Social media – o comparaţie de trafic #2

Un update la un articol scris acum doi ani despre traficul generat de social media. AM luat la întâmplare doi gigei care se pretează a fi specialiști în social media și m-am pus pe comparat, acolo unde se poate, pentru că gigeii știu ce trafic generează și se ascund:

  Gigel Ionel Io
Prieteni 4.900 5.000 2.400
Urmăritori 1.500 3.000 1.200

 

links-negrea1links-ciubo2

links-negrea2links-ciubo1links-negrea3

links-zo-3links-zo-2links-zo-1

Singurul articol care a făcut succes a fost unul sponsorizat. Și dacă ținem cont și de frecvența postărilor și de numărul de prieteni…e de râs.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. 60 de oameni au fost interesaţi de factorii care influenţează decizia de cumpărare a unui telefon în US. E bine. Uite unul de-al tău, de pe 9 mai, care a generat 70 de click-uri, tot legat de SM – https://goo.gl/?authed=1#analytics/goo.gl/fb/Cx1jh/all_time

    Având în vedere câţi oameni sunt într-adevăr interesaţi de zona asta, e bine. Aş vrea să am 5000 de prieteni interesaţi de marketing online, dar de unde?

    00
  2. Gigel si Ionel sunt penibili, daca asta e slujba lor. Sunt convins, totusi, ca au reach-ul mare pe campanii

    00
  3. Alex, vestea cea bună e că sport.ro nu e departe ca trafic trimis de facebook.

  4. mai, voi nu stiti ca prietenii si followerii ii cumperi de pe fiverr cu 5$ ? :)

    00
  5. doome, două chestii, deși spui niște chestii valide: nimeni nu ți-e dator cu nimic, mai ales când ceri așa imperativ chestii. și doi, știi că nu mai poți comenta pe aici, nu?

  6. in mod sigur pe facebook au succes numai postarile cu titluri senzationale, dar se pare ca ieri una dintre postarile mele a incalcat aceasta regula si a depasit cu mult asteptarile mele in materie de click-uri si raspandire pe facebook ! aproape 300 aprecieri si se apropie de 1500 vizualizari in mai putin de 24 ore si toate acestea provenite de pe o pagina cu doar 8 k fani.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube