Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

96 comentarii

  1. Permite mi sa rad la 6 :)) numai gandidu ma ce huit va atrage.
    Tre sa ma gândesc sa se mute un angajat cu mine, ca sa putem pleca doi la munca dimineața :) 🤦

    Comentariu apreciat.6917
    • 6: Stati bland oameni buni, NU SE LIMITEAZA nimic,

      Uneori ma mir de mine de prost sa fiu sa ma uit la Sabin Orcan cand spala varza la Digi24 aproape zilnic :

      https://www.presshub.ro/nu-va-fi-interzis-sa-circuli-cu-masina-mai-mult-de-6-500-de-km-pe-an-300439/

      10
    • Asta e ca si aia cu apa la toaleta si dus. Recomandarea UE.
      Eu recomand ca spatiul aerian european sa nu mai fie survolat de avioane private cu 1 – 10 pasageri la bord. Doar avioanele de linie si cele cargo trebuie sa aiba drept de zbor.
      Si masinile oficialilor europeni sa circule doar cu cel putin 2 – 3 persoane (oficialitati) si fara antemergator.

      Comentariu apreciat.1807
    • In 2050 nu o sa mai fie nevoie de masini. Teleportare directa la munca. Sau dormit in locatie, ce rost mai are sa te duci acasa.

      Comentariu apreciat.893
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 2771
    • E absolut logic ca banda aia sa fie mai tot timpul goala🤦‍♂️

      Comentariu apreciat.734
    • Pa banda aia, decongestionarea traficului functioneaza. Mai sunt cateva benzi la care trebuie lucrat putin

      130
    • Multimiliardarul Bogumil ne demonstreaza cit e de inteligent.

      197
    • Hai ma ca are dreptate, de ce sa nu lasam oamenii cu EV-uri pe banda de autobuz? Eu as extinde accesul pentru masinile cu numere straine sau de inchiriat. Sau bine, daca e sa vin si sa imprumut vreo masina de la rude sau prieteni – pentru aia.

      De-aia se duce dracu tara asta ba, ca faceti misto de valorile care va dau idei bune.

      1311
    • Bogumil de fapt e deranjat ca nu merg useristanezii lui cu tirifleasca de trotineta electrica pe banda aia.

      Indecis. Tu ce zici?1221
    • Blob, de fapt ar trebui sa remarci ca romanul injura cu patos orice categorie speciala, pensionarii de lux, it-stii scutiti de impozit, militarii pensionati la 45 etc.

      dar de fiecare data cand exista o sansa, cat de mica sa fie si el printre privilegiati sare instantaneu in sprijinul crearii de noi si noi categorii de „speciali”.

      Comentariu apreciat.281
    • @Bogumil: de acord, dar sa fie doar pentru cei cu masinile si domiciliul in Bucuresti, nu in Ilfov.

      104
    • @ punKreas, aia-i o idee super buna si probabil se va implementa ceva asemanator in deceniul asta,
      In usa deja au inceput ceva asemanator desi nu mi se pare foarte echitabil dar mai poate fi imbunatatit
      Intr-o directie buna ce salveaza si piata imobiliara si forteaza un pic si dezvoltarea altor zone

      21
    • Astia care dati cu hate in Bogumil mai iesiti putin din satul vostru de la coada vacii si o sa vedeti ca masura aia chiar se aplica.

      https://www.cnet.com/roadshow/news/where-ev-drivers-can-use-hov-lanes/

      Dar na, e mai usor sa dai cu hate cand esti rupt ( a se citi invidios pe unul ca are mai mult ca tine).
      Boala romaneasca grea e asta. De care din ce vad cu tristete si pe aicinu o sa scapam prea repede.

      46
    • Exact Andyan, asta ziceam și eu, românii ăștia sunt ai dreacu rău, niște invidioși. Adică dacă îți permiți EV mi se pare normal să mergi pe linia de autobuz. Dar țăranii nu și nu.

      Bine, eu zic că e incorect să dai voie doar EV-urilor, că dacă eu îmi permit un merțan sau bemveu dar nu vreau să fie electric, mi se pare normal să merg tot pe linia de autobuz, că nu sunt sărac.

      104
    • @Andyan: cred ca bogumill si-a luat manute rosii pentru ca a zis ca e degeaba banda facuta pentru STB si ca sta libera majoritatea timpului. De parca nu asta e scopul ei, sa aiba autobuzele cale libera in dauna covrigarilor.

      50
    • Da ba Geani, se pare ca atat ai inteles tu din link-ul pus de mine. Ca cine are bani de masini scumpe trebuie sa mearga pe banda de hov. Si ne miram de ce Romania iese la coada clasamentului in testele PISA.

      00
    • Nu bosulean, am înțeles asta din comentariile tale gen „mai iesiti putin din satul vostru de la coada vacii” sau „e mai usor sa dai cu hate cand esti rupt”, plm de român neaoș ce ești.

      Nu știu cum e cu testele alea PISA, că nu m-am interesat, dar relativ la link-ul pus de tine, sper că testele respective măsoară și capacitatea elevului de a analiza o situație cu mintea lui și de a nu se limita la ideea că dacă cineva a făcut asta în America înseamnă că e automat o idee bună.

      Benzile de autobuz sunt pentru a împinge oamenii să folosească mijloacele de transport în comun. Dacă asculți de primul boss de boss care vrea să își folosească banii să mai deschidă o portiță, sensul lor se estompează.

      92
    • @Giani
      1.”Nu știu cum e cu testele alea PISA, că nu m-am interesat” Nu ma surprinde informatia asta.
      2. Presupun (da cred ca presupun degeaba deoarece ai dovedit deja cat te duce capul) ca stii faptul ca exista masini electrice care nu costa 60k cat e o Tesla cum are Bogumil, ci 10k. Atat costa un Spring pana nu se anuleaza subventia si nu trebuie sa fii milionar ca sa ti-l permiti. Doar sa nu fii un rupt, sau unul pentru care tedei-ul sau tesei-ul e veata.
      3. Masura aia e gandita ca sa decongestioneze traficul si sa reduca poluarea prin incurajarea achizitiei de masini electrice.
      Dar na americanii e prosti, sa vina la Geani sa le explice el cum sta treaba de fapt.

      08
    • Păi da băiatu, nu știu cum e cu testele PISA că nu e un subiect care să mă intereseze. În consecință, nu-mi dau cu părerea despre el. Asta e deosebirea între noi, că tu n-ai nici o problemă să mănânci rahat despre chestii de care n-ai habar.

      Că dacă aveai puțin habar, poate nimereai să faci un apel la autoritate corect. Cum mă să-i folosești pe americani ca exemplu la măsuri de descongestionare? Cum mă să zici că descongestionezi traficul prin încurajarea achiziției de mașini, electrice sau nu? Nu știu cum să o spun să nu sune nasol, dar ai probleme de procesare?

      Descongestionezi traficul descurajând folosirea mașinilor și obții asta dacă faci viața mai grea pentru mașini și mai ușoară pentru alternative. Benzile dedicate transportului în comun fac viața mai grea pentru mașini și mai ușoară pentru alternative. Dacă permiți mașinilor electrice să meargă pe benzile de transport în comun, nu se mai întâmplă chestia aia care voiai să se întâmple inițial.

      Știu că există și mașini electrice ieftine, nu la aia mă refeream. Mă refeream la limbajul tău de cocalar jegos superior ălora de la coada vacii.

      82
    • Fii atent aici Geani ca poate o sa inveti ceva azi.
      Masinile electrice nu polueaza, cel putin nu cu noxe. Lasandu-le pe banda de hov (sau de bus pe romaneste) mai descongestionezi din trafic pentru ca inca raportul EV vs ICE e in favoarea masinilor ICE. Pe cumparatorul din oras il incurajezi sa cumpere o masina electrica daca stie ca poate sa mearga pe banda de hov.
      Hai ca nu e greu, daca ai fi luat BAC-ul pe bune ai fi inteles din prima.

      010
    • Imi pare rau dar se pare ca esti prost si eu nu am capabilitatea sa te fac sa nu mai fii prost. Nu am cum sa argumentez in lumea aia pe care ti-ai creat-o in capul tau, in care mentinerea unui numar la fel de ridicat de chestii care creaza trafic ar putea cumva duce la mai putin trafic. Efectiv nu pot, ca in lumea aia nu merg legile fizicii sau logica.

      Mult noroc, cocalar arogant. Sper ca lumea aia pe care ti-ai imaginat-o sa se intample candva.

