Într-un online in care competiţia e extrem de acerbă, e greu de crezut că se intâmplă aşa ceva:
Sent: Wednesday, December 7, 2011 7:50 PM
Subject: Reclamatie Cel.roBuna ziua,
Numele meu este Croitoru Gabriel Cristian, domiciliat in judetul Constanta, municipiul Medgidia, strada Libertatii nr 5.Am comandat in data de 5.12.2011 un Apple iPad 2 16GB Black 3G de la magazinul www.cel.ro care a fost livrat cu ecranul spart, si momentan mi sa refuzat garantia.
Aceasta comanda a fost livrata in data de 6.12.2011, in jurul orei 14 la locul de munca.
Curierul a refuzat sa urce sa livreze pachetul la birou (adresa specificata in comanda) si mi-a cerut sa ies la intrarea cladirii.
Am primit produsul intr-o plasa de plastic, impreuna cu un adaptor de priza pentru Europa. Acest adaptor nu era impachetat in nimic, pur si simplu era adaugat in plasa, alaturi de produsul comandat.
Am despachetat produsul cand am ajuns acasa, in jur de ora 19:20 si am descoperit ca ecranul este spart. Am facut 2 poze la produs, imediat dupa despachetare.
Am facut reclamatie online, pe adresa de contact de la cel.ro.
In data de 7.12.2011 am fost la sediul Cel.ro, am cerut o diagnosticare la service. Cei de la service mi-au spus ca vor investiga si ca ecranul spart nu este acoperit de garantie, desi produsul a fost livrat in aceasta conditie.
Am atasat poze facute la produs si la cutia acestuia. Din poza cutiei se poate observa ca produsul a fost transportat in conditii inproprii, care au dus la spargerea ecranului.
Curierii de la CEL.ro – https://youtube.com/watch?v=4V64r3q4FuA :))
Nu cumva cu CEL astia a avut si Arhi probleme?
Eu am comandat de la ei un GPS NorthCross, insa a venit in timp util si chiar ok, din fericire am avut noroc se pare. La cum arata display-ul, se vede clar ca de la transport este, altfel nu cred ca proprietarul ar fi fost atat de … sa sparga display-ul in halul ala.
Teoretic, display-ul spart nu face obiectul garantiei, practic, a fost vina curierului, si aici nu vorbim de 100-200 lei ci de 2000 Lei!!
Cine nu casca ochii, casca punga.
Problema e clar la firma de curierat. Magazinul nu cred ca ar livra constient un produs spart.
Clientul daca produsul e ok nu are motiv sa faca scandal.
Mai e varianta cu client neatent il sparge imediat si da vina pe altii dar asta e greu de dovedit.
sa inteleg ca transportul nu a fost asigurat?
Am o experienta „sumara” in ecommerce, am lucrat aproape 7 ani cu posta romana si cu multe firme de curierat, prin care am trimis zeci de mii de colete.
Cele mai multe firme de curierat nu te lasa sa desfaci coletul si sa verifici integritatea produsului/produselor comandate pana nu achiti. Si asta se intampla datorita faptului ca unii curieri „se descurcau” facand multe combinatii.
Majoritatea clientilor nu sunt informati asupra faptului ca pot totusi desface ulterior coletul in fata curierului si ca se poate face acel procesc verbal. Si aici lipsa de informare pleaca de la firma de curierat… pentru ca nimeni nu vreau sa-si asume nimica.
Imi e greu sa cred (pentru ca mi se pare imoral), ca o firma ar fi indraznit sa livreze un produs „busit” in cunostinta de cauza.
Pe de alta parte va pot povestii o intamplare frumoasa. Acum vreo 2 ani mi-a trimis un client o pereche de pantofi sport la schimbat prin curier. Eu eram turbat ca nu stiam cum sa le fac pe toate mai repede si nu am verificat decat sa fie acei pantofi in cutia lor impreuna actele necesare. I-am schimbat repede si frumos omului pantofii ca, ulterior sa aflu uitandu-ma la ei mai bine, ca acestia fusesera purtati si spalati, iar apoi trimisi la schimbati. Asta e singura „teapa” pe care mi-am luat-o insa au existat multe cereri indecente din partea unor clienti suparati si nervosi fara motive intemeiate. Deci… adevarul e undeva… (unde nu stiu). Acuma il inteleg si pe client, dar imi vine si greu sa cred ca un magazin de renumele celui mai sus mentionat ar face asa ceva. Cel mai probabil transportatorul e devina, si probabil furnizorul va platii, pentru ca e mai ieftin sa nu asiguri marfa.
Majoritatea angajatilor nu vor sa-si asume nimica, ca ii iau la intrebari sefii si trebuie sa dea explicatii. Prefera sa ramana la un anumit nivel.
In orice caz, orice firma care se respecta cat de cat ar trebui sa stea pe niste principii si sa si le apere. Eu de multe ori am pus bani din buzunarul meu ca sa-i multumesc pe clienti. Si asta a contat per total. Orice antreprenor ar trebui sa stie asta, nasol e ca tot experienta m-a invatat, ca multi confunda o afacere cu o consignatie. Au aceasi mentalitate ca in anii 90 cand vindeau blugi de la turci, adaptata la 2011.
Sincer nu CEL are probleme ci clientul pentru ca e bun de plata.
Oricine comanda ceva cu livrare prin curier ar trebui sa stie ca e datoria clientului sa semneze de primire si sa desfaca coletul de fata cu curierul.
Desigur, nu il va putea trimite inapoi imediat insa se va semna un proces verbal prin care se evidentiaza starea produsului in momentul primirii.
Restul este can-can. Sunt prea multe variabile.
Daca clientul a spart display-ul pe drumul de la munca catre casa?
Asa cum clientul beneficiaza de prezumtia de nevinovatie asa si curierul beneficiaza de ea.
In concluzie clientul e bun de plata.
@X-PAK: chiar daca a fost asigurat, este asigurat pana in momentul in care destinatarul semneaza de primirea lui. (daca se semneaza procesul verbal de constatare atunci da, este acoperit de asigurare).
Şi eu am cumpărat de la CEL fără probleme. O dată a fost totuşi nevoie să amintesc de OPC pentru a primi la schimb o placă pe o alta care zăcea prin service de vreo două luni. După ce le-am scris mail m-au sunat în 15 minute şi a doua zi am avut placa
Va rog nu ma speriati pentru ca si eu astept luni un colet de la ei, un ebook reader. Acum cu problema asta, o sa desfac pachetul de fata cu persoana care o sa-l livreze.
Sa inteleg ca dupa postul asta ori repara ipad-ul ori le scad jumate din clienti.
Eu clar nu as mai lua de la ei daca nu il rezolva pe om.
mai intai semnezi de primire la curier si apoi desfaci coletu`
daca nu desfaci coletul de fata cu curierul si sa intocmesti un proces verbal, te mai crede gaia ca nu esti tu de vina
Curieriul nu te lasa sa desfaci coletul inainte sa achiti. Deci…nu poti sa te asiguri 100% ca produsul pe care tocmai l-ai cumparat a fost transportat ok si se comporta bine. Indiferent ca vorbim de emag, pc garage, cel, etc.
@bnx: mai întreabă.
Si eu am un magazin online si aici e greu de blamat direct magazinul: daca curierul era Fan sau alt serviciu de curierat atunci nu il lasau pe client sa verifice produsul la predare (e politica lor execrabila) dar imediat dupa ce semna clientul putea desface produsul si in caz de problema putea sa il returneze imediat.
Dat fiind insa ca au trecut atatea ore intre momentul predarii si momentul sesizarii problemei exista si o posibilitatea evidenta ca si clientul sa fii deteriorat produsul. Eu nu spun ca acest client a busit (intentionat sau accidental) produsul dar exista aceasta posibilitate.
In cazul in care curierul era insa un angajat al CEL atunci trebuia neaparat sa prezinte produsul la primire (de ex noi atentionam clientul ca daca nu face macar o verificare sumara a integritatii fizice a produsului atunci nu se mai iau in considerare reclamatii ulterioare).
Daca era vorba de o problema de nefunctionare atunci era alta discutie. Una peste alta eu nu blamez CEL.RO pentru refuzarea garantiei produsului.
E drept ca intr-o atare situatie, chiar presupunand ca acel client a lovit accidental produsul, ar fii de preferat ca firma sa ofere o alternativa sau o reparatie la un cost subventionat masiv.
Patraulea: +1
Curier cretin am gasit si la UPS, trantea boul ala cutiile in masina de zici ca erau dusmanii lui. Ininte sa-i semnez i-am dat pe la obraz ca tocmai ce a trantit o camera foto de pamant si, daca e ceva, e bun de plata. Din fericire vanzatorul a ambalat-o atat de teapan, ca putea sa puna si o grenada langa cutie, ca tot n-avea nici pe dracu.
Acolo stiam insa ca am niste zile in care sa trimit inapoi produsul.
In Romania prefer sa cumpar din magazin. Asa am eu produsul in mana din prima clipa, nu ma trezesc cu surprize. Bun, in general imi place sa iau din magazin, dar pe altundeva am avut curaj sa iau si de pe net una-alta.
CEL n-are nici o vina, omul e responsabil ca nu si-a verificat marfa. Curierul a fost porc si a dat de un fraier.
Daca CEL ar schimba pe garantie orice produs distrus de curier, probabil ar necesita adaosuri de peste 30% ca sa supravietuiasca. Si la un adaos ca ala nu mai cumpara nimeni.
NU se semneaza nimic la curier pana nu verifici marfa.
