Societatea progresează înapoi din cauza câtorva idioți

Limita de trafic în New York a fost scăzută de la 50 la 40 kilometri la oră, după câteva accidente în care copii au fost loviți și/sau omorâți. Pentru că așa se face: câțiva idioți greșesc și apoi 8,4 milioane de locuitori au de suferit.

E de porc. Urmează ca, la următoarele accidente, să interzică mașinile în oraș?

De aia nu sunt drogurile ușoare legale. Și nici autostrada fără limită de viteză. Că 10 inși vor strica petrecerea pentru toată lumea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

42 comentarii

  1. Întotdeauna vor fi 2-3 idioți din cauza cărora oamenii normal nu pot avea o viață mai ușoară.

    00
  2. Ce-i drept, ar putea sa interzica munca pe baza ca sunt cativa care-au murit din cauza suprasolicitarii.

    00
  3. Nu prea există „progresează înapoi”, e mai mult „regresează”.
    Da, poate că-i aiurea să scazi limita pe tot orașul. Era suficient pe zonele cu risc. Așa cum e cam peste tot limitat la 30km/h în zonele respective.
    Dar nu compara cu legalizarea drogurilor ușoare. Acolo avem un stat care e băgat cu forța în alegerea personală pe care-o face cineva (idiot sau nu). Aici e vorba de un stat care ia o decizie pentru a proteja persoane complet nevinovate de idioți iresponsabili.

    00
    • Pe bune? Hai sa fim seriosi, daca ma prinde politia mergand pe o autostrada perfect goala cu 300 kmh la ora crezi ca amanuntul ‘perfect goala’ va conta la stabilirea existentei contraventiei? Inteleg argumentul tau, dar exagerezi putin.

      Plus ca nah, sunt o gramada de alegeri teoretic personale pe care statul le face pentru tine – invatamant obligatoriu pana la 10 clase etc. Greu sa ai milioane de oameni care fac doar ce vor.

      00
    • locotenente evidenta, ai coborat printre noi, bine ai revenit

    • frectie la picior de lemn , campanie publicitara ieftina pentru primar. Oricum la ce traffic au nu circula mai repede.http://www.nytimes.com/2017/03/24/nyregion/24traffic.html

      Oricum se pare ca „functioneaza” bine noua limita de viteza . https://www.nytimes.com/2017/03/24/nyregion/24traffic.html
      „Last Thursday, a day before the new speed limits went into effect, a 60-year-old man was struck and killed by an MTA bus. Also on the list: a 59-year-old man struck and killed in a hit-and-run while crossing the street, another pedestrian hit by a sanitation truck, another hit by a bus, and one killed after a car jumped the curb.”

      00
    • :D Părea suficient de indignat încât să-i scape un „coboară sus”, „urcă jos”, „progresează înapoi”…

      00
    • inginerians, always funny.

    • Dacă tot a fost deschis subiectul. km PE oră, gen km/h

      00
    • @Jordan: in exemplul tau cu autostrada, cum te asiguri tu ca autostrada e „perfect” goala? Numa’ intreb. Poti tu stii sigur ca n-o sa incerce nimeni sa intre pe autostrada inchipuindu-si ca e perfect goala?

      00
  4. Folosesti eronat „progreseaza”

    00
  5. ‘Our children deserve neighborhood streets where they can run and play without fear that they will be run over by automobiles. Our children should not be sacrificed so someone can shave a few seconds off their travel time.’ lolce? lol fucking ce? wow ce logica. pendula mea eu zic sa desfiintam autostrazile si sa facem locuri de joaca si tobogane si sa coste 100$ hamburgerul.

    00
  6. Asa se intampla cand ajung comunistii la putere. Asta si-au dorit, asta au primit. Cel mai de stanga primar din istoria New York-ului. Foarte stanga chiar si pentru Europeni

    00
  7. În New York se respectă oricum foarte puține reguli de circulație.

    Când am fost vara asta mi-am închiriat bicicletă. Mi-a luat fix cinci minute să mă obișnuiesc cu felul în care înțeleg newyorkezii traficul. Pe scurt: la fel ca bucureștenii, doar că pe alocuri asfaltul lor e mai prost.

    00
  8. Sunt destui care nu inteleg conceptul de contract social, dar oricat ar fi de mic procentul lor in % popendulatiei extremele sunt mereu mai vizibile.

    00
  9. `uite de asta nu putem noi sa avem lucruri frumoase` – citat dintr-un clasic

    00
  10. Cum dom’le?
    În ţara tuturor posibilităţilor?

    Acolo unde KKK a aceptat de acum să înregimenteze inclusiv cetăţeni de etnie „afro-americană”, membrii ai comunităţilor evreieşti sau homosexuale, pentru „întărirea rândurilor celor care militează pentru o americă mai puternică şi mai decisă”?

    Nu poot să creeed…
    Da, am mai zis-o. „Idiocracy” nu e numai un scenariu utopic. Ne prinde din urmă pe repede înainte.

    :-)

    00
  11. La 40 la ora te intrebi de ce sa mai mergi cu masina prin zona?
    Eu pe bicla, gras si pedalez in sictir, bag 20-25km/h.
    Unii de la Poli au scos o bicla „ou”, aerodinamica – 50km/h pedaland in ritmul cu care pe o bicla normala scoti 25km/h.
    Ce sens mai are masina? :)

    00
  12. Exista si reversul medaliei: cand un „idiot” traverseaza o strada in bezna si este omorat de o masina, a doua zi se monteaza becuri. In cazul acesta se zice progres inainte :D

    00
  13. such jim jefferies

    00
  14. o masura corecta. subway in plm

    00
  15. cred ca vezi in viitor: orase in care sa nu circuli cu masina, cu parcuri, biciclete si metrouri/tramvaie din 2 in 2 minute.

    00
  16. Prea multe soccer moms care nu-si vad de treburile din casa si de lungul nasului.

    Si au nevoie, ca intotdeauna, sa da vina pe altcineva pentru neajunsurile lor: n-au avut grija de copil, a fost calcat de o masina intr-o locatie. Iar dupa woman’s logic, toate masinile sunt devina.

    Legat de treaba asta:

    00
  17. o fi vreo spaga, n-are primaru’ asta o firma de indicatoare rutiere ? :)

    00
  18. In Amsterdam in anii 50, din cauza multor accidente auto cu victime copii, a iesit lumea in strada la proteste. Rezultatul a fost ce vedem azi: o infrastructura solida pentru biciclisti si asta doar „după câteva accidente în care copii au fost loviți și/sau omorâți.”

    00
  19. La zero kilometrii pe ora nu se pot produce accidente. Cum de nu le-a venit ideea sa reduca viteza masinilor de tot ?

    00
  20. Putem sa avem si noi niste accidente din astea, doar sa folosim politicieni in loc de copii?

    00
  21. https://www.google.ro/maps/@45.7142,25.711909,3a,75y,46.79h,85.07t/data=?dg=dbrw&newdg=1!3m4!1e1!3m2!1sPEf7WBr4N1JvdJE1wHQOmw!2e0?hl=ro&dg=dbrw&newdg=1 timp de vreo 4 ani linie continua ca deh, au murit 3 cadre intr-un accident.
    Deabia acum le-a venit mintea la cap si permit depasirea.

    00
  22. Eu sunt de alta parere. Idioti nu sunt aia care au dat peste copii, ci cei care iau hotararile astea! Inca o confirmare ca majoritatea politicienilor/politistilor sunt retarzi cu astfel de decizii.

    00
  23. Autoritatile de oriunde nu inteleg ca viteza limita impusa pe o strada nu are legatura cu accidentele.
    Accidentele le fac de obicei cei care circula cu viteze de cel putin 100 km/h si care ori fac concurs cu altii (care pe care) sau care sunt beti/drogati sau sinucigasi. Deci oamenii care isi pierd ratiunea pentru cateva momente datorita celor de mai sus si se cred ceea ce nu sunt.
    Revin insa la realitate dupa consumarea accidentului daca scapa cu viata.

    Pe orice sofer care a facut un accident pe o strada il poti intreba imediat dupa accident cat era limita de viteza acolo sa vezi ca habar nu are deoarece mintea lui era in totul alta parte.

    00
  24. Recent am aflat ca in US sunt interzise ouale Kinder (vazusem o stire cu o tanti care a incercat sa faca trafic cu oua Kinder din Canada).
    Motivul e ca FCC e de parere ca unii copii le-ar manca cu tot cu jucarii.

    00
  25. Sa inteleg ca daca ar fi crescut limita de viteza ar fi fost un progres?!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube