- Dresda | Roșcată | Ploaie | Brunetă | Apus | Brunetă | Lumini | Șatenă |
- Microsoft lasă Internet Explorer să moară
- Cum omorâm oamenii mari
- CFR sunt idioți uneori
- Ciocnirea civilizațiilor: salvamontistul sibian și șoferul brașovean
- Corupție la Constanța: pensie falsă de invalid
- Eu n-am asta. Voi?
- Românii fac sport
- Cum călătorești lejer
Legat de poza de la reervor. La opel 2012 am ceva asemenator si busonul este legat si cu un cablu. Loganul avea. Mercedesul tatalui meu model 1994 are ceva de prins busonul. Mi e greu sa cred ca nu ai.
Eu nu am nici macar buson. Capacul ala metalic vine direct peste „gura” rezervorului.
@miticosul: despre ce masina e vorba? (de curiozitate)
Renault Laguna 3 nu are buson. Capacul se inchide/deschide printr-o simpla apasare. Foarte util dpmdv.
@Mishu – Ford.
Confirm pentru L III. Foarte practic
Si totusi gara din Brasov e lux pe langa altele din tara
E greu cu giratoriul. Majoritatea soferilor sunt imbecili iar legislatia circulatiei in giratoriu asemenea.
E greu si ala se misca si incet si o fi zis ceva si nu s-a dat la o parte ca venea unu care mergea mult mai repede….isi merita soarta
Ardeleni…
Pai normal ca sunt obezi boss, ca daca le zici ca pentru a isi mentine silueta e suficient doar sa faca regulat miscare/ sport si sa aiba grija ce mananca rad de tine si cauta urmatoarea reteta magica cu care sa slabeasca in doua saptamani.
In alta ordine de idei, am vazut copii care nu stiu sa mearga corect. Picioare in X la propriu.
la mine bușonul e legat cu un fir și se prinde pe capac (audi a4 b6).
şi la mine la fel, are 2 mici şanţuri unde stă buşonul cât alimentez. vw jetta 2009.
la logan este un carlig de care poti agata capacul rezervorului: http://i.ytimg.com/vi/-YC_tkJnFBI/hqdefault.jpg
La VW la Golf 4 au suport pentru buson pe usita. Practic busonul are doua crestaturi care il fac sa intre pe o bucata de tabla pusa pe usita de benzina.
Nimic despre netflix ??
Ignore me, am vazut acu articolul anterior.
Odata pe saptamana (cel putin odata poate sa insemne si o singura data) inseamna frecvent?
Parca medicii recomandau un pahar de vin rosu pe zi. Daca unul pe saptamana inseamna frecvent, nu vreau sa stiu ce inseamna unul pe zi.
Impreza are chestia aia. Poate o tura la un tinichigiu si ai si tu?
Salvamontistul probabil ca nu a mai coborat demult in oras, era obisnuit singur pe un drum forestier :))
dap, pe forestier unde nu ploua cu prosti!
cum spunea Lapusneanu: „prosti, da’ multi….”
multumesc pentru minusuri
legat de CFR … care sunt pretentiile – dupa ce au cheltuit 10 milioane de euro pe lopeti si costume de scafandru? stii ca mai deunazi au anuntat ca si-au modernizat website-ul si ca sunt in stare sa anunte online timpii de sosire? Asta pentru ca au montat niste webcam-uri unde se pot vedea „live” panourile din cateva gari mari … vreo 3 parca!
La mine busonul are un varf, iar pe capac am o gaura in care intra. Si mai e si legat cu un fir.
@zoso. tu erai cu curatatul masinii, ai vazut (sau pus deja) clipul asta: https://www.youtube.com/watch?v=4mmWv6pgBQg
Apropo CFR. Miine am de facut o calatorie cu trenul aici in Germania. Pe o ruta de 200 km. Dus-intors biletul m-a costat 48 de euro cu un tren intercity, care merge cu 200 km/h.
Ca si comparatie poate sa-mi spuna cineva cit costa un belet pe o ruta de 200 km in Ro?
Simeria – Cluj-Napoca, 175 km, 50.5 lei, clasa a II-a, InterRegio, 3h 56min, http://www.infofer.ro
Costă … 3h vara şi 4-6h iarna.
Bucuresti-Craiova, 209 km, intre 30 si 60 lei.
200 + 200 sau 100 + 100?
Cam 20+20 de euro costa 300+300 de km in Romania, se merge 6+6 ore.
15-20 euro in romania, vreo 20 in italia cu regional veloce (160 km/h)
a dreaq mamă de handicapat. Organilii statului aka justitia, sau mă rog, se autosesizeaza sau trebuie depusă plângere în cazuri d’astea?
Deja nu mai merge site-ul respectiv.
IE dying Asta ic si eu cadou de craciun.
Acu dac-ar omora cineva si cacatul ala de Javascript
Aparenta stare de sanatate a cuiva nu inseamna automat ca persoana nu sufera de o afectiune care o face susceptibila de incadrare intr-un grad de handicap.
Daca as avea suficient timp, rabdare si nervi sa obtin hartoagele necesare as putea fi incadrata intr-un grad de handicap (chiar am fost cativa ani), desi daca te iei dupa fotografii ma bucur de o sanatate infloritoare.
Nu neg ca parintii pustiului or fi facut matrapazlacuri, nu neg ca certificatul de handicap ar putea fi fals (nu am nici cea mai mica legatura cu constanta), dar a pune problema in termeni de „fotografiile arata un tanar cu o sanatate infloritoare” face un real deserviciu persoanelor cu dizabilitati care lupta sa-si depaseasca limitele sau celelor care sufera de diverse boli mai putin „vizibile”. Dizabilitati si handicap nu inseamna numai probleme fizice vizibile, scaun rulant si mai stiu eu ce.
chestia aia cu calatoritul e in marea majoritate treaba de bun simt elementar- numai pitipoancele iau cu ele 15 rochii si 22 de perechi de pantofi.
si pe Mitsubishi e sistemul de cel putin 7 ani (toate modelele) si seamana cu poza ta, doar ca e „gol”, adica il infigi cu filetul in doua cleme + un fir. La Nissan la fel. De fapt, nici nu credeam ca mai sunt masini decente fara chestia asta banala.
Defineste „bruneta”.
pentru unii, tot ce nu e blond e brunet
legat de capacul rezervorului
rtfm ?:D
http://www.subarumanuals.org/subaru-2390.html
Rezervorul are un capac etans, actionat de arc, ce se deschide prin apasare catre interior, impins de pistolul pompei. Peste gura rezervorului se inchide usa de vizitare ce are si ea o garnitura de cauciuc ce astupa mai mult sau mai putin etans. Cand introduc pistolul pompei, de obicei ies vapori de benzina, asa ca e etans. Nu atingi cu mana nimic ce poate sa te unga de combustibil. Megane 2.