Cel.ro și televizoarele – a rămas în pom

După niște schimburi de mailuri cu oamenii de acolo și vorbit cu niște oameni care se pricep, lucrurile au rămas ca la început.

Cel.ro nu mai răspunde la mailuri și la telefon sunt foarte recalcitranți.

În cursul zilei de marți au schimbat Termenii și Condițiile de pe site.

Bullshit-ul din mailul de după comandă, cel cu “mailul ăsta nu creează o obligație contractuală” e ilegal și ei știu asta, de asta renunță la el imediat ce le spui asta.

Care e articolul de care se leagă cel mai mult?

Art. 1665 Preţul fictiv şi preţul derizoriu
(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.

Prevederea doi din prețul derizoriu, mai precis prima parte, ignorând complet partea a doua, cea cu consimțirea vânzării. EI au pus pe site produsul, eu l-am cumpărat. Consimțit.

Bonus: pe câte bloguri ați văzut așa ceva? Da, știu, nu pe multe. Ăsta e singurul.

20130509175232984

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. Cand ai o cifra de afaceri de milioane de euro, nu te incurci de 3-10-20 de televizoare. Dar celmaiprost.ro isi confirma iar renumele…

    00
  2. Despre mizeria din curtea cel.ro nu are rost sa mai zic ceva, insa am o intrebare, curiozitate mai degraba. Oare au planuit mizeria asta? Au planuit sa aiba iar parte de reclama negativa cu carul? I

    „Bonus: pe câte bloguri ați văzut așa ceva? Da, știu, nu pe multe. Ăsta e singurul. „

    Vorbim maine pe vremea asta :))

    00
  3. Diferenta intre cel.ro si zoso.ro e ca pe unul din aceste site-uri chiar se respectau intelegerile si contractele. Hint: nu pe cel.ro

    00
  4. Vrei sa stai la coada jumatate de ora sa ridici un amarat de colet?
    Mergi la sediul CEL. Se vor ocupa ei de toate aspectele!

    00
  5. Toti astia care va plangeti ca n-ati putut da teapa magazinului online faceti parte din cea mai nespalata rasa de suedeji saraci.
    Sunteti la fel cu suedejii aia care cumpara zeci de bilete la meci si apoi le pun la pret triplu pe Okazii.
    Sunteti niste saraci care v-ati fi bucurat sa faceti bisnita cu televizoare.
    Mi-e rusine de rusinea voastra.

    00
  6. E tare ca mai au reclama la tine pe site. Se pare ca mai exista o urma de iubire intre voi :)

    00
  7. @Florin: spune omul ce si-a luat domeniu cu 3 dolari pe an! Oriunde in lume, cand un magazin greseste in felul asta, lumea profita si incearca sa scoata maximul din situatie, asa ca du-te si fa bisnita cu platitudini in alta parte, cum ar fi blogul tau, care si asa e plin de ele.

    00
  8. @Roxana – Sa nu confundam cifra de afaceri cu profitul. Marja de profit pentru vanzarea unui produs variza in jurul a catorva procenta. Bineinteles, acest lucru nu poate reprezenta o scuza pentru cei de la cel.ro.

    00
  9. Mie asta mi se pare colosala! „preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit”…adica…cum? Adica un fel de „hai bah ca am glumit?”

    00
  10. Florin, sunt de acord cu ceea ce spui tu, dar să nu uităm nici reversul medaliei. Magazinul nu are nici cea mai mică jenă în a te jupui de bani dacă prinde ocazia.

    De exemplu dintr-un motiv oarecare se scumpesc HDD-urile, RAM-ul etc. Dacă azi noapte sunt inundaţii serioase în Taiwan, mâine tot stocul din magazin va avea preţul crescut de 4-5x. Noi vorbim de IT, dar la fel se întâmplă în orice domeniu, inclusiv cel alimentar.

    Aşa stând lucrurile, sunt ceva mai înţelegător cu cei care încearcă să profite de pe urma greşelilor magazinelor. Sau aş fi, dacă ar comanda cu bun simţ, nu n-spe bucăţi. Din ce-mi amintesc, în cazul similar de la eMag s-a livrat un iPad pe comandă, indiferent câte zeci ai comandat, ceea ce mi se pare o soluţie corectă. Şi mai am ceva de spus pe această temă, dar… altădată, altundeva. CEL nu este firma care să merite idei de soluţii gratis.

    00
  11. Citeam ieri ceva revista de masini. Diverse teste de comparatie pe acolo. Toate sunt foarte bune, superbe, bine gandite etc. Pana si cele cu portbagaju mic erau de fapt suficient de mari. Nu cumva sa supere pe vreun producator. Nu cred ca am vazut vreun cuvant negativ despre nici o masina de acolo. Unu singur. Sa zica: butoane inghesuite, arata ca dracu, pozitia la volan incomoda, vizibilitate redusa in spate, lenesa in depasiri, nimic. Totul era roz si minunat.
    De aceea nu le cumpara nimeni revistele si nu le citesc review-urile.

    De aceea citesc blogul asta.

    00
  12. @Florin : se vede ca traiesti la Glina… Sa-ti dau un exemplu la nivel international :
    . In cazul asta s-au vandut cateva mii de bilete cu 1 $ , nu vreau sa-mi imaginez pierderile insa nu ii putem numi pe toti cei care au cumparat bilete – suedeji nespalati. Acestea fiind zise spune-mi unde iti trimit sapunul.

    00
  13. @maniak: 10x
    @Florin: lame

    celmaiprost se stinge …incet dar sigur.amin!

    00
  14. @maniak: foarte corect. Si la noi Emag a onorat comenzi la preturi derizorii care au ajuns pe site din greseala. La fel si Amazon international, ma rog, magazine care mai mult sau mai putin se respecta.

    Iar magazinele care sunt chiar serioase au si sisteme puse la punct. Ce zicea in articol despre alerta la un volum mare de tranzactii a fost implementata si de pixmania, unde exista niste limite minime de pret pe categorii, iar pentru a le depasi (ex, pret minim pentru un televizor e de 200 de euro, dar cineva vrea sa ofere unul de 150 in anumite conditii) trebuie ca cineva sa valideze prima comanda la acel pret manual (daca nu, atunci orice comanda ulterioara e respinsa si produsul devine indisponibil).

    00
  15. Sa ne spuna cabral cum e cu cel.ro

    00
  16. @Sakura: Daca Zoso zice a comandat 3 bucati, iti dai seama cate a comandat un combinator da’ telefoane da’ pa’ Ferentari ? Eu nu ma leg de aia saracii care si-au comandat o singura bucata, eu ma leg de aia care au comandat zeci de bucati si acum sar cu gura mare ca n-au primit mocangeala.

    @maniak: Din ce am inteles eu in articol Alitalia au dat un cupon de reducere de 313 euro si unde nu trebuia – gen curse in Europa care sunt mai ieftine de 313 euro, curse care oricum nu au fost onorate.
    Cum n-am gasit nicaieri unde se scrie cata a fost paguba, sunt sigur ca doua aparitii (refuzul onorarii + revenirea asupra deciziei) in zeci de mii de ziare / bloguri de pe mapamond costa mai mult decat sutele de mii de euro pe care le-au pierdut ei, sute de mii ce sunt vax albina pentru o companie aviatica internationala.
    Acum calculeaza ce inseamna sa pierzi 550 de euro la cateva sute / mii de televizoare vandute cand cifra ta de afaceri e 20 milioane euro.
    Sa fie lichid sapunul ca altfel nu-mi pute. Fara suparare :)

    ~~~~~~~~

    Din cauza asta sunt unde suntem ca natiune, pentru ca ne fute grija de ce nu trebuie. Decat sa adaugam valoare muncii astfel incat sa ne putem cumpara ce model si ce culoare de LCD vrem, stam si vanam un LCD la pret gresit apoi umplem internetul de injuraturi si amenintam cu reclamatii la OPC. Pentru ca la noi asta inseamna progres, sa dea vanzatorul mai ieftin decat sa castigi tu mai mult.

    00
  17. PS: Daca ce a facut CEL duminica este o miscare de marketing, nu pot sa spun decat ca au dat cu stangul in dreptul, s-au lovit cu capul de perete si si-au muscat limba cand s-au oprit cu barbia pe asfalt.
    Sa dai 5% reducere la alta comanda, foarte misterios …

    00
  18. NOU
    #20

    In mod normal, clientii pot comanda atatea televizoare cate are magazinul pe stoc, cu o marja procentuala care sa cuprinda comenzile anulate. Dupa aceea, ar fi trebuit sa apara informatia „stoc epuizat”, si eventual o alerta cand produsul ar fi devenit din nou disponibil. Cel.ro nu trebuia sa mai incaseze contravaloarea a sute sau mii de televizoare daca nu erau disponibile si sa onoreze vanzarile cu produsele aflate in stoc, nu sa le lacomeasca si sa incaseze tot ce prind, gandindu-se ca au sa depaseasca emag-ul.

    00
  19. cam asa… prostul nu e prost destul, pana nu e si fudul

    00
  20. Florin: Dacă erau cu cap și vroiau respectul clientului acționau altfel:

    Dădeau un comunicat de presă cum că un bou de-al lor a greșit, aia e, se onorează comenzile eronate la prețul stabilit, dar în limita a 1 produs / persoană, în limita stocului disponibil (care putea fi 20-30-50 de televizoare).

    După care calculau pierderile și le treceau frumușel pe departamentul de publicitate/marketing drept campanie și aia era.

    Câștigau și ei ca imagine, făceau și cățiva oameni fericiți, apăreau pe multe bloguri cu reacții pozitive (în mare parte…), și nu mai cumpărau banner la zoso.ro :D

  21. salut,
    Invatare de minte pt toti cei care cumparati de la CEL.ro sunt niste excroci, fara ideii de dezvoltare, nu au viziune. Trag concluzia ca nu vor sa evolueze, in schimb ce am inteles eu din toata treaba asta e ca nu voi cumpara nimik. RUSINEEEEEEEEEE

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.