Știrile zilei – 23 februarie 2017

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. O sa rezolve fix un rahat, toti cei care treceau prin centru vor ocoli si vor sta in coloana din zona mai putin centrala…asa si? Iar propunerea cu stickerul e o porcarie maxima. Un numar…ceva nu se tatueaza pe bratul soferului?.. De ce nu dau datele exacte despre nr masinilor aduse in tara de cand s-a scos taxa, cei de la granita?

    00
  2. Vor fi taxați cei cu mașini vechi și vor fi recompensați cei care își vor achiziționa mașini electrice (evident, scumpe și fără bonusul de la stat). Practic se iau bani de la săraci și se dau la bogați, haiducie pe invers, un fel de Robin Cock.
    Și când te gândești că sunt naivi (ca să nu le spun altfel) care au impresia că instituirea unei taxe le face automat aerul mai respirabil.

    00
    • Vom plati tot noi astia care ne mai ducem pe la job.Care am platit si vechea taxa, si taxa pe benzina a lu Ponta, si rovigneta si tot ce ni se mai pune in carca, restu inmatriculeaza pe BG, inmatriculeaza acum cat e gratis, fac amenzi, nu le platesc.

      Se descurca lumea, fraierii iau toate taxele in plin.

      00
    • Draga Dan

      Masina este un lux, nu un drept. Un lux care distruge pe termen lung niste chestii importante, deci cine vrea sa se lafaie atunci sa plateasca.

      00
    • Dragă droid, mașina era un lux în mentalitatea comunistă, ca dealtfel tot ceea ce ieșea din tiparul traiului „la comun”. Mai desțelenește-te un pic, au trecut 27 de ani de atunci.
      Mașina personală e o componentă importantă a dreptului la libera circulație. Poate ai vrut să spui că nu este o obligație? dar un drept este în mod incontestabil.
      O necesitate nu este neapărat un lux.
      De exemplu un lux este atunci când ai un Porsche Cayenne cu motor de 4 litri și plătești o taxă corespunzătoare, nu să beneficiezi de reducere pentru că are apendicele „hybrid” în denumire. Dar în niciun caz nu poate fi considerată un lux plata unei taxe discriminatorii, chiar dacă în mod indirect, pe considerente economice.
      Sper că mai sunt cititori care înțeleg că „pastila” cu poluarea e doar un „cârlig”, un pretext, și ascunde de fapt incapacitatea autorităților de a găsi soluții reale. Instituirea unei taxe nu rezolvă congestia din trafic, doar prelungește agonia până la colaps.

      00
  3. Ieri in trafic, ma uitam ca depasitul coloanei la semafor este sport local (bucuresti).
    Am facut vreo 80Km de la est-vest si sud-nord, nu am vazut picior de politist!!!
    Normal ca soferii fac ce doreste ambreiajul lor daca nu exista nimeni sa-i civilizeze….

    ..baa! Picior de politist nu am vazut..parca erau toti plecati la gratar!

    • politisti in toata Firea…

      00
    • Dacă ar exista amenzi pe baza camerelor video nimeni nu ar mai trișa pe linia de tramvai la semafor sau alte bazaconii.
      Polițiștii vor fi doar la monitoare și vor solicita concediu medical pentru cîte amenzi vor fi nevoiți să scrie/trimite/încasa.

      00
    • Ideea e alta, da poate ma insel, atata timp cat se poate circula pe linia de tramvai fiind legal si reintrand in coloana la statii nu inteleg ce inseamana depasirea coloanei, nu vorbesc de contrasens. De exemplu pe basarabia prima coloana de obicei e semi blocata, toti stau pe a doua si pe linia de tramvai se circula relativ constant.

      00
    • @Bluehand
      Si daca nu ii las sa intre? Vor spune ca sunt tzaran obosit / provincial prost. Ca se grabesc, ca au fentat si ei putin, ca sunt descurcareti. Mi se rupe. Daca eu stau in rand ca toata lumea, sa stea si ei, mai ales ca nu exista absolut nici o regula care sa ii ofere prioritate de schimbare de banda.

      Si acum vine intrebare, daca toti sunt ca mine si nimeni nu il lasa, se poate considera ca stationeaza pe ultima banda? Fiindca nu se misca de acolo, deci sta pe loc, deci stationeaza. Si cum stationarea e interzisa cam pe toate ultimele benzi de circulatie de pe strazi, i se poate aplica o amenda? Si daca se aplica amenda, putem considera ca a facut o contraventie? => mersul pe linia de tramvai, chiar daca e legal, te poate impinge sa faci contraventii mai bine mergi in rand cu toata lumea.

      00
  4. @taxa de mediu
    De ce taxa de mediu nu e stabilita in functie de nivelul de noxe masurat la ITP?
    Problema de mediu cea mai grava din Romania e nivelul de 1% al reciclarii deseurilor si defrisarile ilegale.

    00
  5. Parerea mea e ca politistii au disparut din trafic pentru ca si-au dat seama ca gropile le fac treaba. Ti-e frica sa mergi cu mai mult de 40 prin orase la ce gropi sunt. Si sunt unele zone de zici ca acolo se testeaza tancurile la ce cratere sunt.

    00
    • In niciun caz ca e mult mai riscant sa iei spaga zilele astea. Fac si ei ce fac toti primarii si in general politicienii din romania: daca nu-mi iese nimic imi bag pendula

      00
    • Groapa 20cm pe 30cm reparata in weekend. Azi, joi, s-a gaurit iar pe la colturi. Saptamana viitoare revine complet.

      00
  6. Taxa auto nu e doar reintrodusa ci si cea veche, platita si dovedita ilegala, nu mai poate fi recuperata.
    De abia a inceput guvernarea PSD-ul si au inceput sa bage taxe…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube