, ca un joc, ca să nu se prindă lumea că ea nu poate reda fidel piesa originală fără să varieze grav.
„Faima menținută pe spatele copiilor e foarte fragilă și nu ține mult.” Smiley & Tudor Chirila have entered the chat.
Zi o piesa de la Chirila sau de la Smiley. Zi cand qu avut ultima oara turneu.
@None:
Mă foarte îndoiesc că cineva care are în ziua de azi undeva sub 16 ani știe cine e Tudor Chirilă sau Smiley… Un fel de ”Tudor Chirilă nu era ăla de la Partidul Ecologiștilor?”.
1.Muzica rock a murit natural, Romania nefiind o tara de roackeri.
*inainte de 90 erau 3 trupe mari si late de rock si tot cam atatia artisti de folk care erau folositi in general de Partid pentru a mima o oarecare libertate de exprimare.
**“Goodbye to Gravity” a fost una dintre putinele trupe de rock “modern” nascute dupa 90 si nu auzise nimeni de ei pana la … Colectiv
*daca Ro ar simti rock ar fi plin de muzica rock asa cum este plin de muzica pop
*nimeni nu omoara ceva daca chair functioneaza si poate scoate bani din asta
2. Feminismul a fost este si va ramane cel mai mare rau modern pe care Femeile insele si l pot produce singure
3. O casa de discuri nu difera cu absolut nimic fata de orice alt biznis unde patronul se chinuie sa devina cel mai mare si mai tare de pe piata si sa controleze tot. Unii reusesc si fac legea in industrie, altii nu reusesc si se plang in industrie ca aia mari sunt rai.
3.Scandalul cu Delia si … oricum ar chema o pe cealalta nu este nimic altceva decat un alt episod clasic de “pentru ca suntem ipocriti si nu recunoastem, hai sa heitarim ceva si astazi”.
*90% din melodiile 3 Sud Est (si nu numai) sunt “copiate” si n am auzit pe nimeni niciodata spundand ceva
*acum ceva foarte multi ani in Ro a avut loc un turneu muzical antidrog despre care se spunea ca ar fi fost finantat si organizat tocmai de cineva despre care se spunea ca ar fi fost unul dintre cei mai mari “antreprenori de faina” din Ro
*extrem de multe “cantautoare” din Ro la un moment dat erau “plasate” pe camera contrac cost (e valabil si pentru „trubaduri masculini”)
*multe concerte din Ro sunt spalatorii automate de “rufe”
*se sifoneaza bani publici la greu din primarii pentru diferite evenimente “culturale” (nu numai muziale)
*Dorian Popa (si altii ca el) in continuare minte, canta si promoveaza absolut orice fara sa i pese cu adevarat cuiva
*romanii au idoli dubiosi de la Cezar Ionescu la Sosoaca trecand prin Ceusan si alte „valori” si asta spune totul despre nivelul de cultura al natiei
etc
Problema dpmdv nu este ca se intampla pentru ca e normal sa se intample ci faptul ca se permite sa se intample si ca in loc sa se ia atitudine (dar nu doar heitareli trecatoare) ramanem in continuare la a reactiona instat emotional, facem scandal, apoi … ne continuam de viata la fel ca inainte
Muzica rock a murit natural, Romania nefiind o tara de roackeri.
d-asta numarul de baruri de rock/metal din bucuresti a crescut. D-aia numarul de festivaluri e decent. D-aia trupele, de metal, care vin in Ro sunt diverse si multe.
„inainte erau trei trupe de care am auzit eu, acum nu mai stiu nici una ca nu le ascult, deci e clar ca nu mai exista”. Am inteles bine?
Raspunsul e mai candid.
Roacherii actuali au ajuns la varsta a doua si au niste bani.
Fi miu are 12 ani si e rocker inrait
@animaloo
Iesi din bula un pic. Majoritatea concertelor rock se tin in pub uri de pana in 500 de persoane. Nu exista festivaluri de rock, nu exista concerte mari. De ce crezi tu ca daca Ro ar avea sange de „roacher” nu ar exista aceste concerte/evenimente mari? Ti se pare ca daca ar fi asa ar refuza marii organizatori niste bani doar pentru ca roacherii „e” satanisti?
Cerere si oferta!
*in B pe vremuri exista un Big Mamou care aduna mai multi la jazz decat la rock, exista o Laptarie a lu’ Enache care la fel aduna mereu aceiasi si aceiasi 200 de „vamaioti rataciti”, Preoteasa unde cantau toti expiratii care dormeau pe acolo prin subsol si multe alte locuri din astea care adunate nu strangeau 5000 de oameni intr un oras de aproape 3M de locuitori
*nu compara cu concerte gen AC/DC, Bon Jovi, Rolling Stones, etc unde te duci sa vezi legende pe care e posibil sa le prinzi o singura data in viata cantand live si unde nu toti sunt fani ai trupei sau a muzicii lor. (eu am fost la Stones sa i vad pur si simplu nefiind vreun mare fan)
*daca la AC/DC au fost sa zicem 60.000 cu toate ca este exagerat numarul asta inseamna 2% din populatia orasului in conditiile in care a participat si „provincia” + „strainezi” …
**pana si festivalul de JAZZ de la Brezoi aduna mai multi oameni decat orice concert/festival rock din Bucuresti (e adevarat pe 4 sau 5 zile sunt undeva peste 50k)
***la marile adunari de bikeri de pe la mariginea bucurestiului s a ajuns sa se asculte manele deci despre ce pana mea vorbim?
AlexAndru omiti ca la roacheri cu cat e trupa mai obscura si mai dubioasa cu atat este considerata mai buna, d-aia alde animaloo crede ca exista muzica rock in romania, ca stie multe trupe care au fani mai putini decat concordia chiajna.
Comentariile de la clipul „doamnelor muzicii românești” sunt demne de acest blog!
Piesa e de un umor involuntar delicios: sunt „piese de muzeu” imbracate ca-n bordelurile de sec 19 care sug viata a 2 nefericiti, iar cand deschide guritza duduia bruneta cu accentul de cocalareasa aproape ca simti mirosul de usturoi prin ecran. Si cand cantau „ratatata” mi-am dat seama ca piesa e de fapt despre femei, nu despre barbati. Daca asta au intentionat, e sublim. Da’ de fapt stim ca nu. Deci de raman comentariile, care sunt absolut senzationale.
Jeane, ierte-mă Loredana, dar parcă-s de-un leat!
Bine scris! Bravo!
1. Cand am inceput sa vad video-ul am intrebat: „Cand s-a vopsit Maria Popovici blonda?”
2. Melodia e o mema. Refuz sa cred ca oameni inteligenti iau in serios mesajul sau pe cele doua… „artiste”. Ar fi putut fi o melodie buna daca existau niste versuri mai bogate cu mai multa poveste si clipul mai ok daca nu bagau faza cu vampirismul. Avem nevoie sa revenim la vampir=rau!
3. Asta e, feminismul performativ si creierul lipsa sunt noile metode de selectie naturala. Nu avem nevoie ca toti sa se reproduca.
Dacă ar pune mai mult accent pe voce și aranjament muzical și mai puțin pe ”la, la, la” și autofrecat pe buci, probabil că ar avea ceva (mai mult) succes.
Erika știe că feminismul este mult mai respectat când ai chiloții cât mai strâmți și înfipți adânc în cur.
sau fără chiloți
Linia de la chilotii tanga sugerea putin mister, asta incearca sa sugereze artistul/poetul.
Nu ma pricep dar Ratat mi se pare ca seamana mai mult cu Extra – Ingerasul Meu decat cu Here.
Deci N-ul din N&D vine de la Nicu Gheară?
Voi stiati ca Delia face parte din artistii „Nu te atinge de ea ca e perfecta!”?
Fata e de asa de mult timp in industrie si plina de relatii pe la tv, presa, case de discuri, tot, incat daca comenteaza cineva de ea …asta pune toata artileria si aviatia pe el.
Tu cum ti-ai proteja altfel meseria painea si ratele la credit? Cate alte artiste din aceeasi generatie mai catiga bani din asta?
Ahhh, Nicu Gheara, idolul baietilor de acum 10-15 ani
@Cosmin – Nicu a fost mereu mare, de cand era atacant la Rapid si apoi a avut grija sa fie unul din interlopii cu bani care stau in umbra, asa ca imaginea lui a fost cumva mai buna decat a altora, el nu era din astia cu live-uri pe tiktok sau cu amenintari ori cu inchisoare, omul a fost mereu comod si relaxat, doar ca se aud diferite zvonuri legate de el.
BigBear…..atacant la rapid….cate meciuri a jucat si cate goluri a dat?
Orice artist semnat și pompat de globat lasă grav de dorit. Vedeți și la masculii alfa, gen Deliric.
Global și antena sunt otravă! Când semnezi cu ei, îți vinzi trupul!
Nu spune nimeni nimic de faptul că toți de la global au un tatuaj matchy?
Erika ma dezgusta maxim. Nu as da la ea
Bre, da’să bagi silicon/botox în buze nu-i oleacă împotriva religiei feministe?
Că am făcut prostia să ma uit la tictocu unde Erikuța noastră recunoaște că superpesa ei e expirată după altă superpesă, prilej cu care i-am văzut ventuza fleșcăită.
link la ventuza
Ceva de vis…. cata lupta pt bani.. ciupeala…
Problema principala a celor care semneaza cu global este ca de multe ori nu inteleg la ce se inhama. Si spun asta pentru ca unii nu au primit doza normala de esecuri in viata din care sa invete ceva, vezi aripa tanara de acolo. Ceea ce vad multi este ca daca semneaza poate au o sansa sa reproduca ceva din succesul celorlalti colaboratori asa ca accepta orice vine de acolo.
Marea greseala pe care o face acum Erika Isac este sa joace cartea tuturor colaboratorilor global, nu stiu, nu ma intereseaza, am contract sunt acoperita pe toate planurile. Chestia asta pare la o prima vedere usor de facut, dar sunt destul de sigur ca pe multi chestiile astea ii macina la greu si la prima scapare fac chestii pe care le regreta destul de repede. Unii mai speciali reusesc sa se adapteze, insa nu toti vor putea sa faca asta pe termen lung.
Delia a ajuns la o varsta prin care simte ca aripa tanara poate sa-i ia locul asa ca va face orice pentru a sta relevanta. Mai un scandal mic monden, mai o declaratie socanta, mai o colaborare cu oameni controversati, mai o piesa si uite cum a mai trecut un an. Nu o pot judeca prea mult avand in vedere ca mai toti jucatorii din industrie fac asta pentru ca unii doar asta pot face. Daca ar fi sa judecam pe talent, voce si alte nebunii Delia nu ar fi trebuit sa fie nevoita sa faca rahaturile pe care le-a inceput de prin 2020, insa cand restul pietei promoveaza asta fie te adaptezi, fie te retragi, Delia a ales sa se adapteze.
Ba voi ati ajuns la bucata aia din videoclip cand astea doua il sug pe Natanticu si pe baiatu cu camera?
da, si nu stim de ce!
Feminism de la sursa
Piesa Alessiei Cara e o imitației jenantă de amy winehouse
Doar eu aud Portishead – Glory Box?
Eu aud sunete din Glory Hole. Plm, ciudat.
@Toni pai nu se pune urechea in glory hole.
@ciprian daca auzi Portishead – Glory Box e timpul pentru un control la prostata
Scary Movie has entered the chat
@Sefu – rockul romanesc de calitate n-a murit taica, doar ca nu e comercial; pe langa 10-15 trupe care se mai aud ocazional pe la Rock FM sau la Seven, e mai mult in underground, si ii merge f bine acolo unde e.
Culturalizeaza-ne si pe noi! Ce trupe?
cei din underground din asta traiesc ? sau pe langa job-ul zilnic mai fac cate o cantare in weekend.
Asta nu inseamna ca le merge foarte bine.
@Casnica – Ruyned / Crimena / Saddayah… au scos albume de curind. Mai iesi si tu din casa uneori
Dirty Shirt
Sur Austru, Doomsday Astronaut, Taiga Dream, Jahmolxes, Am Fost La Munte Si Mi-a Placut – (asta doar ce imi vine acum, fara sa va fericesc cu un perete de text). Ceva mai cunoscuti – The Mono Jacks, Toulouse Lautrec, Jurjak, Om la Luna, Bucovina.
Pt altii, nu ramaneti straini de blogu lu nenea Edelweiss.
Adib, nu pot, se arde mancarea!
@casnica sunt intr-un comentariu care e in moderare din cauza unor butoane apasate aiurea in graba.
@Sefu- Scuzatz, pare rau ca va pun la munca aiurea
Feminismul performativ incepe să dispară (s a cam lămurit lumea de la Amber Heard), dispare și body pozitiviti, că au început obezii morbizi de la Hollywood sa descopere ozempicu. Melodia e de tot rahatul, linie melodică de o faci din 3 clape in clasele primare (am făcut liceul de muzică și compuneam cu colegii chestii mai elaborate în clasa a 3 a când ne jucam la pianul din clasa in recreații). Mesajul piesei, un mișto subtil, versat, cum doar la concurenții i umor care nu trec de preselecții mai vezi. Daca nu era released de label și era cantata de niste anonime (cu aceleași veleități vocale, videoclip, format) probabil făcea 300 de vizualizări și nu se uita nimeni la mai mult de 30 de secunde.
Unde sunteți feministelor când ăștia își fac campanie electorală cu limitatul dreptului la avort? Aaaa, nu mă bag Man, că nu mă lăsa globul de cristal căruia îi datorez banii și viața sa mi stric flowul de pe pagina de tiktok și insta. Nu am văzut o pe ericuta sau delia ajutând fete talentate sa urce pe scenă & să promoveze tinere talente, sa facă parte din vreo campanie făcută de centrul filia, Anais și alte ong uri care se ocupă de victime ale violului, abuzului domestic, etc.
Erika, marea artista a poporului, te respect, mai ales când văd ca nu ești în stare să cânți mizeria aia de tap tap live, faci playback pe la toate festivalurile.
Ca sa citez un prieten lautar: „cat de original sa fii cu doar 7 note muzicale”?
E mișto să o arzi feministă după ce ai luat km de penis în tine de la o vârstă fragedă.
Poate face parte din procesul de formare…
Aștept lansarea piesei ”Feministelor, va piș in cur”, de Gheorghe Gheorghiu si Romeo Fantastik.
tin minte ca acu vreo 7-8 ani ma abordasera astia de la GR, cica sa fac contract cu ei ca ma ridica ei in mare influenkăr. mi-am bagat pl in contractul lor de 25 de pagini
Influențăr de pupat, Judas?
Mai bagă și tu sub preș… Celălalt blogăr e mai mic și tace, dar deja și-a făcut credit și a cumpărat al treilea apartament (în zonă mișto, nu la porumb – deci destul de scump).
Am noroc cu salariul sotiei si cu ce mai donati voi pe patreon…
4
Nu da din casa.
@Arhi, unul parcă a fost moștenire, nu se pune.
„Delia este una dintre cele mai bune voci ale muzicii post-decembriste și una dintre artistele care a reușit să-și păstreze o imagine relativ curată. Are concerte cu bilete, scoate piese lucrate, se vede că are în spate o echipă și un plan pe termen lung.”
Delia este o voce foarte bună. Și ce-a făcut cu ea? Singura piesă pe care cântă Delia, piesă cunoscută de mai toată lumea, e „Vino la mine”, care, ce să vezi, e compusă de Nick de la N&D. Tot ce a scos ea solo s-a uitat în doi timpi și trei mișcări.
