“nu trata social media ca un alt canal pe care să îl poluezi cu mesajele tale”
“nu vorbi 95% din timp despre tine”
Sigur, specialiștii de la noi mai au de învățat chestii din astea, pe care le vor descoperi probabil în 2015, acum fiind ocupați cu schimbat datele de pe prezentările de anul trecut și să remestece ideile citite pe la meseriașii din afară acum 6 luni.
Hai ca nici tipul asta nu spune niste noutati. Daca ai propriu-zis un business si iti permiti riscul sa inveti din greseli, iti cam dai seama de toate cele spuse de el. E adevarat, costurile sunt mari dar le prefer prin comparatie cu preturile platite pentru acces la evenimente unde vorbesc specialistii nostri care nu-s in stare sa-si dea seama de prostiile pe care le fac pe banii clientilor.
@Monoranu: știu ca nu spune ceva creiereli. dar tre să le dăm mai departe, poate așa se prinde clientul și nu mai da cu bâta in baltă și nici nu mai angajează meseriași care îl invață, in 2014, ca trebuie să creeze conținut pentru online și să răspundă mesajelor de la oameni.
Dat RT de la prima ta postare.
crezi ca o sa se prinda?? …ca doar au meseriasi…
One big fan here
valoare + comunicare deci. suna bine, cred ca te incarca mai tare de energie sa faci ceva ok decat ceva fara valoare reala. partea cu comunicarea insa poate manca mult timp
Si astfel criza globala cuprinde incet-incet si domenii mai „abstract-intangibile”, precum retelele de socializare.
Offtopic : cum fac sa iti dau follow pe fb?Ca nu te gasesc nicaieri.
Si par interesante linkurile care apar la twitter update.
@Alin.: https://www.facebook.com/vali.petcu.zoso
ummm… total adevarat ce zice el cu exceptia a FIX alea doua cadre postate de tine.
Social media ESTE un canal de distributie. si atit.
90% din ce face el online este bi-directional. minunat! asa trebuie abordata problema. dar el o face pentru a-si vinde produsele. „lucreaza”canalul asa cum a descoperit ca merge perfect. minunat! dar, el lucreaza/foloseste „cxanalul de distributie”in modul cel mai eficient.
Pentru mine prezentarea lui este o lectie buna pentru market-eri despre cum sa inteleaga si interactioneze cu social media. Nu vad niciunde, si nici nu vad cum ar fi posibil sa arate cineva, ca social media e mai mult decit un canal de distributie pentru un business.
@zoso Zice ca pagina e inexistenta..
<– FAN !
Pe vremuri, era o poveste despre Serghei Bubka, un mare campion la săritura cu prăjina. Povestea este cam aşa: multe evenimente din atletism oferă un bonus financiar dacă reuşeşti să dobori un record mondial.La acele evenimente, Bubka sărea cu prăjina câte un centimentru mai mult decât vechiul record record mondial, stabilit tot de el. Dacă reuşea, atunci se oprea şi nu încerca să ducă recordul mai sus decât abia la următorul eveniment care oferea o recompensă financiară, deşi se vedea clar că ar fi putut să sară mai mult.
În total, a doborât recordul mondial de 35 de ori.
Aşa cred că fac şi multe agenţiile de social media. Cum ziceai şi tu, Vali, în cazul în care nu sunt rezultate şi riscă să-şi piardă clienţii, schimbă strategia cu ceva mai nou. Contractele se derulează şi banii vin.