blogoAutor:
valisâmbătă, 17 decembrie 2016, 06:51 2801 63
Știi momentul ăla în care nu mai ai răbdare să dai kilometrajul înapoi și îi faci poze mașinii și o pui pe net și lumea se prinde că e samsarită? Ia priviți-l pe Ionuț din Bucale (0799296929) cum o face de oaie.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
63 comentarii
NOU
#1
Daniel
La cum arata scaunul soferului, nici aia 179 k nu par chiar atat de reali. In alta ordine de idei, pentru urmatorii care vor comenta:
-„Kilometri de autostrada”
-„Kilometrii parcursi de masina”
Grammar uber ales! 😃
00
NOU
#2
Ryan Pivovar
Daca o sa te iei mereu dupa gramatica s-ar putea sa iti cumperi maxim un tico de pe autovit, e selectie naturala pe autovit.
00
NOU
#3
Geo
Mai contează cum arata scaunul? Volvo s-a dat pe sub mână și nu e unu sa facă gât ca a stat la coada degeaba
00
NOU
#4
Emil
Pai e simplu. A transformat 180.000 KM in mile, si au ramas 120.000 doar, rontunjit.
Apesi pe poza, view image, apoi dai zoom.
Alt proprietar de s6.
00
NOU
#7
florinake
Nici eu.
Proprietar de Nokia Lumia (da, stiu….)
00
NOU
#8
will
Tii apasat 3 sec pe poza, Open image in new tab
00
NOU
#9
Krakatau
Usability, nu gluma
00
NOU
#10
Lörinczi Thomas
merge daca deschizi in fila noua – proprietar de p9 si j5 2016
00
NOU
#11
Sly
J5 2015 merge zoom.
00
NOU
#12
super_fotbal
Eu am zis primu ca e comunist. In curand cere copie de buletin legalizata si un pachet de kent lung bagate in dosar plus un timbru fiscal ca sa comentezi pe aici.
00
NOU
#13
dax
proprietar de audi a4
la mine se vad pozele
00
NOU
#14
Alin ( altul)
Apesi simultan tasta de „Volume down” si cea de „Power on / off” timp de 7 secunde si ai rezolvat problema.
00
NOU
#15
Nelu
Nu se poate da zoom, iphone 5s
00
NOU
#16
Cosmin
Dupa ce apesi pe poza ai in dreapta sus un + si un X. Apesi pe plus si de acolo poti mari poza
00
NOU
#17
Cosminos
Pe Vertu merge perfect zoomu’
00
NOU
#18
raul
Normal ca nu se poate da zoom pe poza. Ca se vad kilometri din bord.
00
NOU
#19
will
asta pana si numarul de telefon il are de samsar
00
NOU
#20
gandilosu
La cata minte are, nu l-ar putea tine minte altfel.
00
NOU
#21
raz
Pentru zoom, click pe poză, click pe butonul verde cu semnul „+” apoi dai zoom cât vrei.
Fundă?
00
NOU
#22
Ryan Pivovar
Nu functioneste butonul ala de pe telefon, tot normal se vede poza cand dai pe el.
00
NOU
#23
raz
La mine așa funcționează.
00
NOU
#24
NIX
Pinci end zum?
00
NOU
#25
Rms
Ii strici sarbatorile omului…
00
NOU
#26
badday
A pus kilometrajul cu aproximatie, carcotasilor!
00
NOU
#27
Adrian
In vara am fost sa vad un Astra J si samsarul mi-a dat VIN-ul si am fost la reprezentanta sa verific si masina cu doua luni in urma avea 203.000 km si cand am ajuns la el si l-am intrebat de ce are masina 190.000 km in bord mi-a zis ca m-au mintit astia de la Opel. Wtf!
00
NOU
#28
aoleks
Si ce e asa spectacular? Cati km sa faci in 2 luni? Exact, nu multi. Cine se oboseste sa dea ceasu inapoi 10000km la o masina de 200000km? Ia zi, care-i diferenta de pret intre 190000km si 20000km? Amamdoua se vand la fel…
00
NOU
#29
aoleks
Apropo, faza reala. Masina nou-nouta dusa la reprezentanta pt primul service. Avea 15000 mile la bord, dar mi-am setat afisajul in km. fraierica nu s-a uitat si in computer, in cartea de service si pe factura a pus numaru de kilometri, dar in mile! Daca verifica cineva, o sa zica ca e dat inapoi kilometraju ca dealeru zice alte numere. Dealeru e prost, cu spume, la fel ca mecanicu cu 8 clase. Intelegi?
00
NOU
#30
nicu
Si esti sigur ca nu te-au mintit aia de la opel? Poate ti-au luat banii si au spus un numar de km acolo din burta nu a mai avut chef sa caute prin arhiva
00
NOU
#31
Gogu
„Ia zi, care-i diferenta de pret intre 190000km si 20000km?”
Daca i-a facut in Romania e o diferenta mare, care insa apare cand te apuci sa o repari si iti dai seama cate gropi a luat in aia 13000 km.
ps: nene pe tine te bate rau la matematica unul din scoala primara
00
NOU
#32
aoleks
Gogule, fiindca am uitat un 0? Nu-ti dai seama din discutie despre ce e vorba? Vai de capu tau…
00
NOU
#33
Danielbz
A mers cu spatele
00
NOU
#34
Adrian
@zoso daca mai postezi doua topicuri cu masini samsarite vei face o baza de date minunata cu IP -uri de samsar. Poate mai triem din ei. Facem o aplicatie si verificam IP-ul samsarului si gata problema. Ai dat comment in care ai precizat ca ai dat km inapoi la masina => zbang in baza de date. Vad ca prea multe lume accepta si sa cumpere si sa vanda masini manarite.
00
NOU
#35
Adrian
@ Nicu sa ne fie clar: nici o reprezentanta nu iti spune istoricul masinii fara acordul proprietarului. Eu am fost la Opel West si i-am rugat frumos si tipul mi-a aratat istoricul masinii pe monitorul lui (ilegal de altfel) dar nu mi-a printat nimic. Masina era aceeasi culoare (rosie – mai rar la Astra J), aceleasi optiuni, acelasi proprietar in germania pe care l-am gasit si pe brief cand am vazut-o. Am vazut cu ochii mei numarul de km. Masina probabil mai facuse un 10-20.000 de km dar cum romanul are aversiune la masini peste 200.000 samsarul a rezolvat-o. Peste asta la telefon mi-a spus ca are toate actele cand el nu avea fiscal de la una din firmele pe care fusese adusa. Ghiciti voi unde s-a dus TVA-ul. Timp si bani pierduti pentru a merge sa vizionez o masina la 200km de mine.
Astia care cumpara masina dupa nr de km parcursi sunt ca votantii psd. Cumpara/voteaza iluzii doar din pura nostalgie. Pina la urma si ei stiu ca nu e real, dar totusi le da o senzatie de satisfactie.
Am avut si eu un Polo cu 220k km reali la bord.
Anuntul a stat 3 luni pe autovit, fara sa ma sune cineva, pretul era cu 500 de euro mai ieftin decit restul din categoria sa. Dupa 3 luni am facut kilometrajul 150 mii si am vindut masina intr-o saptamina mai scump decit era in anuntul cu km reali.
00
NOU
#38
Thief
Romanul nu s-a nascut numai poet (sofer) ci si hotz.
00
NOU
#39
Jordan
Ba, din partea tuturor, multa mue. Numa’ zic.
00
NOU
#40
puco
Ați pierdut esențialul.
Romanul vrea sa fie mințit. Nimeni nu cumpera mașină cu peste 200.000 Km. După logica romanului nu exista mașini cu peste 200.000 Km.
Știu un caz în care omul a vrut sa fie cinstit și a pus la vânzare Ford Mondeo cu 230.000 kilometri reali la un preț bun. Nu l-a contactat NIMENI luni întregi.
În disperare de cauza a modificat la 190.000 și a vandut-o.
Și nu vorbim de un samsar aici.
Cel mai amuzant este când vezi mașini din anii 90 cu 170.000 km.
00
NOU
#41
Z
Iar tu esti membru PSD, adica tepar. Ca oricum ai da-o, asta ai facut – ai taiat 80k din bord, in loc sa tai din pret.
00
NOU
#42
Bluehand
Ba eu am vandut un passat b6, cu care am mers 30k si am bagat in el 2000E in bord cu 105000 din 2006. Stiam ca nu are atata dar masina arata prea bine. Am miabagat bani in ea anvelope vara iarna noi, volanta DSG, ulei cutie toate cu facturi. Pretul era mare ce l-am cerut cu cel putin 1000E mia mult decat piata, dar aveam facturi la tot ce am facut plus masina impecabila.
DOi au vneit sa o vada, aldoilea a si verifiat prin telefon VIN-ul, masina avea 390000 cu doi ani in urma cand a intrat in Romania, fostul proprietar facuse vreoa 30k eu 30k, deci un lejer 450k. Tin din nou sa precizez ca arata impecabil, mergea impecabil, anvelope noi etc…
Au luat-o ce sa faca…..si imi povestea ca au vazut masini la pana in 200k reale rupte in 3….
Cred ca nici nu se obosește să o dea înapoi – de la 170k. Cine da inapoi doar 50000 și de ce?
Dacă am o mașină de 170 000 o dau înapoi la 80000 sau și mai în spate, nu la 120000. Tot dai un ban.
00
NOU
#44
colin
si daca iti zic ca pe a mea a dat-o de la 185000(apr. 2016) la 172000(iunie 2016) ma crezi? cand l-am intrebat de ce a facut-o? s-a tras pe cur ca asa a luat-o, dar inclusiv in contractul lui de achizitie apareau 185k, deci da.
00
NOU
#45
Mihai Dima
Nu stiu cum e pe la skoda, dar la opelurile generatie mai veche odata ce trecea de 100.000 km se aprindea si a sasea cifra in bord (corespunzatoare lui 1 din 100.000) iar daca dadeai inapoi kilometrajul la 80.000 de exemplu in bord se vedea 080.000 km ceea ce il dadea de gol pentru cineva care avea habar. Vorbim evident de afisaj digital.
00
NOU
#46
Z
Fiindca s-a grabit sa faca poze cand o ‘regla’. O fi dat-o la 170K dupa care s-a razgndit sa fie sub 150K sa o dai mai repede. Mai ales ca masina nu arata de sub 100K (mai ales cu piele).
00
NOU
#47
razorsbk
Uite aici încă una care o sa ajungă la noi cu 120k km, pragul magic pentru cumpărătorul roman care o sa zica: lasă ba ca e din 2013 și nu are cum sa aibă 580k km.
Trebuie sa apreciati macar faptul ca nu s-a lacomit, a lasat-o peste suta de mii. Sunt altii care o lasau la 89.000. Dupa cum arata masina cred ca in realitate are mai mult de 200.000 de mii si ca e al doilea care umbla la km.
00
NOU
#49
Bogdan
Si ce va mira? Asta vre clientul, asta ii da.
Acum vreo 2 ani am avut o mare problema cand am decis sa vand masina folosita de 2 generatii in familie. Avea 440k km, in stare foarte buna, multe piese schimbate, pregatita de vanzare. A fost un fel de piesa de muzeu, veneau multi oameni sa o vada, mergeau cu ea, dar nu o cumparau, ca avea pre multi kilometri.
Am dat-o la 186k km si am vandut-o dupa doua zile.
00
NOU
#50
Radu de la Afumati
bravo un ruman inteligent
00
NOU
#51
hash
Asta se numește înșelăciune.
00
NOU
#52
Bigbear
@h – se numește customizare
00
NOU
#53
Andrei Grigoraș
Eu nu înțeleg cum puteți să vă și lăudați cu măgăriile astea. Este ca și cum un supermarket s-ar lăuda că șters data de pe produsele expirate și a trecut un alt termen de valabilitate. Sunteți niște țepari ordinari.
00
NOU
#54
colin
la cate like’uri ai strans vs dislike’uri ma sperie numarul celor care aproba ce ai facut.
in linkul de mai sus era alt link cu cel mai cinstit samsar pe autovit https://www.autovit.ro/autoturisme/skoda/superb/
pana la urma hai sa ne explice cineva ce problema majora poate avea o masina relativ noua 3-5 ani dar rulata foarte mult. sa zicem ca stii ca are 600k km si vrei s-o iei ca are un pret decent, tu ca si cumparator final. ce ai schimba la ea?
00
NOU
#56
vali
articulații. distribuție. filtre. alternator. electromotor. toate astea sunt pe terminate. de fapt, sunt pe terminate de pe la 300.000km și e o loterie să vezi când crapă. eu mă uit pe forumul forester din sua, sunt oameni cu 300 sau 500.000km care au mașina impecabilă. mie la 150 mi-a crăpat nu știu ce pe la alternator, nu știu ce pe la încuietoarea spate, nu știu ce pe la portieră. așa e la toate mașinile.
și, pe lângă kilometri, se adaugă și problemele cu vârsta.
NOU
#57
Floo
Pfoai, ce dobitoc, masina avea 64 k si el i-a dat timid inapoi la 600k. Idiot!
La un moment dat toate masinile incep sa isi arate varsta. In experienta mea asta a fost undeva intre 8-10 ani si cu cat are mai multa tehnologie masina cu atat poate fi mai costisitoare reparatia iar la un moment dat te vei satura sa tot mergi pe la service-uri odata la doua luni si sa lasi cateva sute de lei in cazuri fericite. Ca sa iti dau cateva exemple: sistemul de inchidere centralizata, sistem de blocare a volanului, sistem de injectie, incuietoare portbagaj, fisurat garnitura chiuleasa, aparut martor airbag fara explicatie si asa mai departe. Din cauza asta mi-a placut Loganul. In 30000 de km cat am avut unul am schimbat numai amortizoare spate, un rulment si un burduf de planetara.
00
NOU
#59
Z
Drumurile din RO sunt praf. Cate gropi si cratere iau, cat uzura apare de la praf si diferenta de temperatura (de ex in Bucuresti, iarna ai -5/-10, cateodata -20 iar vara 35/40 la umbra).
Oricum ai da-o, materialele imbatranesc.
00
NOU
#60
dw
La o masina numarul de ore de functionare e mai important decat numarul de km. O masina cu multi km intr-o perioada scurta de cele mai multe ori a fost condusa pe autostrada. 600.000 km la o viteza medie de 120 kmh avem 5000 de ore de functionare.
LA 200.000 km condusa in oras la o viteza medie de 25 kmh avem 8000 de ore de functionare, condus vreo 4 ore pe zi e sunt aproape 6 ani.
Masinile au acum foarte multe componente electronice care au o durata de viata mult mai scurta decat componentele mecanice.
O masina care are peste 200k km e imprevizibil ce piesa cade si cand.
00
NOU
#61
Mihai
Eu vreau s-o dau pe a mea din 2011. Nici nu vreau sa ma gandesc ca nu o sa o ia nimeni pentru ca are km pe bune, toti vor prefer sa dea aceeasi bani pe un bmw seria 5 din Germania :).
00
NOU
#62
Finch
Ma bate gandul sa-mi vand Megane-ul din 2005, cumparat de nou. Are 141 mii km. Aveti idee cam la ce cifra sa duc kilometrajul sa para real? Adica sa zic 165-180 mii km, sau 88 mii, ca a stat in garaj?
00
NOU
#63
George
A facut 120k de la prima inmatriculare, adica din 20 oct 2016, dupa cum zice in anunt.
La cum arata scaunul soferului, nici aia 179 k nu par chiar atat de reali. In alta ordine de idei, pentru urmatorii care vor comenta:
-„Kilometri de autostrada”
-„Kilometrii parcursi de masina”
Grammar uber ales! 😃
Daca o sa te iei mereu dupa gramatica s-ar putea sa iti cumperi maxim un tico de pe autovit, e selectie naturala pe autovit.
Mai contează cum arata scaunul? Volvo s-a dat pe sub mână și nu e unu sa facă gât ca a stat la coada degeaba
Pai e simplu. A transformat 180.000 KM in mile, si au ramas 120.000 doar, rontunjit.
De pe mobil nu pot da zoom la poze . Samsung S6
Apesi pe poza, view image, apoi dai zoom.
Alt proprietar de s6.
Nici eu.
Proprietar de Nokia Lumia (da, stiu….)
Tii apasat 3 sec pe poza, Open image in new tab
Usability, nu gluma
merge daca deschizi in fila noua – proprietar de p9 si j5 2016
J5 2015 merge zoom.
Eu am zis primu ca e comunist. In curand cere copie de buletin legalizata si un pachet de kent lung bagate in dosar plus un timbru fiscal ca sa comentezi pe aici.
proprietar de audi a4
la mine se vad pozele
Apesi simultan tasta de „Volume down” si cea de „Power on / off” timp de 7 secunde si ai rezolvat problema.
Nu se poate da zoom, iphone 5s
Dupa ce apesi pe poza ai in dreapta sus un + si un X. Apesi pe plus si de acolo poti mari poza
Pe Vertu merge perfect zoomu’
Normal ca nu se poate da zoom pe poza. Ca se vad kilometri din bord.
asta pana si numarul de telefon il are de samsar
La cata minte are, nu l-ar putea tine minte altfel.
Pentru zoom, click pe poză, click pe butonul verde cu semnul „+” apoi dai zoom cât vrei.
Fundă?
Nu functioneste butonul ala de pe telefon, tot normal se vede poza cand dai pe el.
La mine așa funcționează.
Pinci end zum?
Ii strici sarbatorile omului…
A pus kilometrajul cu aproximatie, carcotasilor!
In vara am fost sa vad un Astra J si samsarul mi-a dat VIN-ul si am fost la reprezentanta sa verific si masina cu doua luni in urma avea 203.000 km si cand am ajuns la el si l-am intrebat de ce are masina 190.000 km in bord mi-a zis ca m-au mintit astia de la Opel. Wtf!
Si ce e asa spectacular? Cati km sa faci in 2 luni? Exact, nu multi. Cine se oboseste sa dea ceasu inapoi 10000km la o masina de 200000km? Ia zi, care-i diferenta de pret intre 190000km si 20000km? Amamdoua se vand la fel…
Apropo, faza reala. Masina nou-nouta dusa la reprezentanta pt primul service. Avea 15000 mile la bord, dar mi-am setat afisajul in km. fraierica nu s-a uitat si in computer, in cartea de service si pe factura a pus numaru de kilometri, dar in mile! Daca verifica cineva, o sa zica ca e dat inapoi kilometraju ca dealeru zice alte numere. Dealeru e prost, cu spume, la fel ca mecanicu cu 8 clase. Intelegi?
Si esti sigur ca nu te-au mintit aia de la opel? Poate ti-au luat banii si au spus un numar de km acolo din burta nu a mai avut chef sa caute prin arhiva
„Ia zi, care-i diferenta de pret intre 190000km si 20000km?”
Daca i-a facut in Romania e o diferenta mare, care insa apare cand te apuci sa o repari si iti dai seama cate gropi a luat in aia 13000 km.
ps: nene pe tine te bate rau la matematica unul din scoala primara
Gogule, fiindca am uitat un 0? Nu-ti dai seama din discutie despre ce e vorba? Vai de capu tau…
A mers cu spatele
@zoso daca mai postezi doua topicuri cu masini samsarite vei face o baza de date minunata cu IP -uri de samsar. Poate mai triem din ei. Facem o aplicatie si verificam IP-ul samsarului si gata problema. Ai dat comment in care ai precizat ca ai dat km inapoi la masina => zbang in baza de date. Vad ca prea multe lume accepta si sa cumpere si sa vanda masini manarite.
@ Nicu sa ne fie clar: nici o reprezentanta nu iti spune istoricul masinii fara acordul proprietarului. Eu am fost la Opel West si i-am rugat frumos si tipul mi-a aratat istoricul masinii pe monitorul lui (ilegal de altfel) dar nu mi-a printat nimic. Masina era aceeasi culoare (rosie – mai rar la Astra J), aceleasi optiuni, acelasi proprietar in germania pe care l-am gasit si pe brief cand am vazut-o. Am vazut cu ochii mei numarul de km. Masina probabil mai facuse un 10-20.000 de km dar cum romanul are aversiune la masini peste 200.000 samsarul a rezolvat-o. Peste asta la telefon mi-a spus ca are toate actele cand el nu avea fiscal de la una din firmele pe care fusese adusa. Ghiciti voi unde s-a dus TVA-ul. Timp si bani pierduti pentru a merge sa vizionez o masina la 200km de mine.
Nu te-ai prins. Era la oferta
Astia care cumpara masina dupa nr de km parcursi sunt ca votantii psd. Cumpara/voteaza iluzii doar din pura nostalgie. Pina la urma si ei stiu ca nu e real, dar totusi le da o senzatie de satisfactie.
Am avut si eu un Polo cu 220k km reali la bord.
Anuntul a stat 3 luni pe autovit, fara sa ma sune cineva, pretul era cu 500 de euro mai ieftin decit restul din categoria sa. Dupa 3 luni am facut kilometrajul 150 mii si am vindut masina intr-o saptamina mai scump decit era in anuntul cu km reali.
Romanul nu s-a nascut numai poet (sofer) ci si hotz.
Ba, din partea tuturor, multa mue. Numa’ zic.
Ați pierdut esențialul.
Romanul vrea sa fie mințit. Nimeni nu cumpera mașină cu peste 200.000 Km. După logica romanului nu exista mașini cu peste 200.000 Km.
Știu un caz în care omul a vrut sa fie cinstit și a pus la vânzare Ford Mondeo cu 230.000 kilometri reali la un preț bun. Nu l-a contactat NIMENI luni întregi.
În disperare de cauza a modificat la 190.000 și a vandut-o.
Și nu vorbim de un samsar aici.
Cel mai amuzant este când vezi mașini din anii 90 cu 170.000 km.
Iar tu esti membru PSD, adica tepar. Ca oricum ai da-o, asta ai facut – ai taiat 80k din bord, in loc sa tai din pret.
Ba eu am vandut un passat b6, cu care am mers 30k si am bagat in el 2000E in bord cu 105000 din 2006. Stiam ca nu are atata dar masina arata prea bine. Am miabagat bani in ea anvelope vara iarna noi, volanta DSG, ulei cutie toate cu facturi. Pretul era mare ce l-am cerut cu cel putin 1000E mia mult decat piata, dar aveam facturi la tot ce am facut plus masina impecabila.
DOi au vneit sa o vada, aldoilea a si verifiat prin telefon VIN-ul, masina avea 390000 cu doi ani in urma cand a intrat in Romania, fostul proprietar facuse vreoa 30k eu 30k, deci un lejer 450k. Tin din nou sa precizez ca arata impecabil, mergea impecabil, anvelope noi etc…
Au luat-o ce sa faca…..si imi povestea ca au vazut masini la pana in 200k reale rupte in 3….
Cred ca nici nu se obosește să o dea înapoi – de la 170k. Cine da inapoi doar 50000 și de ce?
Dacă am o mașină de 170 000 o dau înapoi la 80000 sau și mai în spate, nu la 120000. Tot dai un ban.
si daca iti zic ca pe a mea a dat-o de la 185000(apr. 2016) la 172000(iunie 2016) ma crezi? cand l-am intrebat de ce a facut-o? s-a tras pe cur ca asa a luat-o, dar inclusiv in contractul lui de achizitie apareau 185k, deci da.
Nu stiu cum e pe la skoda, dar la opelurile generatie mai veche odata ce trecea de 100.000 km se aprindea si a sasea cifra in bord (corespunzatoare lui 1 din 100.000) iar daca dadeai inapoi kilometrajul la 80.000 de exemplu in bord se vedea 080.000 km ceea ce il dadea de gol pentru cineva care avea habar. Vorbim evident de afisaj digital.
Fiindca s-a grabit sa faca poze cand o ‘regla’. O fi dat-o la 170K dupa care s-a razgndit sa fie sub 150K sa o dai mai repede. Mai ales ca masina nu arata de sub 100K (mai ales cu piele).
Uite aici încă una care o sa ajungă la noi cu 120k km, pragul magic pentru cumpărătorul roman care o sa zica: lasă ba ca e din 2013 și nu are cum sa aibă 580k km.
https://inspectorauto.ro/ro/blog/cum-arata-o-masina-de-vis-pentru-samsari/
Trebuie sa apreciati macar faptul ca nu s-a lacomit, a lasat-o peste suta de mii. Sunt altii care o lasau la 89.000. Dupa cum arata masina cred ca in realitate are mai mult de 200.000 de mii si ca e al doilea care umbla la km.
Si ce va mira? Asta vre clientul, asta ii da.
