Tata e foarte încântat de soluția asta, crede că i-a întinerit mașina cu cinci ani. Pentru că mers 90% în oraș și pentru că diesel. Acum, eu sunt în dubii. Oricum merg puțin și când ies în afară știu că trebuie să îi dau forjă, ca să se curețe.
Ați folosit? E OK? E vreo diferență?
Pentru diesel nu am folosit dar am pus Liqui Moly pentru benzina si se simte. La un plin pun un flacon de 300 ml cand merg in afara Bucurestiului. Ei recomanda odata la 2000-3000 de km dar e ok daca ii pui macar o data pe an un plin cu aditiv bun.
Liqui Molly e bun, atât soluția de genul ăsta, cât și uleiul cu bisulfat de molibden, pentru motoare vechi. Testat pe mașină veche (25 de ani), pe benzină. Pe asta n-o cunosc.
Chiar sunt interesat de Liqui Moly. Inclusiv in manualul masinii imi spune sa mai folosesc din cand in cand aditivi. Se poate mai mult info ? Masina e un Kia Ceed 2016.
Am incercat de 4-5 ori pe un benzinar dar efectul este nesemnificativ.
Sigur ca da. Orice problema complexa are intotdeauna o rezolvare foarte simpla. Si rezolvarea aia e desigur gresita. 10 lei si ai un motor nou.
Te vei duce la razboi Te vei intoarce Nu vei muri
singuru’ aditiv care merita folosit, dupa parerea si experienta mea, e dura lube. e aditivul care mi-a economisit mii de lire acu-s 2 saptamani cand mi-a murit tija care antreneaza pompa de ulei (a4 2.0 tdi, problema comuna). a zis mecanicul ca toate masinile care au ajuns la el, aveau rulmentii buliti. a mea arata ca noua, la 215000km… I rest my case.
desigur, asta e aditiv de motor (trateaza metalul, spre deosebire de toate celalalte care trateaza uleiul), nu de injectoare, dar vine cu o sticluta de aditiv pentru injectoare. avand in vedere ca teava mea de esapament arata ca noua si nu am folosit asa ceva in veac, tin sa cred ca aditivii pentru injectoare nu sunt necesari si nu ajuta la fel de mult ca mersul corespunzator (incalzit motorul bine, nu mers pana la colt cand e motorul rece, tinut peste 2000, chiar si in oras etc.)…
Si eu am folosit DuraLube pe un Corsa din 2002, cu vreo 180000km rulati. Un mecanic la un mom dat mi-a dat un flacon, ca cica „curata motorul”. Recunosc, la revizie cand m-am uitat la motor (culbutori, supape,etc) Erau luna, si aveau o pelicula aurie pe ele…asea… masina a mers mereu impecabil, deci nu pot face alta diferenta cu/fara duralube.
In schimb, nu am folosit niciodata aditivi pt combustibil. La masina noua scria ca pierd garantia daca bag asa ceva, iar la restul toti mecanicii pe la care am trecut (unii buni prieteni) au zis ca mai bine nu.
Folosesc cu succes Cuba Libre. Merita!
La diesel merge putin kerosen pur, cam 50-100ml la un plin. Curata calamina si depunerile de fumigena….
Mai bine bagi un plin de kerosen la 10 plinuri de motorina, o sa decoleze masina.
O forjă la vremea ei face cât zece LiquiMoly…
1 data pe saptamana(dupa ce motorul ajunge la 90°) si nu trebuie distanta lunga, primele 4 trepte forja, masina mea are 7 ani 250 k km(audi a6) ii dau ,,tratamentul” in fiecare luni, merge impecabil(luna trecuta am facut schimbul de ulei, iar pe tester catalizatorul era sub 1%)
Colon help reloaded. Nu iti arunca banii pe prostii. Daca erau utili cu adevarat erau recomandati de firmele de mentenanta service. Nu sunt. Ghice de ce ?
incerc eu sa ghicesc: ca firmele de service sa aiba ce repara?
De ce să îți recomande service-urile ceva care îi ajută să aibă mai putini clienți?!
E o conspiratie mondiala. Nu se vorbeste despre uleiul magic ce reinoieste motorul si care ne-ar scapa de service.
Ca sa treci mai des pe la ei…d’aia…
Am avut Mazda disel timp de 8 ani.90% folosita in oras.Nici nu stiam ca se foloseste asa ceva! Eu zic sa nu va grabiti.
Are impresia ca i-a intinerit masina pt ca solutiile
Astea sunt pur si simplu aditivi care cresc putin cifra octanica a combustibulului. In special la diesel, crezi ca gata rupe masina. De unde, prostii.
Daca sunt injectoarele infundate sau daca ai pb cu pompa de injectie sau egr, poti sa pui si aditivu lu’ mama Omida…degeaba.
un raspuns inteligent, documentat. nu ai aflat pana acum ca motorina nu are cifra octanica?
are cifra cetanica si reprezinta altceva…
nu stiu, dar nu cumva seamana cu chestia aia cu led care se baga la bricheta si economiseai 25% combustibil ?
Incearca ulei 2T pus in motorina.
Depinde de masina . La cele cu pompa de joase in rezervor si pompa de inalte facuta cu simt de raspundere nu foloseste la nimic . La Dacii si Renault cu injectie Delphi te poate scuti de niste sute de Euro .
Placebo. Face bine la ego.
La lego?
Placebo
abro din asta n-am mai vazut, la a mea am pus Liqui Moly o data, nu s-a simtit cine stie ce diferenta.
Exista mai multe metode de curatare, dar daca vrei sa schimbi EGR, asta e aproape garantata.
https://forum.softpedia.com/topic/1009159-curatare-injectoare/
Poti incerca curatarea cu hidrogen, car e ultimul „ragnet”
https://carboncleaner.ro
Socra-miu e mecanic auto (si nu la un service la subsolul blocului). Nu a mentionat niciodata nimic de asa ceva si el chiar intretine masina corespunzator. Tind sa cred ca e placebo effect.
Tocmai ce am ajuns cu tedeiul de 1.6 la 238.000 de km (7 ani). Am mers pe toate dumurile posibile: oras cu 5km/h media (iesit si intrat in militauri via crangasi), autostrazi la 3900+rpm, a urcat munti si a coborat prin vai, asfalt, macadam, drum de pamant, pornit la -20 de grade iarna; toata viata lui a vazut motorina cand standard, cand premium (depinde de mood, de obicei standard) de la OMV, Petrom sau Rompetrol.
Fara niciun aditiv suplimentar. Pana acum am schimbat doar filtre si ulei.
Trimit poza cand ajung la 333.333; daca intre timp nu-l marit si-mi iau o tezla.
Ce Tdi, mai exact?
Daca e 1.6, nu poate fi decat common rail…
@Osiris 1.6 TDI CR (CAYC)
Mare minune ca ai ajuns asa departe fara sa crape injectoarele sau EGR-ul … probabil e printre ultimele facute fara probleme … si scriu tot aici ca sa nu scriu de 2 ori … solutiile astea de curatat injectoare sunt frectie … dar nimeni nu te opreste sa le folosesti … dar daca vrei sa te documentezi poti sa cauti cam cat de mici sunt gaurile prin care se injecteaza motorina si la ce presiuni si cat de rapid se produce asta, si apoi o sa-ti dai seama ca nu prea ai ce sa cureti de fapt .
Si eu am ajuns la 241.000 km, cu acelasi motor, 1.6 TDI Cayc, EA188, doar consumabile, adusa in 2011 din Germania.
Mai zi-mi cum pică tot pe el nonstop.
Ce-mi place campania asta anti-VW din ultimii ani!
Nu strica sa mai bagi niste aditiv din cand in cand, cu conditia sa fie ceva bun.
In principiu creste cifra octanica la combustibil si masina e ceva mai nervoasa, esti si tentat sa ii dai putina forja.
Eu am folosit Metabond la Ford 1.6 tdci si se simte destul de tare pe masina ca e mai vioaie.
La Pa$$at, 2.0 / 140 cai, motor CR si DSG nu mi se pare ca se simte la fel de bine.
Tind sa cred ca ajuta la curatarea galeriilor de evacuare + filtru de particule.
Daca cumva calatoriti prin tari gen Macedonia/Serbia cu benzina/motorina proasta, e bine sa folositi asa ceva.
Pentru curatat de injectoare de adevaratelea e bine sa apelezi la oameni de meserie care au utilaje speciale pentru asa ceva.
Cifra octanică e la benzină, motorina are cifră cetanică.
E o diferenta uriasa, mai ales daca il combini cu economizorul de combustibil
https://xado.de/revitalizante/3-generation-amc/maximum/atomarer-metallconditioner-maximum-mit-revitalizant-1-stage.
Rolls-ul la aditivi!!!
Vrei sa întinerești mașina cu 5 ani bagă un ulei sintetic de la mobil 1 cu un filtru de calitate.
credeam ca uleiul sintetic de calitate si un filtru pe masura sunt chestii standard, o data la 15000km…
apropo, castrol il bate pe mobile
e posibil castol sa aiba ulei mai bun, eu folosesc Mobil 1 de vreo 10 ani si sunt multumit. As sugera schimbul la maxim un un an de zile sau 15000 de km.
Faci ce spune producatorul. Daca exista vreo solutie minune, si-o produceau singuri si ti-o vindeau.
LOL :))))) si #doamnefereste
Pt ca fix asta vrea producatorul. Sa produca masini nemuritoare care sa nu se intoarca niciodata in service. Daca e vreo solutie care ajuta, sigur sigur producatorul isi doreste ca tu sa o incerci ca sa fii extraordinar de multumit de fiabilitatea masinii tale macar 20-30 ani.
Fratioare, tu traiesti in 2017 sau ai venit acum din anii ’80?!
@antinevralgic: „fratioare” esti idiot!
Daca tu crezi ca un producator de automobile are de castigat de pe urma stricarii motoarelor cu care echipeaza masinile sale si carora le face reclama esti pur si simplu stralucitor de idiot!
Idiot nu poate fii decat unul care habar n-are de un subiect dar se baga in seama cu o teorie generala stereotipica, mostenita din tata in fiu: „faci ce spune producatorul/doctorul/profesorul/legiuitorul/popa/primarul/seful ca ei iti vor binele necodintionat, dragu’ taichii”
Bai pansament, daca tu imi spui ca atunci cand se strica masina de spalat te duci la popa iar cand te doare ceva te duci la mecanic, atunci cu siguranta esti pur simplu i d i o t!
Da in pla mea, ma duc la specialist cand am o problema ca de aia el e specializat intr-un domeniu!
Jesus, tu esti unul din aceeaia care cheama ploaia cu preotul?
Pupi moaste?
Lucrez în domeniul injectoarelor și cu mana pe inima pot sa spun ca dacă componentele din interiorul injectorului sunt uzate fizic nici un fel de soluție nu aduce metalul la forma inițială. Ceea ce recomand în funcție de tipul de injector este ca o data la o suta cincizeci de mii de km sa fie date jos de pe mașină curățate la ultrasunete, recalibrate și bineînțeles înlocuite șaibele de foc la montare.
Sal.Ati putea va rog sa-mi recomandati un service specializat in injectoare pt benzina.Am un Nissan.Multumesc
Vlad , unde se pot recalibra injectoare ??
face cineva in Romania ??
am scula de curatat cu ultrasunete.
Merci de raspuns
Oare la o masina noua, diesel, cu cutie automata, care rar ajunge la 2000 rot/minut, tot la fel de repede se duc injectoarele?
Nu are legătură. Vrei sa tina?
1 filtru de carburant de calitate.
2 fără canistra.
https://www.wynns.eu/product/diesel-system-purge/
Eu ti.as recomanda asa ceva, doar ca trebuie adaptat un flacon in care sa pui solutia asta, sa mearga motorul cu ea pe post de combustibil, pana consuma toata cantitatea.
Teoretic ele dizolvă depunerile și permit injectoarelor să funcționeze corect. Un injector care funcționează incorect va avea rate de corecție din ECU mari și poți vedea asta la diagnoza computerizată. Ca să vezi rezultatul trebuie să-i faci diagnoză înainte și după și să urmărești valorile pentru rata de corecție pe injector dacă au scăzut.
Am folosit de 2-3 ori ceva asemanator (nu mai tin minte producatorul) la interval de cativa ani cand aveam alerta la ceva senzor de emisii, diesel de 12 ani, mers 95% numai in oras, subturat. A avut efect.
E bine ca din pozele publicate pe siteul carbon cleaner ce intinereste motorul pocnind din degete, se confirma faptul ca pe departe cei mai retardati sunt posesorii din BMW. Din pozele de acolo toate sunt BMW-uri in afara de un Audi.
Pe vremuri se segmenta motorul ca sa-l readuci la tinerete cica, acum ca astea noi nu se mai poate, au trebuit sa inventeze un sprey ce aduce tinerete vesnica.
Se segmenta motorul pentru ca se uzau camasile cilindrilor, si-ti puneai segmenti pe cota necesara. De la uzura, segmentii nu mai curatau bine de ulei camasile, si te trezeai cu ulei ramas in cilindru in ciclul de evacuare => motorul scotea fum albastru, adica polua ingrozitor. ‘Tinerete’, ai?
Acum cilindrii nu mai au camasi (in marea lor majoritate la motoarele design to cost cum este si Dacia), pistonul circula direct in blocul motor.
Toate aceste solutii sunt humbug. Mai mult strica decit ajuta. Au doar afect psihologic. Daca ar fi bune la ceva le-ar recomanda si fabricantul autoturismului.
Schimba uleiul si filtrele la intervale regulate (15 mii de km, nu mai mult) si n-ai nicio treaba.
Am văzut la cel puțin 3 reprezentante aditivi marca proprie (oem) în vitrine în showroom. Se vând și se recomanda și oficial, cel putin la unele mărci.
@AvionarU: stau pe raft la reprezentanta deoarece vinzatorul mai ia cit-un comision. Niciun producator nu recomanda asa ceva mai ales ca garniturile, materialele de etansare, piesele din plastic, etc. nu sunt testate cu acesti aditivi.
E exact ca la farmacie, te minte ca ala mai scump e mai bun, ca sa ia comisionul de la producator, cu toate ca contine aceeasi substanta ca si pastila ieftina.
Tu cred ca nu ai înțeles. Sunt produse ale marcii respective (cu eticheta/ambalaj). Dar pari genul de ‘petrolhead’ care stie el mai bine, cu afirmații de-astea la moda ‘schimba chestii la intervale regulate, dar nu mai mult de 15 000’,pentru ca muie cartea tehnica, mumu recomandarile producătorului, muie produse OEM si tot asa.
Eu am folosit cred vreo 15 de Abro, vreo 3 Moly, 1 Duralube. În funcție de cât de mult timp trecuse de la ultima folosire, efectul se simtea. Nu iti schimba masina in rachetă, dar sunetul motorului era mai liniar, urca/trăgea mai ok (îmi aducea aminte de cum era noua).
Mentiuni: cele de mai sus pe benzina, și folosite în general la plin dacă aveam perioade f lungi în care nu ieșeam la drum lung sa o alerg. Pe diesel nu am folosit decât de 2 ori, o data nu am remarcat nici o diferență, a doua oara m-a sunat tata sa îmi zică ca simte ca e mai sprintena un pic masina și sa ma întrebe ce i-am făcut (el nu știa ca am pus aditiv).
Avand in vedere meseriile noastre, ma îndoiesc ca era placebo în observații.
PS :am prieteni cărora li s-a recomandat la service sa NU pună aditiv, pentru ca aveau motoarele f vechi /mulți km și exista riscul sa se infunde nush ce – asta e auzita.
Eu am folosit de 5-6 ori diverse marci de aditiv din-asta pe acelasi diesel. Singura de care imi aduc aminte numele e DuraLube. Prima si prima oara cand am folosit nu am simtit mare lucru si am zis ca e vrajeala. Dar asta se intamplase pt ca eu continuam sa conduc in aceeasi rutina zilnica. Dupa ceva timp trebuia sa fac un drum de 2000+ km si am zis sa incerc iar. La unul din plinurile de pe drum, am adaugat un flacon si i-am dat in continuare jar pe autostrada. Efectul s-a simtit (nu instant, dupa ce am consumat plinul respectiv), la fel cum au descris si altii mai sus, motorul suna mult mai silentios, trage mai liniar, are mai multa vana. De atunci repet operatiunea la drumuri lungi de minim 6-700km pe autostrada de vreo 2-3 ori pe an maxim ca sa nu abuzez. Nu conteaza marca, toate au avut acelasi efect, dar doar de duralube imi aduc aminte.
Cred ca e coincidență. Dacă mergi la drum lung cu mașina în turație mare și continuu + combustibil de calitate oricum se curăță… Ca atunci când după regenerare dpf și câteva tălpi serioase sa iasă mizeria merge mai rotund motorul și trage o idee mai bine, sau cel puțin da impresia ca respiră mai bine.
Si ca sa scapi de aceste probleme iei masina pe benzina si nu te mia intereseaza :))
La ce presiune este in injectoare nu cred e nevoie. Se curata singure. Problema este in general la diesel pe zona de admisie. Numai o curtare a supapei EGR mai dezgroapa vreo 30 de cai din motor si reduce consumul considerabil. Daca mai cureti si galeria de admisie (vezi youtube) mai scoti vreo 20. Daca mai cureti si intercoolerul mai scoti 20 si tot asa. Injectoarele se tin curate prin schimbarea fltrului de combustibil. Iar turbina, avand in vdere regimul de turatii in care lucreaza (peste 200.000,0 rpm) niciodata nu se va cocsa.
Tu ai numarat 70 cai in conditiile in care sunt motoare diesel care abia depasesc cifra asta. Daca-mi ziceai la fiecare un procent de 5 – 10% din caluti te mai credeam. Altfel cifrele tale le cred abia de la un motor de minim 250 cp in sus.
Arthur. Nu am facut calcule excate. Scuzele de rigoare. Tu ai prejudecat ca eu habar nu am. Dar chiar am. Oricum, caii sunt degeaba la un diesel daca nu ii aduce in zona de cuplu a motorului. Poti sa ai si 500. In zona de cuplu pierzi multi cai din cauza unei galerii de admisie cocsate chiar daca acel cuplu este realizat. Iar o alta mare parte din cai ii pierzisi din cauza evacuarii. Iar ce am expus eu nu este o valoare exacta. Daca vrei facem impreuna niste calcule pentru un motor de 2 litri HDI 110 cai. Ca sa vezi cati vin in zona de cuplu pe o admiaie obturata/cocsata aprox 40%. O sa ramai surprins.
Toate chestiile astea sunt frectie in carburant. Nu are nici una eficienta, e doar efect placebo. La ulei da, duralube ala e o chestie.
Am folosit chiar produsul din imagine de vreo trei sau patru ori în 9 ani de utilizare (1,9 TDI, aștept ironiile), când îmi aduceam aminte, fie că era iarnă sau vară. Are efect câteva mii de kilometri de la folosire. Îl introduceam în rezervor și uitam de el, dar la drum sesizam o schimbare în bine a funcționării motorului. (Recunosc, fraza asta parcă ar fi din reclamele de căcaturi de la tv)
Nu mă pricep la mecanică, dar cu simțurile încă stau bine (motorul e mai silențios, răspunde ceva mai repede la accelerare și nici acel efect de rezonanță care se manifestă pe la 2000 rpm nu mai este așa de supărător).
E o părere pur personală, chiar dacă fără bază științifică, altfel destul de greu de susținut în fața experților în orice de pe net, dar dacă era frecție cu „Diana” la picior de lemn, la cât de zgârcit mă știu nu mi-aș fi cumpărat să-l folosesc a doua oară.
Eu sunt curios cati din cei care recomanda produse pe aici sunt la primul comentariu…
Am lucrat oleacă la un atelier unde rectificam arbori cotiti. Mașina e un monstru, are o piatra de polizor de vreo 1 metru diametru, totul e facut la ea sa fie perfect, aliniamente la micron, pompe, apă recirculata, lubrefiant fitos si tot ce vrei. E o căruță de bani.
Afacerea merge prost, rectificarea nu i tocma ieftina.
Sunt sigur ca de aia merge prost afacerea, fiindca romanu’ foloseste sprayu’ de protectie a motorului, aditivi adusi de extraterestri și tot felul de economizoare.
Totuși, in perioada în care am lucrat, n am vazut nici o zeama care sa trateze bland metalul. Care sa intre in porii metalului si sa faca o pelicula care bla bla. Care sa curete injectoare sau să topeasca depozite de carbon.
Pentru aia care cred asta, am si eu o intrebare: la ce dracu se chinuie producătorul sa alieze oteluri, sa le caleasca si sa le slefuiasca oglinda, daca tu, utilizator casnic, vii cu o solutie care penetrează si face metalul giugiuc? Pai, ala e otelul pwlii daca tu scoti dintr o sticluta niste sange de alien, care trateaza și face secsi.
Ala e un lubrefiant (testul metabo cu rola par examplu) mai fitos care pierde proprietăți de la 60 de grade n sus. De ce se face testul cu rola la prezentari? Fiindca la prezentare pui botu …uleiul e rece. Du l la 60 de grade si mai povestim. O sa ai 10w40 pe care l ai luat la pret dublu.
Sa trecem la depozitul de carbon.
Pe planeta asta orice arde, lasa reziduuri in care continutul de carbon e majoritar. Zgură, zi i cum vrei. Nu ma apuc de demonstrație de chimie organică aici, ai facut o la scoala. O chestie e certă: carbonul e printre cele mai refractare elemente chimice, e inert ca sa zic asa, la actiunea celorlate elemente chimice cunoscute. Ce poti baga in motor ca sa roada carbonului? Nimic. Nimic fara sa faci praf elementele de etansare. De aia carbonului i se aplica tratament mecanofizic sau mai nou cu ultrasunete, pentru a i slabi structura si a l inlatura din locurile unde e depus.
Turatul motorului = favorizarea de soc mecanic plus temperatura (datorita exploziilor in urma arderii violente a carburanțilo) e inca o modalitate de a elimina carbonul depus pe ici-colo. De aia se mai recomanda folosirea de benzina cu cifra octanica mare periodic, fiindca explozia i mai violenta. La motorine, e de ajuns sa turezi motorul pe drum lung si sa mentii un regim mai agresiv de turatie pentru mai mult timp. Ma rog, majoritatea proprietarilor de diesel tind sa mearga usor subturat (cuplu mare, economie de carburant). De aia se depune carbon.
Meh, concluzia e: folosiți carbutantul recomandat, regimurile de lucru recomandate si reviziile facute la timp.
Eu acum am vazut ca chestia asta se foloseste la vreo 5000 de kilometri.
Eu bag cand gasesc prin benzinarii sau Auchan la preturi normale. Bag ce gasesc, nu neaparat produsul asta, orice injector cleaner, STP, ce o fi.
Actually eu fac 1000 – 1500 de kilometri pe weekend, diferenta se simte …
O data la cateva luni o face sa zboare.
NU, nu e placebo.
Altfel, de 3 ani bag numai ecto de la lukoil. (daca zice cineva ceva de rompetrol il bat), iar jucaria asta chiar o face sa zboare.
Decat sa dati banii pe solutii minune care mai rau lot infunda, mai bine mergeti la service si faceti curatare cu ultrasunete a injectoarelor. Mie nu imi pornea dimineata, masina tragea greu, pierduse mult din putere si uneori mergea in suturi. Cel mai deranjant e pornirea greoaie dimineata, motorul rece. Inteleg ca e o problema des intalnita la masibile pe benzina cu instalatii gpl. Dupa multe incercari, solutii mibune si piese schimbate, intr un final am ajuns la curatat injectoare. . 4 injectoare de curatat cu ultrasunete(demontat, curatat cu ultrasunete si montat la loc) +deplasarea baiatului la mine acasa m-a costat 160 ron… Cat o solutie mai scumpa… Rezulatatele sunt incredibile, zici ca e alt motor… Si ff ieftin..
Cine vrea, sa caute…
https://www.olx.ro/oferta/curatare-injectoare-cu-ultrasunete-clapeta-acc-deplasare-inclusa-IDa9w8r.html
Stie cineva unde se recalibreaza Injectoare
daca e ceva de calitate sigur ca ajuta folosesc ravenol pt un tdi 1.9 bls cu dpf am 278 de mii de km reviziile sub 10 mii de km cand e frig pun contactul 3 minute inainte sa pornesc pt bujiile incandescente nu alimentez decat rompetrol 55 efix sau omv si iarna mai bag aditiv anti inghet motorina !parerea mea e ca ajuta acum depinde in ce stare e masina dar am spus ceva de calitate de regula producatorii de motorina uleiuri iti baga ceva standard o solutie ajutatoare cu aditivi de calitate nu are cum sa nu ajute ideea e sa stii cum functioneaza un diesel care are cateva reguli de respectat ca sa te tina de exemplu dupa un drum in care i ai dat forja sa lasi motorul cateva minute pornit sa raceasca turbina uleiul etc si moartea dieselului e motorina proasta drumurile scurte si mersul subturat!
Buna , am și eu o problema , îmi apare sarma aia de la buji incandescente (pilpae) și check engine apare deasemenea , dar când sting motorul și pornesc iar nu mai apare o perioada și trage de rupe după ceva timp iar la fel .. am pus-o pe tester nimeni nu prea știe ce ar putea fi este cam ciudat .. poate a mai pățit cineva la fel și de asta întreb aici , mașina este un audi A6 automat 3.0 diesel TDI quattro 2005