M-a amuzat un pic mirarea unora că se deschid agenții de orice fel pe vremurile astea tulburi. Și am dat peste două articole care explică de ce se întâmplă asta: cu cât o agenție e mai mare, cu atât trebuie să facă mai multe compromisuri și să-și hingherească mai mult oamenii pentru a supraviețui.
Promises are made in job descriptions and interviews that aren’t kept. You never get an agency intro that says “We pride ourselves on creating branded apps that no one wants and churning out banners that no one clicks on, we say yes to all our clients daft suggestions because we know it’s the easiest way to make money. Oh and you’re gonna leave here with nothing worth putting in your portfolio, fancy joining us?”
Până la urmă e un cerc vicios: ideile proaste aduc rezultate proaste și clientul plătește puțin pentru rezultate proaste, iar acei bani puțini produc idei și mai proaste.
eu zic ca s-au lacomit iar asa zisele agentii de publicitate se vor ocupa doar de intermedieri pe viitor
Filoteanu stie ca-i faci reclama pe gratis?
@IQ: cine?