Betty Ice au avut o strategie foarte faină, investind și promovându-se în zona HoReCa în perioada în care nimeni nu asocia înghețata cu pub-urile și cu localurile de tip „împinge tava”. Au fost și primii care au împânzit zonele turistice cu tonete de înghețată. Asta în timp ce jucătorii mari se luptau pe frigiderele de înghețată de la chioșcuri. A fost o strategie de manual (matricea Boston, practic), de poziționare de nișă, pe o piață care nu are cum să nu crească.
00
NOU
#4
Ioana
Asta cu autostrazile la noi e deja la maximul penibilului. Zici ca traim pe alta planeta fata de restul tarilor care nu doar ca au autostrazi cu n km mai multi, dar le au de ani si ani de zile. La noi niciodata nu se poate, ca lilieci pe traseu, ca apar case pe traseu, ca nu sunt bani, ca bate vantul samd.
00
NOU
#5
Z
Nu e vorba ca nu se poate, ci ca nu se vrea.
Nu lilieci si casele opresc autostrada ci criminalii de la minister.
In caz ca lumea a uitat ca in 2015, s-a demolat o autostrada inaugurata prea devreme fiindca asa ca vrut PSD si musiu Ponta.
Directorul CNADNR de la acea vreme, infectul Narcis Neaga, abera ca nu-i nici o problema, apoi ca o sa plateasca constructorul si apoi a plecat.
Constructorul si-a luat toti banii plus despagubiri iar CNADNR a inceput sa peticeasca problema din nou, din fonduri proprii.
00
NOU
#6
Cristian
pesedistii promit in acelasi mod cum o faceau si in anii 90, apoi vin cu scuze ca ei au vrut sa faca dar nu au fost lasati. Sunt multi care inca cred in astfel de promisiuni, aceeasi care credeau si acum 28 de ani. O alta tampenie e promisiunea ca magistrala de metrou otopeni va fi gata pana in 2020
00
NOU
#7
Alexandru
Votantii psd nu au nevoie de autostrada. De fapt ei nu au nevoie de drumuri asfaltate.
00
NOU
#8
manu144x
Z, ţin să te contrazic un pic. Parţial ai dreptate, că nu se vrea. Dar nici nu se poate.
O autostradă e un proiect extrem de complex. Ai nevoie de oameni capabili, încă dinainte de proiectare, trebuie făcute studii mult mai serioase.
De ce crezi că în România nu se fac nici măcar drumuri noi, doar se asfaltează cele existente mereu şi mereu?
Pentru că nu există ingineri, oameni capabili de aşa ceva. Când 90% sunt angajaţi pe pile în instituţiile alea, realist fiind, cum crezi că se va scoate ceva real de-acolo?
Iar un drum de 2 benzi e nimic pe lângă o autostradă care trebuie să îndeplinească condiţii mult mai drastice. Complexitatea e exponenţial mai dificilă.
Iar autostrada dărâmată e un exemplu perfect pentru asta:
Constructorul şi inginerii lui care ştiu ce vorbesc, vin şi le zic că nu se poate termina, pentru că x,y,z, şi le înşiruie motivele concludente.
Inginerii CNADNR sunt boşi de boşi, profesionişti de Spiru Haret şi zic nu bă, merge şi-aşa, tu vrei să ne prosteşti, tu fă cum zicem noi, că noi suntem ingineri.
Constructorul a văzut că n-are cu cine, aşa că a cerut departamentului legal să rezolve treaba să fie asiguraţi pentru că ştiau că dpdv tehnic nu va corespunde, şi s-au asigurat. Personal nu-i condamn.
Şi azi avem rezultatele.
Efectiv sunt convins că nu sunt oameni acolo capabili nici o proiecteze corect o intersecţie nesemaforizată, şi de-aici ies toate amânările şi prostiile, pentru că mereu şi mereu, când constructorul se apucă de lucru, constată că proiectul e făcut în Simcity.
00
NOU
#9
Z
@manu144x
Deci nu se vrea. Daca vrei, angajezi oameni competenti (ca bani are CNADNR-ul sa se spele pe cap) – dar nu asta se vrea, ci angajarea rudelor si statul in fund pe bani.
Daca vrei, cauti un cabinet de avocatura mai acatarii care iti face un contract suficient de bun, etc…
De asta il dau exemplu cu nume si prenume pe Narcis Neaga – seful institutiei.
E clar ca japita nu avea nici o legatura cu domeniul sau vointa sa faca ceva – si de aici si rezultatele, pe masura.
00
NOU
#10
Peter pan
Z, stai cuminte, IPTANA e moartă și îngropată, de unde oameni competenți???
00
NOU
#11
Giany Fortza
Ne cumpară Soroș inghețata să nu mai mancaț de la el.
00
NOU
#12
Alex
o fierbi 5 minute inainte de consum si e safe. nu uita sa fierbi si lopățica
00
NOU
#13
Brown
Bun, bun, potcastul.
00
NOU
#14
Alex
podcast de două ore. da. ‘bun’ e cel mai potrivit cuvant ;)))
Hei, noul ministru a promis ca romania va face un submarin (nu avem nici tehnologia, nici utilajele).
A vazut ca lui Oprescu i-a mers foarte bine cu promisiunile de autostrazi suspendate, a bagat si el.
00
NOU
#20
George.s
Nu sunt amator de podcasturi. Am ascultat vreo doua de aici, de-ale lui Zoso, nu mi-au displacut dar nu ma vad in postura de a sta ca tataia pe vremuri, cu urechea langa tranzistor. Dar culmea! asta de doua ore m-a captivat…
00
NOU
#21
f1
A vândut Betty cu profitul pe 20 ani, cum să nu vândă când și-a încasat în avans profitul pe 2 decenii? Banii vor finanța altă afacere care va produce alt profit.
inca o stire
https://m.hotnews.ro/stire/22258681
prieten emotional
paunul…
Asta chiar ca nu se poate sa fie adevarata https://adevarul.ro/news/eveniment/masinile-accidentate-grav-raman-automat-itp-1_5a70a8afdf52022f750114e5/index.html
Betty Ice au avut o strategie foarte faină, investind și promovându-se în zona HoReCa în perioada în care nimeni nu asocia înghețata cu pub-urile și cu localurile de tip „împinge tava”. Au fost și primii care au împânzit zonele turistice cu tonete de înghețată. Asta în timp ce jucătorii mari se luptau pe frigiderele de înghețată de la chioșcuri. A fost o strategie de manual (matricea Boston, practic), de poziționare de nișă, pe o piață care nu are cum să nu crească.
Asta cu autostrazile la noi e deja la maximul penibilului. Zici ca traim pe alta planeta fata de restul tarilor care nu doar ca au autostrazi cu n km mai multi, dar le au de ani si ani de zile. La noi niciodata nu se poate, ca lilieci pe traseu, ca apar case pe traseu, ca nu sunt bani, ca bate vantul samd.
Nu e vorba ca nu se poate, ci ca nu se vrea.
Nu lilieci si casele opresc autostrada ci criminalii de la minister.
In caz ca lumea a uitat ca in 2015, s-a demolat o autostrada inaugurata prea devreme fiindca asa ca vrut PSD si musiu Ponta.
Directorul CNADNR de la acea vreme, infectul Narcis Neaga, abera ca nu-i nici o problema, apoi ca o sa plateasca constructorul si apoi a plecat.
Constructorul si-a luat toti banii plus despagubiri iar CNADNR a inceput sa peticeasca problema din nou, din fonduri proprii.
pesedistii promit in acelasi mod cum o faceau si in anii 90, apoi vin cu scuze ca ei au vrut sa faca dar nu au fost lasati. Sunt multi care inca cred in astfel de promisiuni, aceeasi care credeau si acum 28 de ani. O alta tampenie e promisiunea ca magistrala de metrou otopeni va fi gata pana in 2020
Votantii psd nu au nevoie de autostrada. De fapt ei nu au nevoie de drumuri asfaltate.
Z, ţin să te contrazic un pic. Parţial ai dreptate, că nu se vrea. Dar nici nu se poate.
O autostradă e un proiect extrem de complex. Ai nevoie de oameni capabili, încă dinainte de proiectare, trebuie făcute studii mult mai serioase.
De ce crezi că în România nu se fac nici măcar drumuri noi, doar se asfaltează cele existente mereu şi mereu?
Pentru că nu există ingineri, oameni capabili de aşa ceva. Când 90% sunt angajaţi pe pile în instituţiile alea, realist fiind, cum crezi că se va scoate ceva real de-acolo?
Iar un drum de 2 benzi e nimic pe lângă o autostradă care trebuie să îndeplinească condiţii mult mai drastice. Complexitatea e exponenţial mai dificilă.
Iar autostrada dărâmată e un exemplu perfect pentru asta:
Constructorul şi inginerii lui care ştiu ce vorbesc, vin şi le zic că nu se poate termina, pentru că x,y,z, şi le înşiruie motivele concludente.
Inginerii CNADNR sunt boşi de boşi, profesionişti de Spiru Haret şi zic nu bă, merge şi-aşa, tu vrei să ne prosteşti, tu fă cum zicem noi, că noi suntem ingineri.
Constructorul a văzut că n-are cu cine, aşa că a cerut departamentului legal să rezolve treaba să fie asiguraţi pentru că ştiau că dpdv tehnic nu va corespunde, şi s-au asigurat. Personal nu-i condamn.
Şi azi avem rezultatele.
Efectiv sunt convins că nu sunt oameni acolo capabili nici o proiecteze corect o intersecţie nesemaforizată, şi de-aici ies toate amânările şi prostiile, pentru că mereu şi mereu, când constructorul se apucă de lucru, constată că proiectul e făcut în Simcity.
@manu144x
Deci nu se vrea. Daca vrei, angajezi oameni competenti (ca bani are CNADNR-ul sa se spele pe cap) – dar nu asta se vrea, ci angajarea rudelor si statul in fund pe bani.
Daca vrei, cauti un cabinet de avocatura mai acatarii care iti face un contract suficient de bun, etc…
De asta il dau exemplu cu nume si prenume pe Narcis Neaga – seful institutiei.
E clar ca japita nu avea nici o legatura cu domeniul sau vointa sa faca ceva – si de aici si rezultatele, pe masura.
Z, stai cuminte, IPTANA e moartă și îngropată, de unde oameni competenți???
Ne cumpară Soroș inghețata să nu mai mancaț de la el.
o fierbi 5 minute inainte de consum si e safe. nu uita sa fierbi si lopățica
Bun, bun, potcastul.
podcast de două ore. da. ‘bun’ e cel mai potrivit cuvant ;)))
Care va sa zica, acum inghetata Betty va fi facuta cu margarina Delma
Si cu aroma de DERO si Rexona, daca tot nu au Tide pods in portofoliu.
Taceti ca-mi faceti pofta!
Uite imagine din Piatra Neamț https://www.instagram.com/p/BW6BVQGAdeH/?taken-by=andreea.ioana.deea
Hei, noul ministru a promis ca romania va face un submarin (nu avem nici tehnologia, nici utilajele).
A vazut ca lui Oprescu i-a mers foarte bine cu promisiunile de autostrazi suspendate, a bagat si el.
Nu sunt amator de podcasturi. Am ascultat vreo doua de aici, de-ale lui Zoso, nu mi-au displacut dar nu ma vad in postura de a sta ca tataia pe vremuri, cu urechea langa tranzistor. Dar culmea! asta de doua ore m-a captivat…
A vândut Betty cu profitul pe 20 ani, cum să nu vândă când și-a încasat în avans profitul pe 2 decenii? Banii vor finanța altă afacere care va produce alt profit.
Dar de asta ce zici ? https://www.businessinsider.nl/conservative-google-employees-are-blacklisted-lawsuit-alleges-2018-1/?international=true&r=US
Ce va trebuie bah autostraji?Ha?Navetz drumuri giudetzene?