Ştim şi noi câţiva! Vreo trei sunt în State şi vreo doi sunt unguri de fapt.
Altfel, mişto colega.
00
NOU
#2
NiNo
S-or fi trezit la realitate?
Cata vreme vor promova aceleasi oferte mizere la abonamente comparativ cu cele de la cartele, vor limita traficul voip si vor „promova” internetul mobil cu 10MB inclusi si vor accepta ca RC sa fie praf, pt. ca mai apoi sa vina 2-3 gealati, angajati VOdafone, sa stearga cu buretele erorile colegilor, vor fi in topul preferintelor celor care vor dori sa … se porteze.
00
NOU
#3
Marius I.
frumoasa reclama, ramane de vazut ce urmeaza sa faca pentru repozitionarea asta. mai mai ca vreau sa ma-ntorc la ei ( aveau servicii mai bune pentru ce aveam eu nevoie ).
mesaj puternic, video motivational: imi place!
dar se vrea Vodafone o retea ” altfel ” pentru oameni ” altfel „, sau ce?
p.s. – ca student din provincie, nu ma atrage mirajul bucurestiului, ci farmecul vienei!
On-topic: Dar ofertele de bun simt? Unde-s ofertele de bun simt? Eu unul de videoclipuri si marketing sunt satul; asta de sus ma lasa rece ca berea Cavou.
Off-topic: Ce mila mi-e de Rebengiuc. Asa se duc toti pe calea ailalta.
00
NOU
#6
Tyt
Care repozitionare frate, ca de fiecare data ei se repozitioneaza pe pozitia de halit banii mai repede. Am fost client vodafone 6-7 pana acum ceva timp ! Imi pare rau sa o spun dar mie imi lasa un gust amar de cand cu plata pentru serviciul VoIp (stiu ca fost scos intre timp , parca … )
00
NOU
#7
Daffy
Mai suntem vreo 15-16 milioane. 2 milioane au dispărut, că-s decedați, restul de vreo 3 milioane sunt plecați în UE. Cam ăsta-i adevărul, dar ăștia-s speriați să o spună.
Oricum recensământul de anul trecut e o caterincă.
N-are cum sa fie mai rau decat toata prostia cu Maximia. Dar am eu impresia sau chiar au inceput toti acum sa faca reclame dupa aia geniala cu Clint Eastwood, de la Superbowl?
00
NOU
#10
Andrei
Impreuna suntem mai puternici si facem mai mare profitul Vodafone
La o prima vedere m-a zgariat rau pe timpan intonatia voice-overului; in spot vorbim mult despre viitorul tarii, studenti, angajati (se presupune ca e segmentul activ) si noi alegem un pensionar tvr-ist?! habar n-am cine e, dar taaaare mi-e dor de Motzu Pittis… tot voice-overului ii atribui si nonsenul „studenti din provincie care nu pleaca atrasi de mirajul Bucurestiului”/ adik? se intorc acasa la ei fara sa fie fascinati de capitala? sau trebuia asa: „studenti din provincie, (pauza) care nu pleaca (VIRGULA, deci PAUZA) atrasi de mirajul Bucurestiului”/ si mai e una pe care nu am prins-o: cum adik bre ” angajati care stau peste program, chiar daca lucreaza de acasa?”/ huh? unde stau? in sufrageria lor la laptop facand social media? spotul se vrea el divers, dar textul lasa de dorit, sincer…Pana acum eram fana campaniilor Vodefone, acum am un gust amar…de ce tre sa dam noi cu mucii in fasole mereu?! sa nu ziceti ca e criza…:)/ nici executia nu e vreun „coup de foudre” dar ma rog, pe principiul „las-o mah ca merge-asa”…trecem paraul:)/ totusi voice-overul e groaznic…cand avem atatea voci bune…stiu doar eu vreo 5, pe putin…pacat/ o sa vad cine a facut-o, cine e voice-overul, cat a costat etc. acu’ m-ati facut curioasa…
00
NOU
#12
Radu
Sloganul imi aminteste de cartea: Nu putem reusi decat impreuna: o istorie analitica a Conventiei Democratice, Dan Pavel, Iulia Huiu Iasi, Polirom, 2003.
Eu nu ma prind care-i repozitionarea ca brand. Un clip lung si inutil care vrea sa motiveze pe cine?
Impreuna my ass, esti brand romanesc sau produci ceva in Romania? Nu, doar transporti date de colo-colo.
Mie-mi place! De la spoturile cu CRBL, la vocea actorului atât de îndrăgit, spotul îmi amintește de intrarea Vodafone pe piață, de clipul cu musculița.
Seamănă și cu spotul de la Superbowl, cu Eastwood. Interesant e că spotul americanilor a dat voce unor orgolii americane care păreau uitate și-a avut reacții pozitive. La români, luându-ne după comentariile de mai sus, nu pare să aibă același efect, dimpotrivă.
Mai potrivit era un spot în care românii erau judecați și catalogați drept hoți, prostovani păcăliți constant de politicieni și suedeji. Sigur se umfla naționalismul în români…
Fain clipul, imi place ca e cu gust facut; altfel sunt tot vodafone. Prostii aia pe care ii doare in cot de clientii vechi.
00
NOU
#20
Ciprian HUȚIU
Mie îmi place Vodafone. Cel mai mult dintre Vodafone, Cosmote și Orange. Dar a intervenit Digi. Îl am în paralel cu un Orange business, adică plătit de corporație. În peste un an de zile, am înlocuit Digi-ul cu Orange-ul în smartphone de doar 3 ori. Toate datorită faptului că, pe nush ce județene și coclauri, nu mai aveam semnal pe Digi. Dar, dacă vă spun că netul mobil la Digi costă doar 10 lei lunar și e nelimitat? Și că doar de le peste 5 Gb încep să restrângă banda? Și că dacă ai Fiber/ Cable/ etc de la RCS-RDS, nu mai plătești acei 10 lei în plus? Și că n-am întâlnit încă stream care să pună probleme? (folosesc între 2,5 și 3 Gb lunar… deci eu zic că fac ceva stream). Corect, toate astea în orașe și pe naționale/ europene… dar, frate E ZECE LEI!!!
Ca să înțelegeți de ce pretind că nu sunt off-topic: Vodafone (și concurența), încercați să mă faceți să înțeleg de ce nu vă puteți permite dublul (hai, treacă de la mine, fie și triplul) prețurilor RCS-RDS, la aceeași configurație a pachetelor? Nelimitat, adică… alea-alea? Că dacă vă spun și de prețul vocii (gratuit nelimitat în rețea, 1 cent în orice rețea fixă, 3 cenți în orice rețea mobilă) ziceți că sunt acționar RCS-RDS. V-am lăsat link către site-ul meu, puteți vedea și singuri cine sunt și ce treabă am cu RCS-RDS.
Se pare ca e prea subtil spotul pentru antecomentatori, desi mie imi pare destul de evident. Ma rog, cel putin pana la nr. 18 n-am intalnit un comentariu in cunostinta de cauza. Iar cel de la nr. 12 e de-a dreptul hilar
Lilisor, in nici un caz sa nu te iei dupa comentariile precedente. Exista viata si dupa internet, plus ca parerile au nevoie de timp sa se aseze si sa devina Pareri.
Pentru unii clienti (ca si mine) astfel de incercari sunt mai mult decat tardive. Cand vor invata sa discute cum trebuie cu oameni care au platit ani si ani de zile la abonamentele lor de cacat, cand vor invata ca nu e frumos sa minti clientul ca Mobile Internetul are semnal peste tot (de fapt avea doar in cateva orase mai mari si ala era destul de prost) si cand iti vei dresa proastele de la Relatii Clienti sa aiba habar despre bunul simt si sa fie in stare sa ofere niste informatii utile, atunci sa ai pretentia sa te repozitionezi.
Pana atunci, vorbim vorbe.
00
NOU
#24
Arhi
simona ionascu, adevarul e ca victor rebengiuc e un dezastru
@Alex Olaru: mai vreau si oferte de bun simt la telefoane. Degeaba dai mii de minute daca preturile la telefoane sunt, nefondat, in aer. Tot rece ma lasa.
00
NOU
#26
Programare Sociala
Ca să fiu în ton cu restul comentatorilor de pe aici: „Să-i piș în freză!”.
În altă ordine de idei, reclama e diferită, dar fadă și seacă. Probabil pentru că nici nu mi-am băut cafeaua.
00
NOU
#27
razvan
asta e genul de post pe care l-as pune din start cu „comments are closed”
00
NOU
#28
alecu
daca schimbi cartonul de la sfarsit mi se pare un clip genial pentru Nicușor Dan
Vocea intr-adevar nu cred ca e cea mai potrivita. In rest pare ok la prima vedere.
