- Blondă | Ninge | Blondă | Blondă | Apus | Schloss | Munchen | Madrid |
- Exporturile IT româneşti au crescut cu jumătate de miliard de euro
- Tinerii primesc primul smartphone la 10 ani
- Profit triplu pentru Selgros
- Magazinele mici pierd teren în fața hypermarketurilor
- Șoferii UBER sunt niște simpatici
- Porcii liberi!
- De ce am pierdut investiția Mercedes
- Ceas cu telefon și GPS pentru copii
Am crezut că a deschis cineva porțile la senat și au scăpat gusatii pe străzi.
adica cum s-au chinuit 6 ore si n-au reusit sa scoata porcii ? nu vroiau sa iasa ? ce rahat o fi asa greu sa tai o gaura in tirul ala, in 6 ore, sa scoti porcii afara unul cate unul si sa-i muti in alta masina….
nu pot sa inteleg… aia au descarcerat cabina sa scoata soferul, nu aveau scule ? ca nu cred ca au folosit un briceag…
pai porcii aia incep sa se manance intre ei intr-o zi ….
azi o sa dea la stiri ca mai multi porci furiosi dupa ce au fost scosi din masina au blocat autostrada
Dacă condiția pentru a avea fabrică Mercedes la noi era să ajungă o mașină în 17 ore la Bremen atunci e foarte simplu: fabrica trebuia făcută cel mai departe de graniță în Sebeș, Alba fiindcă din Bremen pînă în Timișoara la o medie orară de 100km durează 14 ore și 30min., iar de la Timișoara pînă în Sebeș pe autostradă ar fi maxim 3 ore.
Întrebați așa-zișii conducători măriți ai țării de ce nu avem autostradă completă pînă la Sibiu.
Conturile lor sînt goale și nu s-au putut alimenta din fonduri europene controlate la sînge.
Doar ca… camioanele sunt limitate la 90 km/h. Si ca sa faci o medie orara de 100 km/h inseamna ca totusi sa depasesti frecvent viteza asta.
@Arthur: corect, dar am zis că să punem o viteză mai mare pentru a vedea unde anume ar fi poziționat fabrica ca să aibă acces la autostradă.
Mercedes produce de mai bine de 10 ani componentele pentru cutii de viteze la Cugir, Alba, care este la 12km de autostrada Sibiu-Deva.
Ce au făcut politrucii împreună cu mahării din CNADR: nu există intrare-ieșire pe/de pe autostradă pentru Cugir.
Asta înseamnă gîndire pe termen lung.
Ai citit știrea despre șoferii Uber într-un mod care sa justifice părerea pe care deja o ai despre ei. În primul se vorbește de acuzații nu de fapte dovedite. În al doilea rand e vorba de o cincime din toate acuzațiile aduse tuturor șoferilor de Taxi deci nimic extraordinar. În al treilea rand Independent citează The Sun care e un tabloid, la fel ca Libertatea
Fake Taxi UK :))
Obligatory
Da, 32 de rapoarte de hartuire sexuala din 154 in total facute impotriva unor soferi afiliati Uber sunt demne de un articol cu Uber in centrul atentiei. Iar restul de 122 de rapoarte similare facut impotriva soferilor de taxi ‘normal’ nu merita mentionate ca atare, nu?
In vara lui 2015 erau 62754 de vehicule inregistrate pentru transport de tip taxi in Londra din care Uber spunea ca 15000 sunt masini inregistrate in serviciul lor (cu mentiunea ca unele erau si taxi normal si Uber la acea vreme). N-am gasit statistici nationale, dar ca si exercitiu simplu soferii uber reprezinta ~23% din acoperirea cu vehicule si au 20% din plangerile de atac sexual. Intr-o oarecare marja, soferii de taxi ‘clasic’ se descurca mai ‘bine’: 77% detin 80% din plangerile respective.
Pe unde imi fac veacul, monitorizarea copiilor prin GPS este interzisa din motive de invadare a intimitatii.
berceni?
idee de articol pentru tine
aici este explicat interesant, posibil ca in 15-20 de ani sa avem aproape complet energie solara. cate job-uri o sa dispara …
tema curenta se numeste insa UBI, si urmeaza sa vina peste noi in 10-15 ani din cauza lipsei locurile de munca
referinte aici:
https://www.fastcompany.com/3056339/switzerland-will-hold-the-worlds-first-universal-basic-income-referendum
si la davos a fost una din temele principale
https://www.youtube.com/watch?v=wmumRUGXQhQ