Viitorul suspensiei auto

Audi face o demonstraţie cu un sistem de suspensii instalat pe un A5. Dincolo de senzorii pentru detectat obstacol in faţă şi oprit maşina, asta ar putea fi pe lista sistemelor obligatorii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. sa lasa masinile pe-o parte ca motocicletele

    00
  2. daca merge la trenuri, de ce nu ar merge si la masini?

    00
  3. nemtii :) . in curand si la logan asa ceva ?:)

    00
  4. ce se intampla cu masina cand partea pe care se face aplecarea intra intr-o groapa ?
    nu ca as afirma ca exista gropi in romania, dar asa prin absurd.

    00
  5. De unde confort ? Te inclini ca in barca… pe masini cu mult cuplu e utila , pe majoritatea masinilor de pe sosea , nu prea.

    00
  6. Suspensia independenta si asistanta e scumpa, o sa o vedem doar pe masinile scumpe gen AUDI, Merc, BMW. Dacia va ramane cu puntea spate tip H mult timp de acum incolo.

    00
  7. Citroen a facut asta acum 15 ani. (Xantia Activa)

    00
  8. Astia se cred in TGV, oricum ideea e destul de veche, probabil nu e prea eficienta, sigur au verificat-o aia de la Volvo

    00
  9. Cred ca aduce un plus de comfort… insa la peformante nu stiu ce sa zic. Mentionez ca am vazut video-ul fara sunet.

    00
  10. Aprdon invers..am gresit… anuntarea..e pt performante nu pt confort.

    00
  11. Grembl… Sincer nu mi-ar placea o masina care face asta. Si-asa ma scot din sarite masinile care se inclina prea tare in viraje, e o cu totul alta senzatie cand suspensia iti permite sa te simti ca intr-un kart…

    Dar pe clasa medie si mare, la viteze mari, poate ca e mai bine ca suspensia sa isi controleze singura inclinatia, ca si-asa toate sunt barci…

    00
  12. LOL. Da. (dupa un background check).
    Mi-am furat-o. Bravos, +! :D ;)

    00
  13. E veche ideea, am vazut-o in videoclipurile lui Snoop Dogg acum 10 ani :D

    00
  14. zici ca e beata!

    00
  15. nu ii inteleg pe cei care comenteaza aiurea…cand or sa se afle mai multe informatii despre performanta/confort/siguranta , atunci sa comentati… nu sa vina „vasile” care are dacie sa comenteze ca nu ii place.. momentan sunt pe tel si mie mai greu sa caut mai multe detalii… cand o sa ajung acasa cu siguranta o sa ma uit sa vad despre ce e vb si ce + aduce aceasta noutate…(zic noutate fiinca nu cred ca acu 15 ani erau computere de bord pe citroen , sau ca ar avea acum trenurile asa ceva) …

    00
  16. Si Bose a scos acum niste ani buni un concept de genul…. Old…

    00
  17. toata lumea face sisteme si suspensii ca masinile sa nu se incline si care sa contracareze ruliul (vezi suspensiile pneumatice) si audi se hotaraste sa faca o masina care sa iti produca rau de mare….de sosea, de fapt ;)
    Probabil da o dinamica mai buna la rulare si o sa fie vreo inovatie in categoria sportivelor. Interesant oricum.

    00
  18. Arată interesant,dar viitorul acesta e viabil doar pentru : maşini pe bugetul multora,şosele civilizate. Când vă întrebaţi de Logan,nu vă mai gândiţi la români,întrebaţi-i pe francezi !

    00
  19. Maine, poimaine o sa zboare masinile astea :))

    00
  20. De cand asteptam sa fac asta cu un audi…
    https://youtube.com/watch?v=mlQbWy9dDnc

    00
  21. Numa bun pt drumurile din .ro

    00
  22. Snoop Dogg dispune deja de tehnologia asta :))

    00
  23. Sunt tare curios, ma va ajuta sistemul asta sa-mi parchez haudi-ul pe scariile Muzeului National de Istorie? Urmatorul meu target este Judecatoria sec. 5!

    00
  24. *maşini pe bugetul puţinor oameni,mai bine zis.

    00
  25. Sistemul este bun in special atunci cand circuli in afara localitatii. Atunci cand iei o curba cu 5 km/h prin Bucuresti parca nu este prea util.

    00
  26. Masinile viitorului vor avea ochi. Uite aici un prototip de la Subaru:

    https://razvanbb.ro/subaru-meu-vrea-un-rol-in-cars/

    00
  27. Mi se pare mai mult o dotare pentru circuit. Nu prea ai pe drumurile noastre prilej de a subvira…
    E bun atunci cand se ridica ambele parti, garda la sol se mareste.

    00
  28. E tzeapa de 1 aprilie. Dar na Audi e religie la romani.

    00
  29. Vad ca majoritatea sunteti fizicieni pe aici… Dar hai sa va explic: de obicei, in curbe, la viteze mari, apare o forta numita forta centrifuga. Acea forta te impinge in exteriorul curbei si stim cu totii ca nu e tocmai placut iar inclinarea masinii in interiorul curbei are exact rolul de a contracara forta centrifuga de care vorbeam. In felul asta disconfortul cauzat de curbe va fi mult mai mic. Dar normal ca asta nu e o chestie buna, e doar asa de exemplu…

    00
  30. Nu, nu acela-i viitorul. Este prezentul +/- câteva zile. Viitorul va începe când eliminăm total de trenul de rulare format din suspensii şi roţi. Roata este una din cele mai vechi descoperiri ale omenirii, după bâtă şi piatra cioplită. :) Nu vi se pare că ar fi timpul să scăpăm de ea? Să facem un pas în faţă şi să o înlocuim cu ceva mai bun?

    Viitorul este al unor concepte fundamental diferite, ca repulsorliftul, care vor face posibilă apariţia vehiculelor de tip landspeeder. Tot ce ne lipseşte până acolo este om de ştiinţă cu ceva inspiraţie. :(

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.