Una cu piariste şi bloggeri

Ştiu că pizdutelor de la PR le place să creadă că sunt mai inteligente decât bloggerii şi că îi pot folosi cum vor ele, mai ales dacă arată bine şi par dispuse să facă diverse pentru a-şi atinge scopul.

Dar…încercaţi să nu mai folosiţi sintagme de genul “bloggerii pot fi utili” dacă mai vreţi să vedeţi răspunsuri la mailuri şi cuvinte frumoase despre campaniile voastre. Pentru că aceia dintre bloggeri care mai şi gândesc percep chestia aia ca o jignire. Bloggerilor, ca şi restului oamenilor, nu le place să audă că sunt nişte cârpe care pot fi folosite. E o alegere nefericită de cuvinte şi cred că dra Ines Prodan nu e doar o pizduţă care crede că ştie piar ci şi o persoană care are ceva în cap. Acelasi lucru este valabil si pentru Eloa de la IQAds, care ar trebui să îşi aleaga mult mai atent cuvintele, mai ales că lucrează într-o companie mare, cu varii interese pe online.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

27 comentarii

  1. „Bloggerii, ca şi restul oamenilor, nu le plac să audă că sunt nişte cârpe care pot fi folosite. ”

    Putin anapoda exprimarea/acordul.

    Bloggerilor, ca si restului oamenilor, nu le place sa auda ca sunt niste carpe care pot fi folosite.
    Sau:
    Bloggerii, ca si restul oamenilor, nu sunt incantati sa auda ca sunt niste carpe care pot fi folosite.

    ;)

    00
  2. de ce te miri…astea sint, cum zice arhi, PIARIZDE

    00
  3. Recunosc, in baza faptului ca uneori pot fi zapacita, mi-a luat ceva timp pentru a percurge o parte dintre articolele, atat de pe basicmarketing, cat si de pe blogul personal. Pentru a-mi da seama unde anume am folosit sintagma respectiva.

    De altfel, mi se pare o sintagma aiurea si nu cred in ea, mai ales ca (uneori) ma cred mai mult blogger decat PRist, chiar daca un blogger cu putini vizitatori.

    Prin urmare, am ajuns la concluzia ca, desi articolul in care apare sintagma respectiva, nu este scris de mine, ci de Roxana, care este guest writer, ar fi trebuit sa fiu mai atenta la cel putin doua aspecte:

    1. Sa citesc textul cu mai multa atentie inainte de a-l publica si sa reformulez sintagme de genul ala.
    2. Sa nu uit sa setez userul „invitati”, in loc de userul „InesProdan”, pentru a nu crea confuzii

    Prin urmare, am „reparat” si merci pentru atentionare. Nu pot sa vorbesc in numele Roxanei, dar nici mie nu-mi place sa afirm despre bloggeri ca sunt „utili”, mai ales ca stiu, de pe pielea mea (care, asa cum am mai spus, sunt un blogger cu putini vizitatori) in ce conditii ma oftic si in ce conditii zambesc frumos in fata unui mail de la un PR-ist.

    00
  4. Ne folosim de ei si apoi ne batem pla…

    00
  5. de fapt piarizde vine tot de la zoso, eu doar il folosesc mai des:)))

    00
  6. Cica articolul nu ar fi scris de Ines Prodan ci de o invitata. Ines imi zice ca ti-a trimis un mail… in fine. Power to the bloggers :d.

    00
  7. bravo!!!

    00
  8. Misogin Zoso asta. Pai cum, tu nu vrei sa accepti adevarul? Adevarul e ca traim intr-o lume unde fiecare se foloseste de fiecare. Chiar si tu Zoso! Te folosesti de cititorii tai, „fratii de blog”, pentru a fi Zoso si nu Vali Petcu, un tip oarecare, cu ceva iq in plus, si fara de prea multa experienta de viata. Si da, daca e sa gandesti din punctul de vedere al unui om de marketing, PR,etc.da, blogarii pot fi utili; nu vad de ce te simti folosit, atata timp cat primesti si bani pentru ca le-ai fost util?!

    00
  9. Super tare articolul. Franc si la obiect :)

    00
  10. NOU
    #10

    Eeh, lumea vorbeste verzi si uscate despre bloggeri… Uneori simt ca fac parte dintr-o categorie aparte de extraterestrii care mai scriu din cand in cand. :)

    00
  11. NOU
    #11

    Păcat că s-a rămas tot aici tot aici. Au încercat şi Manafu şi Victor Kapra să îmbunătăţească relaţia asta foarte … interactivă.

    00
  12. eu am primit zilele trecute un mail cu mii de multumiri pentru un extraordinar post dintr-o campanie, care a iesit atat de bine, ca au ramas aia fara produse..sau asa ceva. Foarte politicos si coerent. Si acum o sa-ti rozi unghiile de ciuda, cand o sa-ti spun ca pe postul ala nici macar nu m-am obosit sa-l scriu! Cat de grozava pot fi! B-)

    p.s. si mai bine ar fi fost sa isi si arate recunostinta intr-un fel mai concret. As avea si o idee. Numarul meu de cont?

