Ia să vedem:
Am gasit un X5 3.0 diesel, full option din 2005 cu volan pe dreapta la 10000 E chiar in orasul meu ..desi initail nu aveam de gand sa scot atatia bani pt o masina oferta asta m-a pus putin pe ganduri; mie mi se pare suspect de ieftina chiar si cu volanul pe partea dreapta ..am dat un search la X5-uri din acelasi an pe mobile.de si n-am gasit nici unul la banii astia ..ce spuneti, merita? (sursa)
Io pun pariu că merită. Iar volanul pe dreapta e un foarte foarte mic impediment pe şoselele noastre, mai ales că vorbim de un SUV de lux. Ah, n-are bancheta din spate si vine doar cu 3 roţi? Nu conteaza, o sa fiu mândria cartierului…
Daca nu are bani de un X5 si se rupe la o treaba de genul acesta, sunt sigur ca nu va avea bani de benzina si daca va avea nevoie sa plece in concediu va pleca cu trenul.
@Paul – Culinare.tv: şi le va arăta oamenilor din vagon poze cu X5ul lui
Sa vanda pamantul si casa lu tac’su! Merita fmm.
hahahaa … ala e forumul specialistilor
Omul habar nu are pe ce lume traieste. O fi la 10.000E dar volanul pe dreapta isi spune cuvantul. Ce dracului sa faci cu ea in Romania? Daca traiesti in Anglia ia-o. Eu am condus un Ford cu volanul pe dreapta, al unui prieten sa vad si eu cum e. E oribil, pe langa schimbator care e enervant sa schimbi cu stanga si sa tii dreapta pe volan, intr-o depasire esti MORT. Pe dreapta nu te poti asigura iar pe stanga trebuie sa iesi pe toata banda sa vezi ceva. Nu mai punem la un viraj la stanga, cum te asiguri?!
Parere personala: E o tampenie sa iti cumperi o astfel de masina doar sa fii „Ciumeg” sa ai X5 dar sa n-o poti conduce. Si ma repet, orice vechime ai avea in d-ale sofatului, o astfel de masina e aprope imposibil de condus in Romania.
Oricum, vorba lui Zoso ca o completare, la cum stiu unii Romani sa conduca.. volanul pe dreapta nu e problema ca oricum nu se asigura, nu semnalizeaza si nu le pasa de ceilalti din trafic.
dar moare vecinu cand te vede cu X5 si daca mai schimbi putin la el il faci Q7
cat de lame … dar nu-i nimic, o sa-l vedem la stiri cum se ia de politist ca nu il prinde mai repede pe’ala de i-a zgaraiat masina!
O fi adus din Irlanda.
Si aici se vor introduce de la anul noi taxe si multi vor sa scape de SUV-uri.
aaa am vazut fotografia. E din UK aceeasi poveste oricum
Taxa Auto e inutila, eu am impresia ca 80% din ea este furata!
Cine plm ar cheltui 10 000 eur + taxe pe o masina fututa, furata, rulata, de 5 ani vechime?
Ca dupa aia sa mai bagi mii de euro in ea cand incepe sa-ti crape sau ce?
Nu stiu cat de corect e dar imi dau si eu cu parerea: in RO se aduc un miliard de masini sh, masini pentru care se vor plati tot felul de taxe, inclusiv acceize pentru miliarde de litri de carburant.
Si-atunci eu, statul, de ce sa nu las oamenii sa aduca un miliard de masini de pe urma carora sa castig o droaie de bani in loc sa pun taxe prohibitive?
O mai crede careva p-aia cu poluarea?
@ps: e vorba de poluare si de taxele pe care le platesc oamenii care vand masini noi.
ce forum lipsit de moderatorii, 1 pagina de subiect restu off topic =)
@ps
Ăsta o să alimenteze dizălu’ cela cu motorină de la contrabandişti, o să îl încalţe cu anvelope SH şi o să-l înmatriculeze în Bulgaria. Aşa face orice român responsabil.
@ps: dap, se pare ca suntem ultimii doi oameni care mai cred ca taxele astea prohibitive sunt bataie de joc – chiar nu cred ca un logan nou e mai bun ca un bmw/audi/merc din 2003-2005.
Si acum hai, sariti cu rosii si cu sticle goale in capul meu!!!
Cum adica sa iau motor de 1.4 ? Pai ala e motor de drujba. De la 2 in sus se cheama ca ai masina, nene. :))))
Anyway, ma intreb ce mai cauta pe strazi daciile din anii`77. Alea ar trebui sa aiba o taxa de poluare inzecita fata de o masina SH adusa.
@zoso: hai ma las-o p-aia cu poluarea – sa fim seriosi, la noi in tara li se falfaie tuturor de poluare – singura chestie cu adevarat importanta e castigul; faptul ca Bucurenci planteaza intr-un week-end 1000 de pomi e egal cu zero atunci cand poluarea unei uzine intr-o ora e de cel putin 500 de ori mai mare decat cacatul meu de masina SH adusa de afara.
@mirc
Bineînţeles că tot românul de rând are bani de „bmw/audi/merc din 2003-2005”, nu? Altfel spus, unul care se scobeşte în cur pentru bani de un Logan, dispune cu siguranţă de monetar pentru întreţinerea unui SH descris de tine, nu? Tu nu cumva eşti dintre ăia care folosesc X6-le pe post de benchmark pentru Duster?
@Takju: nu, eu nu-s dintre aia descrisi de tine (am un Cielo din ’97 :)). In privinta Duster-ului pot sa-ti spun ca nu mi-as lua asa ceva – e prea scump pentru ce ofera (cu 14k imi iau un SH din afara sau chiar de la noi de „rupe bara”).
Mai toata lumea o da p-aia cu „luxul se plateste” – ce nu se intelege este faptul ca daca-mi iau un A8 sa zicem, luxul pentru A8-ul ala il platesc deja la dealer sau aluia de la care o iau – ca d-aia e 80.000 – „taxa pe lux” e inclusa in pret.
@mirc
nu, aia nu e „taxa de lux”, sunt banii pe care-i platesti dealer-ului pentru masina.
si da, luxul se plateste, in orice tara civilizata.
@mirc: daca esti baiat constiincios mucesti, ai un ban, te consideri implinit si singurul lucru care lipsete in viata ta este o masina „de lux” care sa iti ofere un plus de confort zi de zi …go for it.
Acum sa trecem la a doua categorie ( daca iti permiti o masina de 15-20 k si vrei una de 50k, daca esti in general nemulumit de coditia ta si doar un credit pentru o masina scumpa ar putea rezolva asta, daca inca stai cu parintii, nu iti permiti revizia/ piese de schimb, inmatricularea, ratele la noul tau bolid…mai bine lasa.
Din pacate marea majoritate a romanasilor sunt de categoria a doua, si asa mai mirc poti sa ii zic la asta taxa de responsabilizare ( daca ai o doza de cinism in tine). Ca nu-i asa „Cum adica sa iau motor de 1.4 ? Pai ala e motor de drujba. De la 2 in sus se cheama ca ai masina, nene.”
da taxa pe futai si pe nastere/copil viu roman cand se pune? Pariu ca ati sustine si aplauda asa ceva la fel cum faceti cu toate aberatiile astea de taxe si legi.
@cireasa: mai incerci o data? Reciteste comentariul meu si incearca sa intelegi.
@Alex: intr-adevar, de acord cu tine – multi romani sunt din a 2-a categorie descrisa de tine. Intrebarea mea este: cu ce ne deranjeaza pe noi (astia normali cu logan, megane, cielo, etc.) faptul ca „jmekerii” au un seria 3 /5 din 97 si fac cerculete la semafor? De unde atata ura pe ei? Sau mai bine, de unde atata invidie? :):)
Iar faza cu „motor de 1.4 de drujba” nu stiu de unde-ai scos-o – exista motoare de 1.4 cu turbo de fo’ 130 de cai si mi se par foarte OK.
Ne luam aiurea de oameni / cocalari sau ce-or fi ei, fara sa ne gandim un pic daca acestia chiar ne deranjeaza in vreun fel – cred ca e vorba mai mult de orgolii in discutia asta.
@ASdfix: nu mai e mult pana acolo:(
@mirc: Faza cu drujba este scoasa de la un „jmecher” care nici nu vrea sa auda de motor de 1.4..E drujba, rasnita, bormasina and so on.
Cu ce ne deranjeaza? Cu aerele lor de wannabe rich. Ce daca se rupe in 2 daca ii dai mai mult de 100km/h si incepe sa tremure rugina pe el? E BMW frate! Te fac! Oops, ai trecut pe langa mine cu Loganul. Nu-i nimic! Te-am lasat eu sa faci asta pentru ca mi-a amortit piciorul pe acceleratie. Si nu mai comenta atat ca m-am bagat in fata ta. N-ai tu masina sa comentezi manevrele mele in trafic!
Normal ca scumpirea taxei nu va reduce numarul masinilor aduse pentru ca se vor gasi mereu persoane care sa fenteze legea. Insa va micsora numarul afaceristilor care aduc Golf 3pe care le dau cu crema de ghete pe cauciucuri, le mai indreapta putin tabla si le dau kilometrajul la 87000 km. E piesa, frate! A fost a unei pensionare care o scotea numai Duminica din garaj!
1. Din ce am citit pe forumuri de la cei care au aşa ceva, cu o maşină cu volanul pe dreapta te obişnuiesti repede, după care nu-i vreo dierenţă faţă de una normală. Oricum departe de „imposibil de condus in Romania.”
2. La unele maşini mutarea volanului pe stânga costă în jur de 500 €, deci nu este deloc o avere. Poate la altele e mai scump sau chiar imposibil, probabil depinde de la maşină la maşină.
3. O cameră video în stânga parbrizului sau chiar pe oglinda exterioară + un ecran pe bord cred că oferă o vizibilitate foarte bună, fiind chiar mai în stânga decât poziţia şoferului.
4. Dacă ai cutia automată, ai scăpat de schimbătorul din mâna stângă.
5. Oricum mi se rupe…
@Alex: OK, faza cu drujba am inteles-o – retarzi. Dar daca sunteti deranjati de aerele de „rich wannabe” inseamna ca voi aveti o probleme – mie sincer mi se falfaie grav de toti pustii astia cocliti, unii chiar ma amuza tare, dar din cauza lor sufera mai multi oameni care vor sa-si aduca o masina rezonabila la pret si superioara calitativ loganului, dar nu pot din cauza gandirii asteia comuniste, gen daca eu sunt in kkt si am logan / megane pai atunci sa fie toata lumea.
@ mirc: ne incurcam in alecsi; gluma cu 1,4 motor de drujba e citata de undeva de deasupra mea. Si nu sunt in totalitate de accord cu celalalt alex, nu din invidie ci din instinct de conservare spun ca daca nu ai banii de masina x, nu o lua.
Orice masina scumpa indiferente de cat de „chilipir” este la cumparare nu va fi ieftin de intretinut, dar multi nu realizeaza ca in costul unei masini nu intra doar achizitia…si asa ajungem la reno.ro, dovada perfecta a ceea ce spun.
Eu as vrea sa stiu ca o masina este un bun necesar cu o cerere inelastica, adica stiu ca imi trebuie si sunt dispus sa platesc pentru ea, si nu va zace intr-o parcare sau va fi una dintre bombele care le intalnim in trafic ( si aici intra nu doar bmveurile ci si meganele si loganele). Cum am mai spus daca vezi lucrurile cu putin cinism ai ura statul pentru …sa zicem impozitarea economiilor din banci decat pentru suprataxarea auto.
E teapa sigur!
in Irlanda un X5 din 2005 e 5000 euro:
Apropo de poluare, hai sa va arat ceva socant:
Da, 15 vapoare din astea polueaza cat toate masinile de pe planeta. Nice, nu?
Am masina cu volanul pe dreapta si nu e nici o filosofie sa te obisnuiesti cu ea. a durat 10 minute pina sa imi pierd reflexul sa caut schimbatorul cu dreapta. in rest cu depasirile e vrajeala, nu e nici o problema. si da, e cu el pe dreapta pentru ca nu am chef sa mai dau 5 mii sa-l schimb pe stinga.
chiar imi pare rau pentru unii ‘comentatori’ la postu asta…gen MadMike….si mai sunt…incearca sa conduci masina mai moolt timp si ai sa vezi cum e…da singurul imperiment e la depasire dar cu vreo 2000 de euro schimi volanul pe stanga si comenzi etc…btw…autotrader.co.uk ca sa vezi mai moolte oferte de genu…da de fapt noi nu stim numa ce arunca germanica la gunoi…
volan pe dreapta, huh? regele soselelor… mult succes la depasiri.
@aiurea tu compari x5-ul din irlanda cu ala din UK ? kitul ala hamann de pe X5 din uk e peste 3000 de Euro + jante … si in irlanda is plecati multi romani la prostit pe vanzari masini.
Mai bine iti iei masina cu volan pe stanga si te muti in UK , IMHO
Mai bine asteapta sa iti iei BMW ori 6 ( x6)
Chello, nu ma pricep si nu ma pasioneaza X5. am vrut doar sa vad un pret. pentru mine amindoua sunt la fel
@MadMike: din categoria hai sa debitam toti prostii ca sa ne aflam in treaba va povestesc si eu de un prieten care are masina cu volan pe dreapta cumparata ieftin din anglia, de nevoie, nu de fite. si nu este absolut deloc imposibil sa conduci in romania cu volanul pe dreapta. nu vorbim aici de putoi de 25 de ani, vorbim de oameni cu experienta la volan (200-300k km) care merg in deplina siguranta de ani de zile pe drumurile tarisoarei, oameni care folosesc masina pt transport nu pt etalare. iar cand il vezi depasindu-te pe drum national cu 180 la ora nu e „nebunie”, esti tu foarte amator.