Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

45 comentarii

  1. Daca nu vor aia din Bolivia puii sa-i puna cineva la congelator pentru noi pana la toamna cand is alegeri.

    00
    • pastrand proportiile, sa dai 100000 de pui unei tari mi se genul de promisiune pe care ar face-o Firea.

      00
    • @maxp: Nu erau pui pentru mancat, asa ii terminau intr-o saptamana pe toti. Ideea era sa ii creasca si inmulteasca…

      00
    • @eddie
      daca primesc pui sa-i cres sa-mi deie statul si graunte si ceva bani lunar ca sa-mi pot baga om la munca la ei.

      00
    • da stiu, dar mi se pare genul de ajutor pe care il dai unui sat dupa ce a fost luat de ape. Pai va dam niste gaini sa le inmultiti si gata v-am salvat economia.

      00
    • Bolivia exporta 36 milioane de pui anual. 100,000 de pui donatie le trebuie ca sa scape de sărăcie.?

      00
    • exportă de la ferme. săracii tot săraci sunt.

    • NOU
      #8

      Gaina + Cocos = oua. 1 – 2 -5 -10

      oua = pui.

      N-a zis nimeni ca le da doua gaini de-o ciorba, ci …

      nu e o umilinta, e o lectie de viata. despre orgolii

      00
  2. ce frumos au crescut cei de la sensiblu in 2003 -2004. ca fapt divers, tot in perioada aia era premier adrian nastase. doar o coincidenta desigur

    00
    • Bineinteles ca e o coincidenta. E drept, circulau niste zvonuri pe atunci ca Dana Nastase ar conduce de fapt Sensiblu. Evident niste minciuni.

      00
  3. Treaba cu brexitul e destulde cotoioasa, ce bine ar fi sa fie atit de simplu!
    Ar merita un articol pe aceasta tema!

    00
    • un roman prost a vazut un filmulet de propaganda si crede ca le-a rezolvat el pe toate. Ca de obicei.
      Si tu crezi ca asta e un argument. jesus fuck vali, tu erai un om destept. E middle age-ul chiar ata de nasol?

      NU numai ca ce zice cacatul ala de video nu e adevarat, dar Brexitul nu e despre economie, desi argumentul economic facut de oameni mai destepti decat un roman oarecare e foarte solid.

      Dar problemele noastre despre democratie si suveranitate si trading opportunities sunt chestii oarecum prea complicate locuitorii unei tari cu cel mai mic consum de sapun din Europa.

      vedeti-va dracului de cocina voastra si lasati-i pe aia mai bogati si mai destepti sa-si vada de treburile lor.

      00
    • vi s-a mai zis ca pe teme de UK numa cheddar are voie!

      00
    • Dar problemele noastre despre democratie si suveranitate si trading opportunities

      Trading opportunities:

      Main export partners
      Germany 10.8%,
      United States 10.4%,
      Netherlands 8.1%,
      Switzerland 7.2%,
      France 6.5%,
      Ireland 6.4%,
      Belgium 4.5% (2014)

      Main import partners
      Germany 14.9%,
      China 9%,
      Netherlands 7.8%,
      United States 6.5%,
      France 6.1%,
      Belgium 5.2%
      Italy 4.1% (2014)[12]

      Acum pune-te in pozitia US care negociaza niste intelegeri economice cu o economie cat EU si apoi cu o economie de vo’ 8 ori mai mica. Ghici in care caz se obtin conditii mai avantajoase.

      Pai plm, asta cu trading opportunities cade.

      Democratie si suveranitate:
      EU o fi un regim dictatorial, plin de camere CCTV. Iar suveranitate… pai plm, in afara de niste chestii de bun simt, care sa se aplice la nivelul intregii EU, EU nu se prea baga (din nefericire, as zice eu) in politica interna a statelor. Sau na, or fi nasoale principiile EU de libera circulatie a marfurilor si a oamenilor. Sau eliminarea taxelor de roaming (care, btw, a tot fost impiedicata de ministrii de telecomunicatii ale majoritatii tarilor din EU, ca na, fac si companiile telecom un pic de lobby).