    00
  13. :)))) da cu cine te incurci :)) citeste cv-ul ei :))) al Ines Prodan. Partea aptitudini mo dat jos de pe scaun

    00
  14. Tind sa ii dau dreptate lui Zoso. Articolul se refera la faptul ca PR-istele vad bloggerii ca pe niste utilaje cu ajutorul carora isi indeplinesc scopul. Observ si eu acelasi lucru… Numai ca e mai nasol de atat…Nu numai bloggerii sunt cârpe, ci si ziaristii, etc… (in viziunea PR-istilor)

    00
  15. Esti cam misogin de felul tau.

    00
  16. Personal, am observat că, în procent jenant de mare, piarismul ăsta a devenit, la noi, dintr-o profesie serioasă şi complexă, un soi de modă, ocupaţie de salon, de gaşcă… şi, de multe ori, mai mult fitze decât meserie… şi asta pentru că se cam sar două etape importante: o pregătire serioasă şi… oameni serioşi, dotaţi, care să facă asemenea meserie… Mai rău este faptul că până şi profesionişti ai meseriei o cam lasă în brusture şi se dau „de gaşcă”, „de manea”, „de caldarâm”… nasol…

    00
  17. Orgolii, orgolii…

    Sa nu facem confuzie intre bloguri si bloggeri. Bloggerii nu sunt folositi de catre agentiile de publicitate, ci doar blogurile lor. Daca vorbim strict in termeni tehnici. (e parerea mea, si s-ar putea sa nu am dreptate)

    Cred ca agentiile au nevoie de bloguri si bloggeri pentru ca acestia le ofera „trafic organic” – daca mi se permite sa folosesc acest termen, desi nu e cel mai potrivit – adica le ofera in primul rand feedback de la publicul tinta (asta in caz ca au ales bine blogul) si in al doilea rand vizite (in online cel putin) din partea unor persoane care sunt intr-adevar interesati de ce vor ei sa promoveze.

    Ar fi pacat ca niste cuvinte alese gresit sa intoarca blogosfera impotriva publicitatii…

    00
  18. Mie îmi place să mă ştiu util, nu potenţial util. Cred că asta consideră orice om întreg la minte. Nu înţeleg ce anume le scapă şi ce este atât de abstract aici. Orice om are nevoie de respecr şi recunoaştere.

    00
  19. util = UTÍL adj. 1. folositor, necesar, trebuincios, (rar) trebuitor, (înv.) trebnic. (O muncă ~.) 2. v. bine-venit. 3. eficace, eficient, folositor, operativ, practic, productiv, (rar) operant, (înv.) putincios. (O metodă ~.) 4. v. judicios.

    chiar atat de sensibil sa fii? :)

    00
  20. Zoso, ai facut bine ca ai taxat prostia si neprofesionalismul din textele de PR pe care le-ai primit, dar puteai sa faci misto si fara sa folosesti termenul de „piarizde” care nu este un joc de cuvinte chiar atat de reusit precum crezi. Pur si simplu le-ai numit, intr-o forma prescurtata, pizde proaste care se ocupa de PR. Ceea ce e o vulgaritate.Prostia se taxeaza prin replici inteligente, nu prin vulgaritati. Orice smecher poate sa injure.
    In rest, numai bine.Nu ierta prostia din internetul romanesc, ca faci bine si ai rezultate.

    00
  21. Imi place cat de repede s-au sesizat impricinatele pizdulici. Bravo lor, cine stie, poate o sa avem si noi in doi-trei ani departamente de PR unde gramatica s-a asimilat in scoala generala iar marketingul bășit gen „om=obiect” va fi depasit.

    00
  22. Daca exprimarea ar fi fost:: ” Bloggerii sunt utili „, nu cred ca ar fi fost o problema. Cuvantul care deranjeaza este acel „pot”, care chiar da impresia unui lucru usor de inlocuit… peiorativ : carpa.

    00
  23. @fabius: din contra, mie mi se pare un termen foarte descriptiv, stii tu, un cuvant care spune o poveste intreaga.

  24. eu cred ca zoso e misogin cu proastele. ceea ce poate fi util.

    00
  25. Generalizezi prea usor :) Ma indoiesc ca toate sunt asa cum le descrii tu. Poate unele nici nu arata bine, deci nu mai se incadreaza :P . Revenind, cred ca generalizarea nu e buna in cazul asta.

    00
  26. NOU
    #27

    pr-istele, pizdute sau nu, nu stiu sa foloseasca blogerii pe cat ar trebui. de fapt, foarte putini o fac.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile