Știrile zilei – 27 aprilie 2017

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

30 comentarii

  1. problema cu itp-ul în românia e în altă parte: în faptul că, prin șpaga generalizată, acest control nu e de încredere. întâmplarea a fost ca, după ce mi-am luat mașină, să plec niște ani în străinătate, la o lună după ce mi-am luat mașina. cu soția gravidă și apoi cu copil mic, mașina mea a făcut vreo 3 mii de km până la primul itp și vreo 10 mii până la al doilea (investiția în ea, atunci, nu a fost cea mai fericită alegere, din punctul ăsta de vedere, dar situația s-a reglat în timp). la primul itp, la reprezentanță, s-a chinuit băiatul aproape o oră să găsească ceva. văzând că nu găsește nimic și că eu nu mă „simt”, a cedat, cu părere de rău și cu o înjurătură printre dinți. la al doilea, tot la reprezentanță, nici nu m-a primit. cu o singură privire aruncată mașinii a decretat că am o zgârietură pe parbriz și „să vin după 3”. am făcut itp-ul în altă parte. după alți ani, altă mașină, sh, o duc la reprezentanță pentru verificare pre-itp, iese foarte bine, mă mut în celălalt capăt al reprezentanței, la itp, și acolo îmi găsește bube cât pentru 3 mașini scăpate de sub control pe șosea. a ieșit mândrețe de scandal. iar ca mine, nu cred că să existe șofer care să nu aibă la fel de povestit. în aceste condiții, poate să fie control itp și lunar. nu va crește decât șpaga, nu siguranța pe șosea

    00
    • probabil că la un moment dat te saturi de șpagă și repari mașina? :D

      știu, naiv rău.

    • Pai tu nu citesti? Cer spaga si daca masina e in regula. Nu dai, gasesc ei ceva pe acolo…

      00
    • dar ala de la itp, care primeste, nu se satura niciodata

      00
    • spaga e 30-40 de lei, no biggie

    • Asa zic si eu, spaga e mica. Inca nu am dat, ca am facut la RAR pana acum (masina e din 2007) dar daca o sa fie anual => service de cartier + spaga, dupa finalul programului celor de la RAR, sa nu blocheze masina. Cum fac atatia cunoscuti care se mira ca fac la RAR, unde e mai scump.

      00
    • Uite asa mi s-a intamplat…
      ITP la tigaia 1 (stare foarte buna) – Mi s-a cerut spaga sub forma rotunjirii taxei. Am dat si am plecat nemultumit. (poa’ sa-ti respinga masina si daca e putin murdara)
      ITP la tigaia 2 (stare deplorabila) – Planuiam sa o repar inainte de a o duce la ITP. Dupa experienta cu prima… m-am razgandit. Am dus-o asa cum era si i-am zis ca ne intelegem… Cand mi-a facut nota de plata si m-am vazut cu sacii in caruta… I-am intins card-ul. Soc si groaza! (am platit doar taxa legala) :D

      Mentiuni:
      – tagaile erau la primu’ ITP din viata lor, la doi ani de la achizitia de nou
      – service-ul era autorizat/dealer/reprezentanta (altfel nu faceam nimic cu card-u’)
      – am insistat sa prind exact acelasi om acolo…

      00
  2. Soferului de camion i-ar trebui schimbata incadrarea faptei de la omor din culpa la omor calificat. E un caz similar cu cel al accidentului de la Iasi unde un gog a trecut de trei ori pe rosu si a patra oara a omorat doi oameni.
    https://adevarul.ro/locale/iasi/tragedia-schimba-optica-accidentelor-rutiere-mortale-Smecheria-volan-unui-sofer-fost-incadrata-premiera-omor-calificat-procurori-1_58df48585ab6550cb8de4461/index.html

    00
  3. Ce legătură are că șoferul TIR-ului avea permisul suspendat și circula cu dovada? Asta îl face vinovat? I-a explodat anvelopa, exista șansa să nu fi existat semne clare înainte. În mod normal ar fi responsabilitatea managerului de transport să asigure starea tehnică.

    00
    • Din verificările efectuate în anchetă, şoferul autotrenului, în vârstă de 30 ani, din localitatea Gura Şuţii, judeţul Dâmboviţa, avea depăşiţi timpii de odihnă şi de conducere. Astfel, în ultimele 28 de zile, el a lucrat 18 zile, iar în cele 18 zile a avut 11 contravenţii.

    • „ca urmare a exploziei unui pneu constatata cu marja de probabilitate”
      Nu e clar daca explozia a cauzat nenorocirea sau s-a intamplat ca urmarea a incidentului.

      Parca sunt prea multe coincidente – soferul nu se odihnise, avea o groaza de contravenitii plus permisul suspendat fiindca mergea prea tare si facuse o depasire ilegala. Cea din urma surprinsa de politisti – e usor de presupus ca nu a fost singura.

      Concluzia e ca oameni nevinovati au murit din cauza unui sofer ‘profesionist’, nedormit, plin de contraventii si cu permisul suspendat. Sa fie de vina ‘managerul de transport’ ?

      00
    • Nu zic că managerul de transport e vinovat, doar că nimeni nu îl întreabă nimic. Noroc că nu l-a găsit și băut, că atunci era crucificat șoferul.

      00
    • 11 contraventii si ala inca mai lucra?! Da, managerul de transport trebuie luat la intrebari

      00
  4. Uite un avantaj la ITP-ul anual: poate vor verifica si autorizatiile si celor cu folii auto.
    Nu zic ca nu au avantaje pentru sofer pe timpul verii, dar multe sunt prea inchise. Nu te poti asigura cand este parcat paralel cu el si iesi cu spatele.

    00
    • Nu se aplica. Legal, pe geamurile spate si luneta poti pune pana la 95% opacitate.

      00
    • Iar dacă lucrezi la poliție și ai abțibildul respectiv lipit pe parbriz poți pune 90% și pe față.

      Deja lumea s-a obișnuit nici macar șmecherii de șmecheri mafioți nu își mai pun pe față, în schimb polițiștii au pe mașinile personale la greu, în special cei tineri.

      00
    • si daca langa tine parcheaza in van? :))
      cum mai iesi din parcare?

      00
  5. bai de jumate de an tot ma mosmondesc sa-mi schimb masina, cum vad cate o stire din asta din traffic cu morti mi se taie picioarele si nu mai stiu ce sa-mi iau. nu-mi dau seama din articol daca soferul este neaparat vinovat in accidental asta, dpdv legal, dar sunt o gramada de alte cazuri in care mori din cauza unui idiot. as vrea sa evit asta. ma gandesc si ca statistic cam trebuie sa dau cu ea in gard deja (am permisul din 2000 si in afara ca am gasit-o de vreo 2-3 ori lovita in parcare n-am av nici un incident)

    00
  6. Astept cu interes articolul „control medical anual pentru soferii batrani”.

    00
  7. Cel care a murit in accidentul cu tirul, impreuna cu toata familia, era un cunoscut, un baiat foarte ok. Am ramas socat cand am aflat, tocmai vorbisem cu el vinerea trecuta. Inca nu-mi vine sa cred ca s-a intamplat asta.

    00
  8. Multi nu se pricep la masini, deci cel care iti face ITP-ul iti poate baga din top.

    00
  9. Pe principiul ala, aia de la COTAR sa dea in judecata orange, vodafone, etc. Sa chemi taxi doar de pe romtelecom, telefon fix.
    plm de retarzi

    00
  10. „Pedeapsa cu moartea ar fi prea blândă”
    deci sa inteleg ca nu crezi ca un om se poate reforma? si cum iti explici disonanta intre „sunt de relegie crestin ortodoxa” cu „moarte tuturor pedofililor”?
    nu de alta, dar parca iertarea si intelegea faptului ca orice om poate fi salvat e temelia religiei in care credeti.
    ok, hai sa zicem ca esti ateu. daca il omori p-ala pt ce a facut inseamna ca fie:
    – fapta e cea mai grava, peste crime and shit
    sau
    – fapta e la acelasi nivel cu alte crime, deci toti care trec de acel threshold ar trebui sa moara

    pe aceeasi tema de moralitate:
    ce parere ai de batranii psdisti care au suportat PCR toata viata lor? pensii mai mari sau la puscarie?
    dar unul care fura, gen Dragnea? credem ca se dezinvata dupa cativa ani de puscarie, sau il trimitem la munca silnica?

    incerc sa-mi dau seama de limitele pe care le au romanii (ortodocsi) cand vine vorba de moralitate. pt ca observ selectivitate majora: intr-un caz e ok sa urmam regulile societatii, in alt caz aplicam regulile din vechiul testament, si in alt caz sunt capitalisti number 1.

    poate e momentul sa intelegem de ce nu avem principii?

    00
  11. Inca o stire pe care o poti include si pe care n-am gasit-o pe nicaieri. Ministerul Mediului nu mai are bani sa restituie banii pentru cei cu taxa recuperata, din cauza ca nu se mai plateste taxa auto. Super! :)

    Poti sterge link-ul daca nu e okay.

    Taxa auto a dispărut, la fel și plățile pentru cei cu taxa recuperată

    00
    • Nu boss, alta e treaba.
      Ne-au taiat de la bani deoarece au taiat si normele metodologice odata cu legea, adica modul in care se faceau si erau reglementate platile si altele.
      Mangla asta a fost premeditata.

      00
    • Da, nu stiu ce sa zic, eu am sunat si mi-au spus ca nu mai sunt bani pentru plati deoarece nu mai incaseaza. :)

      00
    • bună asta cu „nu mai sunt bani”. lol.

  12. Bai, cum de ai ratat stirea cu matematicianu’ p****i, barbatul lui Clotilde, care e impotriva vaccinarii? Sa mai zica careva ca scoala te face destept

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.