      52
    • Giani – ce legatura are decongestionarea traficului (pe care te tot ambalezi atat) cu articolul 6 sau comentariile de mai sus?
      articolul e despre limitarea accesului pentru ICE, colegul de mai sus mentioneaza posibile beneficii pentru posesorii EV (hov lane, bus lane – nu neaparat sugestii bune), dar tu cu comentariile tale esti din alt film.

      sau poate nu ti-ai dat seama, dar limita aia de 6500km/an cu ICE nu va fi pentru decongestionare.

      22
    • N-are nici o legatura si nu am afirmat undeva ca ar avea, eu ma adresam ideii stupide de a permite anumitor masini personale sa circule pe banda de transport in comun. Un nene a prezentat ideea asta pe care eu o consider stupida (pentru ca afecteaza o metoda de descongestionare a traficului) si am argumentat de ce e stupida.

      Exact cum zici si tu, nu sunt sugestii bune. N-am o problema cu alte metode de a motiva oamenii sa cumpere EV-uri, sunt fan si urmatoarea masina probabil ca va fi EV. Dar traficul e o alta problema, mult mai presanta in Bucuresti, iar masurile de reducere nu trebuie sa fie diluate cu alte chestii.

      02
    • Andyane tata, un EV cum ii zici tu, ca sta 15 min, ca sta 30 min in trafic, nu polueaza, ca de aia e EV; in schimb un ICE cu cat sta mai putin in trafic, cu atat polueaza mai mult; cu alte cuvinte poate ca exista un argument si sa pui numa ICE-uri pe o banda cum e aia de bus. Sau poate ca cel mai bine e ca pe banda de bus sa mearga doar bus si sa nu isi mai dea orice prost cu ifose ca tine cu parerea.

      23
    • Nu ma cred destept, insa mai prost ca tine Geani nu am cum sa fiu. You set the bar below sea level. Nu stiu cum sa iti mai explic altfel decat daca as desena da hai ca mai incerc:
      Pleaca de la urmatoarea idee de baza: cu cat mai putine masini in trafic = descongestionare = mai putine noxe
      Ce uiti tu (in mod convenabil as zice sau chiar din ignoranta, deja nu ma mai surprinde nimic) e ca EV-urile fiind electrice au cuplul motor instant ca urmare se misca mult mai repede in trafic fata de ICE, si ocupa statistic vorbind mai putin volum in medie fata de o masina cu combustie interna, din cauze constructive ca urmare nu stau atat de mult la semafoare, lasand loc pentru masinile obisnuite. Practic poti extrapola idea la faptul ca motociclistii (inca o data in tarile civilizate nu in Romania desi si aici ar trebui sa fie la fel) care devanseaza coloana de masini normale sa ajunga primii la semafor (adevarat ca nu pe banda de autobuz insa paralela se mentine) Sper ca ai reusit sa ma urmaresti pana aici. Ce reiese din asta? coloana mai mica intre semafoare -> trafic descongestionat fata de situatia inc are ar sta in coloana ca masinile obisnuite. Au mai fost cercopiteci ca tine si ca prostul satului Blob(care aparent habar nu are cum functioneaza traficul auto) care au protestat (In Franta) ca nu le convenea de situatia ca ii vedeau pe motociclisti ca privilegiati in faza asta, ca urmare la randul lor motociclistii au mers o perioada buna de timp fix ca masinile si traficul s-a inrautatit.
      Cauta pe google (is your firend) daca nu ma crezi, nu fac munca de research pentru analfabeti functional.
      Tine cont si tu si Blob (alt fenomen) ca scopul suprem de fapt e incurajarea cumpararii de EV-uri ->poluare mai mica->descongestionarea traficului: da avantaje/beneficii pentru cei care le cumpara cum ar fi folosirea benzilor hov sau de bus in Romania.
      Reciteste de cate ori e nevoie pana pricepi. Valabil pentru amandoi de fapt.

      21
    • Sunt impresionat, am vazut putini oameni care sa se dea la contorsiuni logice atat de absurde intr-o tentativa esuata de a nu parea prosti.

      Adica ideea ca „descongestionam prin cumparat la fel de multe masini dar sunt EV-uri deci ocupa mai putin volum si pleaca mai repede de la semafor” e cel mai de noaptea mintii lucru pe care l-am auzit in ultimele luni.

      Mai zi-mi, sunt curios cat de adanc poti sa sapi.

      03
    • Nu iti mai zic pretenas, pentru ca oricate argumente ti-as da tu nu esti capabil sa intelegi lucruri banale si deja am pierdut timp destul cu tine. Ma opresc aici.
      Succes in continuare cu hatereala sau mai bine vezi articolul urmator cu capra vecinului. Te descrie perfect Caramitru desi e o persoana cu a carui mesaj in general nu rezonez dar aici e spot on.

      01
    • Cat timp argumentul tau e “reducem traficul mentinand la fel de multe masini pe drum dar pleaca mai repede de la semafor ca asta era problema sa-mi bag pla, ca se formeaza trafic pentru ca masinile nu au cuplu instant si nu pot sa plece imediat de la semafor”, n-ai nici un argument.

      22
  2. 3. Deci aia cu masina furata e pur si simplu extraordinara. Dupa A6 furat, o sa aflam ca si Case6 sunt, de fapt, furate?

    20
  3. 6. Alta idee care se va lovi de aplicarea practica. Va aparea o noua meserie: insotitorul de calatorie. Daca ai de mers undeva singur cu masina, pentru o suma modica vine cu tine ca sa nu incasezi amenda. Sau se poate aplica varianta folosita deja cu succes de americani pentru a circula pe „fast lane”: te plimbi peste tot cu o femeie gonflabila pe locul mortului. Cat despre limitarea la 6500km pe an, baietii oricum sunt specialisti la dat kilometraje inapoi, acuma va deveni mai mult decat un hobby – cand iti schimbi cauciucurile, faci si un „rewind”.
    Sau varianta cea mai simpla, avand in vedere ca suntem in Romania: circuli lejer ca si pana acum, ca oricum nu te verifica nimeni, la noi pana si permisul e optional.

    Comentariu apreciat.906
    • Nu e vorba de nicio limitare, e preluat ceva complet benign din strategia guvernului și transformat de presă în bau-bau pentru click-uri.

      Comentariu apreciat.4116
    • Aplicarea practică e chiar ușoară.
      Cumperi combustibil cu buletinul sau cu identificare facială dacă vreți soluție high-tech ca în China sau pe cartelă ca în timpul lui Ceașcă.

      Indecis. Tu ce zici?1327
    • PS: M-am uitat putin peste documentul din Monitorul Oficial. N-are absolut nici o treaba cu ce afirma Alex Darvari de la Newsweek („Șoferii nu vor mai avea voie să circule singuri în mașină și nici să facă peste 6500 km/an din 2050”) respectiv Vali („Limitarea mașinilor cu combustie la 6.500km din 2050”). De fapt, in document se estimeaza valorile medii ale gradului de ocupare respectiv nr. de kilometri parcursi de un autoturism, ca ipoteze de lucru pentru strategie. Practic, oamenii aia zic ca pleaca de la presupunerea ca in medie vor fi doi oameni (mai exact 1,98) intr-o masina si ca se vor parcurge 6500km pe an de o masina. In nici un caz nu se specifica nicaieri ca ar fi vorba de vreo limitare, ca nu vei mai avea voie sa circuli singur cu masina sau alte bazaconii de genul asta.

      Comentariu apreciat.1258
    • De ce măsori dacă nu vrei să tai? Patul lui Procust.
      Probabil e o teorie a conspirației și că vor să interzică motoarele cu combustie internă. Diesel anyone?

      Cum de au timp oamenii ăștia să reglementeze un bun cumpărat legal și nu găsesc energie și resurse să rezolve: imigrația ilegală, libera circulație a mărfurilor și oamenilor în uniune, o strategie pentru energia nucleară și independență energetică? Inflația?

      Politicienii crează probleme pe care promit că le vor rezolva dacă îi alegem în continuare.
      Ce probleme a rezolvat Burduja până acum?

      Indecis. Tu ce zici?3513
    • Măsurăm ca să facem strategii pentru peste 25 de ani mai târziu. Studii de fezabilitate.
      25 de ani mai târziu poate o să mai fim 10 milioane.

      146
  4. Credeam că Vali le filtrează mai bine, dar nu.
    E vorba de o estimare și nu de o impunere. E vorba de medie și nu de maxim.
    La persoane sunt 1.98. Ar fi suficient asta să înțelegeți că sunt medii.

    Comentariu apreciat.7115
    • Rezultatele la testele PISA spun exact ca romanii nu inteleg ce citesc. De ce esti optimist?

      Comentariu apreciat.566
    • Aici e putin mai complexa situatia, nu e vorba ca romanii nu inteleg ce citesc, ci e un caz clasic de fake news. Baiatul cu articolul preia niste cifre dintr-un document oficial si scrie pe baza lor un scenariu fara nici o baza reala, cu scopul clar de a crea valva si a aduna clickuri. Nu pot sa-l banuiesc ca nu intelege ce citeste, mi se pare evident ca stia clar ce face. Urmeaza apoi Vali, care preia si rostogoleste fake news-ul. Ma gandesc ca si el a inteles ce a citit.
      Cine citeste blogul lui Vali si se uita doar la titluri inghite gogoasa pe nemestecate. Cine intra si pe articol si citeste si ce a debitat Alex Darvari pateste la fel. Si nu e vorba ca cititorii nu inteleg textul, ci de faptul ca ce scrie e complet fals, iar lumea nu sta sa urmareasca link dupa link pana la sursa originala. Sigur ca unii vad citatul din document cu 1,98 persoane si deja incep sa-si puna intrebari, dar cati ajung pana acolo? Mai ales ca articolul e scris intr-un stil execrabil, presarat cu linkuri la alte articole dupa fiecare alineat etc. In conditiile astea, cati merg mai departe la pana la Monitorul Oficial?

      Comentariu apreciat.483
    • de ce să lăsam adevărul să strice o poveste bună!? :)

      212
    • Si articolul e absolut mizerabil scris, jurnalism de gunoi.

      Domnule jurrnalist ALEX DARVARI, ne puteti spune de unde ati tras concluzia mincinoasa ca „Șoferii nu vor mai avea voie să circule singuri în mașină și nici să facă peste 6500 km/an din 2050” ??

      Eu nu pot sa il banuiesc pe domnul jurnalist Alex Darvani de rea vointa. Cu siguranta respectabilul brand Newsweek nu l-ar lasa sa vomite fake news pe propriul site de stiri.

      Deci singura explicatie ar fi ca domnul Alex Darvani este analfabet functionat si nu intelege ce citeste? Oare e posibil ca jurnalistului Alex Darvani sa ii curga scuipat din gura pe tastatura cand scrie mizeriile astea doar pentru un click in plus?

      185
    • E o estimare ca in 20-50 de ani romanii vor merge mai mult cu masini electrice, mai mult cu trenul si mijloace de transport in comun si mai putin cu masini cu combustie clasica. Nimic special, nimic extraordinar. Si scenariile astea sunt utilizate pentru a pregatii infrastructura, de exemplu trenurile alea de mare viteza de care se vorbea zilele trecute, statii de alimentare electrice.

      Asta e un articol care trebuie predat ca sa exemplifice de ce moare presa.

      183
    • 1,98 persoane ziceți ? Caut pe cineva fără degetul mic, preferabil Yakuza (măcar atunci pasagerul de serviciu are și rol multiplu). De katana fac rost pana în 2050.

      61
  5. @2, trebuie sa intrebam niste prieteni. :)

    23
  6. 6. Brașovul vrea să interzică accesul mașinilor din alte județe în centrul orașului
    când a fost vacanță, sa constatat că 42% dintre mașinile ajunse în centrul orașului erau înmatriculate în alte județe, adică aduceau turiști.
    Plus o parcare subterană în Centrul Civic
    Bravo

    516
    • Jumatate din masinile alea inmatriculate in alte judete sunt de fapt ale celor care s-au mutat in Brasov. Care „uita” sa isi mai inmatriculeze masinile aici.
      Deci, nu prea sunt turisti. Si astora le e greu sa vina fara masina in Centrul Vechi din cartierul Coresi. Ca e mai usor sa iti duci sotia/amanta/partenera cu masina si nu cu autobuzul (10 min din zona Tractorul in Centrul vechi).

      177
    • Studiul post-mortem a aratat ca decat sa isi lase masina la periferie si sa mearga cu transportul in comun, turistii au preferat sa evite Brasovul.
      QED

      Comentariu apreciat.310
    • Ca sa nu fac discriminare, trebuie sa ii mentionez si pe aia din Avantgarden Bartolomeu.

      23
    • Da, ca turist intr-un oras european civilizat, e o placere sa mergi pe jos sau cu transport in comun/bicicleta. Dar in Brasov, trotuarele au in medie juma de metru latime in centrul vechi, practic te izbesti de aia care vin din sens opus sau stai incolonat dupa unii care abia se misca si nu ai pe unde depasi.

      124
    • @Gogu, problema cu turistii, dar si cu brasovenii mei, e ca vor sa parcheze langa str. Muresenilor sau Republicii.
      Avem, de exemplu, parcarea etajata de la Sp. Militar. Care de cele mai multe ori e libera. Si tariful e doar 3 lei/ora. Multi au o lene sa mearga pe jos de acolo pana Piata Sfatului de la parcarea asta (10 min mers pe jos).

      69
    • @Marin, e liber o pl. In weekend stai câte 30-40 minute la coada acolo sa intri. Iar în interior din cauza spațiului f mic, abia daca poți parca o mașina mai mare decât un Renault Clio. nu mai zic de rampele alea f înguste.

      133
    • Dap, parcari facute de unii care isi mananca de sub unghii sau au dat atata purcoi de spaga incat au fost obligati sa faca locuri de parcare peste capacitatea reala. Am intrat odata acolo in spate la Star in parcarea aia privata si mi-a fost suficient. La AFI in subsol am impresia ca pot sa intorc autocarul in comparatie cu jena aia de parcare.

      130
    • Ha, voi ați văzut o parcare APCOA din Viena? De-aia cu spirală? Aia la Spitalul Militar e lux față de ce transpirații m-au trecut când manevram balena in spirala aia.

      20
  7. Nu mai dați mai departe mizeria aia cu „maxim 6500 de km”. Citiți mai bine textul ăla de lege.

    http://apepaduri.gov.ro/app/webroot/uploads/files/Hot%C4%83r%C3%A2rea%20Guvernului%20nr.%2012152023%20privind%20aprobarea%20Strategiei%20pe%20termen%20lung%20a%20Rom%C3%A2niei%20pentru%20reducerea%20emisiilor%20de%20gaze%20cu%20efect%20de%20ser%C4%83%20%E2%80%93%20Rom%C3%A2nia%20Neutr%C4%83%20%C3%AEn%202050.pdf

    Era doar o ipoteză de lucru a distanței medii (nu maxime!) parcurse de un autoturism personal în 2050. Asta fiindcă (presupun ei că) în 2050 am avea trenuri rapide, transport în comun dezvoltat etc etc. Nu e nicio limitare și niciun fel de amendă.

    Jurnaliștii fac mizerii din astea pentru audiență, lumea înghite pe nemestecate și așa avem Șoșoacă și Simion la 15 la sută fiecare.

    Comentariu apreciat.302
  8. 2. Burduja deja ne-a aratat cat de performant este la Energie, unde e un haos total.

    De la PMB vom avea de ales intre Fiirea, Nicu Sordan si Burduja.
    Un trio special, iar d-na fertila va castiga, in ciuda mautelor rosii pe care le voi primi eu.

    3. E schema clasica cu vandut masina si declarat fiurata dupa 3 luni, cand deja era inmatriculata in Romania.
    Se stie ca nu se mai verifica seriile de sasiu dupa aceea.
    Daca ar verifica acum seriile de sasiu din Romania vs lista celor furate ar fi un scandal monstru si nimeni nu vrea asta.

    4. S-a dus abundenta, mai ales ca nici nemtii nu cumparau EV nemtesti :)

    5. E incredibil cum niste desculti tin in sah economia mondiala. Nicio forta navala nu vrea sa se plimbe pe acolo si sa fac curatenie.
    Nu vrea nimeni sa ii bombardeze in numele democratiei.

    6. Romanii vor intelege ca ei vor fi fortati sa mearga pe joc, ca li se va sigila motorul cand ajung la 6500 km/an. Jos oculta!

    158
  9. @3 – mai mult că sigur mașina e luată șpagă. A ieșit că ea din tara fara niciun control amănunțit până acum pt că e politician sau doar a scăpat că prin urechile acului. Cred că din cauza Schengen sau la pont a picat că prostul. Problema cea mare e dacă știa că mașina e furată…. Cum a făcut ITP – ul până acum?

    45
    • A ieșit că ea din tara fara niciun control amănunțit până acum pt că e politician sau doar a scăpat că prin urechile acului

      ieșea pe la control diplomatic.

