- Blondă | Apus | Brunetă | Stâncă | Blondă | Iarna | Brunetă | Blondă |
- 1 miliard de euro pierdut de la UE
- Cresc prețurile la apartamentele noi
- Profit record pentru sistemul bancar
- Salarii mai mici pentru medici
- Avem nevoie de mai multe cazuri din astea
Poate așa încep companiile să își ia în serios obligațiile. - De ce mor românii
- Companiilor de tehnologie nu le folosește adevărul
- Niște infractori nenorociți în Brazilia
- Cum să fii idiot cu SUV
- All inclusiv în Turcia
- Industria auto din Marea Britanie se schimbă
Sistemul bancar e hotie pe fata…
Cum așa? Că lozinci din astea tot vad.
E vina lor că proștii fac credite pt televizoare și case pe care nu le pot plăti?
Boss, dar nu te pune nimeni să faci credit. Ori ai senzația că e vreun drept garantat de constituție? :))))
In presa locala engleza umbla vorba ca japonezii le-o zis-o in fata ca daca apare control la granita isi muta fabricile
A disparut aia cu suv-ul, poate un print screen?
F tare domnu drug dealer o fi vreun heisenberg :))
Credeam ca romanii mor de ciuma rosie dar se pare ca le prieste.
Inca mai cresc preturile la imobiliare? :)) f tare, deja ma gandesc serios sa nu ma mai intorc in tara asa ca..
Daca pe jurnalistii aia ii chema badea sau gadea tot ironic erai?
știi că, dacă ai 1.300 comentarii aici, tot poți să iei ban, da?
te întreb doar…
Mi se rupe de ban-ul tau
Badea si gadea au urlat ani de zile impotriva lui base si nu au patit nimic.
Ma gandesc ca poate vroiaia sa ne povestesti de cum erau invitati la spa ziaristi pe timpul lui nastase.
Încă mă chinui sa pricep gluma.
Articolul cu industria auto din UK e preluat de la Bloomberg.
„Unii medici şi-au făcut calcule şi spun că vor ajunge să câştige mai puţin decât o asistentă”: aaahh, românii, nu contează că au salarii mai mici, contează că au salarii mai mici decât colegii.
Nu e vorba de un coleg, ci de un subaltern.
Restu-s ființe angelice care nu gândesc în termeni concurențiali , știm.
aș fi avut toată simpatia dacă cei intervievați ar fi raportat salariul la rate, costul mâncării, a întreținerii, a economiilor, a costului copiilor, orice ține de traiul lunar, chiar și călătorii sau hobiuri. dar nu, capra vecinului.
@casnica: Daca mergem pe logica ta ar sa fim platiti pe toti la fel, indiferent daca unul lucreaza mai mult sau are cunostinte mai multe decat altul.
Foarte interesanta statistica cu privire la cauza deceselor in Romania. Daca nu am probleme grave de sanatate exista o sansa buna sa mor in urma unui accident rutier. Trist
Sa mi bag p daca mai dadeam click pe Turcia all inclusive stiind ca n are legatura cu titlul.
Asa iti respecti cititorii? Unde mi-e stirea despre papica?
1.4 tsi 125 cp cu dsg sau 1.4 tsi 150 cp cu manuala? Păreri?
2.0 benzina, fara turbine cam cu aceeasi putere si fara sa ne omori cu noxele. Si sa treci ITP-ul pe bune. Si sa nu fie nevoie sa anulezi din computer toti senzorii, ca ai sonda sau filtrul de particule praf si nu ai bani sa le schimbi, ca dai mai mult decat ai dat pe masina. La 2.0 tot ai 145-150 de cai.
Cu placere.
PS: Romania nu are drumuri de turbo si diesel de mic litraj.
Ignora-l pe ignorantul care iti recomanda motor aspirat in 2018.
DSG-ul de pe 1.4 e cel cu 7 rapoarte ce a tot avut probleme (are ambreiaje uscate, nu in baie de ulei -> la mers bara-la-bara, cand masina schimba doar 1-2 si 2-1, se supraincalzeste cutia si no es bien), motiv pentru care iti sugerez sa il iei pe cel de 150cp – dpmdv, fata ACT (daca e disponibil).
@RandomGuy Boss, scuteste-ne cu ascutitoare pe diesel. Daca nu are macar 3.5 litri ne otravesti plamanii cu dieselu tau. Cu noxe de lesini langa ia la relanti. Daca iau astia noxele pe bune la ITP devenim popor de maratonisti, ca 90% din diesel nu trec noxele.
subscriu Dan Surpateanu totusi nu pot sa nu aduc aminte de nesimtirea constructorilor de masini care te forteaza spre diezeluri, mancami-ar pl, suntem in 2020 am putea avea electrice dar ei trag de ultima basina diesel
@Dan, eu vorbeam aici de benzinar, ce treaba au diesel-urile si emisiile? Masina ar fi un Golf, deci nu e o masina grea
Daca ai doar cele 2 variante, mergi pe 150 cu manuela.
@Andrei, cutie manuală la mașină nouă în 2018? Dă-o-n p…
ideal ar fi automata si 150 cp, dar ar fi sau una sau alta.
cumva ai ratat free inhabitant-ul zile https://www.facebook.com/printul.cersetor/posts/336607713511403
Comentariile sunt delicioase!
Se pare ca este un grup de suverani acolo…
i-as deporta un pic intr-o zona de conflict sa le arate si celor de acolo cum sunt ei mari suzerani
eu nu prea inteleg cum functioneza piata asta auto SH…. cum poti sa vinzi o masina veche de 13 ani, adusa din Germania (cine stie cati km o fi avand, 180.000 e doar ce zice proprietarul) cu 5300 euro? O masina care nu a costat nici 20.000 de noua?
Adica ok, nu vinzi cu 5300, dar e clar ca nici sub 4000 nu ai de gand sa o dai… si totusi, de ce ar da cineva mai mult de 3000 de euro pe un golf vechi de 13 ani, adus din Germania?
nu ştii cu deastea, golfu de jermania e ca vinul, cu cât îmbătrâneşte cu atât îi creşte preţul.
70% din anunurile auto de pe olx au 178.000 km. Coincidenta?
Cam scump totusi. Toti ne dorim sa scoatem cat mai multi bani din masina pe care o vindem. Asa cum toti ne dorim sa platim cat mai putin pe masina pe care o cumparam. Dar o masina de 13 ani, 180k km ( Fie ei si reali ), nu merita 5000 euro. Un pret corect ar fi pe la 3000 tops. Dar cu 3000, cine o mai vinde?
Am vazut ieri, daduse Vali pe twitter (?) link spre anunt. Kilometrii nici nu i-am vazut, ma asteptam sa fie 170-180.000, ca asa au toate da’ 5.300 euro bai nene? Ma uitam pentru sotie acum vreo luna, mi-e lene acum sa refac cautarea, dar pana in 5.000 euro tin minte ca erau destule Golfuri cu cutie automata, din 2008-2009.
Mai scrie nea ala acolo „Unic proprietar (provenienta germania)”.Cum les morts de sa maman UNIC proprietar,in Jarmania masina aia a fost bagaboanta nimanui?Era salbatica?
Pai e suficient sa ma uit in curtea proprie, in fata blocului, inclusiv in spate ori pe unde se mai gaseste loc de parcare(bucuresti): putini, foarte putini tin masini SH nemtesti mai mult de 3 ani, iar respectivii care ajung sa le tina mai mult nici nu le ruleaza suficient, dansele stau mai mult stationate(inclusiv seat-uri si skode). Le inlocuiesc precum ciorapii.
Stau si ma intreb: unde dracu se duc masinile SH nemtesti dupa primul proprietar fericit din Ro?
Apoi, nu e mai simplu sa fii barbat adevarat, sa-ti cunosti conditia, sa iei un logan diesel, sa-l freci 200k, sa fii sigur ca te tine la greu si nu te lasa, but wtf:
Nemteasca e o experta, intr-adevar. Dai un ban, tine putin, da’ stii ca face. Fix ca la curve.
Pe de alta parte, sa determini what the truth is, este aur curat. Dar spre deosebire de psihozele cu „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata” unde poti abera oricat deoarece imaginatia, la fel ca si prostia, nu are frontiere, cred ca e putin mai complicat sa stabilesti care este adevarul in cazul daily facts. In primul rand s-ar putea sa ai nevoie de o scuza serioasa (nu mai putem cu fake news, trebuie sa facem ceva, viata noastra e fucked) care sa sperie bine gloata si implicit o „mandatare” din partea ei (ok, stabiliste-mi tu, draga tech company in care am incredere deplina, care-i adevarul).
Ca X sa accepte adevarul lui Y, X trebuie sa ceara acest lucru. Si ca sa ceara acest lucru, X trebuie sa-si aminteasca putin cum miroase frica.
Make sense? #stiicumzic
soluția e extrem de simplă, cel puțin in cazul facebook.
1. raportează niște oameni că e fake news? se uită un jurnalist și decide. e ușor de decis. un agent FBI care o investiga pe Hillary a fost găsit mort. OK. știrea e doar pe site-uri obscure? fake news!
2. la 3 decizii de fake news, nuke the domain. și brusc ai 10.000 site-uri mai puține.
dar nu vor să facă asta, pentru că de pe urma acestor știri fac bani. scriam la un moment dat cum ar fi foarte simplu pentru google să curețe căutarea. foarte simplu. dar nu o fac, pentru că dacă ai găsi ce cauți în prima pagină, ai folosi google mai puțin, iar ei nu vor asta. ei vor să dai și la pagina doi, să dai un click și acolo, să nu găsești ce cauți, să te intorci, să mai dai un click…
Da ma, asa e, ies bani buni lasand cacatul sa pluteasca. Dar cred ca ies si mai multi bani cand eu (tech company) decid pentru toata suflarea planetei ce este adevarat si ce nu. Si exact repetarea la greu (de parca fac SEO) ca suntem doar o platforma si vrem sa fim obiectivi si plm câr-mâr, ma face, in paranoia mea, sa ma gandesc ca visul umed al baietilor destepti este fix gasirea solutiei optime pt implementare.
Tind sa cred ca permiterea si amplificarea „fake news” e doar un pas si are sanse sa conduca intr-un final la un give up din partea oamenilor. „Gata, cuaie, I give up, nu mai stiu ce e fals si ce e adevarat. It’s too much. De azi inainte tu o sa-mi dai adevarul dar sa nu ma futi si mai tare de cap”.
Am citit articolul din Wired si nu sunt convins ca e reliable sa folosesti oameni care sa faca aceasta filtrare.
ok, give up. doar că după ce afli și crezi că cerul e mov, ieși afară și te lovești de realitate.
citește mai atent, ei făceau o filtrare la mișto acolo.
Vali, cum poti sa te iei de Google ca poate face ceva si nu face, ca ei au un slogan frumos cu Don’t be Evil. Imi amintesc si acum ce cuminti au stat cand au primit jumatate de miliard amenda pentru ca lasau si incurajau advertiseri ce vindeau droguri (i.e. .