Următorul pas.

Ieri a fost un marș tăcut, dar de azi trebuie să trecem la treabă, pentru că dezorganizarea asta e numai bună pentru ca lepre de varii tipuri (să nu dăm nume, le știți și voi) să se pună în fața coloanei și să o îndrume spre propriile scopuri.

  1. Ce cerem. Demisii pentru Piedone, șeful ISU București, șeful Pompierilor București și al inspectorilor care aveau arondată zona respectivă. Plus demisia lui Oprea, rămasă restantă de săptămâna trecută. Eventual și Ponta. Incompetenții știau din noiembrie 2014 că acolo e un club.
  2. Cum protestăm. Trebuie sacrificate niște zile de concediu, altfel cei 30 de oameni au murit degeaba. Știu, nu place, dar protestele de weekend nu folosesc nimănui. Și nu, nu protestat la Universitate, ci blocat/înconjurat instituțiile statului, când șobolanii sunt înăuntru, nu în weekend.
  3. Niște lideri. Poate de data asta nu mai facem greșelile pe care le-am făcut cu #unitisalvam, să permitem unui grup să devină vocea unei nemulțumiri, grup care să se autodizolve după ce și-a atins scopul ascuns de a ține oamenii în frâu. Deja hienele din presă au luat inițiativa și încearcă să sugereze, subtil sau nu, direcții.

Și mai e ceva. E o panică personală în momentul în care apare în mulțime un om care e tuns militărește. Da, OK, sunt oamenii serviciilor printre noi, mereu au fost, mereu vor fi. Nu e nici o teamă, pentru că nu facem nimic ilegal.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

63 comentarii

  1. Pănă acum au murit 30 de oameni nu 20. E o mica diferență.

    00
  2. N-as participa la un asemenea mars pentru ca stiu ca va profita opozitiilor politice care poate chiar dau sau au dat o mana de ajutor pt. inflamarea oamenilor. Sa-si faca procuratura treaba si noi sa ne vedem de lucru.

    00
    • „Dormi linistit…”

      „Somnul ratiunii naste monstrii”

      Ai senzatia ca suntem manipulati pentru a aduce procente opozitiei? Lucrezi la antene?

      00
    • Pe asta se bazeaza si ei… sa ne vedem de lucru, cum ne-am vazut intotdeauna

      00
    • Hai cu citatele. Pune-le si pe peretele facebookului peste o poza interesanta ca sa demonstrezi chestii.

      Nu-s angajat (probabil de aici si diferenta de mentalitate dintre noi). Lucrez pe cont propriu, dar nu traiesc de pe urma mortilor cum fac televiziunile (incl antene) si siteurile zilele astea. Daca voiam sa traiesc de pe urma mortilor ma apucam de servicii funerare sau preotie.

      00
    • Nu`i asa boss ca e mai comod protestatul din fata PC`ului pe facebook ? berea`i la rece, parca`ti mai vine sa protestezi asa … muie!

      00
    • „Tovarasi, aaa, domnilor, tara are nevoie de liniste!” (Ion Iliescu, inceputul lui 1990).

      00
  3. 1. Degeaba isi dau toti aia demisia ca in locul lor vor veni altii, la fel sau mai rai.
    2. Daca maine totusi gasesti specialisti sa pui in loc trebuie sa stii ca pana se vor obisnui cu locul vor fi schimbati. Da, la anu avem alegeri.
    3. O firma mica sau medie nu-si permita sa dea concedii pt motive de-astea pentru ca nu vrea sa creeze un precedent
    Daca totusi primesti liber pt asta e nasol. Inseamna ca merge treaba si fara tine.

    00
    • OK, deci sugestia ta este să zicem un Doamne ajută și aia e, nu? Fix atitudinea asta de ‘știu eu că n-are cum să fie mai bine, n-are rost să mă obosesc’ e cancerul societății noastre. Unde eram în 90′ și unde suntem azi?
      Unde eram în 2000 și unde suntem azi?
      Unde eram în 2005 și unde suntem azi?
      Schimbarea se întâmplă deja, depinde de noi cât de repede.

      00
    • Încerc să nu fiu ironic cu tine pentru că nu te cunosc.
      Totuși zilele astea nu pot trece mai departe fără să îți răspund.
      Răspunsul meu nu este pentru tine personal, ci doar pentru ideile prezentate și pentru o persoană virtuală ca expozant al acestor idei.

      >> 1. Degeaba isi dau toti aia demisia ca in locul lor vor veni altii, la fel sau mai rai.
      Recomandarea pentru cei care cred asta este să se încuie bine în casă. Atât de bine să nu mai iasă niciodată.
      Fatalismul ăsta nu ajută la nici o schimbare. Îi schimbăm pe ăștia și dacă vin alții mai răi îi schimbăm și pe ei. Ăsta este mesajul pe care trebuie să îl transmitem.
      Până la capăt.

      >> 2. Daca maine totusi gasesti specialisti sa pui in loc trebuie sa stii ca pana se vor obisnui cu locul vor fi schimbati. Da, la anu avem alegeri.
      Din nou, asta depinde de noi. Dacă îi schimbă, ieșim din nou. Mai tare și mai puternic.

      >> 3. O firma mica sau medie nu-si permita sa dea concedii pt motive de-astea pentru ca nu vrea sa creeze un precedent
      O firmă mică sau medie ar fi bine să nu ignore șpaga și corupția. Pentru că este ea însăși afectată.
      Te asigur că, dacă nu este o firmă care oferă un serviciu safety-critical, își poate permite câteva zile.
      O să piardă niște bani. Poate.
      Pentru a salva niște vieți sau o șpagă viitoare.
      Și mai mult pentru a crea un mediu cu adevărat competitiv și liber.

      >> Daca totusi primesti liber pt asta e nasol. Inseamna ca merge treaba si fara tine.
      Asta este cea mai idioată idee auzită. Dacă nu ți-a spus nimeni, Terra se învârte fără „tine”.
      La fel și economia globală și compania unde lucrezi și clienții tăi.
      Nu există indispensabil în nici un job. Există o valoare pe care o aduci poate tu în mod unic, dar asta nu te face indispensabil.

      Un sfat mai personal dacă îmi permiti:
      Deci din nou, dacă este aproape de adevărt teamaă că dacă pleci câteva zile rămăî fără job, îți recomand să îl schimbi.
      Vei rămâne fără el în viitorul foarte apropiat.

      00
    • Prosti sunt aia care isi platesc bilete de avion sa vina pana in tara sa voteze la locale sau care fac sute de km si stau in ploaie pe la ambasade. Ar trebui sa vina si sa protesteze, ca doar precedentul e creat.

      La punctul 1 tipa logica din tine, ar trebui sa ii lasam tot pe astia, de teama celorlalti care vor veni sau cum?
      La punctul 2, ai dreptate dar doar pe jumatate. Exact aceeasi logica a fost aplicata si imediat dupa revolutie. Lasa-i pe fostii securisti si activisti sa conduca, ei stiu mai bine cu ce se mananca treaba asta. Jumatate ai dreptate, sunt alegeri… ce zici, ii lasam tot pe ei?
      Punctul 3 e superb si el. Te-ai astepta la o multinationala sa faca asta? Nici sefului meu nu-i prea place cand imi iau concediu, dar se impaca cu idea pe parcurs. Intreaba-te ce va conta peste 10 ani, pune in balanta si vezi pretul confortului de a nu te pune rau cu seful.

      Eu zic ca daca totusi primesti liber pentru asta e fenomenal, demonstreaza ca nu esti doar un sclav la locul de munca si ca, chiar cu unele mici scapari, sefului ii renteaza mai mult sa te aiba decat sa te dea afara sau sa te sicaneze.

      Dar e de prisos ce vorbesc eu, se vor gasi intotdeauna motive pentru cei care nu vor sa faca si se vor gasi intotdeauna cai pentru cei care isi doresc cu adevarat.

      „Dormi linistit…”

      00
    • in p… mea sunt 200 000 de firme deschise in bucuresti! Actionarii de la aceste firme au nevoie de concediu ?? Meritam fiecare lucru care ni se intampla , cei care au interes nu ies de frica sa nu vina controale peste ei , cei care nu au interes dar ies , ies pentru mici si fasole!

      00
    • Bineinteles …de ce sa ne miscam sa schimbam ceva , ce sens are oricum totul e un rahat. Nu mai bine ne vedem noi de problemele noastre nu mai bine stam noi in confortul pe care credem ca il avem si nu miscam un deget ca oricum nu are sens oricum nu contam. Asta probabil pana cand nu murim mergand sa luam paine pentru ca o bucata de tencuiala ne cade in cap. Sau cand vrem sa iesim la o bere si ardem ca sobolanii intr-o cusca. Apoi probabil am fi vrut sa ne miscam sa incercam sa schimbam ceva oricat de mic. Pe aceasta lehamite si blazare mascata de confort si lene se bazeaza toti cei care ne fura si ne omoara. Ce poate sa imi faca astia mah nu vezi ca ii doare in fund. Stam in rahat inconjurati de rahat protejati de institutii de rahat cu legi de rahat pe care oricum nu le pun in aplicare. Dar noi nu facem nimic noi oricum suntem blazati si stim ca nimic nu se poate schimba. Inseamna ca noi meritam sa murim sa fim furati sa fim batjocoriti. Suntem o natie fara viitor si ne uitam cu blazare la bolovanul de mizerie care se rostogoleste sperand ca poate nici de data asta nu ne va lovi. Nu degeaba povestea cu drobul de sare ne este atat de specifica.

      00
  4. Ai foarte mare dreptate, acum trebuie actionat dar nu din spatele monitoarelor, sunt satul de indemnuri pe facebook si petitii pe net.

    Si te asteptam si pe tine la Bucuresti sau sa iesi la Brasov, cum vrei tu.

    00
  5. Dacă se organizează vreo pagina de fb pentru asa ceva ia în calcul maxim 5% din cei ce se anunță.

    Schimbarea politica nu ajută mai deloc. Schimbarea trebuie să vină din aplicarea legii.
    Fiecare decident trebuie sa răspundă pentru ce face.
    Ponta sa termine cu „sunt om politic” asta nu e o scuza cu atât mai mult cu cat ești un funcționar în cadrul guvernului.
    Și de la Ponta care e șef de guvern să-i ia pe toți în jos pentru neglijenta în serviciu.
    După ce vor răspunde în fata legii pot sa fac pariu ca următorii vor fi mai responsabili.

    Insa astea sunt vise porno pe care nu le mai am din 2000.
    In realitate se va face același show grotesc pentru necrofili.
    Cel mult patronul clubului va face 2-3 ani de pușcărie.

    Și partea terifianta nu e ca ăștia vor scăpa basma curată, dar vor fi aleși în continuare sa ne conducă viata.

    00
  6. As veni la protest doar daca nu se cere demisia lui Oprea si a lui Ponta !
    Il prefer pe unul ca Ponta decat sa mai aud de baietii de bani gata din PDL (aka noul PNL) :)

    00
  7. Primele comentarii sunt incurajatoare. Iti dai seama ca, in eventualitatea in care se vor strange oameni, vor fi o mana. Cei mai seriosi probabil vor fuma 2-3 tigari si vor pleca iar ceilalti care raman vor incepe sa scandeze aiurea sau se vor incolona in dansul pinguinului. Cam asta e Romania. Ne cam meritam soarta sa murim pe unde ni se da voie de cei ce ne iau banii si/sau ne conduc. Romanii sunt buni la proteste doar pe site-uri de socializare.

    00
  8. Localul nu avea autorizatie de la ISU, faptul ca functiona a fost facut pe barba proprietarilor. Ei sunt singurii responsabili care trebuie sa plateasca. ISU ce vina are?

    00
  9. Ca si manifestare ar fi bine sa mergem fix cum merge tara: in centrul bucurestiului , cu 1 km/h fiecare cum are timp , incepand de la 7 dimineata, termen nelimitat. Numai in timpul saptamanii! Nu spun nimanui sa mearga ca ar fi insitigare , dar eu merg!

