Pentru că nu e destul că are o circulație jenantă (2.500 exemplare vândute, restul abonamente pe la companii), Ziarul Financiar a zis să facă o dudă mișto la împlinirea a 20 de ani de existență și a 10 de când a decis să își facă praf relevanța, cu articole scrise de studenți, clickbait și spam jegos.
Au ciordit designul ft.com, cu tonalitatea un pic schimbată, și au pus-o de un logo stock.
După ce lumea a început să râdă de prostia lor, au schimbat logo-ul înapoi. Vești despre o reîntoarcere la articole cât de cât bune nu sunt.
Partea bună e că măcar au pus fonturile mai mari. Măcar atât: în 2018 au pus fonturi care pot fi citite uman.
Sa nu uitam de titlurile de 50+ cuvinte https://imgur.com/bL6Ai9e
Hostiuc e un fel de Fluture al ZF-ului. Vorbeşte mult şi chiar mai prost decât Boss al nostru.
hostiuc mai are nevoie de 3 vieți ca să aibă banii lui fluture
valoarea mea, valoarea mea… gramatica notwithstanding…
Toate site-urile mari economice au ignorat caderea numarului de tranzactii imobiliare in octombrie, a aparut de 2 zile si nimeni nimic.
Nimeni nu plateste pentru articole cu vesti proaste. Vor apare in Decembrie articole gen „cumparati acum” piata e in crestere etc. etc.
https://www.stiridecluj.ro/economic/la-cluj-piata-imobiliara-merge-in-cap-avem-dovada-foto
ai un link cevaM?
Nu inteleg totusi logica: de ce vrei sa semeni cu FT? FT eu ziar extraordinar, dar totusi, de ce ai vrea sa le copiezi designul si nu atitudinea?
să simtă oamenii că citesc FT.
Cu titlul cat un cearsaf (astia nu au UX sau pe cineva pe SEO)? Si cu opinii de genul: natalitatea scade pentru ca Wizz si Ryanair au discounturi la zboruri? Da…as putea crede ca sunt pe FT intr-adevar.
Au văzut oamenii ce vânzări au Adibas și Panasoanic.
De ce ai pune roz chilotiu ca fundal pe site? Daca FT au baut ceva stricat, tre’ sa bea si ai nostri
E o chestie de traditie la FT ce a fost preluata (prost) si in online.
https://www.quora.com/Why-are-newspapers-like-The-Economic-Times-Financial-Times-and-others-printed-on-pink-paper
E bine-cunoscut faptul că femeile pot distinge mult mai multe nuanțe decît bărbații. Mulțumesc pentru îmbogățirea culturii cromatice cu Roz chiloțiu! Sărut mîinile! :)))))))
Ar putea să bea ceva roz. Mădălina Manole pentru minori.
eu nu inteleg cum poti sa ai un site asa prost si totusi sa traiesti. de unde sunt banii?
de ce mă-ntrebi pe mine? ce, eu trăiesc din online sau din scris?
Am lucrat la o firma de IT care avea articole sponsorizate în ZF, la o luna era un articol despre ce contracte a câștigat firma, interviuri cu patronul și ce profit a făcut în anul anterior.
haha e buna. nu ma refeream la tine. ma refeream la zf
m-am prins. faza e veche: oamenii buni nu stau să înghită rahaturi de la sârbu. pleacă și rămân in loc oameni care fac ce se vede.
Culoarea de fond diferă și de la monitor la monitor, eu am o schemă caldă (un preset) și văd un crem cu tentă rozalie, nu un roz, și îmi place.
La Financial Times rozul este mai pronunțat.
Singurele asemănări cu FT sunt culoarea de fond cât de cât apropiată și folosirea unui font cu serife (dar tot un astfel de font aveau și până acum).
Designul nu mi se pare ciordit, este soluția lor, întâmplarea face să semene și cu o temă WordPress, dar au codul lor, nu codul temei.
Sondajul lor arată că 67% din cititori sunt mulțumiți de noul design.
Cât privește conținutul, este în continuare decent.
Long live ZF, Bmag, Capitaql, Profit.ro, Economica.net!
Si inca mai au acelasi logo la favicon … lol