      Dar ma rog, ce sa zic, sa iese UK din UE. Si sa se plece la ei in tara toti expatii din UE care fura joburile umililor briti. Nu-i nimic, vor fi inlocuiti rapid de paki, indieni si Abdulah. Se stie ca aia-s mult mai ok decat imigrantii din UE care vin sa stea pe benefits in UK.

      00
    • @sabotor
      1. US nu e in EU. a pune asta acolo inseamna sa faci un argument lipsit de onestitate.
      UK vinde mai putin catre EU decat cumpara. Asta se cheama trade deficit si trebuie sa fii infiorator de incompetent ca sa bagi in aceeasi oala tarile EU si China si US si Switzerland.
      https://www.theguardian.com/business/2016/may/10/uk-trade-deficit-hits-new-record-of-24bn-pounds-eu-referendum-brexit

      2. parerea US e irelevanta aici, in special parerea unei administratii pe care sa se termine. IN plus, comertul cu tarile non EU va continua sa fie acoperit de regulile WTO.
      3. vorbesti sa n-adormi. 75% of UK laws are superseded by EU laws.
      4. Hai sa renuntam la suveranitate pentru roaming mai ieftin.
      5. EU este in declin. majoritatea EU are rate de somaj mult mai mari decat UK si rate de crestere mult mai mici decat UK.
      6. I don’t care, I have a british passport.
      7. cum stiu ca sunteti incapabili sa cititi texte lungi, hai sa-l lasam pe nenea sargon sa va explice https://www.youtube.com/watch?v=JW0LEtW_6sI

      @animaloo – am o problema cu parerile neargumentate ale prostilor. Clipul ala e un cacat de propaganda proasta si trebuie sa fii roman, si nu orice fel de roman, roman foarte prost- ca sa crezi ca ala e un argument.

      00
    • „Figures from the ONS showed that Europe is gradually becoming a less important destination for UK companies. In 2000, 60% of exports went to other EU countries, but the percentage fell to 58% in 2005, 54% in 2010 and 47% in 2015.

      Over the same period, imports from the EU remained constant, accounting for 54% in both 2000 and 2015.

      Europe has tended to be a less crucial market for UK service sector companies, many of whom have close business links with the US. Since 2000, the percentage of services sector exports going to the EU has remained at around 40%. Taking goods and services together, the share of exports going to the EU has fallen from 54% in 2000 to 44% in 2015.

      The latest ONS figures show that Britain had a £34.7bn deficit in the trade of goods in the first three months of 2016, up by £1.4bn on the final quarter of 2015. The deficit with the EU accounted for more than two thirds of the shortfall, with the deficit with non-EU countries standing at £10.8bn.”
      pana si Juncker a admis ca europa se prabuseste
      https://www.express.co.uk/news/politics/662542/Brussels-interfere-EU-faces-ruin-collapse-Jean-Claude-Juncker-crisis-Brexit-Vote-Leave

      „Mr Juncker told a meeting of the Council of Europe: “The European project has lost parts of its attractiveness. One of the reasons EU citizens are stepping away from the European project is the fact that we are interfering in too many domains of their private lives.”

      „And he warned that Europe’s dwindling economic strength was undermining the EU’s global status.

      “We are losing economic clout in a very visible way,” the Commission chief admitted.”

      00
    • @Sabotor
      $i=”Indian competent”;
      $r=”roman care nu stie decat sa copieze de pe stack overflow”;
      $i>$r;

      00
    • @sabotor
      si a propos de regim dictatorial, sper ca ai auzit de asta, nu?
      https://www.theguardian.com/technology/2016/may/31/facebook-youtube-twitter-microsoft-eu-hate-speech-code

      pentru cei mai inceti, EU vrea sa va cenzureze posturile de pe FB, Twitter etc daca fun bou le considera „hate speech”.

      nu un ceva suficient de important sa fie mentionat in media romaneasca.

      00
    • Vai cat kkt manca cheder cu link-uri din express (ceva gen libertatea) si chestii omise. Trebuie sa se simta bine cand pe langa injuraturi vine cu argumente si cifre a la Ponta. Si vezi ca hate-speechu’ ala e in functiune in Kaliphat si nu in Europa

      00
    • draga Takbir
      recunoaste ca esti prea prost ca sa citesti un text lung. Noi stim deja, dar daca recunosti, s-ar putea sa progresezi putin.

      00
    • „Last week, European Commission Vice-President Viviane Reding took part in a debate with British voters on future of Europe.

      With May’s elections for our representatives in the European Parliament looming closer, her comments caught a lot of attention in the press. In particular, a number of outlets quoted Ms Reding as saying that 70% of UK laws come from Brussels, while others said this was the proportion of UK laws co-decided – jointly decided on – by the European Parliament.

      What Ms Reding said (82 mins in) was: „For what should they vote, they do not know. They for instance do not know that the most powerful parliament in Europe, is the European Parliament… Why? Because the European Parliament is co-decider with the member states on European laws. And European laws are integrated into national laws in the member states. So 70% of the laws in this country are made, co-decided, by the European Parliament”.”

      00
    • Daca nu e NHS, e imigratie, daca nu e imigratie e locuri de munca. Cateodata o baga si pe aia cu suveranitatea de parca ii impedica careva sa zica ca nu sunt de acord cu ceva. Vezi ca hate speechu’ la ei e in vigoare si te faci ca nu stii sau ca n-ai vazut si dai vina pe altii. Si sa stii ca inteleg in continuare ca suferi de autism si nu vad un kotiv sa te injur

      00
    • 1. nu e asa de simplu. NU exista clauze de opt out din EU laws & regulations. daca nu te supui, iei amenda.
      2. E o chestie complicata si de asta clipul ala e o tampenie. Sargon o explica foarte bine, de asta am pus linkul.
      3.Hate speech laws exista in teorie dar in practica Punctul 19 at UDHR are prioritate. Incearca unii sa puna presiune pe oameni sa nu mai posteze chestii anti islam, dar procesele se arunca la prima infatisare.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Hate_speech_laws_in_the_United_Kingdom
      De obicei nu intra sub astea decat cazurile de amenintare etc, restul se cam arunca la prima infatisare. Dar e o diferenta intre „lege(care se voteaza in parlament si se poate schimba) si „regula EU pe care nu a votat-o nimeni si pe care nu poti s-o schimbi”.

      00
    • Câteodată ma simt bine ca traiesc, inca, intr-o societate patriarhala in care o pizda proasta cu opinii despre orice este trimisa la colt cand abereaza pe langa.

      Bre, tu te pricepi la ceva sau faci colaj din articole sa iti validezi ideile?

      Aia cu cu „dupa regulile OMC (WTO pt tine draga)” m-a amuzat teribil.

      Stai linistita, mai departe nu citesc firul, te las sa te zvarcolesti in propria autosuficienta si venin.

      00
    • https://www.wto.org/ Mai citeste si tu ( btw, numai prostii au nevoia asta penibila de a traduce numele unei instutii internationale in limba lor)
      Stiu ca e greu si de aia toate posturile tale sunt o pledoarie pentru reinfiintarea scolilor ajutatoare, dar totusi.

      00
    • . US nu e in EU. a pune asta acolo inseamna sa faci un argument lipsit de onestitate.

      Ai inteles absolut aiurea ce am vrut eu sa spun. Procentele alea spun ca pentru UK, cele mai importante piete de export sunt UE si US. La import cei mai importanti sunt UE, China si abia apoi US.

      Si mai ziceam ca in cazul in care se negociaza niste tratate economice (ca tu aia sustineai ca-i unul din avantajele unui UK afara din UE, ca-si pot negocia singuri tratatele economice) o economie mai mare, cum e UE poate sa impuna conditii mai favorabile intr-un tratat dinasta decat o economie de 8 ori mai mica.

      Deci, „avantajul” economic inseamna ca s-ar rupe tocmai de cea mai importanta piata de export si de import a UK-ului. „Avantajul” de a-si trata singuri tratatele economice consta in faptul ca vor trata de pe o pozitie mai slaba decat UE. Avantaje pe toata linia.

      Dar ma rog, daca oamenii vor afara din UE, asta e, sa iasa. Ca precis din cauza UE au inundat maretul regat niste paki si indieni ce-o ard frumos pe benefits:

      At the 2011 census London had a popendulation of 8,173,941. Of this number, 44.9% were White British. 37% of the popendulation were born outside the UK, including 24.5% born outside of Europe.[2]

      66% dintre emigrantii din Londra (si aici ignoram paki si indieni la a 2-a generatie) s-au nascut in afara Europei (care include inca cateva state, pe langa statele UE), da’ problema e ca UK face parte din UE si vin europenii astia rai si stau pe benefits. Pai sa LOL, nu alta.

      00
    • Inca o chestie, ca dup-aia am treaba:

      UK vinde mai putin catre EU decat cumpara

      Pai lol, US vinde mai putin catre UK decat cumpara. Poate se supara pe voi si-si baga picioarele in relatiile de economie cu UK, ca e naspa sa vanda in UK mai putin decat cumpara.

      Si cu toate astea, UK vinde cel mai mult in Germania. Si de nervosi ce sunt pe UE, isi baga picioarele si pun piedici in comertul cu CEL mai important partener economic. Pentru ca de ce sa faci afaceri usor cand poti sa le faci greu.

      00
    • 1 „Ai inteles absolut aiurea ce am vrut eu sa spun. Procentele alea spun ca pentru UK, cele mai importante piete de export sunt UE si US. La import cei mai importanti sunt UE, China si abia apoi US.”

      EU nu mai este o piata de desfacere suficient de mare incat sa merite pretul membershipului.
      Si avand in vedere ca a fi membru EU are un impact negativ asupra comertului cu tarile non EU, si ca EU este in declin economic, nu se merita pretul pentru ca ei vand mult mai mult in UK decat vindem noi in EU.

      2. „Si mai ziceam ca in cazul in care se negociaza niste tratate economice (ca tu aia sustineai ca-i unul din avantajele unui UK afara din UE, ca-si pot negocia singuri tratatele economice) o economie mai mare, cum e UE poate sa impuna conditii mai favorabile intr-un tratat dinasta decat o economie de 8 ori mai mica.”

      Habar nu ai cum functioneaza economia EU, asa e? hai sa-ti explic. A fi in EU si a plati pestru asta inseamna ca orice cumperi din afara EU trebuie sa se supuna unor tarife suplimentare protectioniste. Cum noi am prefera sa cumparam mai mult din afara EU pentru ca e mai ieftn, membershipul in EU costa cam fiecare familie din UK £30 pe saptamana pentru produsele care ar fi mai ieftine in magazin daca ar fi cumparate din afara EU fara tarife.

      3. „Deci, “avantajul” economic inseamna ca s-ar rupe tocmai de cea mai importanta piata de export si de import a UK-ului. “Avantajul” de a-si trata singuri tratatele economice consta in faptul ca vor trata de pe o pozitie mai slaba decat UE. Avantaje pe toata linia.”

      Omule, vorbesti sa nu adormi. Avantajul de a fi in EU inseamna sa platesti 190 de milioane de lire pe saptamana pentru a fi penalizat daca faci comert cu 93% din planeta. Si asta nu include dobanda Gilt la 240 de milioane pe saptamana pe care ne obliga EU sa le folosim (in loc de alte mecanisme financiare). Ti-as pune niste linkuri dar e deja evident ca nici unul dintre voi nu citeste documentatie, ca voi sunteti romani si le stiti mai bine.

      Ti-am zis ca nu intelegi cum functioneaza economia EU, si de asta am pus link-ul la filmuletul lui sargon. pentru ca ala explica de ce nu ai dreptate si cum probabil ar trebui sa citesti mai mult despre chestiile astea.

