- Blondă . Oraș . Oraș . Oraș . Verde . Blondă . Blondă . Creață . Roșcată
- Ciolacu și presupusa amantă fac bani
- Cei mai mulți proprietari de case
- Un podcast lung cu Cristian Grosu de la Curs De Guvernare
- Nu mai sperați să trăiți prea mult
- Economia SUA a crescut peste așteptări
- Un prost a primit o diplomă
- Frumos în Drumul Taberei
- Electricele au probleme mari
- Și în Europa
- Ford Puma și Dacia Duster, cumpărate de europeni
No.2 Make Buzau Great Again.
Sa-l faca, dar pe banii lor…
asta e romanika actuală, furata de niste melteni si courve, votati de niste prosti…
Gangavul drogatito de la S3 o sa fie iar votat la greu de prosti…fura dar si face…pentru blocurile facute de fracsu…
@car: nu fi sigur. Le-a stricat fengshui-ul cu parcarile cu plata tocmai votantilor lui. Cei carora le convine ca au unde sa parcheze contracost oricum nu il votau :))
11.SUV-urile de categorie B sunt cele mai populare pentru ca nu mai poti cumpara altceva (fie sunt prea scumpe „normalele”, fie nu prea se mai fabrica)
Exemplu: cel mai scump T ROC (un golf pe “tocuri”) este mai ieftin decat cel mai chel GOLF (care nici nu prea mai exista fiind inlocuit de ID-uri).
Exemplu VW:
UP = T Cross
*UP nu mai exista decat E
Polo = Taigo
*Polo de la 21k, Taigo de la 20k
Golf = T Roc
*Golf f greu mai gasesti
Jetta = intre T Roc si Tiguan
*Jetta nu mai exista
Passat = Tiguan
*un Passat decent break este peste 40k (dar lumea nu prea doreste break-uri)
*un Tiguan decent 40k
–
9. nu am sa inteleg niciodata cum MINI, un brand distrus de motorale BMW pe benzina, poate fi pe locul 3 la fiabilitate
depinde cine și cum îl conduce. iei bmw ca să îl forjezi, normal că o să fie slab la fiabilitate, iei mini să mergi de colo colo decent, o să fie top.
Si daca am Mini electric, eu unde ma adresez? La faptul ca electricele au cu 80% mai multe probleme sau ca e locul 3 la fiabilitate?
Da lumea manutze rosii de parca l-am cumparat din banii lor :)))
Lumea vrea altceva ca s-a plictisit de passat break si golf cenusiu.
Consumer reports face chestionare online, in romania, passat 1.9 alh din 2000 ar fi masina anului 2023.
TUV raporteaza problemele masinilor de la inspectiile tehnice, acuma nu stiu de voi, dar eu cand raman cu masina in drum, nu ma duc la ITP sa le zic.
>> Si daca am Mini electric, eu unde ma adresez?
La gay.
@Puiu, îți dăm mânuțe roșii pentru că te lauzi. Nu s-ar mai întâmpla asta dacă ai formula așa:
„Și cineva care are Mini electric, unde se încadrează?”
Daca si o saracie de Mini mai e motiv de lauda… De astia cu 3k salariu si Plaid ce sa zicem?
https://republica.ro/summit-ul-de-mediu-de-la-dubai-planeta-a-primit-un-nou-val-de-promisiuni
Pai Președintele summitului climatic din Dubai COP28, Sultan Al Jaber, spune că „nu există nicio dovadă științifică” din care să reiasă faptul că este necesară eliminarea combustibililor fosili pentru a limita creșterea temperaturii globale la 1,5 grade Celsius”. Asa ca de ce nu ? https://www.dw.com/ro/cum-au-vrut-emiratele-arabe-unite-s%C4%83-profite-de-summit-ul-pentru-clim%C4%83-cop28-ca-s%C4%83-v%C3%A2nd%C4%83-petrol-%C8%99i-gaze/a-67573859
India și China au participat și ele?
Nu mai sunt la modă banchetele vedetelor de la Holywood pentru a rezolva foamea în Africa.