00
NOU
#32
mIKE
Eu nu am inteles partea in care e laudat taximetristu’ care nu te intreaba unde vrei sa mergi, inainte de a urca in masina. Eu, in „provincie”, nu am intalnit niciodata si nici nu am auzit de cazuri in care sa te intrebe un taximetrist unde vrei sa mergi inaiinte de a urca in masina. Sa inteleg ca in capitala cazurile astea sunt frecvente?
eu nu inteleg dumele astea, dar ma bucur ca nu-s singurul.
ce e aia „se repozitioneaza”? adica inainte erau cu dilaila, party cu nasosul ala care se chinuia s-o futeze pe blonda-arici, iar acuma sunt oameni seriosi, filmulete alb-negru, venim devreme la serviciu?
e vreun simbol mai adanc, pe care nu-l vad, eu, sau asta-i toata smecheria? dar, inca, o data, serios: care-i smecheria? intreb cu toata onestitatea, pentru ca eu, om cu bac-ul la baza si facultate, alfabetizat, nu inteleg.
Mie chiar imi place. Si vocea. Si nu cred ca imi place vocea pentru ca e Victor Rebengiuc. Dar ma rog, e chestie de gust.
Oricum, comentariul 12 e betooon. Mai ales ca Motzu’ avea o voce cam in acelasi registru. Si tot pensionar TVR-ist (ma rog, Radio Romania da’tot dracu’ ala e) era… In schimb subscriu la faptul ca mai degraba isi gonesc decat isi retin clientii vechi.
Ştim şi noi câţiva! Vreo trei sunt în State şi vreo doi sunt unguri de fapt.
Altfel, mişto colega.
S-or fi trezit la realitate?
Cata vreme vor promova aceleasi oferte mizere la abonamente comparativ cu cele de la cartele, vor limita traficul voip si vor „promova” internetul mobil cu 10MB inclusi si vor accepta ca RC sa fie praf, pt. ca mai apoi sa vina 2-3 gealati, angajati VOdafone, sa stearga cu buretele erorile colegilor, vor fi in topul preferintelor celor care vor dori sa … se porteze.
frumoasa reclama, ramane de vazut ce urmeaza sa faca pentru repozitionarea asta. mai mai ca vreau sa ma-ntorc la ei ( aveau servicii mai bune pentru ce aveam eu nevoie ).
mesaj puternic, video motivational: imi place!
dar se vrea Vodafone o retea ” altfel ” pentru oameni ” altfel „, sau ce?
p.s. – ca student din provincie, nu ma atrage mirajul bucurestiului, ci farmecul vienei!
asa reclama ii fac de parca n-ar fi o afacere si ar da gratis toate produsele lor …
On-topic: Dar ofertele de bun simt? Unde-s ofertele de bun simt? Eu unul de videoclipuri si marketing sunt satul; asta de sus ma lasa rece ca berea Cavou.
Off-topic: Ce mila mi-e de Rebengiuc. Asa se duc toti pe calea ailalta.
Care repozitionare frate, ca de fiecare data ei se repozitioneaza pe pozitia de halit banii mai repede. Am fost client vodafone 6-7 pana acum ceva timp ! Imi pare rau sa o spun dar mie imi lasa un gust amar de cand cu plata pentru serviciul VoIp (stiu ca fost scos intre timp , parca … )
Mai suntem vreo 15-16 milioane. 2 milioane au dispărut, că-s decedați, restul de vreo 3 milioane sunt plecați în UE. Cam ăsta-i adevărul, dar ăștia-s speriați să o spună.
Oricum recensământul de anul trecut e o caterincă.
Eu am trecut pe digi mobile :))
N-are cum sa fie mai rau decat toata prostia cu Maximia. Dar am eu impresia sau chiar au inceput toti acum sa faca reclame dupa aia geniala cu Clint Eastwood, de la Superbowl?
Impreuna suntem mai puternici si facem mai mare profitul Vodafone
La o prima vedere m-a zgariat rau pe timpan intonatia voice-overului; in spot vorbim mult despre viitorul tarii, studenti, angajati (se presupune ca e segmentul activ) si noi alegem un pensionar tvr-ist?! habar n-am cine e, dar taaaare mi-e dor de Motzu Pittis… tot voice-overului ii atribui si nonsenul „studenti din provincie care nu pleaca atrasi de mirajul Bucurestiului”/ adik? se intorc acasa la ei fara sa fie fascinati de capitala? sau trebuia asa: „studenti din provincie, (pauza) care nu pleaca (VIRGULA, deci PAUZA) atrasi de mirajul Bucurestiului”/ si mai e una pe care nu am prins-o: cum adik bre ” angajati care stau peste program, chiar daca lucreaza de acasa?”/ huh? unde stau? in sufrageria lor la laptop facand social media? spotul se vrea el divers, dar textul lasa de dorit, sincer…Pana acum eram fana campaniilor Vodefone, acum am un gust amar…de ce tre sa dam noi cu mucii in fasole mereu?! sa nu ziceti ca e criza…:)/ nici executia nu e vreun „coup de foudre” dar ma rog, pe principiul „las-o mah ca merge-asa”…trecem paraul:)/ totusi voice-overul e groaznic…cand avem atatea voci bune…stiu doar eu vreo 5, pe putin…pacat/ o sa vad cine a facut-o, cine e voice-overul, cat a costat etc. acu’ m-ati facut curioasa…
Sloganul imi aminteste de cartea: Nu putem reusi decat impreuna: o istorie analitica a Conventiei Democratice, Dan Pavel, Iulia Huiu Iasi, Polirom, 2003.
Eu nu ma prind care-i repozitionarea ca brand. Un clip lung si inutil care vrea sa motiveze pe cine?
Impreuna my ass, esti brand romanesc sau produci ceva in Romania? Nu, doar transporti date de colo-colo.
@Claudiu Constantin – ce oferte mai vrei ? Cu 10 Euro/luna ai mii de minute si sute de mega, ce mai vrei ? Cat mai vrei ?
Iar campania seama putin cu cea de la Orange – together we can do more…
se repozitioneaza 5 pixeli mai la dreapta?
daca tinerii din reclama nu ar fi avut fiecare cate un cioc sau o barbitza de hipster ar fi fost ff bun.
Mie-mi place! De la spoturile cu CRBL, la vocea actorului atât de îndrăgit, spotul îmi amintește de intrarea Vodafone pe piață, de clipul cu musculița.
Seamănă și cu spotul de la Superbowl, cu Eastwood. Interesant e că spotul americanilor a dat voce unor orgolii americane care păreau uitate și-a avut reacții pozitive. La români, luându-ne după comentariile de mai sus, nu pare să aibă același efect, dimpotrivă.
Mai potrivit era un spot în care românii erau judecați și catalogați drept hoți, prostovani păcăliți constant de politicieni și suedeji. Sigur se umfla naționalismul în români…
Simona, e Victor Rebengiuc. https://ro.wikipedia.org/wiki/Victor_Rebengiuc
Fain clipul, imi place ca e cu gust facut; altfel sunt tot vodafone. Prostii aia pe care ii doare in cot de clientii vechi.
Mie îmi place Vodafone. Cel mai mult dintre Vodafone, Cosmote și Orange. Dar a intervenit Digi. Îl am în paralel cu un Orange business, adică plătit de corporație. În peste un an de zile, am înlocuit Digi-ul cu Orange-ul în smartphone de doar 3 ori. Toate datorită faptului că, pe nush ce județene și coclauri, nu mai aveam semnal pe Digi. Dar, dacă vă spun că netul mobil la Digi costă doar 10 lei lunar și e nelimitat? Și că doar de le peste 5 Gb încep să restrângă banda? Și că dacă ai Fiber/ Cable/ etc de la RCS-RDS, nu mai plătești acei 10 lei în plus? Și că n-am întâlnit încă stream care să pună probleme? (folosesc între 2,5 și 3 Gb lunar… deci eu zic că fac ceva stream). Corect, toate astea în orașe și pe naționale/ europene… dar, frate E ZECE LEI!!!
Ca să înțelegeți de ce pretind că nu sunt off-topic: Vodafone (și concurența), încercați să mă faceți să înțeleg de ce nu vă puteți permite dublul (hai, treacă de la mine, fie și triplul) prețurilor RCS-RDS, la aceeași configurație a pachetelor? Nelimitat, adică… alea-alea? Că dacă vă spun și de prețul vocii (gratuit nelimitat în rețea, 1 cent în orice rețea fixă, 3 cenți în orice rețea mobilă) ziceți că sunt acționar RCS-RDS. V-am lăsat link către site-ul meu, puteți vedea și singuri cine sunt și ce treabă am cu RCS-RDS.
Pink Floyd – Hey You, ultimul vers.
Se pare ca e prea subtil spotul pentru antecomentatori, desi mie imi pare destul de evident. Ma rog, cel putin pana la nr. 18 n-am intalnit un comentariu in cunostinta de cauza. Iar cel de la nr. 12 e de-a dreptul hilar
Lilisor, in nici un caz sa nu te iei dupa comentariile precedente. Exista viata si dupa internet, plus ca parerile au nevoie de timp sa se aseze si sa devina Pareri.
Pentru unii clienti (ca si mine) astfel de incercari sunt mai mult decat tardive. Cand vor invata sa discute cum trebuie cu oameni care au platit ani si ani de zile la abonamentele lor de cacat, cand vor invata ca nu e frumos sa minti clientul ca Mobile Internetul are semnal peste tot (de fapt avea doar in cateva orase mai mari si ala era destul de prost) si cand iti vei dresa proastele de la Relatii Clienti sa aiba habar despre bunul simt si sa fie in stare sa ofere niste informatii utile, atunci sa ai pretentia sa te repozitionezi.
Pana atunci, vorbim vorbe.
simona ionascu, adevarul e ca victor rebengiuc e un dezastru
@Alex Olaru: mai vreau si oferte de bun simt la telefoane. Degeaba dai mii de minute daca preturile la telefoane sunt, nefondat, in aer. Tot rece ma lasa.
Ca să fiu în ton cu restul comentatorilor de pe aici: „Să-i piș în freză!”.
În altă ordine de idei, reclama e diferită, dar fadă și seacă. Probabil pentru că nici nu mi-am băut cafeaua.
asta e genul de post pe care l-as pune din start cu „comments are closed”
daca schimbi cartonul de la sfarsit mi se pare un clip genial pentru Nicușor Dan
Porno colega. În rest, dacă s-ar putea să moară Vodafone sau măcar angajatele lor, m-aș bucura sincer.
Degeaba comunică bine dacă ai servicii mizere (mă refer la oameni și vânzări nu la telefonia propriu-zisă)
Da ma, mai bune spoturile alea cu Dorel ce te indeamna la responsabilitate sociala si bun simt.
Sa ne pisam pe el simt civic si cei 7 ani de acasa ca vor capitalisti asta sa ne fure tara si sa ne transforme in sclavi.
Vocea intr-adevar nu cred ca e cea mai potrivita. In rest pare ok la prima vedere.
Eu nu am inteles partea in care e laudat taximetristu’ care nu te intreaba unde vrei sa mergi, inainte de a urca in masina. Eu, in „provincie”, nu am intalnit niciodata si nici nu am auzit de cazuri in care sa te intrebe un taximetrist unde vrei sa mergi inaiinte de a urca in masina. Sa inteleg ca in capitala cazurile astea sunt frecvente?
eu nu inteleg dumele astea, dar ma bucur ca nu-s singurul.
ce e aia „se repozitioneaza”? adica inainte erau cu dilaila, party cu nasosul ala care se chinuia s-o futeze pe blonda-arici, iar acuma sunt oameni seriosi, filmulete alb-negru, venim devreme la serviciu?
e vreun simbol mai adanc, pe care nu-l vad, eu, sau asta-i toata smecheria? dar, inca, o data, serios: care-i smecheria? intreb cu toata onestitatea, pentru ca eu, om cu bac-ul la baza si facultate, alfabetizat, nu inteleg.
@Zoso: Cred ca imi datorezi o sapca
priviti
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=387789447938634&set=a.264390710278509.86143.100001227451758&type=1&theater
Mie chiar imi place. Si vocea. Si nu cred ca imi place vocea pentru ca e Victor Rebengiuc. Dar ma rog, e chestie de gust.
Oricum, comentariul 12 e betooon. Mai ales ca Motzu’ avea o voce cam in acelasi registru. Si tot pensionar TVR-ist (ma rog, Radio Romania da’tot dracu’ ala e) era… In schimb subscriu la faptul ca mai degraba isi gonesc decat isi retin clientii vechi.
mie mi se pare cam cunoscuta reclama asta…semana cumva cu asta?
https://youtube.com/watch?v=evApapdysp0
Eu as fi vrut reclame cu Puya, sau cu frac’su in timp ce se injecta!
Ce-mi mai plac oamenii care se pricep.