Uitaţi-vă o clipă peste anunţurile imobiliare din imaginile astea:
Sunt 7 pagini de pensiuni şi hoteluri din revista gratuită “Zile şi Nopti”. Toate la fel. Toate în acelaşi loc. E cineva care se uită peste ele două ore şi alege una, pe baza pozei din revistă?
Şi bonus, de ce ţi-ai face reclamă într-o revistă distribuită în Braşov? Se duc braşovenii să stea la pensiunile de la Bran sau din Poiană?
Daca iti zicea cineva ca are un plan de afaceri in care cei care au pensiuni in Bran si Poiana vin si isi cumpara reclama intr-o revista din Brasov, ai fi zis ca e dobitoc si viseaza porci zburatori. In Romania, realitatea e complexa…
Acum o saptamana am vazut pe masa dintr-un restaurant niste hartii care s-au dovedit a fi o harta sumara a Bucurestiului + o gazeta plina de reclame, ambele in limba engleza. 50% din „content” era format doar din reclame la fete vesele in tinute sumare. Probabil au si clienti, sunt ceva expati care nu-si aduc familia din tara de origine sau n-au deloc familie Cam asa si cu gazeta ta. Or avea ceva clienti, mai stii?
@Dan: nu, ca exista si reviste cu fete vesele. fac poze, daca vrei
revistele astea numai cu reclame se distribuie moca prin baruri, frizerii, saloane… si orice altceva de genul, ca omul sa lectureze cat are de asteptat acolo. am un amic care o revista de genul asta pe undeva prin nord, dar are reclama la alte tampenii nu la pensiuni
astea cu pensiuniile… nush daca isi au locul pe undeva.
Turisti de obicei cauta si cumpara reviste de astea pentru a aflat mai multe despre brasov, cazari and stuff. Nu-i nimic rau in asta.
Se vede ca n-au niciun fel de strategie de promovare. E prostie sa dai banii in reviste sa-ti faci reclama stiind ca nu sunt distribuite adevaratei clientele, ci unor oameni care locuiesc chiar in oras cu pensiunea.
Reclamele in fituicile din Bucuresti sunt mai scumpe, incearca si ei la noroc, poate o fi vreun brasovean care nu are ce face cu banii si e dispus sa-i arunce in Poiana. Probabil si reclama costa doar 4-5 lei…
Hai sa va zic un scenariu:
Gasca de oameni la bautura in bar in Bucuresti. Vineri seara.
– Hai sa plecam la munte!
– Unde?
– Nu stiu, gasim noi.
Ajung in Brasov. Intra intr-un pub/restaurant/bar unde gasesc fitzuica asta. Vad reclama. Se duc si se cazeaza.
End of story.
Need I say more?
puiu a zis esentialul
mult mai fara rost imi par revistele similare gasite in hoteluri cu reclama..la hoteluri
le inteleg pe alea la escorte si casinouri, dar ,..la hoteluri nu
anyway, ce uiti tu sa zici acolo e ca juma de revista e cu reclame la baruri si pub-uri, dar de ce sa ne chinuim, tu folosesti doar partea cealalta a creierului
Zile si Nopti e distribuita si in Bucuresti nu doar in Brasov.
@AlexM: si legatura dintre ce zic eu si ce zici tu este…?
Revista acopera o halca interesanta din orasele din provincie. E o mutare necesara si vizibil mai bine gandita decat in Bucuresti dat fiindca evenimentele din provincie sunt mult mai slab promovate (si mai putine, e drept)
Întrebi ce caută reclama pensiunilor locale într-o revistă locală. Nu cunosc concret cazul Braşov, dar pot răspunde despre ceva similar dintr-o altă localitate. Aici o minirevistă similară era editată de pretena viceprimarului PeNaList. Nu era conflict de interese pentru că ei nici nu sunt căsătoriţi, doar stau împreună la aceeaşi adresă de cam 15 ani. Oricum cine îi cunoştea ştia că fata este doar băgată în faţă, de toată afacerea asta (şi altele) ocupându-se viceprimarul. Actualmente şi-a pierdut funcţia, motiv pentru care şi fâţuica apare rar. Dar motivul pentru care vezi reclame aiurea este uneori politic. O şpagă mascată. Alteori simplă prostie. Când bate unul la poarta patronului cu oferta de reclamă, îşi zice omul că n-ar strica să-şi facă un pic. Nu-i poţi cere să se priceapă la subtilităţi de genul unde şi ce fel de reclamă să-şi facă. Şi nici agentul de vânzări n-o să-l consilieze spre binele pensiunii ci spre comisionul propriu.
dar daca sunt pur si simplu pe post de bordeluri s-ar explica interesul local? sau ca sa nu fim rai, doar locuri unde sa mergi cu amanta cand doarme sotia? din cate tin eu minte pe aproape e si pagina cu saloanele de „masaj”
Cel mai bine e la tine acasa…:))
Raspund pe scurt:
1. aceste reclame sunt vazute de 22.000 de cititori, conform SNA.
2. revista la care te referi nu se distribuie doar in Brasov! Daca faceai o poza si cu coperta 1 a revistei, probabil ai fi observat si zonele unde se distribuie revista: Brasov, Poiana Brasov si Valea Prahovei.
3. una e sa ai 7 pagini cu hoteluri intr-o revista de 32 pagini, alta intr-o revista de 116 pagini, cum are revista la care te referi.
In plus:
Reclama din revista se vinde „la pachet” cu siteul
Preturile nu sunt chiar de 4-5 lei (eventual mai punem 2 zerouri in coada)
In editia de Bv, Poiana Bv si Valea Ph. nu mai exista reclame la „saloane de masaj” sau „escorta”
marian, reciteste ultima fraza din articol.
„Şi bonus, de ce ţi-ai face reclamă într-o revistă distribuită în Braşov? Se duc braşovenii să stea la pensiunile de la Bran sau din Poiană?”
Eu am spus mai sus ca revista este distribuita si in zonele turistice: Poiana Brasov, Valea Prahovei, Bran, Moeciu.
Acea sectiunea din revista este adresata turistilor.
Plus ca vanzarea este la pachet: revista + site
Din moment ce exista 7 pagini… se pare ca are efect
Nimeni nu-i fortzeaza sa plateasca respectivele reclame…… deci au clar „intoarcere”
@Marian: acum am inteles.