Acum vreo 2 ani am avut o mare problema cand am decis sa vand masina folosita de 2 generatii in familie. Avea 440k km, in stare foarte buna, multe piese schimbate, pregatita de vanzare. A fost un fel de piesa de muzeu, veneau multi oameni sa o vada, mergeau cu ea, dar nu o cumparau, ca avea pre multi kilometri.
Am dat-o la 186k km si am vandut-o dupa doua zile.
bravo un ruman inteligent
Asta se numește înșelăciune.
@h – se numește customizare
Eu nu înțeleg cum puteți să vă și lăudați cu măgăriile astea. Este ca și cum un supermarket s-ar lăuda că șters data de pe produsele expirate și a trecut un alt termen de valabilitate. Sunteți niște țepari ordinari.
la cate like’uri ai strans vs dislike’uri ma sperie numarul celor care aproba ce ai facut.
in linkul de mai sus era alt link cu cel mai cinstit samsar pe autovit https://www.autovit.ro/autoturisme/skoda/superb/
pana la urma hai sa ne explice cineva ce problema majora poate avea o masina relativ noua 3-5 ani dar rulata foarte mult. sa zicem ca stii ca are 600k km si vrei s-o iei ca are un pret decent, tu ca si cumparator final. ce ai schimba la ea?
articulații. distribuție. filtre. alternator. electromotor. toate astea sunt pe terminate. de fapt, sunt pe terminate de pe la 300.000km și e o loterie să vezi când crapă. eu mă uit pe forumul forester din sua, sunt oameni cu 300 sau 500.000km care au mașina impecabilă. mie la 150 mi-a crăpat nu știu ce pe la alternator, nu știu ce pe la încuietoarea spate, nu știu ce pe la portieră. așa e la toate mașinile.
și, pe lângă kilometri, se adaugă și problemele cu vârsta.
Pfoai, ce dobitoc, masina avea 64 k si el i-a dat timid inapoi la 600k. Idiot!
La un moment dat toate masinile incep sa isi arate varsta. In experienta mea asta a fost undeva intre 8-10 ani si cu cat are mai multa tehnologie masina cu atat poate fi mai costisitoare reparatia iar la un moment dat te vei satura sa tot mergi pe la service-uri odata la doua luni si sa lasi cateva sute de lei in cazuri fericite. Ca sa iti dau cateva exemple: sistemul de inchidere centralizata, sistem de blocare a volanului, sistem de injectie, incuietoare portbagaj, fisurat garnitura chiuleasa, aparut martor airbag fara explicatie si asa mai departe. Din cauza asta mi-a placut Loganul. In 30000 de km cat am avut unul am schimbat numai amortizoare spate, un rulment si un burduf de planetara.
Drumurile din RO sunt praf. Cate gropi si cratere iau, cat uzura apare de la praf si diferenta de temperatura (de ex in Bucuresti, iarna ai -5/-10, cateodata -20 iar vara 35/40 la umbra).
Oricum ai da-o, materialele imbatranesc.
La o masina numarul de ore de functionare e mai important decat numarul de km. O masina cu multi km intr-o perioada scurta de cele mai multe ori a fost condusa pe autostrada. 600.000 km la o viteza medie de 120 kmh avem 5000 de ore de functionare.
LA 200.000 km condusa in oras la o viteza medie de 25 kmh avem 8000 de ore de functionare, condus vreo 4 ore pe zi e sunt aproape 6 ani.
Masinile au acum foarte multe componente electronice care au o durata de viata mult mai scurta decat componentele mecanice.
O masina care are peste 200k km e imprevizibil ce piesa cade si cand.
Eu vreau s-o dau pe a mea din 2011. Nici nu vreau sa ma gandesc ca nu o sa o ia nimeni pentru ca are km pe bune, toti vor prefer sa dea aceeasi bani pe un bmw seria 5 din Germania :).
Ma bate gandul sa-mi vand Megane-ul din 2005, cumparat de nou. Are 141 mii km. Aveti idee cam la ce cifra sa duc kilometrajul sa para real? Adica sa zic 165-180 mii km, sau 88 mii, ca a stat in garaj?
A facut 120k de la prima inmatriculare, adica din 20 oct 2016, dupa cum zice in anunt.