Așa arată unul dintre parcurile industriale ale Brașovului. E al doilea în care intru, și celălalt arată la fel. Nu înțeleg de ce sunt așa. Acolo lucrează niște oameni care plătesc chirii ca să facă business acolo. Și totuși, drumul arată ca după bombardament. Să fie oare o dovadă a neputinței și dictonului “nu puteți voi zugrăvi cât a construit tata”?
Hai ca se poate si mai rau.
cumperi gard?
nu. niște coloane pentru apartament
Care apartament bre? Nu stateai la casa?
Sau ai rezolvat dilema aia de acum cateva zile?
dovadă a neputinţei?! Mai degrabă dovadă a lipsei de viziune a proprietarilor; în mare parte (a nu se generaliza), aceste parcuri industriale sunt date în cesiune unor băieţi deştepţi care le închiriază potenţialilor beneficiari; dacă beneficiarii se plâng de condiţii (infrastructură, muci pe geamuri etc.), cei cărora chiriaşii le plătesc lunar sume importante dau din umeri şi nu din neputinţă ci pentru simplul motiv că prin contractul de cesiune ei nu au voie să facă reparaţii! Simplu şi trist în acelaşi timp.
Proprietarii de acolo se gândesc doar cum sa bage in buzunar banii de chirii cat se poate. Dupa aceea, cand se prabusesc clădirile cu totul, mai vad ei… Eventual un mall :))
Așa este și la Faur, în București. Ditamai gropanele, deși e un trafic zilnic de sute de camioane. Toți afaceriștii ridica din umeri, „să le repare cine e cu drumurile”, deși ei își strică mașinile.
Intră și tu pe viitor pe la Poarta 1, e drumul mai bun pe acolo. Și cum intri, pe stânga chiar înainte de studioul lui Smiley, lasă-le un mesaj de dulce securiștilor de la Bega Grup, care au Faurul.
Ai fost la tir?
nu, mirci merge acolo, eu am fost la olimpiadaprod.
Toate parcurile industriale moștenite din comunism sunt la fel. Bombe.
Cred ca singurul care arata normal e Electromagnetica din Bucuresti – dar și acolo se simte comunismul.
E si normal sa fie asa.
Astea au fost primele care s-au privatizat în ’90 – de fapt au fost ciordite de nomenclaturiști și mulse de bani fără sa se faca vreo investiție.
Exista multe zone rezidentiale inca neasfaltate. 1km de asfalt costa 200k de euro in medie.
cât de lat ?
cam mult…am avut un proiect de 1.3 km lungime, cu latime de 4 m si casete si a iesit pretul sub 100 k euro (intradevar era doar o reprofilare, completare cu piatra sparta si un singur strat de 5 cm de asfalt plus ca era pe o ulita putin circulata).
Dar un drum de 1 km, cu latime de 5,5 m, realizare santuri, si structura mai ok (adica balast, piatra sparta si 2 sau 3 straturi de mixtura), poate sa ajunga pe la 200 k, daca ai lucrari anexe mari (podete, ziduri de sprijin, etc).
Din ce vad in filmare, sa pui doar un strat de asfalt acolo e ca si cand ai vopsii rahatul.
Structura aia nu a fost proiectata pentru traficul de acolo (probabil sunt multe masini grele).
@ Gupi – Vre-o 10 km, la banii astia.
@ rex – Vreo. adica.
https://dexonline.ro/definitie/vreo
stiu, viteza, mi se mai intampla si mie
@ miluch – Desigur ca viteza. Am trecut prin scoala cu maxim de viteza. Nu m-au prins decat in poza, o data, la sfarsit.
in 43 de secunde ai zburat prin parcul ala.
e la 2x viteza.
Nu plange Ana! De cand astept un user Ana ca sa scriu asta ..
nu plange Anal
asa sunt majoritatea si prin Bucuresti, probabil e greu sa pui benzina la panamera si sa ramana si ceva bani de reinvestit in afacere…
@ cosmin dupa un sfert de secol nu cred ca mai tine scuza cu comunismul. Poti pune orice dar nu aia.
prin parcul industrial din constanta se circula sublim, nu sunt gropi, nici treceri de nivel, bariere, fara caini comunitari, nici un suedej… nu este nimic de fapt.
Toate sunt asa din motive obiective:
1. Cimentul se duce dracu repede (inghet-dezghet), mai ales daca se trece peste el cu greutate mare.
2. Chiriile sunt in general foarte mici, iar pentru asta se ofera doar „spatiu” cu acoperis.
3. Asfaltul costa de parca contine aur, chestie intretinuta artifical, pt a se cere sume enorme de la stat.
publicitate la Forester
Exact asa arata si prin Iasi.
Problema e ca si caldirile date spre inchiriere sunt la fel;fara usi, fara geamuri si la 3€ m2.
Pff… ce catacombe, ce bombe. Cine zice ca asa sunt si prin Bucuresti, n-a prea umblat. Bd. Dimitrie Pompei e ok, Swan lake sau cum ii zice acolo, iar e ok, SemaPark e ok, cel din Militari e parfum. Unde lucrati fratilor. Singurul comparabil cu ce vad aici e undeva prin Pantelimon, o fosta fabrica destramata comunista. Cautam o firma care incerca sa se ascunda prin niste cladiri insalubre.
Și ce bre, nu ne-ai găsit? Sau crezi că toată lumea are banii lu’ șef-tu să stea în Pipera? Mai ieși și tu din birou, te duc eu odată să îți arăt adevărata față a Bucureștiului, nu aia de pe Facebook.
La mine în sat parcul industrial are drumuri perfect asfaltate. Perfect! Mai bune decât în oraş. Acolo se ţin competiţiile de karting. Atât, nimic altceva că industrie nu există în parcul industrial, nici n-a existat de 5-10 ani de când l-au terminat. Şi nici nu va exista vreodată, deoarece terenul este mlăştinos şi nu suportă construcţiile. Nu mă întrebaţi de ce se numeşte parc industrial. Cei drept, oferă locuri de muncă, dar nu prea multe. Doar celor câţiva gardieni publici sau puliţie locală sau cum se mai numesc săptămâna asta, care-l păzesc.
Care e acel sat? Este cumva Bors din Bihor?
Uite-l aici. Sus este un pod de acces solid, nou construit din fonduri europene pentru accesul la „parcul industrial”, iar după pod ghereta de pază și clădirea administrativă, toate noi. Drumurile impecabile, frumos marcate și în dreapta jos parcarea supra-inscripționată pentru competițiile de karturi. Clădirile industriale care se văd în stânga sunt mamuții comuniști, nu fac parte din parcul industrial. Anterior terenul era folosit ca depozit de cărbune pentru industria grea din acele clădri, acum defunctă. S-au „investit” milioane de euro și nici măcar hale nu se pot construi.
asta nu e parc industrial