    00
  10. Adică tu ceri demisia lui Ponta pentru că un club/hangan nu avea avizul pompierilor? Doamne ferește. Ok, ești anti Ponta și PSD, dar nu trebuie s-o dăm în altceva. Pe bune, e prea mult și acest gen de articole nu fac decât să penibilizeze cererile de demisie publică din partea societății.

    00
    • Bai, oricat mi-ar displacea Ponta si oricat as vrea sa-i vad fataul ala umplut cu pule, a facut o chestie ok in tot scandalul asta, anume a zis ca va aloca oricati bani va fi nevoie pentru tratarea victimelor. E o miscare politica pentru a-si mai spala din imagine, dar oricum, e una dintre putinele chestii bune pe care le-am auzit de la el.

      00
    • Ca doar nu de la el da. Ar fi fost si culmea sa faca acuma economie. Mai draga, cum transformati orice act de normalitate intr-o bravada. Vai doamne ce a facut Ponta, a dat oricati bani este nevoie. Acelasi gen de bravada ca Iliescu cu pensiile si Becali cu casele.

      Ponta trebuia sa faca mai demult ceva, dar era preocupat cu dosarele si raliurile.

      00
    • Eu vad altfel lucrurile, nu zic ca Ponta are vreo implicare in accidentul asta pentru care sa ii cerem demisia. Dar uite cum un nene care nu respecta regulile si legislatia (ala de saptamina trecuta de exemplu) vine acum sa ne spuna ca un alt nene, patron, nu a respectat regulile si legislatia. Respectarea legislatiei, institutiilor si a regulilor in societate trebuie sa inceapa cu cei care sint sus pusi, care au impresia ca e un mizilic sa plagiezi, cum sa imi dau eu demisia din atita lucru. Uite de aia, ca esti prim misitru sau mistru de interne si tu ai pretentia ca poporul sa respecte legile cind tu te pisi pe ele.

      00
  11. Dacă pică rețelele de cablu și net o să iasă românii din casă.
    Pensionarii pt. că nu mai au la ce să se uite, ceilalți că nu mai au ce butona.
    Atfel…, toți o să le dea un laic celor câteva sute care au ieșit.

    00
  12. Ok, sa facem sa dregem, din gura spunem multe hai sa si facem.
    Lumea este disponibila numai ca trebuie organizata actiunea. Cine o face?

    00
  13. Ne asumam public ca nu lăsam aceasta tragedie sa dispară din memoria noastră, precum si a persoanelor care vor fi responsabile ca astfel de lucruri sa nu se mai întâmple.
    De aceea, evenimentul organizat de pagina de facebook Corupția ucide peste 3 luni este un test pe care toți trebuie sa il dam.
    Avem 3 luni in care noi, ca si cetățeni, cerem si observam schimbările care o sa se întâmple.
    Din partea autoritatiilor o sa existe un răspuns, din pacate incomplet, pentru ca șpaga si contractele semnate ilegal ajungeau si in buzunarul lor. Ei o sa fie ocupați sa mușamalizeze aceste fapte. Asa ca ne apucam si noi sa verificam cluburile si alte locații. Suntem generația 2.0 .

    In afara de acest lucru, fiecare dintre noi devine parte din soluție.
    Nu mai acceptam conceptul „lasa ca merge si asa”
    Raportam faptele de corupție, abuzul de putere, locațiile care observam ca nu respecta normele elementare de protecție. Lucram si la instrumentele pe care o sa le putem folosi.

    Primul lucru care se doreste este un site unde fiecare cetățean sa poată sa „verifice” daca un club, locație, respecta legea sau nu.
    O sa poti sa spui câte cai de ieșire exista, daca exista extinctor, capacitatea clubului.
    Noi o sa cerem si la primărie aceste documente si o sa facem plângeri penale pentru persoanele care au făcut fals in acte

    https://www.facebook.com/events/1513058802348906/

    00
  14. ISU de ce? Cu ce sunt vinovati? Sunt cumva o autoritate „obligatorie”, toate firmele trebuie sa treaca pe la ei?
    Chiar nu stiu, intreb doar.
    Despre interventia propriu-zisa, am inteles ca s-a ajuns in 7 minute. Pe film, la incendiul din State, s-a ajuns in 5 minute.

    00
    • vezi comentariul #21

    • Iti dai seama ce sistem ciudat ai in a numerota comentariile? Acum, comentariul 21 e al unei tipe cere sa iesim in strada. Nu-mi da un raspuns la intrebarea mea.
      Dar intreb iar: daca aprobarea ISU nu e obligatorie prin lege, clubul alegand sa nu treaca pe la ei, de ce sa-si dea demisia cineva de pe acolo?

      00
  15. probabil ca 90% din aia care au participat la mars sunt clientii cluburilor. deci solutia e mult mai simpla, sa voteze cu portofelul.
    sau sa incerce sa schimbe o gasca de oportunisti incompetenti cu rezervele lor …

    00
  16. Nici macar din gura, din taste. Asta e, s-au mai desteptat cei cu potential activist. Aia care au ramas prosti si usor de manipulat din pacate trebuie sa-i platiti sa se duca undeva sau sa faca ceva :( Gata cu revoltele pe gratis!
    De la prezidentiale s-a vazut treaba ca oitele au devenit mai greu de manat de ciobanas :( Din cauza asta au plans PSD-ul & antenele la ultimele alegeri si de asta o sa planga si PNL-ul mafiot care n-o sa pupe puterea in acest deceniu pentru ca nu se mai poate valorifica ca pe vremuri un eveniment de genul asta.

    00
  17. S-o spunem p-aia dreapta: mai mult de a imbunatati mici aspecte pe ici pe colo, nu putem face. Suntem prea slabi, prea fricosi, prea prinsi la inghesuiala in mica noastra existenta, intre serviciu, familie si grija zilei de maine pentru a schimba sistemul.
    Caracatita e prea mare pentru a o putea schimba noi, astia care stim, ce e aia blog. E nevoie de o forta mare, puternica, pentru a urni din loc clasa asta politica, corupta pana la radacina.

    00
  18. Trebuie sa facem. Asa, la modul general, cineva, voi, ceilalti. Dar tu ce faci, comcret? Ai mii de oameni care te citesc zilnic, ii poti mobiliza intr-o secunda pentru o cauza buna.

    00
    • eu nu sunt activist. nu am capacități organizatorice și imi pierd repede răbdarea. nu vreți să înlocuiți un ponta cu un dictator, chiar și bine intenționat.

    • Ok, pot sa inteleg asta. Eu intru la tine aici in fiecare zi, de multi ani. Citesc articolele si toate comentariile. Nu comentez pentru ca am considerat ca nu am neaparat ceva valoros sa adaug discutiei. Citesc multe bloguri, citesc presa si apoi filtrez cat ma duce pe mine capul informatiile primite. Ceea ce vreau eu sa iti spun e doar o parere, un feed-back, sper eu, constructiv. Nu esti activist, dar poti sa faci un bine societatii. Poti sa inspiri o garamada de oameni sa fie mai buni. Poti sa scrii un articol pe luna (fara reprosuri si energie negativa) in care sa ii indemni pe oamenii care te citesc sa… orice consideri tu important si de ajutor pentru societate. De exemplu. Oamenilor care ma cititi, daca aveti caine si iesiti cu el pe strada, va rog eu sa va asigurati ca aveti punga si ca strangeti. Sau: prieteni, va rog eu ceva: haideti maine, fiecare dintre noi, sa luam o hartie aruncata pe strada si sa o ducem la cosul de gunoi. Little things…

      00
    • sunt zeci de articole de genul ăsta. zeci.

    • @vali: tu nu ai capacități dar este deajuns să te mobilizezi ca să te urmeze și arhi, și eftimie și răzvanbb și apoi toată blogosfera.

      00
  19. Nu stiu daca s-a mai comentat pe aici, dar asta mi se pare chiar interesant:

    http://metropotam.ro/La-zi/incendiu-la-fosta-fabrica-pionierul-din-bucuresti-locul-unde-este-si-clubul-colectiv-art0431591679/

    Noiembrie 2014, da?

    – primaria sustine ca aia aveau autorizatie din ianuarie 2015, deci pozele sunt din viitor.
    – un incendiu acolo era un motiv foarte bun pentru ISU aia care nu au nicio treaba sa efectueze un control pentru prevenirea… incendiilor.

    00
    • asta e pentru ăia care întreabă de ce să își dea demisia ISU.

    • Si seful ISU a spus in direct sambata seara ca ei nu stiau de exista acestui club, la Realitatea atunci cu Andra Miron cand primaria si ISU jucau tenis cu responsabilitatea.

      00
  20. pune mana si fa un partid. membrii fondatori s-or gasi pe aici.
    de voturi ne ocupam cu totii.

    altfel nu vad cum

    00
  21. Succes. Nu trebuie sa ramana evenimentul doar o tragedie, trebuie sa existe si consecinte aspre asupra celor raspunzatori.

    00
  22. Am pierdut un prieten in aceasta tragedie. Stiam ca un grup de cunoscuti era in club. m-am deplasat la 15 minute dupa anuntul de pe tv. L-am gasit pe prietenul meu asezat pe un europalet la bustul gol. I se facea masaj cardiac, m-am apropiat si l-am tinut de mana plangand si tipand sa mai stea. Practic parca am simtit cand s-a dus. A fost extrem de greu. Am ramas langa el pana au ajuns parintii sai. Nu va pot descrie durerea lor.Eu a trebuit sa le dau telefonic cumplita veste. El era diabetic, nu stiu daca are importanta acest aspect… nu avea arsuri grave asa cum am vazut la altii. Tind sa cred ca mai degraba a suferit un atac de cord sau intoxicatie cu fum.Va fi inmormantat maine si stiu ca va fi o zi grea pentru toti.

    Sper ca Piedone sa fie demis, ma mira ca nu a avut simtul moral de a-si da demisia. In tara asta trebuie sa se schimbe ceva altfel suntem condamnati. Coruptia a dus la rezultatul acestei tragedii. Toti sunt de vina, stand in scaunele lor confortabile, mergand cu masinile lor luxoase, au pierdut simtul ratiunii. Traim rau si ceea ce se intampla e din vina lor!

    00
  23. Ce vreți voi, mă? demisii, proteste, blocarea institutiiilor? Labagii dracu. Alogeni de căcat . Baga-mi-as pendula-n mortii vostrii de minoritari jegosi, Hai sictir degeneratilor. In frunte cu chiombaliu ăsta de ,,zoso”. Pe tine zoso, tu poti fi ales cel mult șef de vidanjă. haha Băși-m-as in gura voastră.

    00
  24. de shpagasinu’ de piedone o sa scapam cand mi-oi vedea io ceafa. locuiesc dintotdeauna in sectorul 4 si am si io ‘un prieten’.

    00
  25. NOU
    #54

    Atat de multa experienta in online si in alte domenii, dar chiar sa nu stii chiar ce reprezinta IGSU, pacat..
    ISU Bucuresti-Ilfov are un sef ( inspector sef, denumirea functiei), care implicit este si seful pompierilor din Bucuresti si a celor din Ilfov. Nu sunt institutii separate. Acest sef nu are atributii de control pentru prevenire, si nici nu isi da semnatura pentru avizari-autorizari pentru diferite constructii etc. Exista un serviciu, in cadrul aceleiasi institutii care se numeste Inspectia de Prevenire si un altul Avizare-autorizare. Din moment ce autoritatea locala isi da avizul ca, acel club, poate functiona, chiar daca nu are avizul celor de la ISU, nu stiu cine ar trebui sa isi dea demisia. Nu este prima data cand inspectorii de prevenire, se duc in control, lasa avertismente sau chiar amenzi, dar intre timp, unii patroni suna pe „unul care stie pe unul care lucreaza nu stiu unde ( introduceti aici o institutie, politica sau mai putin politica, superioara ISU B-If). A-i cere cuiva demisia este usor, cand nu vrei sa vezi cum stau lucrurile. Nu poate nici o inspectie de prevenire etc, din cadrul ISUj-urilor, sa inchida un amplasament de genul asta, de capul lor. Acest lucru se poate face impreuna cu alte institutii, in care pot lucra „acei prieteni” pe care pot sa ii suna unii patroni, ca zic ca merge si asa.
    O zi buna!

    00
  26. manifestatii, greve, demisii – astea sunt doar varful icebergului, conteaza insa schimbarea generata de cei care vor sa o faca

    varianta 1
    hai de maine sa evitati cluburile care nu respecta niste conditii minime – plus reclamat la autoritati problemele de acolo. nu se rezolva prin controale – campanie pe internet si boicotat complet acele locatii, patronii in lipsa banilor o sa aleaga sa faca bine lucrurile

    daca noi nu ne schimbam, atunci sansele sa facem ceva sunt 0

    varianta 2
    iesim in strada dam jos guvernul si pe toti X, Y, Z considerati vinovati de diverse persoane. in timpul iesirii in strada distrugem si toate magazinele de pe 3 bulevarde ca tot se poarta, eventual mai si ciordim un televizor, un telefon, ceva gasit in magazinele care le spargem ca doar trebuie protest serios si sa fim luati in serios. eventual dam foc si la ceva masini pe drum, mai batem si cativa care par ca sunt impotriva noastra. cade guvernul vin altii – poate mai buni si incepe sa vina factura pentru distractia de 1-2 saptamani de proteste si de nelinistea de dupa. 200 de firme care au fost pe traseu dau faliment din cauza pagubei, 100 de persoane fizice isi plang masinile si alte bunuri. societatile de rating isi freaca degetele ca pot sa ne impinga de la stabil la instabil si mai primim bonus la datorii o dobanda cu 3-5% mai mare daca tot pierdem rating-ul.
    dam vina pe suedeji si suporteri ca fac ei toate tampeniile si ca noi nu am facut nimic rau

    concluzie: va las pe voi ce putem sa facem, varianta 1 tine de dorinta fiecaruia de schimbare, varianta 2 tine de dorinta de a distruge orice

    00
  27. Acum i-au luat pe astia 3 asociati ai colectiv ca suspecti. Astia vor face minim 15 ani. Cred ca singurul lucru bun pe care il pot face in acest moment e sa faca autodenunturi, sa spuna cui au dat spaga, ca sa fie si auroritatie acuzate pt ca sunt vinovate. Cum poate functiona ceva in ograda ta fara sa ti pese. De asemenea, familiile celor pierduti plus cei raniti trebuie reprezentati in instanta de cineva.

    00
  28. O parte din soluție, pe lângă presiunea pe sectorul public responsabil, ar fi și la noi, la fiecare. Se poate pune presiune și pe mediul privat, dacă statul n-o face.Ce-ar fi să nu acceptăm produse/servicii de proastă calitate? Da, știu îmi place trupa aia, dar nu merg la concert pt că e înghesuială, buda e insalubră, n-ai loc să te miști, e prea mult fum, etc. Dacă ne-am respecta puțin pe noi înșine, i-am forța să livreze lucruri cât de cât de calitate.

    00
  29. Este si vina mea pentru ceea ce s-a intamplat!

    Am in sange sa dau spaga cand ma duc la doctor, stiu ca fara nu se uita nici cucu la mine.
    Apas pedala la fel ca tine, daca sunt tras pe dreapta … dau spaga ca doar am de unde, am 0 amenzi dupa 14 ani de permis cu toate ca am fost oprit de n ori pentru nereguli, dar am fost invatat sa plasez o spaga ( societatea m`a invatat foarte bine sa fac asta, pot sa zic ca sunt maestru ) .. dar asa am fost invatat ca merge.

    Toate autorizatiile pe firma le am luate cu spaga, fara exceptii. Partea proasta este ca chiar daca as fi fost elgibil pentru oricare din ele fara spaga nu aveam respectiva autorizatie.
    Si exemplele pot continua … Sincer imi este rusine de mine, dar altfel chiar nu puteam.

    Imi doresc normalitate, imi doresc sa platesc taxe, imi doresc un stat care sa lucreze pentru mine, care sa ma protejze si caruia sa ii platesc taxe pe bune pentru servicii pe bune.
    Nu vreau un stat pe care eu sa il plates cu taxe din banii pe care ii fac cu greu, iar el sa imi ia banii pentru `stat degeaba` si pe langa sa ia spaga pentru fiecare autorizatie data pe ochi frumosi .

    Eu platesc, am dreptul sa cer ce vreau, nu vreau sa mai fiu un sclav care lasa capul in jos si zice ca merge si asa !

    Mi`am luat liber in urmatoarea luna ( adica am anulat toate proiectele ), astepet cu nerabdare sa ne mobilizam ca sa schimbam ceva, asa chiar nu se mai poate.

    Cum sloboz poate functiona in tara asta un crematoriu cu licenta de club ? Cum ? Este vina mea , eu cumva chiar am permis asta !!!

    Am liber … astept … #FINDME la protest chiar daca am copii, chiar daca am contracte care trebuiesc finalizate, chiar daca orice … eu o sa fiu acolo pentru mine, pentru copii si pentru orice, nu se mai poate asa, doare si doare tare cand stiu ca este vina mea, dar pot macar incerca sa schimb!

    00
  30. Bun Zoso; punctual ce facem mai departe ?! Pentru a putea organiza aceste manifestări publice avem nevoie de implicarea și ajutorul celor care au minimă experiență in organizarea unor astfel de lucruri (autorizari & chestiuni administrative). Cine sunt acești oameni și cum putem să-i implicăm in organizarea acestor manifestari? (poate intrebările sunt puerile dar oricum ar fi tot trebuie sa avem un inceput și câteva puncte/aspecte practice de la care sa se pornească )

    00
  31. Trebuie o revolutie.Nu in genul celei din 89, fara sange ca a curs destul si atunci si acum.Trebuie o revolutie in gandire.Trebuie sa impunem odata respectarea legii.Trebuie modificate legi.Trebuie inchisa orice obiectiv care nu are autorizatie sau nu respecta niste norme.Trebuie sa ne trezim odata.Trebuie sa isi asume cineva odata in tara asta si responsabilitati si sa raspunda pentru faptele pe care le face.Nu trebuie sa mai acceptam minciuna si prosteala politicienilor.Trebuie sa ii putem demite inainte de expirarea mandatului daca nu isi indeplinesc atributiile.Trebuie sa nu ne mai lasam umiliti si sa nu asteptam sa se intample ceva de genul asta , trebuie prevenit prin impunerea unor legi si respectarea lor stricta si verificarea respectarii.Trebuie sa nu mai dormim.Trebuie sa nu mai vorbim.Trebuie sa facem.

    00
  32. Zoso, in situatiile acestea de obicei se intocmeste un dosar comun si se da statul in judecata. Si exista avocati care se implica fara cost la inceput, isi iau comision din castig. Si nu e vba de bani, asa se produce schimbarea. Uniunea europeana va sustine asta si statul nu va castiga.

    00
  33. In momentul in care publici pozele pe care le-ai publicat tu, devii parte a problemei. Nu mai ai autoritatea morala sa dai sfaturi sau sa formulezi cereri colective. Daca ai decenta, in urmatoarea postare de pe blog ar trebui sa iti ceri scuze. Sper ca ti-am stricat buna dispozitie.

    00
  34. Stii cum zicea ala de la B.U.G. Mafia : .”..n-ai fost acolo”. Asa ca daca n-ati fost afectati de realitatile din tara si nici n-ati iesit in strada si nici nu ati fost prin alte tari decat in vacanta sa faceti comparatia atunci tot ceva versuri de la B.U.G. Mafia vi s-ar potrivi.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube