- Lotus | Galben | Lac | Pe râu
- Sterilizarea câinilor în 2013
Primăria se mișcă greu și fără interes. - Șerpii de la CFR
Ca și managerul de la Tarom, și cel de la CFR și-a dat demisia după ce a speriat politicienii cu un plan de redresare a companiei logic și de bun simț. - Baterii mai puternice.
O descoperire care ar putea aduce telefoanelor mobile și mașinilor un nou suflu. - Cum își poate salva un prim-ministru țara.
O paralelă între România de azi și Marea Britanie de pe vremea lui Thatcher. - Detectoarele de radar devin ilegale.
- Cum văd polițiștii străini șoferii români
Proști, distrați, grăbiți și nesancționați. - 25% din banii de amenzi se vor întoarce la polițiști.
Nu la ei personal, la Minister. Ceea ce e ok. - La fiecare autoturism nou vândut au fost aduse patru second-hand
O statistică tristă. Cele mai vândute mărci auto au fost Dacia (3.600 buc.), Volkswagen (1.400 buc.) și Skoda (1.100 buc.). - Falimentul sistemului de sănătate
Nimeni nu vrea să facă reformă. - Interviu cu David Carr.
Un jurnalist american pe tehnologie și TV, care spune chestii interesant.
4 din 5 sanctiuni nu sunt platite. La ce ne mai trebuie legi, daca nici pe astea in vigoare nu le putem aplica?
Tu chiar nu ai somn?
La momentul actual, chiar este nevoie de o revolutie in domeniul bateriilor. In ultimii ani ele au evoluat cel mai putin.
Conducere defensiva? Da-o-n ma-sa!
@GD: ce e aia?
„interzicerea accesului pe drumurile publice a vehiculelor de tip ATV, cu excepţia drumurilor comunale, pentru care este obligatoriu să existe avizul autorităţilor administraţiei publice locale;”
Nu înțeleg cu ce sunt mai nesigure ATV-urile decât scuterele, de exemplu.
Soferii romani nu sunt mai rai ( sau mai buni) decat altii ,desi parca as spune ca in ce priveste „skill” -ul parca sunt mai buni…diferenta o face un ansamblu de factori – starea drumurilor & lipsa unor sperietori precum biciclistii olandezi ( care INDIFERENT ce fac ,inclusiv mers drogat pe contrasens fara maini si fara lumini ,daca-i atingi tu esti de vina)& semafoare foarte dese si ceva mai coordonate ,etc.
Si azi ,ca in fiecare zi ,de-a lungul a 12 km am sa injur si am sa claxonez romaneste ( ca in fiecare zi) circa 60% soferi care au invatat ei la scoala ca semnalizarea este optionala.
chestia cu CFR-ul e de-a dreptul fabuloasa. romania are un deficit lunar urias, iar la ultima intalnire cu FMI (ca sa ne dea bani pt salarii si pensii, deoarece romania are luanr un deficit fantastic) ne-au conditionat sa punem manageri privati si sa restructuram companile astea de stat paguboase. ceea ce au si facut, insa cand restructurarea a luat forma reala si capusele lui fenechiu se vedeau puse pe faras, managerul privat a fost eliminat. punct.
*** dar despre faptul ca site-ul lui arhi ia apa la greu, nimic? omul si-o face cu mana lui, nu mai posteaza, 9 din 10 posturi sunt chiar de nivel blog de incepator irelevant, il justifica pe badea intr-un acces de naivitate impardonabila si alte, alte…
Fara detectoare de radar?? Nu cred ca vor fi afectati chiar asa multi sofer, majoritatea isi cumpara deja statii, deci tot acolo suntem. CFR si sistemul de sanatate doua gauri mari in economia tarii, daca nu le rezolvam ne vor tine pe loc tot timpul
Legea in privinta cainilor, mi se pare nu numai aberanta ci lipsita de orice fundament. De ce sa ma oblige pe mine cineva sa imi castrez cainele cu pedigree? Pentru ce? Care este diferenta intre cainele meu si cel de vantoare? De ce acela are voie sa fie reprodus si al meu nu?
Oare are cineva idee cam cati bani si cata munca implica cresterea unui caine de rasa? De ce as vrea sa mai platesc si o taxa ca sa am voie sa imi reproduc cainele? Caini de rasa nu veti gasi pe strada si nici adulti si nici pui. Si oricum cainii de rasa au in pricipiu microchip prin care pot fi identificati. Asa ca e foarte simplu sa aflii al cui este. Recent am salvat 7 pui de maidanez. I-am vaccinat complet, i-am deparazitat, le-am facut pasapoarte si microchip. Si lumea nu voia sa ii adopte din 2 motive: unu pentru ca au chip si puteau fi identificati si doi pentru ca ii rugam sa semneze contract de adoptie, prin care se obligau sa nu dea cainele pe strada ci mie inapoi daca era cazul. Si apropo nu ceream niciun ban. Si am reusit sa dau doar 2 caini in RO cu aceste conditii. Care credeti ca este concluzia? Ca va mai adopta cineva vreun caine avand in vedere taxa de 170 ron? Imi pare rau dar nu suntem inca destul de civilizati pt asta!
Dar că idioții ăia de gabori nu fluidizează nimic, ci că doar stau la ciuguleală nu spun nimic?
Când e drumu liber și drept și stau cu mașinile băgate în curți, pitite prin ulițe și tufișuri, în speranța că apare vreun prost care apasă pedala, iar ei aproape că sar pe capotele mașinilor? M-a luat un bou cu 65 în localitate și radaru aproape că era băgat într-o curte, într-o duminică, stând la noroc.
Ăla nu mai e fluidizat, ci e direct japcă.
Pe mine deja nu ma mai mira cat sunt de boi ziaristii din Romania, si exemplul Thatcher e foarte relevant. Nu numai pentru ca in propria ei tara oamenii inca mai platesc nota pentru stupiditatea ei, nu numai pentru ca doctrina ei economica a fost facuta praf si pulbere de mult, dar si pentru ca ce a facut Thatcher in UK s-a facut deja in Romania in anii 90.
1. Inchis si vandut fabrici pe nimic- check
2. Disponibilizari ascunse sub masca pensionarilor la cerere sau pe cay de boala- check
3. Vandut utilitatile pe nimic- check
4. Creat o clasa permanenta de lumpenproletariatt- check
Cata ignoranta si cretinatate poata arata numitul Lucian Croitoru… penibil nu e insulta suficient de dura. Creatura asta mai are foarte mult de citit pana devine doar penibil.
Si stii ce e cel mai infricosator? Ca sunt o gramada de boi ca el care chiar cred ca Romania mai poate fi salvata peste noapte. Dat dere my friend, is why you never go full retard.
„La fiecare autoturism nou vândut au fost aduse patru second-hand”
Nu mi se pare o statistica trista, ci una ce reflecta realitatea. Salariul mediu e 300 de euro, de unde bani chiar si pentru un amarat de Logan?
@nwradu: Vehiculele pe două roţi (scutere, mopeduri, motociclete) sunt mult mai sigure decât un ATV deoarece se pot înclina în curbe pentru a compensa forţa centrifugă. ATV-urile având 4 roţi nu se înclină şi din cauza lăţimii foarte mici nu au nici stabilitate. Se răstoarnă extrem de uşor dacă nu reduci corespunzător viteza la schimbările de direcţie. Iar în caz de răsturnare, ATV-urile sunt din nou mai periculoase decât vehiculele pe 2 roţi aflate în aceeaşi situaţie. O motocicletă când se răstoarnă de regulă alunecă pe drum. Un ATV în schimb se rostogoleşte, prinzându-te sub ea.