Este o jucărie pentru copii mari și bogați. Arată spectaculos și la exterior, atrage priviri de la fete și de la copii.
E inconfortabilă, scaunele alea bucket sunt oribile. Bordul este superb din toate punctele de vedere (mai puțin zona de la cutia de viteze, care e lucioasă), butoanele sunt premium, volanul se simte așa cum trebuie.
Deși este RWD, stă minunat pe curbe, pentru că este scurtă. Mai greu să-i fugă fundul, dar s-au mai văzut cazuri. Viteza maximă este undeva pe la 300km/h, dar nu s-a testat.
Preț: 380K. Link afiliat.
Testezi o mașină vis mai mult decât umed pentru mulți dintre noi, și postezi un articol de zici că prezinți reducerea la crenvurști de pui în ceva supermarket.
O fi testat-o in Forza Motorsport, si tu acuma…:D
ned for sped.
Eu sunt la varsta la care ma excita mai mult un espressor decat masina asta.
Nu vezi ca screenul principal e in Privacy Mode? S-a uitat la pornosaguri intr-un porsche scump, despre ce vrei sa scrie. Normal ca-s scaunele incomode daca incerci sa stai pe spate
N-ai zis nimic de consum deci nu cred ca se arunca lumea sa-si ia.
auto masterchef știe astea cu impozitul. plus că nu e diesel.
911 Turbo – 23% dupa 2 ore de circuit cumulat intr-o zi.
911 carerra S – cam tot atat.
Consuma mullt, nu sunt bune.
Cayman e mai jucaus, chiar si cel simplu.
Cu sistemele dezactivate sunt bestii. Cu sisteme activate e una din cel mai usor masini de condus.
Vali, daca nu e dizăl si passat, păstraz-o tu! Stii cum se zice la noi la romani, musca trage la cacat si romanu la passat.
@ev21 – isi ia 992.2 GTS, ca e „hibrid”, consuma putin.
@weeeq – „caRRera S” consuma mai putin decat un turbo, pe circuit si in general.
Cam ai mers la consum, 23 l/100km „pe circuit”. Atit consumi mergand 200-250 pe autostrada. In functie de circuit, poti goli rezervorul (cel mare, de 90) in mai putin de o ora. Dar nu te tin bojoci sa alergi un Turbo S/GT3 o ora incontinuu pe circuit, in mod serios.
Da, am auzit de la diversi legenda cu „cayman e peste 911”, in general toti acei diversi detineau un Cayman si nu un 911. Caymanul e o jucarie, comparat cu 992. Si 981 si 982.
Era un traseu de indemanare la Hockenheim: plecare 50m, apoi slalom alti 50-60m, 180° spre stanga, intoarcerea era un traseu gen „testul elanului” , apoi accelerare 50m si franare puternica la „punct fix”.
Chiar si in versiune GTS sau GT4, Caymanul nu avea destula putere sa faca acel traseu „palpitant”. E distractiv, se invarte bine in jurul axei, dar are puntea fata mai slaba ca un 992 si la fel si tractiunea (nu ca ar avea nevoie de multa…din curbele stranse te indepartezi de un GT4 chiar si intr-o Carrera de baza – testat)
Interesanta afirmatia cu „sint bestii fara sisteme”. Daca nu impletesti din volan, nu sint deloc.
911 turbo 23% pe circuit? I-ai dat a doua?
Un Civic Type R ia 30% pe adancata..
Nu e diesel dar se găsește unu să o pună pe gpl
20% am la un bmw 430i xdrive alergat pe germania, si e doar un 2.0 turbo, la 911 alergat faci 200km cu un plin
Se poate pune kit M-pachet pe ea? Sau măcar S-lain ?
/s
Doar kit XX
https://www.emag.ro/set-2-embleme-mpower-pentru-aripi-bmw-culoare-negru-fghty56676/pd/DVJWV1MBM/
M-paket \s
Preț: 380K. Link afiliat
Numa?*
*numa=decât in româneasca din Regat
Mai degrabă =doar.
Nu stiu Turbo S cu ce scaune vine, dar din cate iti poti da seama din denumirea celor doua modele, cred ca Turbo S este mai confortabil.
In schimb cred ca accesul si iesirea din vechicul sunt identice la RS vs Turbo S. Eu am condus un Turbo S 996, dar nu imi aduc aminte exact detaliul asta. De unde si intrebarea pentru tine (chiar daca pentru tine poate e mai incomoda din cauza inaltimii): este incomoda iesirea din auto avand in vedere inaltimea masinii?
Nu-i deloc incomoda iesirea https://youtu.be/37kVzZJaJ1M?feature=shared
Ce generatie ? 991, 992 ? 997, 997 ?
Cutie manuala ? Porsche sunt printre putinii producatori care inca mai pun manuale pe masinile lor. Mercedes nu o mai fac de ceva ani, BMW mai are doar cateva modele M cu cutie manuala.
In rest, s-a dat deja aia cu „de banii aia mai bine iau un…” ?
Daca da, as baga un SLR McLaren, cam pe acolo e la bani si desi are vreo 20 de ani, nu mi-ar fi rusine cu una pe strada
e in poza schimbatorul de viteze
991 911
@CosminO – Intrebi de generatie dar in acelasi timp, intrebi daca un RS are cutie manuala. Cand a avut oricare dintre generatiile enumerate de tine cutie manuala la un GT3 RS?!
Fetisul asta cu cutiile manuale merge doar daca o freci pe strada sau prin reviste, daca o scoti pe circuit, iti trece.
@cristi – e 992.1
@Flogea:
996.2 GT3 RS – manual (2003-2004)
997.1 GT3 RS – manual (2006-2009)
997.2 GT3 RS – manual (2009-2011)
997.2 GT3 RS 4.0 – manual (2011)
Plus versiunile non RS de la cele enumerate plus cele mai actuale (991.2 si 992.1).
Intre timp m-am lamurit si care e asta testata, e 992.1, cu cutie PDK.
@CosminO – nu e interesant ca nu esti in stare sa recunosti un bord de 992, dar stii exact anii de productie la diverse versiuni de RS? Goagal are putere.
996 nu era mentionat si in niciun caz Porsche nu avea pe atunci PDK-ul gata pentru folosinta in modelele sport.
Daca stai in moldova degeaba iti iei, trebuie sa stai cat mai in vestul tarii sa ai acces la o autostrada cv
E buna pt fanii paul walker si vin diesel, oricum daca nu iibfaci tunning e degeaba, vine destul de bine din fabrica dar cum spuneam ori esti fan ori esti coca-loca
Ce rost are sa o testezi pe autostrada cand poti sa o testezi pe dn2. E de vazut daca se poate se pune GPL pe ea.
Paul Walker nu a ars de viu intr-un Carrera GT ?
@CosminO, pai ori esti fan ori nu iti permiti, simplu.
Deci ori esti fan, deci iti permiti sa ai una, ori nu iti permiti, deci nu esti nici fan ?
Bun asa imi place cum gandesti, bossule !
Ori iti permiti si esti coca-loca, ai lasat partea aia afara, daca tot e sa continuam logica, deci tu ai gt3 si nu esti fan? Sau doar esti fan dar nu ai gt3?
Doar fan fara GT3, sau credeai ca-mi e rusine sa recunosc ? Sarak si cinstit ca Iliescu…
El e fan ca noi toți. Își permite un Playstation cu Grand Turismo și merge cu Porsche GT3 RS cât vrea el!
partikip
se poate trece pe GPL?
Nu dar gasesti Cayenne pe GPL
Cat e portbagajul de mare ? Cum car cu ea niste lateti de la Dedeman ?
O rusine ca nu mai ofera motoare natural aspirate!
Traiasca apoi calutul pentru asta.
de aia nici nu mai cumpar!
Gt3 este aspirat
Rs nu a avut niciodată turbo
daada, mea culpa, uite ca inca mai au unul.
un motor adica, 4l, 500 de cai.
si pe cele mai scumpe masini ale lor.
@Gabriel22
997-le GT2 RS avea turbo in 2010
991 GT2 RS din 2018 la fel, turbo, la fel si „fratele lui” clubsport
Flat sixul clasic Porsche mai are scapari din astea de 911 fugit de pe plantatie din cand in cand …
@CosminO ai văzut ca eu am scris GT 3 și tu GT 2,da?
„Rs nu a avut niciodata turbo”
Voiam sa scriu si eu ceva amuzant, dar nu mi-a venit in cap decat gluma cu „mai puneai doua mii si iti luat seria 5 sh” si atunci n-am mai scris nimic
Mai pui 100k si-ti iei o garsoniera in Cluj.
@none, l ai salvat
Seria 5 sh.
Era parcat în fața restaurantului unde prestez un E60 cu numere de Germania. accesorizat de Haartge.
530 i benzinâ cu motorul ăla bun și cutie de viteze manuală.
Am aflat anul de fabricație ( 2006 ) de la proprietar, că stăteam ca
boul și mă tot uitam la mașină, în timp ce trăgeam din țigare.
Mașina aia era pur și simplu maiestuoasă între toate cotețul din jur.
Nu as numi un cinciar „maiestuos”, pentru mine termenul se aplica full sedanurilor, gen de la 7 in sus, a8, s/cls…
Nu zic ca nu e misto, doar ca nu mi se pare maiestuoasa
Așteptăm să intre la BF și apoi intrăm pe link-ul afiliat.
da-mi doua.
cu toporul.
#doubletap, Vaslui style.
Partikip
Are lumini din alea cu sigla in portiere, sa sa vada frumos pe trotuar cand deschizi usa?
Asa cum are Skoda
offtopic… container cocaină -> bilețel sumă șpagă Vlad Petcu -> de ce nu ne primesc în Schengen? -> portul Rotterdam nu vrea să aibă concurență.
Cat lm merg cu ea daca bag de 50 de lei?
Greu
Pai si imobiliare cu ce mai cumparam
> dar nu s-a testat.
Avocatul lui vali rasufla usurat
tocmai fiindca e RWD sta mai bine pe curbe
merge cu slick-uri sau trebuie sa dau banii si pe anvelope?
de luat, nu promit ca-mi iau, dar daca dam click pe linkul afiliat, iti intra si tie ceva banuti macar?
Cand oi avea bani de el, promit ca-l cumpar prin linkul tau afiliat… 🙂
Cat a costat? 380? 380 de mii. Gratis, nu stiu de ce n-am luat doua, ca sa am pereche…
si pentru necunoscatori: https://www.youtube.com/shorts/0_IiEK9qJmY
Ce e mă mizeria asta? 😅
Articolul ăsta mergea pus după ăla cu băieții cu „făina” 😂
Aș vedea una din astea parcată în fața geamului de la demisol al unui apartament din Chiajna. Dacă tot te uiți în curul unei mașini atunci măcar curul ăla să fie de la ceva serios :))