@Kishu: DE CURIOZITATE, de ce aş cumpăra ceva şi apoi l-aş face praf?
Cum se cheama firma de curierat ?
Din poza cutiei se vede clar unde (daca) a fost indoita cutia, in schimb din poza cu iPad-ul se vede ca este spart incepand exact din partea opusa, si din fata (in nici un caz de jos, dupa cum ar fi dupa o indoitura a cutiei din acea directie.
Tare cred eu ca acest client onest a dat cu iPad-ul de gresie apoi a facut ce face orice roman cand greseste: circ pana plateste altul prostia lui.
Subscriu la comentariul lui Lucian. Am comandat de nenumarate ori online, niciodata nu am avut nici o problema. De ce? Am verificat pachetul in prezenta curierului. Daca citesti ce semnezi cand iti intinde „ala” foaia, ai observa ca tu semnezi ca ai vazut produsul si este ok. Din clipa aia respecti conditiile garantiei (nu joci fotbal cu un iPad)
Pareri de rau pentru parintii tuturor pe care i-am vazut postand azi pe pagina cel de pe facebook. Un caine se dreseaza mult mai greu decat voi. Dar romanul roman ramane.
Zoso se pare ca a ajuns un OTV online. Isi zice lumea of-ul la el iar el posteaza.
Daca cei de la cel vor decide sa-ti schimbe produsul sa nu crezi ca o vor face pentru ca ai dreptate. O vor face ca sa scape de un client dobitoc, ce face circ aiurea pe net. Eu nu ti-as schimba nimic. Ai fost prost, fii prost pana la capat.
Iti urez toate cele bune, si sper din tot sufletul sa nu iti inlocuiasca cei de la cel iPad-ul.
Daca ti-ai pus semnatura iaca ai be.. si …a!
zoso a scris pe 9 Decembrie 2011, 6:47 pm
@Kishu: DE CURIOZITATE, de ce aş cumpăra ceva şi apoi l-aş face praf?
Din greseala.
Iti vine la ora 14.00 si tu pana la ora 19.00 nu ai timp sa arunci un ochi pe un produs pe care ai dat o groaza de bani? Hai mah fugiti de aici. Eu desfac coletul si cand primesc ceva gratis.
E cusuta cu ata alba.
@icsulescu: eu n-am desfăcut niciodată un colet in care nu mi se cerea expres asta. şi primesc zeci de colete anual. o singură dată am avut probleme, cu o cană de ceramică ce fusese impachetată prost.
Legea 449/2003 – orice lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la achizitie se considera a fi existat si e in sarcina vanzatorului sa o repare, indiferent de ce zice contractul de garantie, teorii legate de livrare sau alte cancanuri.
Eu am primit de la un alt magazin online un produs spart insa pretul lui este extrem de mic pe langa al tabletei in cauza. Am semnat pentru el pentru ca ambalajul era intact (l-am ridicat eu de la curier), am ajuns cu el acasa si cand l-am desfacut am observat ca incep sa cada bucati din el. Am sunat la magazinul online, apoi la curier si le-am pus coletul in brate iar acum astept inlocuirea produsului cum au promis.
Eu sincer tind sa-l cred pe client, personal am lucrat cu toate firmele de curierat din tara si nu un an, doi ci vreo 6 si stiu cum se comporta.
Ultimul curier mi-a adus un tv , tipul ma pune sa semnez si apoi imi spune: „uite, nu are nici o problema coletul, pa!”. I-am zis sa stea un pic ca am eu chef sa-l desfac si l-am desfacut in fata lui.
Astia de curier sunt curve de curve. Unii mi-au adus un colet cu o placa de baza ce avea cutia gaurita insa ei au astupat-o aplicand peste ea ciolofanul ala cu acte si mai tin minte multe faze, dar nu are rost, cine lucreaza frecvent cu acesti domni de la curieri stiu cum sta treaba.
Mai astia cu „CEL nu-i de vina”: BA DA!
Am comandat diverse obiecte de prin alte tari cu livrare prin posta/curier. Le-au ambalat oamenii aia de nici daca se prabusea avionul nu pateau nimic. Folosesti un curier ieftin si extrem de prost (a se citi „orice serviciu de curierat romanesc”) ca sa tii preturile jos? Ok, atunci mai adauga 2 lei la costuri si pune 4 randuri de bubble wrap si pe urma pune totul intr-o a doua cutie, ca nu mori. Dar asta se numeste „customer care”. Iar in Romania nu se gaseste asa ceva, e marfa de contrbanda
Si pentru a raspunde intrebarii „ce ai cu curierii romani?”: mi-au adus plic cu acte udat intr-un asemenea hal incat se lipisera foile intre ele (si era plic cu dublura de plastic, deci nu stiu ce i-au fi facut de a ajuns asa), iar cand i-am spus ca ceva nu e chiar in regula cu plicul respectiv se uita copilul ala la mine de parca ii dausem o palma. De atunci folosesc numai FedEx sau DHL, chiar si pentru intern. Scump, dar bun.
Nu stiu de ce mancati cacat.
La Fan Curier expeditorul poate solicita ca pachetul sa nu fie desfacut pana nu se semneaza.
Tableta asta a luat o alta cutie mai grea in freza, nu cred ca o cazatura a tabletei pe podea produce distrugerea aia.
Acuma pe bune, voi ati avea curaj sa va cumparati scule foto scumpe spre exemplu, lentile de peste 2k ron, de la orice magazin online si sa aveti incredere in curierat? Oricat de ambalate ar fi, e mecanica si optica de precizie ce nu suporta 10G cat poate provoca o cadere usoara de la 50cm. Gigi de la fancurier da cu acele cutii intr-o veselie, credeti ca are el vreo treaba cu produse fragile? La banii cu care sunt platiti nu poti sa te astepti la altceva, e clar. Mergeti oameni buni la magazin si probati produsul acolo.
pana acum n-am patit asa ceva, doar cu un frigider care dupa ce l-au urcat 6 etaje am descoperit ca nu era coloarea care era in poza de pe site (o alta problema cu magazinele on-line) si mi s-a facut mila de aia si i-am lasat in pace
cel mai tare insa ma distreaza cand se utia curierii inocenti la tine sa le dai spaga :D:D
ps: de ce ar da like cineva la asa ceva? la articol sau se bucura de raul altuia?
Si eu am avut probleme cu garantia cel.ro . Am achizitionat un notebook Toshiba in valoare de 4500 lei, iar dupa o luna nu a mai pornit. Am sunat la cel.ro si la telefon mi s-a spus ca ei nu se ocupa de garantia pt acest produs si mi-au dat un alt numar de telefon unde sa sun pentru garantie. Am sunat si mi-au raspuns relatii clienti de la Carrefoure Berceni. Le-am spus ca mi-au dat numarul cei de la cel.ro iar ei nu aveau habar de nimic despre asta. Mi-au spus sa le duc notebook-ul sa vada despre ce e vorba. Eu sunt din Timisoara iar asta ar fi fost imposibil sa o fac (problema distanta). Am sunat din nou la cel.ro si mi-au spus ca sa insist la numarul ala de telefon ca cei de la Carrefoure Berceni se ocupa de garantia acelui produs. Am sunat din nou si la fel acelasi raspuns. Intr-un final am rezolvat problema pe plan local in Timisoara contra cost evident. Iar in ceea ce priveste cel.ro nu voi mai comanda niciodata de la ei ceva.
Ultima data cand am cumparat de le cel.ro (cu ridicare de la sediul lor) am asistat la o scena:
Omul cumparare un laptop cu 1 ora in urma. Nu deschisese laptopul la cumparare pentru ca nu era „baiatul de la tehnic”pentru moment acolo si nu dorea sa mai stea sa-l astepte(relatarea clientului+confirmarea „baiatului de la tehnic”).
Se intorsese la cel.ro pentru ca acasa a constatat ca ecranul are 2 pixeli morti.
Primul raspuns: „Nu intra in garantie. Trebuie sa aibe 3 pixeli morti ca sa fie acoperit de garantie”
Al 2-lea raspuns: „Nu avem cum sa-l schimbam acum. Trebuia sa constatati si sa solicitati schimbarea la ridicare”
@zoso Iti cumperi ipad si deschizi cutia dupa 5 ore, nu ai si tu o curiozitate cat de mica sa vezi cum e?
@Virgil: al doilea ipad a zăcut in cutie vreo 3 zile de la primire. aveam atătea de făcut incât am uitat de el. se intâmplă. e neobişnuit, dar nu ieşit din comun.
De ce ai da vina pe magazin in cazul asta? Este mai mult decat clar – s-a facut o livrare printr-un serviciu de curierat – probabil Fan Courier in acest caz. Fiecare client are obligatia sa semneze de primire, asta inseamna ca produsul (coletul) sunt intacte. Daca se constata ca exista probleme se intocmeste un proces verbal. Daca nu exista procesul verbal – CEL.RO nu sunt vinovati. Se poate incerca o recuperare a sumei de la firma de curierat. Putin probabil insa
Eu nu am verificat niciodata coletul si totodata n-am avut probleme niciodata. Cei drept comand numai de la competitorul principal al lui CEL iar ei (nu cel) lucreaza cu Fan Courier iar curierii lor au fost intotdeauna exemplari.
Cum incepe o minciuna la romani?
-Se desface pachetul dupa 5 ore.