      5. „Dar ma rog, daca oamenii vor afara din UE, asta e, sa iasa. Ca precis din cauza UE au inundat maretul regat niste paki si indieni ce-o ard frumos pe benefits:

      At the 2011 census London had a popendulation of 8,173,941. Of this number, 44.9% were White British. 37% of the popendulation were born outside the UK, including 24.5% born outside of Europe.[2]

      66% dintre emigrantii din Londra (si aici ignoram paki si indieni la a 2-a generatie) s-au nascut in afara Europei (care include inca cateva state, pe langa statele UE), da’ problema e ca UK face parte din UE si vin europenii astia rai si stau pe benefits. Pai sa LOL, nu alta.”

      Beneficiile pentru est europeni se taie si daca UK sta in EU. Ai auzit de „UKINEU”? NU? normal ca nu. Nu e relevant pentru Romania, nu?
      https://www.consilium.europa.eu/en/press/press-releases/2016/02/19/euco-conclusions/

      De asta e sanatos pentru putinii romani care nu-s boi sa-si mai ia informatiile si din alta parte, ca sunt chestii care va afecteaza si pe voi.

      Magaria e ca beneficiile nici macar nu sunt pe lista motivelor pentru care vor astia sa plece, dar strawman e strawman. Joburile sunt.
      DE ce ar vrea astia sa le vina romanii si polonezii sa le strice piata muncii?

      UK are la ora asta una dintre ratele de crestere economica cele mai mari din EU, cuplate cu unul dintre nivelurile cele mai scazute de somaj si unul dintre cele mai ridicate salarii minime. Adica, o tara foarte atragatoare pentru emigratie din EU si ei nu vor asta. Vor sa-si controleze imigratia ceea ce e un lucru bun si sanatos. daca chiar stiai despre ce vorbeai ai fi vazut ca guvernul cameron deja a luat niste masuri dure impotiva non europenilor care vin sa stea pe beneficii intre care:
      -nu se mai dau child benefits dupa al doilea copil
      -astia care traiesc din welfare nu mai au voie sa-si aduca nevestele din strainatate daca nu fac suma X /an ( mult peste nivelul welfare-ului)
      – restrictia la 5 ani- daca esti din afara EU si dupa 5 ani de stat in UK nu faci £35k/year(nivelul de la care esti contributor net la buget), ti se revoca viza.

      Cu alte cuvinte argumentele tale propos de imigranti si beneficii sunt pe langa.

      Faptul ca astora li s-a umplut insula de suedeji romani care cersesc si se poarta… ca suedejii in centrul Londrei e o problema.
      https://www.telegraph.co.uk/news/uknews/immigration/10206553/Truth-about-the-Romanian-beggars-of-Park-Lane.html

      6. Tu intelegi ca astia nu sunt romani? UK nu e o tara care-si manaca din cur si rationamentele de sarantoci „da ba dar in EU e roamingul mai ieftin” nu au foarte multa greutate. Ca sunt dispusi sa ia un mic sut la economie pentru a-si recapata suveranitatea pentru ca asta conteaza mai mult?

      7. Daca te uiti ceva mai sus vezi ca Vivienne Redding, care stie mai multe decat tine, confirma ca circa 70% din legile oricarui stat din EU sunt influentate de catre legislatia EU. Cu alte cuvinte, trebuie sa fie in acord cu legislatia EU pentru ca asta are prioritate fata de legile nationale.
      Pentru o tara ca Romania asta o fi un lucru bun. pentru astia din UK, nu e.

      Peste astea mai sunt o gramada de reguli etc. asupra carora nici o tara membra nu poate sa faca schimbari fara voturi lungi si dureroase a se vedea graficul asta de la Dennis Skinner care din nou stie mai multe decat tine,
      si care ne afecteaza o gramada de chestii de la curvatura bananelor si pana la ce fel de ibric electric am voie sa cumpar.
      In plus, ne afecteaza toate activitatile comerciale, nu doar cele cu parteneri din EU, ceea ce pentru o tara care face export, nu e un lucru bun. Din nou, A 5-a economie a lumii si a 51-a nu au chiar aceleasi nevoi.

      daca posturile tale dovedesc ceva e faptul ca romanii- (si tu chiar esti unul dintre putinii care nu sunt infiorator de boi) nu pricep chestiile gen democratie si suveranitate. Chiar sunt mai importante decat costul roamingului.

      00
    • @Sabotor
      si daca e sa cada drobul de sare de soba, omoara copilul.

      uite aici, a facut unul un desen ca sa priceapa pana si romanii https://grrrgraphics.files.wordpress.com/2016/06/brexit_ben_garrison.jpg

      00
    • Draga cheddar, vorbesti ca un adevarat discipol UKIP, sorbind cu nesat aberatiile scoase de Farage & co. Din inaltimea arogantei britanice pe care vad ca o profesezi, ca orice emigrant de lumea treia ce se vede cu pasaport britanic, poate cobori la umilii tai fosti compatrioti si le explici si miza adevarata cu acest referendum.
      Ca defapt este o batalie politica pentru putere ce nu are nici o legatura cu economic, emigratie, legi UE.
      Ca divergentele din sanul conservatorilor a declansat toata nebunia.
      Ca o parte a elitei britanice vor sa transforme UK intr-o copie fidela al US cu un capitalism salbatic in care invingatorul ia totul, deaceea se privatizeaza totul.Sunt puscarii private, serviciile sociale privatizate,chiar si unele servicii ale politiei au ajuns sa fie privatizate. Doar sistemul social-liberal le sta in cale, acele reguli prin care UE ii „asupreste” gen: sindicate, securitate sociala, regulamente de poluare, drepturile omului.
      Suveranitatea minune dupa care plang ei este defapt dezlegare de orice bariere.
      Sunt convins ca stii toate astea, doar ca e mai simplu sa arunci praf in ochi.

      00
    • Ai dreptate, e atat de rau incat rapacele conservator Dennis Skinner suporta Brexit.
      Si da,tara cu cele mai puternice workers rights din EU, pe care le avea inainte de EU, are nevoie de Bruxelles ca sa le pastreze. Tre’ sa fii porumbelul in costum Corbyn ca sa crezi asa ceva.

      00
    • @ Maax care sindicate bre? alea care transformasera uk in „sick man of Europe” in anii 70 cu grevele lor? care ridicasera inflatia atat de mult cu cererile lor de mariri de salariu incat se ajunsese la saptamana de lucru de 3 zile pentru tara nu-si mai permitea electricitate?

      Ai auzit vreodata de Winter of Discontent?
      socialismul nu functioneaza, puisor.

      00
  4. Cum sa refuzi pui si sa te cheme Cocarico????

    00
  5. N-as zice ca bolivenii sunt idioti, poate ar tb ajutati sa se dezvolte la fel ca orice tara normala.

    00
  6. Mi se pare ciudat ca Sensiblu a avut atâta succes, având in vedere ca atât din experiență personală cât si din relatările altora, la Sensiblu e tot timpul mai scump, tot timpul îți bagă cele mai scumpe medicamente pe gât iar farmacistele te tratează cu curul.
    Și acum țin minte cum m-am dus sa cer o crema pt o simpla iritație pe mâine iar aia s-a panicat si a zis că am râie.

    00
  7. Raportat la popendulatia Boliviei, ar reveni cate un pui la 88 de locuitori. De cacao, zic eu, mai bine fara.

    00
  8. @eddie-nu,nu erau congelati,erau in stare naturala si destinati zoofiliei!

    00
  9. Mai bine dadea una suta mie de licente Microsoft moka, baciul Gates,ca din Romanica si-a tras la greu parnosu’!Adecatelea,are de unde.
    Si puii aia plini de hormoni,sa-i manance el si cu nefasta-sa!

    00
  10. britanicii tot timpul si-au urmarit interesele. Au idee in ce se baga, calm.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.