De ce e naspa o usa culisanta? Nu ar fi mai ok in parcarile aglomerate, cu masini foarte apropiate?
00
NOU
#10
Bibicu'
Usile laterale culisante sunt genial de practice. Greum-ar putea convinge cineva sa renunt la ele. Daca ai copii sau din cand in cand ceva de transportat – nu exista nimic mai bun.
Era de asteptat sa se gaseasca chibiti care sa le „demonteze”, fara sa fi miscat nuci 2metri in viata lor o masina dotata cu asa ceva.
Gen: „cutia automata nu e buna, ca nu-mi place mie”
00
NOU
#11
antinevralgic
Peugeot 1007 a fost o catastrofa din cauza usilor culisante. Iar usile culisante pe masini mici sunt o idee proasta pt ca:
-dispare stalpul central. Drept urmare usile, montantul A si montantul C trebuie ranforsate suplimentar pt a da rigiditate si protectie.
-ranforsare suplimentara inseamna greutate in plus.
-greutate in plus inseamna nevoie de putere mai mare deci implicit consum mai mare si costuri de exploatare mai mari (impozit, asigurare, intretinere)
Cu alte cuvinte un 1007 iti ofera spatiu de supermini la greutate si costuri de compacta.
-am avut 2 peugeot-uri si absolut toate categoriile de componente electrice s-au stricat la un moment dat (faruri, lumini interior, lumini de bord, martori, oglinzi el, geamuri el, trapa el, electromotor, alternator, bricheta, clima, tot tot tot). Ultimul lucru pe care il mai vrei e sa ai si usi electrice.
Comparativ greutati:
1007 1.4 benzina – 1115kg, Toyota Aygo 1.0 benzina 825kg, Logan 1.4 benzina 975kg / 1007 1.4hdi 1145kg, Aygo 1.4d 875kg, Logan 1.5dci 1065kg.
Pe langa toate astea si avantajul respectiv de a parca in spatii stramte se va intoarce impotriva ta pt ca, desi tu nu le vei zgaria usile vecinilor de parcare, ei te vor zgaria pe tine cu usile clasice. Deci proprietarul de 1007 va trece pe la tinichigiu mai des.
Case closed!
00
NOU
#12
antinevralgic
Mi se pare intr-adevar istet ca atunci cand nu te pricepi absolut deloc pe partea electrica sa reinventezi usa si sa o faci… ELECTRICA!
Genial!
00
NOU
#13
Dans
In buna traditie frantuzeasca, cand au o idee buna, aplicarea e dezastruoasa
Ideea in principiu e buna, chiar parchezi oriunde..
00
NOU
#17
radu
sunt utile usile alea ca si sfarcurile pe o platosa
00
NOU
#18
Ala Micu'
Probabil ai bicla sau sub 20 de kile.
Sa vezi ce misto e cand incerci sa parchezi o masina intr-un loc de parcare gandit cu curu’ astfel incat sa poti iesi si tu si pasagerul fara sa beliti masinile de langa.
00
NOU
#19
user
Cu ce te ajuta daca ii blochezi pe ceilalti care nu au usi de genul ?
00
NOU
#20
radu
sa vezi ce misto iesi pe geam cand se blocheaza
00
NOU
#21
gogo
francezii, electronica si automobilele, baba si mitraliera
00
NOU
#22
der
pentru ca… psa.
00
NOU
#23
raul rual
Asteptam modelul cu usa termopan de la Logan.
00
NOU
#24
mda
trecind peste rima cu loganu (porcu’ rima, da’ rima nu porc), dokker are usi culisante – si chiar functioneaza.
00
NOU
#25
EGO
O astfel de portiera e utila doar cand parchezi langa un perete. Atunci cand parchezi langa o alta masina foarte aproape risti ca celalalt sofer sa-ti loveasca masina daca pleaca inaintea ta.
00
NOU
#26
Emi
O altă idee interesantă: mașina cu roți pătrate… Mama lui de Citroen Peugeot :))
Ideea e buna, practica e proasta. La Toyota a mers mai bine, pe Sienna, pentru ca atunci cand ai copii si mergi cu ei pe undeva parca nu vrei sa tot platesti pentru zgarieturile de pe masinile langa care parchezi.
Sau cum ar zice Henry Gusti Pulalainen: „Decat sa faci o usa culisanta mai bine nu o mai faci.”
De-aia scrie mare Peugeot pe mașină?
Citeste 2 posturi in urma si intelegi…
@mmm citim corect titlul? Iar cei care au dat thumbs up sunt la fel de prosti ca tine ;d
Dar nici nu era nevoie de usa sau portiera la buburuza asta, iesi prin portbagaj
Care Citroen e un Peugeot 1007 si e o catastrofa.
E peugeot 1007. Citroen nu a avut un model corespondent. Pentru peugeot a fost un esec comercial, printre altele din cauza usilor actionate electric.
Se stie!
https://www.youtube.com/watch?v=3B1GA7YeS38&spfreload=1
De ce e naspa o usa culisanta? Nu ar fi mai ok in parcarile aglomerate, cu masini foarte apropiate?
Usile laterale culisante sunt genial de practice. Greum-ar putea convinge cineva sa renunt la ele. Daca ai copii sau din cand in cand ceva de transportat – nu exista nimic mai bun.
Era de asteptat sa se gaseasca chibiti care sa le „demonteze”, fara sa fi miscat nuci 2metri in viata lor o masina dotata cu asa ceva.
Gen: „cutia automata nu e buna, ca nu-mi place mie”
Peugeot 1007 a fost o catastrofa din cauza usilor culisante. Iar usile culisante pe masini mici sunt o idee proasta pt ca:
-dispare stalpul central. Drept urmare usile, montantul A si montantul C trebuie ranforsate suplimentar pt a da rigiditate si protectie.
-ranforsare suplimentara inseamna greutate in plus.
-greutate in plus inseamna nevoie de putere mai mare deci implicit consum mai mare si costuri de exploatare mai mari (impozit, asigurare, intretinere)
Cu alte cuvinte un 1007 iti ofera spatiu de supermini la greutate si costuri de compacta.
-am avut 2 peugeot-uri si absolut toate categoriile de componente electrice s-au stricat la un moment dat (faruri, lumini interior, lumini de bord, martori, oglinzi el, geamuri el, trapa el, electromotor, alternator, bricheta, clima, tot tot tot). Ultimul lucru pe care il mai vrei e sa ai si usi electrice.
Comparativ greutati:
1007 1.4 benzina – 1115kg, Toyota Aygo 1.0 benzina 825kg, Logan 1.4 benzina 975kg / 1007 1.4hdi 1145kg, Aygo 1.4d 875kg, Logan 1.5dci 1065kg.
Pe langa toate astea si avantajul respectiv de a parca in spatii stramte se va intoarce impotriva ta pt ca, desi tu nu le vei zgaria usile vecinilor de parcare, ei te vor zgaria pe tine cu usile clasice. Deci proprietarul de 1007 va trece pe la tinichigiu mai des.
Case closed!
Mi se pare intr-adevar istet ca atunci cand nu te pricepi absolut deloc pe partea electrica sa reinventezi usa si sa o faci… ELECTRICA!
Genial!
In buna traditie frantuzeasca, cand au o idee buna, aplicarea e dezastruoasa
https://www.youtube.com/watch?v=3TlnqY4Pp3g
hahaha
altii spun ca iarna cand ingheata, usile nu se mai inchid =))
E mai misto asa:
https://www.facebook.com/yemenelectronic/videos/vb.326748937344355/923523064333603/?type=2&theater
Ideea in principiu e buna, chiar parchezi oriunde..
sunt utile usile alea ca si sfarcurile pe o platosa
Probabil ai bicla sau sub 20 de kile.
Sa vezi ce misto e cand incerci sa parchezi o masina intr-un loc de parcare gandit cu curu’ astfel incat sa poti iesi si tu si pasagerul fara sa beliti masinile de langa.
Cu ce te ajuta daca ii blochezi pe ceilalti care nu au usi de genul ?
sa vezi ce misto iesi pe geam cand se blocheaza
francezii, electronica si automobilele, baba si mitraliera
pentru ca… psa.
Asteptam modelul cu usa termopan de la Logan.
trecind peste rima cu loganu (porcu’ rima, da’ rima nu porc), dokker are usi culisante – si chiar functioneaza.
O astfel de portiera e utila doar cand parchezi langa un perete. Atunci cand parchezi langa o alta masina foarte aproape risti ca celalalt sofer sa-ti loveasca masina daca pleaca inaintea ta.
O altă idee interesantă: mașina cu roți pătrate… Mama lui de Citroen Peugeot :))
Pentru documentare:
https://www.groupe-psa.com/en/
Ideea e buna, practica e proasta. La Toyota a mers mai bine, pe Sienna, pentru ca atunci cand ai copii si mergi cu ei pe undeva parca nu vrei sa tot platesti pentru zgarieturile de pe masinile langa care parchezi.
toate minivans au.
cu lubrifiant intri sigur