    • Acum ceva ani in urma cineva a cumparat un Mitsubushi ciordit. A aflat asta cind a vazut ca i se oprea motorul la fiecare 80 km, ca avea electronica matrasita, cu acces pornire cu senzor cu amprenta. A aranjat cu șapcagiii, contra unei șpăgi, sa mentina alerta in adormire 2 ani, timp in care a scapat de ea. A mers treaba…

      12
  10. 5. Descultii aia de Houthi trebuie loviti rapid si eradicati altfel comertul mondial e distrus rau de tot, sa ocolesti prin Africa de sud nu e o ideee deloc grozava desi era perfecta pe vremea lui Vasco da Gama

    Comentariu apreciat.443
    • Ăia-s doar niște căței, la fel ca Hamas, latră la comandă. Trebuie distrus răul din rădăcină. Trebuie distrus în primul rând regimul de la Teheran, apoi toate regimurile autoritare spre totalitare, le știm care. Entitățile astea non-statale fac munca murdară a unor state. În Relațiile Internaționale este o teorie, aceea că între statele democratice, probabilitatea unui conflict armat este foarte mică. Cu cât mai multe autocrații, cu atât probabilitatea de agresiune armată crește. Îngrijorătoare este însă diminuarea parametrilor democrației în Occident, începută înainte de pandemie, accentuată în timpul acesteia, continuînd subtil după. Ideologia Carbon Zero tinde spre realități distopice, chiar dacă nu rezolvă problema climei.

      Indecis. Tu ce zici?2710
  11. 3. De obicei știrile astea sunt date după niște texte introduse într-un sistem de raportare. Ăla de la care a cumpărat -o a dat-o furată după ce mașina a intrat în țară ca să încaseze banii pe asigurare. Dar mașina n-a fost introdusă în consemn european decât acum. Că a fost dată furată in Belgia e irelevant, ai noștri nu sunt baba Vanga să-și dea in bobi și nici n-au acces la bazele lor de date. In momentul in care a fost introdusă în sistemul european de consemne, au depistat -o. Restul e can-can. 😄

    52
  12. La 6, în 2050 o să se râdă grav de tâmpenia asta și de generația de politicieni idioți pe care-i avem acum.
    Zici că au vrut să dea apă la moară conspiraționiștilor iar articolul este scris fix pt ei pt că se precizează că românii sunt afectați (nu europenii) și repetă aceași frază de 4x.

    196
    • 6. „Dacă ar rămâne fără venituri, 65% dintre români nu și-ar putea acoperi cheltuielile nici măcar o săptămână” zicea o stire de saptamana trecuta.
      Sunt convins ca toti astia sunt foarte ingrijorati de ce li se va intampla in 2050.

      212
  13. 4. Nici la noi, au taiat Rabla Plus, sunt curios ce pret va avea ascutitoarea aia electrica de la Dacia.

    230
    • Foarte bine au facut. Si noi si nemtii, gata s-a spart bula cu masinile electrice. Se vand sunt de serie acum nu mai sunt o noutate, lumea este incurajata. Ajunge

      Cine vrea sa-si ia sa-si ia, si asa preturile masinilor electrice sunt tinute sus artificial de toate subventiile astea.

      Producatorii sa vina cu solutii si cu preturi rezonabile.

      Comentariu apreciat.313
    • Da, de aia producatorii au renuntat la modelele ieftine.
      VW plange ca nu poate produce ieftin.
      Uite ca au anuntat ID2, un Polo electric care va costa cam cat un Model 3.
      EV sub 30000 eur e inca vis.
      Sub 20000 eur poate veni doar de la rasarit, dar nu cu taxa vamale crescute.

      26
    • @ Bogumil, pai normal cand ai 17 modele si jumatate sunt aceeasi marie cu alta palarie nu te poti concentra pe « nisha » apoi mai afli si ca te-ai tras prea mult pe kur si statul mai taie din subventii, baietii nu arate decat ca nu-s obisnuiti decat sa vanda in monopol, acum au sarit toti la beregata chinezilor ca au vazut ca ii ia valu, salvam planeta sau doar pretext pentru prosti?

      42
  14. Iar mi s-a dus comentariul direct in spam. 😒

    46
  15. 6. Pana sa ajunga la noi, sa vedem cum se aplica in Vestul luminat.
    Ca si ei circula doar unul in masina.

    911
  16. Permite-mi sa te intreb, ai divortat? Ce s-a intamplat?

    169
  17. Salut ! În dosarul „Justiția pe care o apărăm”, un infirmier din Neamț ia la bătaie un om care ulterior moare, scena e surprinsă de camerele de securitate din spital . Cinci ani mai târziu, cazul se prescrie, iarinfirmierul se întoarce pe post, să aibă „grijă” de alți pacienți : https://www.libertatea.ro/stiri/infirmierul-care-a-batut-un-pacient-adus-cu-salvarea-la-spitalul-din-roman-a-scapat-de-proces-fapta-s-a-prescris-a-constatat-judecatorul-dupa-aproape-cinci-ani-4747622/

    70
  18. Da-mi voie sa traduc ce a vrut Burduja sa zica: sunt pregatit sa intru in randul ratatilor de la PNL gen Busoi sau Predoiu care au iesit pe locul 3 in Bucuresti, dar sa iasa Firea.

    Comentariu apreciat.361
  19. 2. ete nu I a cerut nimeni :) Ia cerceteaza filiera Voiculescu. Nu Vlad ci Dan!
    3. simplu: cu ajutorul RAR ului si a Samsarilor pe strazile din Ro sunt multe astfel de cazuri. Si DA, poti lua cu buna credinta un SH inamtriculat perfect legal si sa constati ca de fapt este furat

    130
    • dacă înțeleg bine ce citesc, problema pe care vrea s-o ridice Vali nu este că s-a întâmplat asta, ci că a durat 7 ani să se descopere, timp în care ăla s-a plimbat cu mașina aia prin toată Europa.

      82
    • Ma plimb si eu cu masina prin toata Europa de vreo 15 ani si singura data cand cineva mi-a cerut actele masinii a fost cand am intrat in Muntenegru. In rest, puteam sa nici nu am talonul la mine.

      30
  20. Bah, eu nu inteleg cum tot se victimizeaza astia…
    Adica, toti is prinsi cu pisica-n sac, dar ei sunt sfinti…
    Cum puii mei , numa tovarasul al a lui a avut ghinion de a furat o masina furata ?
    Adica , cumperi o masina, dar esti sarac de nu iti permiti sa o cumperi de la un dealer sau de undeva unde sa o verifici ? la banii tai ?

    58
  21. Punctul 6 ar trebui sa ne arate de ce cam tot ce inseamna presa scrisa romaneasca trebuie sa ajunga in lada de gunoi a istoriei. Pentru ca multi confunda informarea cu divertismentul…

    141
  22. https://arstechnica.com/ai/2023/12/these-ai-generated-news-anchors-are-freaking-me-out/
    Foarte posibil ca, in viitor, vremurile actuale cu dezinformare sa ni se para banale

    40
  23. 2. se tot baga in seama incapabilul ala. Clar Nicusor are multi dusmani dar surpriza pana si cei mai invarsta incep sa inteleaga ca incearca sa puna Bucurestiul pe un fagas normal.
    6.primii afectati sunt chinezi un motiv in plus sa accelereze ”Road Silk” in orientul apropiat si mijlociu, abia acum incep adevaratele probleme.
    Nici egiptenii nu sunt bucuroasi sa auda asta, pierd multi bani din taxa pe Suez.
    Francezii inca mai au niste trupe ala FSF stationate in Djiabouti.
    Iar sauditii o sa-i toace marunt pe aia din yemen.

    72
    • E clar ca vrea sa-i faca cale libera moldovencei din Voluntari. Numai ca, spre deosebire de acum 8-12 ani cand mai ciupeau 8-10%, nu stiu azi cine plm mai voteaza pnl, mai ales in Bucuresti :)))))))

      101
  24. Minim 2 persoane in masina si 6500 km. :D Dar nu zice nimic acordul de la Paris de zburat cu avion privat o persoana gen miliardar ?

    58
  25. de pe panoul din dreapta: https://newsbv.ro/video-accident-acum-brasov/
    linie dubla continua dar numai pentru conesseuri

    24
    • Vezi că acolo e linie discontinuă. Ai dreptul sa faci stânga. Știu bine zona.
      Problema e că ăla care venea din sens opus avea viteza mare. Plus că și asta că a făcut stânga a efectuat manevra cam din scurt
      In zona respectiva trebuie o atenție sporită pentru că verde e pe ambele sensuri.

      13
  26. Burduja a facut un mare nimic cand era la ministerul cercetarii. Comunicate in doi peri si scrisori de raspuns la propuneri tot in doi peri. Politruc sadea.

    90
  27. 2. – Nu e victimă, e complice.

    30

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.