Pornind de la acest articol, doi redactori de la Capital au punctat câteva lucruri importante despre piata de online din România, într-un articol intitulat sugestiv “vizitatorii fantomă”: că traficul primează, că oamenii nu ştiu ce cumpără sau ce vând şi nu au o dilemă morală aici, că spammeri gen Seceleanu şi (hai să nu îl iertăm, că mă agasează cu rnm) Stanca nu sunt izolaţi şi o ţin pe a lor, ca BRAT e degeaba, că ăia de la TradeAds au păreri (cine ar fi crezut?) şi alte asemenea.
cineva a spus acolo un adevar: in cazul blogurilor de nisa conteaza mult cine sunt acei vizitatori. dupa cum am mai spus pe aici, pentru al nostru sunt mai importanti cei care vin prin cautari pe google de genul „mancare chinezeasca” sau „hanu berarilor” ori „bere la metru” decat cei intrati prin alte conjuncturi.
sti,cam asa sta treaba,pt k dupa cum vad eu,unii blog-eri[amatori] isi fac reclama pe seama unor blogeri de meserie fapt care mie nu mi se pare corect.asta se numeste furt de vizitatori..
foarte bun articolul. eu cand am inceput blogul, am fost sfatuit sa apelez la servicii de genul „vizitatori fantoma”, dar am zis ca nu-i nici o treaba. pentru un blog trebuie sa ai cititori si nu neaparat accesari de pe nush-ce ip-uri. habar n-am ca nu ma prea pricep oricum…
Altii care trebuie sa invete ca principalul concurent al oricarui si tuturor companiilor de online nu sunt celelalte companii de online, ci CELELALTE MEDII, adica tot offline-ul…
@Ionut Oprea: merci de link
@ ipo
clientii mei se uita la altceva, nu la numarul de vizitatori – ci cum au ajuns ei pe blogul nostru si durata vizitei, de exemplu. de multe ori se uita si la mine, dar asta-i alta poveste…
@ vali
sa-mi zici si mie merci ca si io ti-am dat linku. orgoliu blond.
@Blonda de la Marketing: ai dat link la articolul in care mi s-a luat si mie un interviu. blondo!
Oarecum bizar. Hoțul strigă hoții.
Semi offtopic: hotaraste-te cum vrei sa fii citat in media, Zoso sau Vali Petcu. Eu as face numele renume, dar ma rog…
Pe fond e greu de comentat. Articolul din Capital e bun, dar e o megapalma pe fata intregii industrii.
@Blonda de la Marketing: cati vizitatori iti livreaza comentariile inutile :ahem: spam :ahem: de pe bloguri cu trafic ridicat?
poate nu stiai ca a aparut, na !
@ ipo
am uitat sa zic – eu rar comentez pe alt blog in afara de asta si cel al lui petreanu. de gustibus.
Eu cred ca siturile care isi falsifica traficul sunt singurele vinovate
Daca o agentie de publicitate recomanda unui client un site naspa, inseamna ca fie sunt prosti, fie ca au cazut la pace cu propietarii sitului pt para-ndarat
Daca agentiile ar fi fost serioase, asemenea situri nu ar exista.
Scuze..erata
Eu nu cred ca siturile care isi falsifica traficul sunt singurele vinovate
@Jerome: cum zicea vîntu, eu incerc sa fur, daca tu esti prost si ma lasi…
@zoso
Vantu o fi un clasic in viata :), dar eu nu cred in prostie ci doar in complicitate
As vrea si eu sa falsific ceva trafic. Dar nu pt profit. Sa ma simt eu bine.. Pot sa uit usor ca am platit pt cele 25.000 de vizite :)))
@Blonda: nu mai poate scrie Zoso un articol ca tu trebuie sa si comentezi. Chiar e musai sa iti dai cu parerea pe orice subiect? De fapt sa emiti niste platitudini de doi lei…
@ Ipo: – m-ai determinat sa dau click pe linkul Blondei, sa vad ce site are … :))
vreti sa stiti cum se face trafic? luati de aici:
https://www.realitatea.net/