Zoso, referitor la ce spui la comentariul nr 8..eu am comandat un mp4 touch de undeva, mi-a fost trimis prin *blabla* Curier cu plata ramburs. Pe langa faptul ca nu s-a obosit curierul sa urce sa-mi aduca pachetul, pur si simplu 15 minute m-am contrazis cu el daca am voie sa deschid coletul inainte sa-l platesc sau nu. Si pana nu l-am platit, nu l-am putut deschide. Cand l-am intrebat ce se intampla daca produsul e busit cumva sau zgariat sau ceva (si aveam motive intemeiate sa ma sperii de asta, ca arata coletul ala ca vai de el), tipul mi-a zis ca nu e treaba lui asta, ca oricum nu pot demonstra daca defectiunile se datoreaza manevrelor facute in timpul transportului. Asa ca am lasat-o balta, am platit si l-am luat pt ca mi-am dat seama ca nu puteam decat sa sper ca o sa fie in regula.
Magazinul cu pricina pare-se ca e o groapa de gunoi cu gunoaie de angajati, samd. Garantia Apple e de genul „don’t ask, don’t tell” in primul an de garantie. E obligatia lor sa-l trimita in service-ul Apple pentru a putea fi reparat/schimbat ecran/schimbat cu totul. Fara cost pentru client, si sincer, datorita naturii permisive a garantiei, nici magazinul „cel” nu trebuie sa plateasca pentru boacana. Ori suporta importatorul Apple, ori Apple in sine, ori, daca se-mpute treaba, firma de curierat.
Bottom line: „…numai in Romania”
Si mai e un aspect de luat in considerare… Curierii sunt d ela fan courier, nu de la CEL.ro; coletul se desface in prezenta curierului si daca se constata ca ceva e in neregula cu el se face proces verbal de constatare ca asa a fost primit…
firmele de curierat in general au mari probleme mai ales cargus de unde pleaca ponturi garla si te trezesti dupa 1, 2 sapt cu usa sparta si cu casa goala daca ei iti livreaza produse de o valoare de peste 5000 de lei.
oricum eu am avut o comanda si de la cel acu catva timp si la mine din fericire totul a fost ok
@Andrei cu Legea 449/2003 – orice lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la achizitie se considera a fi existat si e in sarcina vanzatorului sa o repare, indiferent de ce zice contractul de garantie, teorii legate de livrare sau alte cancanuri. – esti prost si iti explic si de ce: lipsa de conformitate se refera la caracteristicile de functionare ale produsului, iar nu la faptul ca cineva l-a scapat pe jos. Altfel spus: iPad-ul e neconform daca nu isi indeplineste functiile pe care producatorul zice ca le are, nu pentru ca ii e spart display-ul care are legatura cu caracteristicile fizice ale produsului. Mai invatati sa cititi legile sau de fapt, mai bine abtineti-va, voi acesti juristi ai natiei
Ama nu știu legile din Ro, da’ întreb : produsul nu e acoperit de asigurarea produsului si a firmei de shipping? Plus garantia producătorului ? De obicei companiile gen Apple schimba produsul si in cazuri mai delicate. Mie mi-au schimbat un IPod fără bătăi de cap.
Dacă pagubitul nu rezolva nimic cu capetele pătrate de acolo, se merita încercat direct la Apple. Online e mai simplu.
Bafta!
Clientul este singurul vinovat. Chiar daca nu i s-ar fi permis sa deschida coletul inainte sa semneze, trebuie sa fii destul de prost sa platesti 2000 lei pe un produs al carui cutie este atat de deteriorata.
Mai mult, nici macar nu deschizi coletul timp de 5 ore…
Cica: „Am primit produsul intr-o plasa de plastic, impreuna cu un adaptor de priza pentru Europa. Acest adaptor nu era impachetat in nimic, pur si simplu era adaugat in plasa, alaturi de produsul comandat.”
Wtf ??? Ce magazin din RO trimite un pachet in alt oras intr-o plasa de plastic ? Si mai pune si un adaptor in ea, asa aiurea? Sau asta are serviciul in Bucuresti?
In sfarsit, daca el nu e atat de nesimtit incat sa-i fi scapat pe jos si sa vrea sa dea vina pe magazin, nu ramane decat curierul care l-a cam pacalit. Sorry, daca nu a observat cand a luat marfa, atunci e vina lui, mai da si poze cu cutia lovita.
@zoso: Corecteaza si tu „probemele” din titlu.
@Razvan: nu doar cel dau un adaptor pentru prizele europene separat de cutia cu ipad https://zoso.ro/emagu-si-ipadu/
@Diana Nu prea stai prin Romania… asa-i?
@zoso in baza la ce ai pus acest titlu bombastic ? Te rog sa imi indici cu ce am gresit noi.
Produsul a fost livrat la ora 13 de un angajat al firmei noastre , deci nu de fan courier , sigilat cu folie pe el asa cum vin toate ipadurile , cutia intacta. Clientul a semnat factura de primire.
Am discutiat atat cu cel care a livrat produsul cat si cu gestionarul si produsul nu a avut nici o problema in momentul in care a fost livrat.
La ora 17.32 Gabriel Croitoru ne scrie urmatoarele :
Buna seara,
Am primit astazi comanda cu numarul 149530 si cand am deschis pachetul, am observat ca ipadul are ecranul spart.
O sa vin maine dimineata cu produsul sa il schimbati.
O seara buna,
Gabriel Croitoru
Acum cine minte ? In mailul de pe zoso se spune ora 19.20.
Ai dat 2000 de ron si 5 ore nu te uiti nici macar la cutie si cu atat mai mult cu cat afirmi acum ca era cutia lovita?
@Patraulea coletele care sunt trimise in tara sunt trimise cu FanCourier care in momentul de fata este cea mai mare firma de curierat din Romania si nici pe departe cea mai ieftina.
Este precizat foarte clar pe site-ul nostru :
– Va rugam verificati integritatea fizica a produselor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca integritatea produselor a fost afectata. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
@CEL.ro: hai să incepem să ne semnăm cu nume şi prenume, ce zici? şi după aia trecem la chestii mai grele.
Destul de obtuzi cei dela Cel. Vroiam sa comand un laptop, i-am rugat sa-mi trimita factura si chitanta (pe firma mea), sa le puna in colet, cu ramburs pe suma totala. Mi-o zis ca nu se poate, ca-mi trimit factura in colet iar chitanta o sa mi-o dea curierul (debitare in cont colector). Le-am zis ca-i o prostie sa inchid o factura de la o firma (Cel) cu o chitanta de la alta firma (curier)-bag picioarele in ea de contabilitate. O zis ca altfel nu se poate, numa’ asa, factura de la ei si cu chitanta de la curier. Le-am zis sa ma pupe in fund.
Cel.ro : ma scuzati, dar ce importantă are ca nu s-a uitat 5 ore la cutie si produs? Voi glumiti…nu? Sau dacă s-ar fi uitat după 2 ore…nah mai mergea, i-ați fi schimbat produsul right away?
OMG!
„Am primit produsul intr-o plasa de plastic, impreuna cu un adaptor de priza pentru Europa. Acest adaptor nu era impachetat in nimic, pur si simplu era adaugat in plasa, alaturi de produsul comandat.”
Jane, ce cumparasi? Cartofi?
@CEL.ro +1 titlu pe baza de informatii neconfirmate. se mai intampla.
@Andrei ai habar ce e aia lipsa de conformitate? Display-ul spart iti garantez ca nu e lipsa de conformitate.
+1 Mary Jane
@Patraulea Adica dupa tine, tu trebuie sa suporti costuri suplimentare pentru ca un curier nu isi face treaba pentru care este platit(indiferent de suma, mica sau mare)? Sau ca tu trebuie sa platesti o presupusa vina a ta pentru ca un client nu a verificat coletul inainte sa plece curierul? Nu cred ca am auzit ceva mai gresit de atat.
Si daca totusi clientul a spart din greseala display-ul?
Sa fim seriosi, cum mama naibi sa accepti niste produse intr-o punga, unde incarcatorul nu este ambalat ci doar pus in sacosa?
Cat de prost sa fii sa nu ti se para cel putin suspecta treaba asta incat sa te determine sa verifici coletul?
@finch Esti prost (din categoria blamata si de zoso). Te citez:
” La banii cu care sunt platiti nu poti sa te astepti la altceva, e clar. ”
Atunci pleaca in alta parte tata. Ai acceptat sa faci o munca pentru x bani. Pai fa-o tata!
Overall, Zoso -1. Titlu de cancan, serios. Si mai ales cand de fapt oricum ai da-o la intors nu e vina CEL.ro, Poate fi fie a clientului (aproape sigur si in cea mai mare parte) si a curierului.
Punct si de la capat.
@CEL.ro, felicitari ca ai raspuns aici insa ramane o intrebare:
Cum de a primit o sacosa cu incarcatorul pus separat?
Care e explicatia aici?
@Lucian:
ai să fii uimit, dar eu când comand ceva de la un magazin nu am contract cu curierul care livrează marfa, ci cu magazinul. problema mea se va indrepta, negreşit, către magazin, urmând ca ei să isi rezolve problemele cu furnizorii săi, in cazul nostru curierul.
@diana pentru ca in alea 5 ore se putea intampla multe chestii. e ca si cum iti trimit eu ceva, si imi zici dupa o luna ca d-abia acu te-ai uitat si e stricat. pai mersi.
Multa vorbarie pt nimic –
Eu am avut o comanda la CEL.ro pentru o tastatura de ~200ron (Natural Ergonomic Keyboard 4000), livrarea a fost receptionata de catre un coleg de la birou – eu eram in oras la masa.
Imediat cand am ajuns la birou am constatat ca tasta B nu raspundea decat la apasari foarte dure – dupa 2 email-uri cu CEL.ro am obtinut schimbarea fara nici un cost suplimentar.
Asa ca zoso.ro te rog sa ma ierti, dar asta a fost ultimul post citit de pe site-ul tau.
@Daniel: lumea chiar n-are nevoie de retarzi care confundă un nick cu o adresa web. fii sănătos.
@velu obtuz esti tu.
Ia gandeste putin logic. Daca face cum vrei tu:
– CEL.ro emite o chitanta cu valoarea de 2000 lei sa zicem si ti-o pune in colet.
– curierul iti emite o chitanta pe suma de 2000 lei pentru ca trebuie sa iti incaseze banii pe ceva.
– CEL.ro emite factura catre curier si emite chitanta ca a primit banii de la curier.
Deci CEL.ro a emis 2 chitante de 2000 lei , adica a incasat 4000 lei in acte si 2000 in realitate.
Ti se pare logic?
Si da, intreaba contabila(ul) daca nu te pricepi (sau angajeaza alta(ul). O factura se poate inchide cu o chitanta. Culmea stii care e?
Curierul iti da inclusiv o factura. Ring a bell?
Ba, esti prost. Am nevoie de o singura factura si o singura chitanta, de la aceiasi firma. Banii si-i recupereaza de la curier (ramburs, remember) si isi inchide factura prin chitanta emisa. Comand frecvent pe net, primesc coletul asa cum am precizat, cu factura si chitanta atasata in colet, platesc rambursul altfel nu pot sa ridic coletul. Curierul nu imi da nici o factura, ca de obicei transportul e inclus. Daca nu e inclus, imi da o factura numai pentru transport, n-are treaba cu ce-i in colet.
@Dan: nu cred ca zoso este neaparat un OTv online. A avut loc un abuz si cineva trebuie sa semnaleze asta. Comertul online functioneaza in principal pe incredere. Daca increderea se pierde, nu mai ramai cu nimic.
Am si un off cu online-ul. Ier sun la debo.ro sa cer detalii despre un televizor. Mi-au spus ca ajunge in 2 zile lucratoare. Tot ieri dau comanda, azi ma suna si imi spun ca de fapt ajunge in 5-10 zile lucratoare. Mai cumpar eu vreodata ceva de pe debo.ro? Ca tot vorbeam despre incredere…
Tara asta o sa functioneze atunci cand vom sti sa nu ne mai furam caciula. Adica niciodata.
Kmlx: mie mi se pare de prost gust sa te iei de client ca nu si-a verificat marfa in 5 freakin’ hours. De obicei ai puțin mai mult timp la dispoziție, depinde si de vanzator, in care sa returnezi produsul dacă este defect. Plus ca trebuie sa existe asigurare pentru orice produs vândut. Orice ecommerce care se respecta tre’ sa aibă o flexibilitate in astfel de cazuri.
Eu una personal si numai pentru tonul mesajului postat de angajatul retailerului aici, nu as mai cumpara in veci de la ei. Cel.ro…the customer is always right…se aude ?
Nu vreti sa stiti cum cad cutiile de laptopuri in timp ce descarca marfa din masina cu care aprovizioneaza. Poate nu e Cel de vina, insa exista o foarte mare posibilitate ca iPad-ul sa fi fost asa de cand a plecat de la Cel. Din cate i-am vazut eu(si ii vad zilnic pentru ca depozitul lor e in aceeasi de cladire de birouri) nu sunt prea atenti cu marfa…
@Velu, cand mai multe persoane iti spun ca esti prost. tre’ sa te gandesti de 2 ori. ok?
Cel.ro, o intrebare am si eu. Angajatul vostru care a livrat el produsul intr-o plasa de plastic, nu trebuia/putea/era obligat sa il faca pe client sa se asigure ca e totul in regula cu pachetul? Tine de bun-simt si de grija fata de clienti. Si nici macar nu puteti acum da vina pe firma de curierat…
Apropo, mai fratilor, voi nimeriti numai curieri fosti rugbisti, de le place sa arunce atata coletele? Eu am primit fara probleme 2
aparate foto prin FC, plus telefoane si alte maruntisuri, si am trimis sute de colete cu electronice in tara. Si cu posta si Fan, ambalate zdravan in bubble-wrap, ce-i drept, si n-am avut nici o problema/reclamatie.
Dacă magazinele online vor să scape de scandaluri de genul ăsta să insiste pentru verificarea produselor de către clienți la livrare.
În condițiile în care tu pui omului în brațe o cutie/sacoșă și-o ștergi rapid îți meriți scandalul. Mai ales atunci când omul care-a făcut livrarea era angajatul propriu.
@cel.ro: Adica pe site scrie clar ca virgula coletul trebe verificat daca-i trimis cu (fan) courier-ul. Dar ziceti ca, mai mult, l-a livrat angajatul vostru. Pai si pe super-angajatul vostru care a livrat coletul de ce nu l-ati instruit sa-l puna pe dl. Croitoru sa verifice pe loc, in fata lui integritatea coletului, ca doar sunteti firma serioasa, nu? In cazul asta ar trebui sa-i inlocuiti marfa daca omul vostru o omis (cu buna stiinta) acest lucru. Asta chiar daca cumparatorul a dat ulterior cu iPad-ul de pamant. Practic nu ati respectat procedura pe care tot voi ati recomandat-o. Daca scrie la voi pe site, ar trebui sa-i comunicati si cumparatorului acest lucru la livrare, mai ales daca transportul se face tot de „voi”.
@wave84: Tu ești programator și te uiți la tastatură când scrii? Altfel de ce te-ar deranja tastatura UK? Și ce anume programezi tu de merge un MacBook Air la fel ca un Lenovo? Mooor de curiozitate!
@Velu
” Adica pe site scrie clar ca virgula coletul ”
Daca si mai multe persoane iti spun ca esti prost tu ce faci ?
Rumanu’ adevarat se va lega inevitabil in primul rand de forma si nu de continut. N-are importanta „ideia”, sa numaram virgulele! A, mai este un avantaj major, nu trebuie nici macar sa argumentezi.
@CEL.RO
Curierul vostru a fost filmat cu camera ascunsa. Acu sa va vad :)) Huuoooo!!!!!
https://youtube.com/watch?v=v_wGeErYTl8
Am avut si eu o discutie putin ciudata la un moment dat cu cei de la cel.ro:
Imi doream un laptop Lenovo de 13 inch… Am sunat, am intrebat daca e pe stoc si pot sa-l vad in magazin, mi s-a spus ca da, sa vin. Ajung in showroom, vad ca laptopul nu e, intreb, mi se confirma ca nu e acolo, si ca il au doar in stoc la furnizor. Spun ca singurul motiv pentru care vroiam sa-l vad inainte sa-l cumpar este ca sa stiu daca are tastatura de UK (cum au foarte multe Lenovo la noi) sau de US. Daca e tastatura de UK, nu-l cumpar, pentru ca sunt programator, iar tastele sunt foarte schimbate. Surpriza: absolut nimeni nu stia sa-mi spuna sigur (ziceau ca e de US dar nu 100%), dar recomandarea lor a fost urmatoarea: sa-l cumpar (il aveau in stoc furnizor), sa il platesc, iar apoi dupa ce vine dupa cateva zile il desfac si daca nu e cu tastatura buna, sa fac cerere de returnare.
Mi s-a parut incredibil de complicata procedura si stupid faptul ca nu puteau sa-mi spuna daca e cu tastatura de UK sau nu. Asa ca nu l-am mai luat. Si bine am facut, ca intre timp mi-am luat un Macbook Air din state
Deci primeste produsul in plasa, observa un adaptor salbatic in punga dar cutia facuta praf nu vede. Apoi dupa 5 ore ajunge acasa si OROARE, ipadul e stricat.
Corect, asa as fi procedat si eu.
E absurd sa te iei de client din moment ce era la munca. Poate avea deadline, poate seful nu-l lasa sa piarda timpul, poate omul nu vrea sa stie lumea ca si-a luat ipad..
Desigur, se putea verifica si la primire, dar e absurd sa zici ca „de ce dupa 5 ore?”. Pot fii foarte bine si 20 minute, tot aia e..
hmm cam ostila atitudinea celor de la cel nu crezi?
cum era aia? clientul nostru, stapanul nostru. ring a bell, a?… se pare ca nu.
astia cu celu lu peste in loc sa rezolve problema in favoarea ambelor parti pe ei ii intereseaza ce titlu pune zoso si in ce culori e scris. ca in romania, cum dealtfel?
si mai mult de atat, e bine sa fi incapabil si sa te ascunzi dupa 2 harti semnate si 5 ore de asteptare…
nu cred ca asta ar trebui sa fie atitudinea unei compani care se vrea serioasa, sau marog poate ca nu se vrea si atunci se explica.
@oNaiR:
nu neapărat. nimănui nu ii place să fie muit aiurea. mai ales in locuri pe care nu le poate controla.
Este de necrezut…. de necrezut ca un rahat de online-er de 2 lei isi poate permite sa se poarte cu clientii in felul asta. Asemene atitutini trebuiesc sanctionate drastic. F bine ca ajuti ca astfel de intamplari sa fie cunoscute.
Sa stim exact cum se poarta cel.ro cu cei care cumpara de la ei…..
@CEL.RO: sunteti unul dintre cele mai de rahat magazine online din Romania!
1. Cand am comandat de la voi… a venit un curier sictirit… care sa inceput sa se strambe cand i-am zis ca vreau sa deschid coletul si sa fac proba laptopului pe care l-am cumparat. Desi pe site scria ca la livrare poti cere lucrul asta. (trecem peste, poate nu era vina voastra)
2. Pana sa comand respectivul produs, un operator de la voi mi-a zis ca are 2 ani garantie, cand a ajuns la mine… mare bomba: 1 an.
3. V-am sunat, am venit degeaba pana la sediu, ati scos la inaintare o intepata ca sa-mi explice ca defapt a fost eroare si ca operatorul vostru nu stia. De parca ma durea pe mine ca nu stia nanacul ala de mi-a raspuns.
4. Mi-ati spus ca o sa primesc nu stiu ce certificat de garantie in plus… pe mail. Am asteptat 2-3 saptamani… si v-am dat alt mail, iar promisiune, iar nimic trimis (ba chiar v-am spus ca o sa vizitez si ANPC-ul, dar v-a durut la basca).
5. Am asteptat vreo 1 luna… v-am dat iarasi mail, m-ati sunat si m-ati luat la intrebari… de ce-s nemultumit ? cine mi-a promis mie alt certificat, ei nu tin minte asa ceva ? Imi venea sa va zic ca sunteti un colectiv de idioti care nu stiti sa va faceti treaba, dar am fost finut si doar m-am rastit cu o oarecare politete.
6. Mi-ati promis iarasi ca-mi trimiteti acel certificat. A mai trecut 1 luna, cred ?! si certificatul n-a ajuns.
CEL mai de rahat magazin online din RO! Rau imi pare ca nu v-am trantit o reclamatie la ANPC, precum v-am promis! Dar timpul nu mi-a permis si uite asa ati scapat nejumuliti.
@Flo, de obicei aia care scriu oarece cod nu se prezinta ca programatori. Restu nu stiu.
Treaba e simpla; clientul a primit produsul, a semnat pt el si a platit;
Sa spuna dupa ca e lovit (si aici nu conteaza cat timp trece, 3 minute sau 5 ore sau 2 luni, tot aia e) nu creaza nicio obligatie magazinului; nici legala nici morala.
Poate ipadul a fost livrat busit, poate l-a busit clientul… Nimeni nu poate sti acum sigur.
Ma ia hold on your horses…
1. Cutia este lovita din interior spre exterior. I don’t get it…ar fi trebuit sa intre un surub or somethin’ printr-o parte si sa iasa prin cealalta ca sa loveasca iPad-ul.
2. Din cate imi dau eu seama, lovitura aia este pe spatele cutiei. Or din cate produse am desfacut, toate erau cu fata in sus.
3. Cineva zicea ca un ecran nu se poate face in halul ala de la o cazatura. Apai fizica…mama ei de fizica…parca era ceva cu centru de greutate si d-astea. Pe scurt, BA DA, se sparge. Nu vrei sa vezi un HTC Desire HD dupa ce a picat cu fata in jos pe ciment. Si mai are si Gorilla Glass + centru de greutate mai ok.
4. Ruptura aia pare facuta de un neghiob care nu mai avea rabdare sa desfaca frumos ambalajul.
Presupunand ca nu „clientul” a deteriorat produsul, tu ca si client accepti un produs al carui ambalaj arata in halul ala? Hai sa nu ne ascundem dupa deget…cand primiti un produs nu-l desfaceti? A, pai stai ca esti la servici. Cu atat mai bine: te dai mare (nu fiti ipocriti).
@ zoso. ia si citeste pe google, ca tot il promovezi. informatia este veche, dar de actualitate.
http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t545007.html
M0fo:uitashi bre sa spui si cum erau aliniate planetele la momentul comiterii infracțiunii. Mă uimeste spiritul tau de observatie si concluziile trase uitandu-te la o poza cu o amârata de cutie. De unde e tendința asta pacatoasa la romani ca sa nu creadă nimic? Cam care crezi tu ca e probabilitatea ca de fapt produsul sa fi fost deteriorat in timpul transportului vs scenariul prezentat de tine?
Aaaaa si sa nu uit: pentru angajatul CEL.ro , cum naiba pui pe un blog un email de la un customer fără acordul lui? Foarte urat! Eu sincer as concedia persoana care a făcut așa ceva! Încă o dovada ca la romani customer service-ul exceleaza prin absenta.
Eu cred ca, curierul a folosit tableta pe post de airbag, aia nu se face de la o busitura.
@cel.ro – cine se scuza se acuza.
Va doresc faliment placut!
Ce-mi plac mie astia care comenteaza doar sa se afle in treaba. Doar asa, sa fie anti cu orice pret.
@Flo:
Lucrez cu calculatoarele de peste 20 de ani. M-am obisnuit ca tastatura sa fie asa cum e. Nu, nu ma uit la ea cum scriu, dar ma deranjeaza cand: ghilimelele, diezul, arondul, (taste pe care le folosesc frecvent) si altele sunt in locatii total diferite de cele cu care sunt obisnuit. Mai ales ca lucrez si de pe desktop, ce fac, iau tastatura uk si acolo? Da un google search la „uk keyboard” si o sa vezi despre ce vorbesc.
Cat despre comentariul tau cu macbook air-ul, iarasi nu inteleg problema ta. Cautam un laptop de 13, mai mic si mai usor decat cel pe care-l aveam. Lenovo-ul avea 1,6 kg, macul are 1,3. Plus procesor comparabil, acelasi ram, etc. Chiar nu inteleg unde bati, ce nu face macbookul?
Scuze pentru offtopic, dar comentariul acela a fost prea agresiv si stupid ca sa-l pot trece cu vederea.
De apreciat promptitudinea cu care Cel.ro curata pagina de facebook de orice referinta la situatia asta și scarba totala pe care o manifesta fata de client. Indiferent daca acel cumparator este idiot sau nu, Cel.ro s-a comportat ca o bodega ordinara…
Si publicitatea negativa tot publicitate este…felicitari!
@Alex: eşti retardat.
Atatat timp cat ai trimis produsul intr-o plasa fi de bun simt si inlocuieste-l, indiferent ca circumstantele sunt sau nu ciudate. E o situatie in care ca magazin online de elita nu are rost sa faci gargara.
La altii mari din RO orice produs vine invelit in bule si ambalat intr-o alta cutie mai mare – am avut cutioacele mari busite, dar ambalajele originale sau produsele niciodata.
Tineti-mi pumnii, la 11 ridic trei colete
Pentru toti nerabdatorii care sustin ca trebuie sa sari mintenas pe pachet sa-l deschizi, nu sa-l lasi sa se fezandeze.
Exista posibilitatea ca produsul comandat sa fie un cadou pentru cineva si nu tii neaparat sa-i iei tu cireasa…
Ciudat e sa vezi totusi ambalajul calcat in picioare si sa nu ai niciun frison de indoiala…
Astazi am intrat pentru prima data pe site-ul CEL. M-am pisat pe mine :)))))
Tare de tot sectiunea „Marturii Clienti”, complex don’le, valoarea facturii si textul de lingau obosit.
Imi aduc aminte ca cineva de la Emag, mai posta aici pe blog, cu numele real din cate imi amintesc.
Intrebare catre CEL.RO, review-rile naspa, unde se duc ?
Emag va mai dat o palma !
Ps: Sper la anul sa vindeti panselute si fluturasi !
@CEL.ro si altii care o dau inainte cu clientul a gresit
Acum ceva timp mi-am cumparat un Kindle de la un magazin local. Dupa aprox. 2 saptamani observ un mic punct negru, pe ecran si la o examinare mai atenta parea a fi lovit cu ceva ascutit. Nu tineam minte sa-l fi lovit eu cu ceva, dar pe de alta parte nu intelegeam cum ar fi fost posibil sa-mi scape punctul ala negru. Totusi, am contactat Amazon, le-am explicat problema (la 2 saptamani dupa achizitionare si in plus, nici nu cumparasem direct de la ei) si mi l-au inlocuit fara sa ma intrebe daca nu cumva am dat eu cu Kindle-ul de pamant sau alte prostii. La 2 SAPTAMANI, nu 5 ore. Ah, si in tot timpul cat am vorbit cu ei se scuzau de parca cine stie ce mi-ar fi facut. Poate invatati ceva din chestia asta…
@zoso Bun, eu sunt retardat dar tot as vrea sa stiu daca ai facut vreo verificare cand ai primit si postat acest mail de la un anume Croitoru Gabriel Cristian. Sau din moment ce este un nume si o adresa trecuta in el crezi ca te absolva de orice raspundere pentru imaginea afectata a cel.ro? Foarte urat tot ce ai facut aici! Mai sunt si oameni care digera informatia care le-o oferi si dupa cum a mai spus cineva mai sus „otv.atizarea” zoso.ro este mai are putin si isi atinge apogeul.
PS: Nu-i nevoie sa-mi blochezi posibilitatea de a posta ca oricum nu sunt dispus sa pierd in fiecare timp zi pentru asa ceva. Bafta!
ăla e un alt subiect. dar tu eşti retardat pentru că ai impresia că dacă cineva zice „produsul x e de kkt” acel cineva ii face reclamă.
pentru ca traim in romania, omul a semnat e bun de plata. pentru ca semnatura de pe awb confirma ca produsul a fost livrat la timp si in buna stare. sunt mai mult ca sigur ca adaptorul a spart ipadul… dar asta e alta discutie.
chiar daca a fost asigurat transportul nu exista nici o cale legala pentru recuperarea prejudiciului. si nici intr-un caz Cel.ro nu poate fi tras la raspundere. acum ca ei fac (si ar fi recomandat sa faca) un gest si ii dau omului banii e alta chastie.
Magazinele romanesti au aici o abordare gresita. e mult mai ieftin sa ii dai omului banii inapoi (sau alt produs) dacat sa lupti pe bloguri si pe forumuri impotriva a 10000 de oameni care isi dau cu parerea sau te injura. plus ca internetul nu uita si nici nu iarta…
ar trebui sa invete o lectie. sa oblige omul sa deschida coletul si gata. macar o inspectie fizica. pentru ca pentru alte chestii exista garantie…
@Lucian: lipsa de conformitate inseamna ca produsul nu e conform cu ceea ce vanzatorul pretinde (nu producatorul, daca vanzatorul greseste in prezentarea specificatiilor date de producator, tot lipsa de conformitate e). Contractul clientului e cu vanzatorul, oricare ar fi el, nu cu producatorul iar vazatorul are obligatia de a livra produsul in parametrii contractuali, inclusiv in stare de functionare.
Daca voua vi se pare ca un defect fizic nu afecteaza parametrii de functionare ai unui produs (mai ales ca nici nu a ajuns la functionare), sanatate si lasati-va furati de comerciantii incapabili.
Responsabilitatea vanzatorului care ofera niste servicii nu se incheie cand preda produsul curierului, ci cand se termina perioada de garantie. Daca curierul livreaza aiurea produsul, e treaba vanzatorului sa gaseasca un serviciu de livrare.
La cel.ro am renuntat in urma cu cateva luni, desi am comandat de cateva mii de lei de la ei de-a lungul timpului. De atunci am facut comenzi doar la emag.ro si am riscat si amazon.co.uk care – culmea! – a fost ok, desi lucreaza cu compania nationala de curierat.
Chiar nu imi pare rau ca am renuntat la Cel, iar povestea clientului din Constanta eu o cred, pentru ca am trecut prin ceva asemanator cu acest magazin on-line.
Sunt curioasa cum ramane pana la urma, daca va primi sau nu un alt iPad. Eu am fost mai fericita, am desfacut produsul de fata cu omul lor care se vaita ca trebuie sa ajunga tocmai in Drumul Taberei si nu a vrut sa mai stea. L-am tinut si am constatat impreuna cu el ca laptopul este LOVIT si are o gramada de zgarieturi. Am primit altul dupa o zi dar am renuntat la acest magazin.
mai e cineva patit cu ei:
https://www.piticu.ro/cum-sa-iei-teapa-de-la-cel-ro.html
Am cumpărat un calculator de la cel.ro și omul de la fan curier chiar a insistat să deschid coletul înainte de a semna de primire.
Că l-am returnat, defect fiind, și după aceea n-am mai fost băgat în seamă de cei de la cel.ro decât după ce am insistat cu mailuri e altă poveste. Și după 3 săptămâni încă nu am primit banii înapoi, dar cică termenul legal e de maxim 30 de zile, așa că aștept cu interes ziua 30.
eu am avut o singura experienta cu CEL.ro,am comandat un laptop si dupa 7 zile de utilizare am decis ca nu e ceea ce vreau si l-am returnat cu simplul motiv „nu sunt multumit de produs” , dupa exact 30 de zile am primit si banii prin banca.Acum, pt neglijenta unui singur om,sa arunci cu dejectii intr-o firma e deplasat .
@Sabotor Amazon produce kindle si lucreaza cu niste adaosuri care ii permit sa faca si acte de caritate.
@George Jipa informatiile de garantie sunt trecute pe site la fiecare produs in parte. Sunt informatii oficiale si contractuale, orice informatie care crezi ca ati auzit-o sau citit-o in alta parte nu are nici o valoare.
@Florin ipad-ul a fost livrat personal de un angajat al firmei in Bucuresti, in ce ai fii vrut sa ii punem produsele ?
– cum bine zicea @SilviuB vezi adaptorul care fiind mic era sub ipad, dar nu vezi cutia ca ar avea vre-o problema.
– „Am facut 2 poze la produs, imediat dupa despachetare.” una din poze este facuta pe data e 6 la 19.35 si cea cu cutia pe data de 7 la 19.18 , asta in conditiile in care clientul ne anuntase de la 17.32 ca e spart.
– latura cutiei care apare stramba in poza este partea in care sunt puse accesoriile , si nu ipad-ul
– si daca se intreaba cineva de ce a cumparat ipadul de la noi si nu de la sponsorul acestui articol 150 de ron e un argument destul de bun in vremuri de criza.
@CEL.ro: sponsorul acestui articol? de ce să fii prost in halul ăsta? ia, de curiozitate, cine e sponsorul acestui articol?
@Trefla da, e incredibil ca mai exista si clienti multumiti si nu doar la noi , ci si la alte magazine online.
@cel.ro,
Continuati sa mergeti pe strategia proasta de pr, de a va ascunde gunoiul sub pres (dupa cum v-am scris ieri pe facebook, sunt sigura ca ati citit comentaiile inainte de a le sterge).
Intervin in aceasta discutie din 2 motive:
1. clientul nemultumit este coleg cu mine, iar eu sunt cea care l-a rugat pe Vali sa publice reclamatia lui catre voi, dupa ce am vazut ca ne-ati sters postarile pe fb si ne-ati banat ip-ul (nimeni de la Zitec nu mai putea accesa cel.ro ieri la amiaza).
2. e de-a dreptul pueril si lamentabil pentru o firma care se confrunta cu o criza de imagine, sa se apere la modul la care o faceti voi. Aceasta „mizerie” decare vorbiti e produsul vostru. Este rezultatul reactiei voastre si a politicii firmei voastre, prin care ati refuzat comunicarea cu un client care a primit de la voi un produs imposibil de utilizat.
Inteleg ca pentru voi imaginea valoreaza mai putin de 2500 de lei (cit costa acel ipad), ce nu inteleg e de ce aveti impresia ca si altii
au un standard atat de jos.
Va sfatuiesc sincer sa va luati o persoana profi care pe viitor sa salveze ce se mai poate salva din reputatia pe care v-ati facut-o in piata.
@Meda: nu ştiam că eşti şi hackeriţă, la naiba, şi am lucrat 2 ani împreună. nasol.
ce de-a dezbatere. e vina clientului si gata. trebuia sa-si verifice produsul inainte sa semneze. si scutiti-ma ca e politica firmelor de curierat sa nu desfaca coloetele inaite ca clientul sa semneze de primire. fac pariu ca daca caut gasesc pe undeva o lege care sa reglementeze problema asta.
@cel.ro: n-ar fi normal sa te semnezi cu un nume/prenume? ca asa ar face un reprezentant al firmei. pana atunci esti doar un altul care-si da cu parerea.
Atata timp cat in toate posturile tale spui ca informatia trebuie verificata iar acum arunci aceasta mizerie online alta explicatie nu exista. Si nu te condamn. Probabil si eu as fii facut la fel daca aveam un blog cu profit shareul de ma emag pe el.
@CEL.ro: ah, lol. e bine. o să ii cer lui apostolescu bani pe tema asta.
stai calm, nu e asta. clientul e prieten cu o amică. pe care voi ati banat-o, cu ip cu tot, pentru că voia să vă recunoaşteţi greşeala.
Vali, sunt plina de surprize;)
Cel.ro sa-si revizuiasca tonul, ortografia si modul de exprimare in general, fiindca nu o fraza de genul „si cum incerca amica ta sa ne convinga sa ne recunoastem gresala? incercand sa ne dea serverul jos ?” nu face cinste unei firme, fie ea si de mina a doua.
@Meda: nenea cel.ro e in pauză până invaţă să se poarte.
:)) tare asta cu recunoscutul greselii. Chiar nu cred ca suntem la biserica. Lucram cu dovezi palpabile, iar eu nu vad nici una care indice ca am gresit noi cu ceva.
si cum incerca amica ta sa ne convinga sa ne recunoastem gresala? incercand sa ne dea serverul jos ?
@CEL.ro: eu nu văd vreo dovadă că iau bani de la emag. te rog să produci una pentru a putea continua discuţia.
lol, unde era hackeriţa. aberezi.
aşadar, ipuri şi alteasemenea puse in moderare până revenim cu nume personal, că nu ne cheamă cel.ro, dovezi că iau bani de la emag (dacă se poate, cât mai descriptive, te rog) şi că amica e hackeriţă. nu de alta, dar există limite in nesimţire şi în mizeria umană şi tocmai le-ai depăşit.
@cel.ro
Mai degraba suna a reclama comentariile alea. Emag sunt peste voi la vanzari, asta e clar. Dar pe voi va divinizeaza comentariile lasate, ceva nu se leaga, nu crezi?
ar fi fost ok sa informati clientul inainte ca daca coletul prezinta urme de lovire/deteriorare sa il refuze sau sa il desfaca de fata cu curierul…
asa e fina linia intre – a fost trimis spart, l-am primit spart si s-a spart pana am ajuns acasa cu el… din experienta mea de obicei e de la curier… dar aici e treaba furnizorului sa-l schimbe sau suporte.
adiz, nu-i logic ca un colet trebuie verificat inainte? in plm, ma duc sa-mi schimb tv-ul ca nu m-au anuntat astia de la magazin ca n-am voie sa-l bag in apa. idiot
@CEL.RO:
1. culmea e ca pe site mi-a raspuns operatorul vostru. Chiar tipa intepata mi-a recunoscut ca operatorul nu stia corect cum stau treburile.
2. unde-i domle’ certificatu promis ?
Discutia de aici imi aduce aminte de o alta celebra discutie, legata de modul in care un magazin online intelege sa comunice cu clientii.. compania respectiva a sucombat, a fost achizionat site-ul de alt comerciaant.
Discutia cu pricina aici:
Si inca ceva util pentru magazine aici:
http://www.smartfinancial.ro/smartfinancial/comert+electronic/cauza+si+efect+in+comertul+electronic+-+de+ce+este+nevoie+de+asociatia+nationala+pentru+e-commerce
@CEL.ro
Mda, Amazon are bani, d-aia isi permite sa se poarte omeneste cu clientii. Noi n-avem, asa ca ne batem p*#a de clienti. Raman insa niste chestii de lamurit. La un moment dat au pornit de jos. Crezi ca au ajuns sus si in „pozitia de a se purta omeneste cu clientii” tratandu-i cum faceti voi? Si au adaos atat de mare incat e-readerul lor e unul dintre cele mai ieftine de pe piata.
Din scandalul asta puteati iesi cu fata curata daca inlocuiati iPad-ul omului. Sper ca sunteti constienti ce reclama negativa ati dobandit acum. Chiar daca-i dati acum 10 iPad-uri omului, imaginea proasta a ramas. Dar nu-i nimic, poate invatati ceva.
PS. ca sa arat ca nu numai Amazon are bani de-si permite sa faca „acte de caritate”, sau cum le vad altii, chestii normale intr-o relatie cu un client: Anul trecut am comandat un ceas, doream sa-l fac cadou. L-am comandat tot de pe Amazon, dar era de la un magazin 3rd party. Ceasul trebuia sa ajunga la mine pe 15 Dec. la timp pentru a-l face cadou pe 25. N-a ajuns. I-am contactat pe oameni, le-am spus problema. Au investigat si au ajuns la concluzia ca acel colet s-a pierdut pe undeva, nici ei nu stiu unde. Le-am trimis un nou email in care le-am spus ca sunt dezamagit, pentru ca, din cauza lor nu pot sa ofer cadoul la timp. Stiti care a fost raspunsul? Ne pare extrem de rau, dar, pentru a va multumi, va rugam sa alegeti un alt ceas, apropiat ca valoare, pe care il vom trimite drept cadou, fara nici o alta cheltuiala suplimentara, cu un curier urgent (care nu e chiar ieftin). Asta dupa ce mi-au returnat banii platiti pentru primul ceas.
Sper ca de data asta ati invatat ceva….
@Sabotor: au invăţat o pulă. sunt supăraţi că sunt nevoiţi să accepte că sunt dobitoci şi au impresia că ei au livrat un ipad defect pentru că m-a plătit emag sau altcineva pe mine sa scriu de rău de ei.
Acum o lună de zile sau poate mai bine, mi-am achiziţionat un laptop de la Cel.ro
La venirea curierului, am fost pus pe treabă cu un cutter şi mi-am desfăcut cutia (aşa cum scrie pe site şi este de altfel normal). Aproape că a trebuit să-mi cer scuze curierului sictirit că am îndrăznit să deschid cutia.
– „Cine v-a zis vouă că se deschid cutiile?”.
– „Păi asta scrie pe site, aşa e normal, asta fac!”.
– „Nu vă mai luaţi voi după ce scrie pe site, că nu vă deschide nimeni coletele la primire. Dacă eu deschid ăsta şi îţi pun alt laptop înauntru…plăteşte firma pentru asta?”.
@semeketh: daca tot esti asa de vehement tie ti-ar placea sa arunci 2000 de ron pe fereastra? imi zici locul si ora
Daca omul chiar l-a primit „asa cum arata in fotografie praf”?
Eh, eu sunt mai optimist si sper in continuare :D.
Am vazut, m-a umflat rasul cand am citit de „sponzorul acestui articol”. Romanisme tipice, nu sunt eu vinovat ca-s bou, ci criza, guvernul, vecinul, seful, compania sau vremurile in care traim. Si pana la urma, daca ar fi fost un articol „sponsorizat”, cine pana mea a avut un client cu un iPad stricat??? emag? Sincer, unii sunt monumente inchinate prostiei.
Chiar ma batea gandul sa comand ceva de la cel.ro, dar, dupa ce am vazut ce se intampla cu ei o sa iau de la altii. Cat de tampit sa fii, sa nu ti dai seama ca astfel de articole iti aduc un prejudiciu mult mai mare decat daca ai fi schimbat un kkt de ipad.
Fascinantă discuția. Un reprezentant analfabet de la cel.ro acuză că ăsta-i articol plătit de emag. Geez…
Oricât aș înjura eu emag-ul (și cre’ c-am făcut-o până acu’ de multe ori) nici nu se compară cu găinăria asta. În loc să vă faceți de căcat aici pentru 2500 lei îi înlocuiați omului jucăria și cu asta terminați și discuția. Și pe viitor vă puneați curierii să deschidă coletul în fața clientului. Dar nu, voi sunteți penibili și acuzați că astă-i articol plătit. I se rupe emagului în paișpe de voi…
@CEL.RO: Am vandut si eu calculatoare la vremea mea, pe langa celalalte magazine mari de pe care comand am si pe la voi comenzi de cateva zeci de mii de lei.
STIU cum e sa lucrezi cu prosti. STIU cum e sa lucrezi cu toti handicapatii si redusii. Am avut si eu la randul meu problemele mele. De exemplu una a ars doua surse in maxim o luna scotand in mod repetat calculatorul din priza in timp ce functiona chiar si dupa ce i-am spus sa nu mai faca. Dupa care tot ea a venit cu tambalau la magazin. I-am pus banii pe tejghea, am bagat-o elegant in ovarele ma-sii si i-am zis ca data viitoare sa cumpere de la altii. Am pierdut 500 de lei, mare scula …
Nu ati avut o atitudine potrivita. Uneori mai bine taci si iti pastrezi dreptatea pentru tine. 1000 de lei ? Ia dute’n nacaz alt iPad si lasa-l asta ca-l fac si-l pun pe okazii dupa aia imi scot macar 50% din el.
Nu pricep cum dupa atatia ani de experienta nu v-ati dat seama ca „doar clientul are dreptate”. Nu serios, nu vedeti ca unuii compara preturile din magazinele romanesti cu cele din SUA si au impresia ca retailerii romani se dau de la director la femeie de servici in Rolls Royce ? Unde-s multi prostia creste.
Pe mine ma doare fix in cot de articolul asta, comand de unde e mai ieftin si de unde exista stoc, stiu destul de bine cum sta treaba pe la retalilerii de IT din RO. DAR, sunt o gramada care o sa va condamne. Parerea mea ca ati pierdut muuuult mai mult decat un rahat de iPad prin atitudinea care ati prezentat-o (desi dreptatea poate va apartine). Nu e bine asa …
Cum e cu datele de 6 respectiv 7 ale pozelor?
Doamne, ce PR prost…
@Zoso:
„ai să fii uimit, dar eu când comand ceva de la un magazin nu am contract cu curierul care livrează marfa, ci cu magazinul. problema mea se va indrepta, negreşit, către magazin, urmând ca ei să isi rezolve problemele cu furnizorii săi, in cazul nostru curierul.”
Complet de acord cu tine. Insa pentru a te indrepta impotriva magazinului trebuie sa ai o dovada, nu?
Daca tu u ai verificat coletul (mai ales dupa ce avea cutia asa cum o avea) cum dovedesti tu ca asa l-ai primit?
Priveste si de pe partea cealalta a baricadei: daca respectivul chiar l-a spart el din greseala? Cum dovedeste clientul ca de fapt asa l-a primit, odata ce a semnat de primire ca totul e in regula?
Sa ne punem in locul magazinului si sa adoptam metoda asta:
– daca un client reclama ca a primit un produs (ipad de exemplu) cu display-ul spart il schimbam imediat.
– vine concurenta, ia vre-o 50 de oameni din orase diferite, ii pune sa comande cate un ipad.
– fiecare primeste coletul, semneaza de primire, apoi dupa 5 minute(nu dupa 5 ore , ca sa nu mai existe discutii pe tema asta) il tranteste sanatos de un colt de masa, cu tot cu cutie.
– contacteaza magazinul si zice: asa l-am primit.
Cum procedezi in cazul asta? Dai faliment?
@wave84 [dacă mai ești pe frecvență] – Tu confunzi tastatura fizică cu cea software. Am tastatură US și, iată, scriu românește. Deci m-ai lămurit cu experiența ta cu calculatoarele. Însă uite cu ce nu m-ai lămurit: ce programare faci tu de este un MacBook Air la fel de bun ca un Lenovo. În continuare mor de curiozitate!
Nu e nicio noutate ca CEL.RO trebuie evitat si nu e singurul…acum 3luni am avut o problema cu azerty(alti baieti care trebuie evitati) si m-am dus la ANPC. Cei de acolo mi-au zis ca pe primul loc la nr de reclamatii sunt cei de la cel.ro.
Este precizat foarte clar pe site-ul nostru :
– Va rugam verificati integritatea fizica a produselor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca integritatea produselor a fost afectata. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
negru pe alb … chit ca au trimis aia un cacat in cutie, automat e vina cumparatorului ca nu a verificat ( sincer imi pare rau pt teapa primita… dar e vina lui) … nici eu nu stau sa verific coletele, dar macar ma uit la cutie sa vad daca e accidentata!
@Valentin ba.. si eu am avut probleme cu marketonline si am fost la opc si mi-au zis ca au la emag un om dedicat , care sta toata ziua acolo si mai mult ca sigur asa e.. nu se compara numarul de comenzi de la cel cu alea de la emag…asa ca manaci rahat.
@Flo
Offtopicul continua. De ce sa dau 30+ de milioane pe un produs ca sa folosesc o tastatura software unde tastele nu corespund cu cele fizice? Nu mai bine nu am aceasta problema deloc?
Pai sa vedem. Pe mine ma interesau in principal 3 chestii:
– calitatea tastaturii
– calitatea buildului in general
– sa fie light
Atat Apple cat si Lenovo sunt printre cei mai buni de pe piata la primele 2, cu un plus pentru Apple la punctul 3 si la multe altele (calitatea display-ului, de exemplu).
So? De ce te roade pe tine atat de tare ca eu mi-am luat un laptop si nu altul? Nu crezi ca e o chestie de preferinta personala?
Halucinant raspunsul de la Cel.ro, absolut fantastic! Comertul online in Romania anului 2011!
@ipo: te rog sa nu generalizam.. sunt magazine online care isi fac treaba bine, si au respect fata de clienti.
@Liviu Taloi: imaginea breslei nu e facuta de aia seriosi ci de dume de genul asta, Radu Apostolescu a inteles asta si de aia se si distanteaza de Cel.ro. Sau incearca. Daca citeai si articolul de la tarckback aveai o parere. Asa esti doar un papagal de PR care repeta chestii invatate pe de rost.
N-am citit sutele de comentarii, dar un sfat reclamantului: ANPC face minuni – nu ezita.
Incredibil de neprofesionista atitudinea celor de la CEL, atat reactia fata de cumparator cat si cea ulterioara. Comentariile puse aici sub nickul cel.ro sunt halucinante. Felicitari Zoso si celorlalti pentru poplarizarea cazului si reclama negativa facuta.
@wave84: ai dat-o de gard cu „multe diferente”. mai ales ca dupa aia le-ai si enumerat si-s doar vreo 3. pui din preferences pe en-us si aia e, stii sa dai in ” si @ blind daca esti programator.
cu un pic de efort iti scriu citeva paragrafe corecte, cu tot cu semne de punctuatie si majuscule si ce mai vrei tu, si asta fara sa ma uit NICI la tastatura, NICI la ecran.
@Flo: Java merge la fel de bine si pe Mac si pe Vindoze si pe Linux. Nu stiu de ce ai avea impresia ca Lenovo e ceva deosebit. Si banuiesc ca si PHP si o circa de alte chestii merg la fel si pe un Mac si pe un Lenovo.
Eu cred ca userul CEL.RO care posteaza aici e un postac platit de EMAG
Autogoluri asa de mari n-am mai vazut de mult. Sunteti niste erdeeshi, ba!
Jeez. Voi chiar nu renuntati?
@c3: citeste cu atentie mesajul meu. Am spus altceva, iar diferentele nu le-am enumerat, dar daca insisti, le enumar acum.
Apple-ul este peste acel Lenovo la:
– calitatea buildului
– este mai light, semnificativ as zice. Cateva sute de grame.
– bateria aproximativ dubla
– displayul MULT mai bun (16/10, non glossy, rezolutie mai mare, culori mai accurate, contrast mai bun)
– sistem de operare superior, cel putin pentru ce fac eu (programare web + photoshop). Hell, OS X Lion vine cu Apache si PHP gata instalate…
– tastatura iluminata (haide, zi ca n-ai nevoie, daca esti obisnuit. Normal ca n-ai nevoie, dar e un plus dragut)
– touchpad mult mai bun
– si asta discutand strict fizic, fara sa mai zic nimic de specificatii (SSD)
Referitor la prima problema, am spus-o deja si o mai spun o data. E o chestie de confort personal. De ce sa dai zeci de milioane pe un laptop si sa ai o asemenea problema? Plus ca nu e chiar cum ziceti voi deloc! Daca te-ai uita pe poza cu tastatura UK de la Lenovo, ai vedea ca datorita acelor modificari, tasta „Enter” nu este ca Enter-ul normal, ci este foarte subtire si inalta, ceea ce mie mi se pare incomod! In stanga ai un backspace langa „z” si shift-ul mic…. sunt multe incoveniente chiar daca setezi tastatura pe US. Asa ca nu mai faceti pe desteptii, va rog frumos, ca nu aveti nici un pic de dreptate.
…de aceea ridic pachetul de la sedii, numai dupa verificare, daca este ceva ce se poate deteriora… pentru ca sunt sigur ca nu numai la cel.ro se intampla boacane, toate site-urile au bubele lor…
emag a vandut o gramada pe hartie de black friday… doar ca nu-si pot onora nici 1/2 din comenzi, deci cifrele din ziare sunt degeaba… (un prieten si-a comandat ceva la 5.00 dimineata si nici azi nu l-au sunat sa confirme comanda sau sa-i zica ceva… asa ca a anulat si a luat mai ieftin de pe un site nou, fara reducere de black friday :))
shopit si pc4fun (au acelasi owner de ceva vreme) sunt niste nesimtiti de asemenea, am dus un calculator luat pe bucati la garantie, au descoperit ca problema erau placutele de memorie, dual kit de 4gb… si cand am ajuns acasa aveam dual kit de 1gb montat… macar nu au comentat prea mult cand m-am prins si mi le-au dat pe loc pe ale mele, totusi, nu-i mai folosesc de atunci…
la azerty am luat un pc in vara… bun totul, mai putin cateva cutii ce contineau componente solide… atat doar ca stai la coada la caserie de adormi, pentru ca sunt 2 angajati care abia se misca desi e coada pana afara, niciodata nu stiu unde sunt produsele, mai ceva ca niste amatori… locul lor e in alta parte, asta e clar … s-a invartit una de-mi venea sa-i zic ca ma duc eu acolo sa-i arat care sunt ale mele, dar stai, nu se poate pentru ca nu e voie…
concluzia mea: site-urile de IT sunt bune doar cat sunt mici, pentru ca au angajati putini si usor de tinut in frau
asa ca astept cu drag alte firme de IT care-mi ofera un adaos mai mic decat magazinele cu vechime… pentru ca piesele sunt tot alea, doar ca la site-urile mari, dupa ce ca au discount frumos la distribuitor pentru ca vand o gramada, mai folosesc si adaosuri nesimtite (cum a fost cu inundatia din tailanda… imediat au dublat preturile la hdd… ma da-ma dracu… instant au ajuns in stocuri hdd-uri scumpe, facute intr-o tara cu mana de lucru platita serios)
@wave84
„- sistem de operare superior, cel putin pentru ce fac eu (programare web + photoshop). Hell, OS X Lion vine cu Apache si PHP gata instalate…”
Hahahaahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahaah. Esti funny. Banuiesc ca programarea web + photoshopul merg mai bine cand ai un mar muscat pe spate. Deh, nu poti folosi altceva decat apple, doar esti creativ, nu? Si atat de serioasa e munca ta pe calculator incat ai cumparat un calculator low-spec (ultraportabil, ce-i drept). Pana mea, eu aveam impresia ca daca lucrezi cu adevarat si nu doar te prostesti cu un Photoshop, iti iei ceva cu adevarat puternic, ca e mai importanta puterea cand lucrezi, nu portabilitatea. Sau nu stiu eu si faci parte din grupul ala ce lucreaza in autobuz sau in tren. Dar nu vreau sa intru intr-o polemica offtopic.
@c3: Problema mea nu e Apple, ci partea cu „Air”. Ce Java poți face pe un low spec din-ăla? Poate o merge ceva la nivel de liceu, dar cum depășești sfera, cum nu mai e potrivit.
@wave84: Oricum o dai nu e bine. Zi că vrei să te prostești în Photoshop sau programare și te înțeleg. Dacă îmi spui că tu iei pentru design un laptop de 13″ râd de tine și cu curul.
Chestia asta chiar se transforma intr-un flame directionat impotriva mea doar pentru ca mi-am luat un mac, se pare. Mai intai era problema cu tastatura, apoi cu OS X, apoi se pare ca orice argumente as aduce problema e ca „sunt creativ si am un mar pe spate”.
Adevarul e ca ai nevoie de un super core i7 cu 16 GB de RAM ca sa faci editare de fisiere text, FTP si browsing (si design de logo + imagini simple in photoshop).
Toate celalalte argumente pe care le-am adus mai sus, cu weight-ul, display-ul, bateria, build-ul, SSD-ul, etc, nu mai conteaza.
Discutam despre un laptop btw, desktop am deja pentru more serious work. Dar voi stiti mai bine de ce am avut EU nevoie, nu?
Asa ca ok. Voi aveti dreptate, eu sunt un „creativ” fitos care nu stie sa foloseasca tastatura, nu se pricepe la specificatii si si-a luat un mac ca sa se dea mare cu el in aeroport si tren. Everybody happy? Incheiem?
deci tipu ala sustine ca timp de 5 ore nu si-a desfacut ipad-ul ?! sa fim seriosi !
Aruncati un ochi in depozitul lor de la Apaca, prin primul gang la stanga. Curierii fac curse cu lizele, iar produsele fac concurs de rostogoliri prin van-urile lor. Am si inregistrare pe telefon :))
Nu cred varianta de mai sus,eu am comandat mereu de la cel.ro si nu am avut probleme,tot ce am primit de la ei a fost foarte corect ambalat.Este de vina clientul,nici curierul nu cred ca este de vina cu nimic,CEL.RO ambaleaza toate produsele corect,daca s-a intamplat ceva este vina lui…si acum incearca marea cu sarea…