Delia solo este o varză cu mici – cântă ce piese primește, n-are o direcție muzicală coerentă, are o echipă și o oarecare cotă pentru că are cu ce să le plătească. Le fel și cu mediatizarea: și-a cumpărat influența și prezențele pe la TV. Muzical, dincolo de vocea bună, Delia e zero barat.
Dacă „plan pe termen lung” înseamnă următorul concert de la Zilele Ghimbavului pe banii primăriei, atunci Delia are planuri adevărate pe termen lung. La modul cel mai serios, ce artist român mainstream a avut vreodată planuri pe termen lung? Niciunul! Singurul nume românesc care chiar a avut o idee, o viziune originală de care s-a ținut, pe care a dezvoltat-o și a dus-o foarte departe a fost Negură Bunget. Da, cum bine a spus un alt comentator pe aici, în underground există niște nume bune care își văd de muzica lor.
Răzvan T. Coloja a punctat foarte corect și povestea publicului pre-adolescentin pe care prea mulți își bazează succesul, cât și pe treaba cu Auto-Tune vs „varianta live”.
cand zici de ‘vinolamine’ sper ca te referi la piesa lui adi despot si vita de vie. e singura care merita mentionata cu acest titlu.
Am reusit, nu stiu cum, sa ma uit la piesa Ratat de pe you tube.Pot sa va spun ca mi-a curs sange din urechi si ochi, atat de proasta este si de chicioasa aceasta capodopera muzicala.
Cine și-a cumpărat toată viața lui bilet și CD-uri nepiratate, nu a dat download from youtube și nu a vazut filme de pe torrenți sau site-uri dubioase să arunce primul cu piatra.
Singura voce feminina care merita atenție mileniul asta a fost Abbi(Bianca Ioniță).
și Maria Tănase.
Erika Isac mi se parea o pustoaica talentata si cu tupeu. Insa cand am vazut-o in concert cu “iubitul” MGL un trapper submediocru cate canta referindu-se la femei cu termeni de tipul “pizda proasta” sau “bagaboanta” sau indemnuri pt femei la a presta in genunchi, mi am dat seama ca este un feminism de fatada, performativ. Pur si simplu nu poti reconcilia relatia aia cu tipul de ala de mesaj si sa te batai lasciv pe versuri profund misogine in timp ce te dai independenta si feminisita.Delia a atins niste cote de vedetism si pasiune pt licori tari care se termima tot in “ism” ca nu se mai suporta.
cata discutie pot genera doua patachine expirate dinainte sa aiba buletin.
daca aveau voce sau talent le vedeam pe scena langa joe bonamassa de exemplu, nu comparate cu beyonce si taylor swift, alte 2 panarame care au legatura cu muzica cat am eu cu sfanta impartasanie.
si in special delia, poza de la huawei o ignoram, ca zici ca e din mass effect, dar in cele de la glo si dhl zici ca e o drogata in sevraj si as putea jura ca se vad si niste urme de vanatai pe acolo, prost ascunse de machiajul facut de ray charles.
Oribil comportament au din ce in ce mai multe femei. Culmea ca e susținut de bărbați! Mamaaaa ce gagica mișto, nu obosită dinaia care face pe prințesa!
Genul ăsta de cocalare de se scarpină undeva, vorbesc pe ton arogant, înjură cu plm, se laudă cum fac sex și ce vibratoare folosesc.
Delia și micuța aspirator portabil Erika sunt dovadă de necontestat a ceea ce gândesc românii…
Nu știu cine le-ar putea lua apărarea ca e o glumă artistică. E ca și cum omori pe cineva și spui ca ai vrut sa glumești însă ăla tot mort rămâne.
Mă uit și la Antonia ca din printesica de la început s-a transformat într-o Delia și tinde către negrii cu care a crescut în America.
Se zice ca Nicu Gheara e și ușor informator…