În loc să rezolve problemele Europei, nărozii ăștia vor să salveze planeta fără energie nucleară. Și cu vele pe cargoboturi.
Bai ma scuzatz, dar summit pentru mediu in Dubai??!?!?! Acolo unde fiecare pietricica a fost pusa cu banii luati pe petrol?
Ce mai urmeaza? Summit pentru drepturile omului in China? Summit pentru drepturile femeii in Afganistan?
@Radu Reality: hold my beer
„The appointment of Ali Bahreini, Ambassador of the Islamic Republic of Iran and Permanent Representative to the United Nations, to chair the 2023 United Nations Human Rights Council (UNHRC) Social Forum (2 and 3 November 2023)”
8. Ghencea si Prelungirea Ghencea nu sunt acelasi lucru cu Drumul Taberei. Altfel, prin Prelungirea Ghencea erau lanuri de grau si porumb acum 25-30 de ani…
Oricum, ideea ramane: „S-au organizat atunci,(..), au făcut presiuni și ulterior au rezolvat o problemă.” apoi „și la un moment dat nu a mai venit nimeni la aceste acțiuni”.
E un exemplu despre perseverenta legendara a romanilor, despre capacitatea de organizare, despre lucrul in echipa, responsabilitate si initiativa.
@alexnicolae, ma afecteaza de mai mult de 12 ani situatia din Prelungire. De cand am cumparat casa, erau BUGETATE supralargirea si pasajul. Nu studii, nu promisiuni, bani bugetati de la Primarie, inca de pe vremea lui Oprescu.
Fiecare candidat a venit prin Prelungire, a promis marea cu sarea si s-a facut nevazut dupa alegeri. Cat naiba sa protestezi? Impotriva cui? Astia in cel mai bun caz raspund la petitii si mailuri cu intarziere si in dorul lelii si cam atat. Singurul lucru facut de vreo administratie au fost trotuarele alea mizerabile, in urma unor accidente urate (victimele au fost copii, daca-mi aduc aminte bine). Nicusor Dan a stiut sa vina sa ceara voturi si dupa aia a tratat zona asta ca pe un spital de leprosi. Au fost mai importante vagaunile si toate infectiile de cladiri care stau sa cada, pentru ele a avut energie sa se lupte. Nici macar sa intretina trotuarele facute de vaca de Firea nu e in stare sau sa puna 2 plombe pe sosea ca isi rup oamenii masinile.
Ar putea sa aiba decenta sa iasa public sa zica ” lasati-ma in pace cu Prelungirea voastra, nu ma intereseaza, nu m-a interesat niciodata” dar ghici ce, nici asta nu e suficient de interesant pentru el.
@F. Am fost in situatia ta si am refuzat sa cumpar unde nu era infrastructura sau era proasta, pana la urma am ajuns in bloc vechi dar mai spre centru (cu acces la transportul in comun, scoala etc.). Am ras cu lacrimi cand un agent imobiliar mi-a prezentat zona aia ca fiind o zona deosebita din Bucuresti si s-a suparat pe mine cand i-am zis ca straduta aia secundara de 5m latime n-o sa se mai largeasca niciodata la 2 benzi pe sens si o sa fie fix mahalaua din Popesti cu drumuri inguste (si unele private).
no.9 Defectiunile sunt doar cele inregistrate. Ptr „squeaky brakes” din articol lumea merge si la nea Vasile in garajul lui cu ora de manopera in „kile” de troscau sau troc in natura.
9. Tare articolul. Au pus Mini pe locul 3 la fiabilitate.
3. *Din lume. Look up hone ownership.
Trecând peste asta, românii însă nu înțeleg acest concept. Mă lupt eu și cu ai mei de ani de zile cu vecinii (la casa ălor mei) sa facem cea mai mica schimbare și mereu ne livim de nepăsare. Gen: și ce dacă se surpa eu stau la etaj pic ultimul…
Cred că peste 10 ani toți vor vrea că statul să le refacă pe gratis toate bombele. Dar cum statul nu mai e la modă va subcontracta privatul și se vor plăti 500e pe luna ca în afară in loc de 300e in regie proprie…se poate face ceva? Da. Va face românașul de rând? Fuck no.
7. Ok, am înțeles că un prost a depășit pe câțiva kilometri, nu e prima dată. Dar ce nu înțeleg este de ce niciun șofer depășit, NICIODATĂ, nu reduce viteza să-l lase pe prost să treacă. Nu am văzut asta nicăieri în Europa. Asta înseamnă că toți camionagii sunt niște țărani, indiferent de țară?
Aștept primul deștept care îmi spune că tirurile trebuie să frâneze cât mai rar, că altfel consumă motorină
De ce ai reduce viteza dacă cineva vrea sa te depășească?????
Și dacă după primul care depășește mai vine altul ce fac, mai reduc în continuare viteza?
Și pana când o reduc, pana ma opresc de tot sau pana când, ca la orice viteza poate sa fie unul care vrea sa depășească.
Și cam cum sa funcționeze asta, eu când conduc pe banda mea în loc sa fiu atent în fata ma uit în spate ca nu cumva sa vina cineva sa ma depășească ?
Vad totusi ca oamenii sunt de acord cu cei spui tu, asa ca mai propun alte chestii :
-la coadă la supermarket dacă vine cineva după tine sa îl lași în fata
-la un examen dacă ești admis sa cedezi locul celui respins
-la serviciu dacă un coleg vine mai târziu sa faci și munca lui.
Pentru ca nu e treaba lui sa reduca viteza. E treaba celuilalt sa depaseasca cu suficienta viteza incat sa fie numita „depasire”.
Ma bucur ca l-au amendat pe dobitoc, sper sa devina o practica standard in Europa.
Daca s-a angajat intr-o astfel de depasire inseamna ca cel/cei de pe prima/primele benzi mergeau prea incet sau erau amuzanti mergand cu 80-85 km/h pt. a-i forta pe ceilalalti sa depaseasca, ulterior accelerand pt a nu permite depasirea. Ca sofer de tir vezi idiotenia asta destul de des, mai ales acolo unde depasirea e interzisa.
@MDLN: cum plm te forteaza unu sa-l depasesti? Iti pune pistolul la tampla? Iti ameninta familia? „Baa fmm, depaseste-ma ca merg cu viteza legala sau cu 10 km sub, altfel iti iau viata”.
@sitting duck: pentru ca in lege spune ca soferul autoturismului depasit este obligat sa mentina viteza constanta in timpul depasirii.
@MLDN: poate te-as crede daca nu as fi asistat la o gramada de cazuri in care ala depasit mentinea viteza, dar ala care intra in depasire era o jigodie. Se intampla aproape de fiecare data cand circul pe autostrazi cu 2 benzi.
Soferii de tir sunt un pericol si abia astept momentul in care self driving ii va lasa fara job.
Mi se pare ca industria auto europeana trece momentan printr-o criza existentiala. Mai ales ca masina electrica este intr-o alta paradigma fata de masina pe motor termic. Concret masina electrica este mai degraba un smartphone cu 4 roti care poate sa faca diverse chestii al carui ciclul de viata este determinat de calitatea bateriilor si a softului. La toate astea adauga si faptul ca asiguratorii le vad ca pe niste portelanuri gata sa se sparga.
Pur si simplu pentru europeanul de rand electric=mai scump, mai multe batai de cap. In acelasi timp oferta de motoare termice este din in ce mai restransa. Concret motor de 1 litru pe o masina grea de preferinta station wagon. Deci mi se pare o constrangere cretina pe zona asta, doar ca vrem sa fim mai speciali.
Nu e o constrangere doar ca sa fim speciali, e o constrangere pentru a impinge in fata o metoda superioara de a transforma energia in miscare. E metoda asta la inceputul curbei ei S? Da, inca. Avea cum sa avanseze intr-un sistem capitalist in care planurile de afaceri se fac pana la sfarsitul quarter-ului, fara interventia statului? Nu. Mai are nevoie acum de interventia statului pentru a concura cu ICE-uri? Iar nu.
Industria auto europeana trece printr-o criza existentiala si singurul mod de a iesi din criza asta e sa nu mai futa pisica in jurul problemei electricelor. Gata, s-a terminat discutia, astea sunt masinile de acum incolo. Go all-in or die.
No problem: asiaticii crec ca Fat Frumos! Momentan am un UP! pentru oras, de care sunt extrem de multumit. Urmatoarea va fi o buburuza asiatica, pentru ca europenii le-au trecut pe „curent”, evident la pret dublu.
Asiaticii aia care cresc se numesc chinezi si fac in general masini electrice. Cand o sa iei tu buburuza aia asiatica si o sa vezi ca e mai mica si mai scumpa decat o Dacia Spring, s-ar putea sa iti schimbi placa.
Se potriveste perfect pentru punctul 5. Imi place cum tot propun aia diverse moduri sa atentioneze soferii ca „nu e voie pe contrasens”. Am ajuns asa prosti ca o linie continua nu mai e suficienta.
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-26728862-video-pas-tragedie-noua-autostrada-bucurestiului-momentul-cand-accident-rutier-a0-fost-evitat-ultima-clipa.htm
Aoleu, daca doar citeam articolul de la 9 renuntam la masina electrica. Dar daca sap putin mai mult…
„we are seeing that some of them have problems with the EV drive system motors, EV charging systems, and EV batteries (which are different from the low-power 12-volt batteries that power accessories). Owners of the Ford F-150 Lightning and Mustang Mach-E, Genesis GV60, Hyundai Ioniq 5, Kia Niro EV and EV6, Subaru Solterra, Toyota bZ4X, and Volkswagen ID.4 all reported some of these issues”
…constat ca modelele care au probleme nu prea sunt alea pe care le-as lua in considerare.
Nici măcar feministele nu votează cu Demos.
https://www.g4media.ro/sondaj-inscop-aur-la-06-de-pnl-psd-trece-de-30-iar-partidului-lui-sosoaca-ar-intra-in-parlament-doua-treimi-dintre-romani-cred-ca-tara-se-indreapta-intr-o-directie-gresita.html
Pentru ca cota de gen e cea mai proasta idee de la introducerea masiva a femeilor pe piata muncii!!!
2. A ajuns bine: nu si-a facut cont de OF ca sa-si arate πz*a pe gratis si in plus e in companie selecta. Cate femei se pot lauda ca sunt protejata primului ministru ?
3. Live in the pod, eat the bugs.
5. Hai ca are statul de vandut proprietati pensionarilor din Vest. Dulce Gentrificare. Sa vedem daca vesticii suporta comportamentul politicienilor autohtoni. Oare cine se astepta ca evolutia Romaniei sa fie ghidata de pensionari germani ?
6. A.I.
8. Putem face un muzeu al anilor 90.
2. Exemplu de jurnalism de investigatie competent strica de „trebuie sa manance si gura jurnalistului ceva”.
Pai cum mama naibii sa faci ditamai investigatia, cu dovezi incontestabile, dupa care sa il bagi si pe Ciolacu acolo, pe motiv ca unul dintre cei implicati are in lista de prieteni de pe Facebook un cont mai veci de-al lui? Daca lumea nu ar avea o ura viscerala pentru PSD care ii determina sa haleasca orice fenta, s-ar tavali pe jos de ras.
Adica strici o investigatie buna pentru ca vine cel care iti da de mancare si iti spune sa faci o gimnastica mentala ca sa-i dai o scatoalca si lui Marcel, chiar daca n-ai dovezi
Vali, parca aveai un dinte cu genul asta de jurnalism, de ce ii promovezi?
Prințesa Diana care se plângea pe facebook de circulația trenurilor de zilele astea din Bavaria, nu vrea dumneaei mai bine cu cefereul? https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26729379-trei-tinere-ajuns-spital-cioburi-ochi-dupa-ruperea-pantografului-locomotiva-unui-tren.htm