Situația la zi, 2 iunie

Ceva normal: acolo mai înveți o meserie, mai dormi, pe stradă te văd neamurile și râd de tine.

Un bărbat din Constanța, trimis în judecată pentru contrabandă de țigări, a spus instanței că preferă să meargă la închisoare 2 ani și 6 luni decât să muncească în folosul comunității.


Cât de dus cu pluta să fii să susții așa ceva? Știind prea bine că sistemul e cel care împiedică oamenii să adopte, chiar dacă ar vrea? Inclusiv copii de suedeji. Pe bune, românii sunt de vină?

202106020802142727


Să ne ferim de chinezi chiar și când ne fac cadouri, zice un proverb inventat recent. Că uite ce se întâmplă:

Un proiect faraonic de construire a unei autostrăzi în Muntengeru, în valoare de aproape un miliard de dolari, ameninţă să ducă la prăbuşirea economiei acestei mici ţări balcanice, comentează AFP miercuri. În 2014, această ţară candidată la aderarea la UE a contractat un împrumut de 944 milioane de dolari de la o bancă chineză pentru realizarea de către compania chineză CRBC a unui prim tronson de 40 de km de autostradă.


Cum să facem să fim căcănari, noi ca instructori auto? Nu, nu doar să ieșim în trafic la 7 și la 8, când e omor, asta facem deja de ani buni, hai hai să ne punem pe toate benzile și să pornim de la semafor cu ochiul mortului. Că și noi avem drepturi.

masini-scoala


Doi idioți se întreceau pe autostradă. Până când au făcut accident.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

71 comentarii

  1. Legat de accidentul de pe autostrada, stirea nu lamureste pe care sens s-a petrecut:

    „circulaţia pe prima bandă pe sensul Bucureşti – Piteşti, la kilometrul 21, a fost restricţionată”
    „accident rutier pe A1, Bucureşti – Piteşti, la kilometrul 21, în dreptul localităţii Bolintin Vale, pe sensul de mers spre capitală „

    00
  2. Instructorul auto are si el program de lucru normal. Cand sa iasa in trafic sa nu fie aglomerat? Dimineata se duce lumea la munca, la pranz se iau plozii de la scoala, seara vine lumea de la munca…

    00
    • Iar cursanții o să conducă tot la orele de trafic, așadar e bine că se învață cu aglomerația de la început

      00
    • Da, la asta mă gândesc și eu când mă mai nimeresc în spatele unei școli. Nu am pe unde să depășesc uneori, că e linie continuă și curbă (salut cu această ocazie „șoferii profesioniști” 🤭), dar mă gândesc „pe unde să meargă și ei, unde și când să învețe” și îmi mai dispar din gândurile mai violente.

      00
    • Hai sa invatam sa gandim putin, ce ar fi incepand cu ora 10 sa ii scoata pe traseu cand deja e liber.

      Idem cu ridicat gunoiul, ce ar fi incepand cu ora 5 cand e liber in oras.

      „program de lucru normal” inseamna 8 ore pe zi, nu inseamna si pe interval fix.

      00
    • Sunt de acord să facă școala direct în aglomerație, ca să nu mai fine atâtea bombe la volan.
      Însă altceva spune șefu de trib Zoso: pe banda 1 cu mașinile de școală, că să fluidizeze, să nu încurce. Asta trebuie să îi învețe la școală: respectul față de ăilalți de pe șosea, ca să fie și ei respectați. Ori eu vad pe banda 2 un meltean, care în loc să ia pe ăla de volan de perciuni că e pe banda 2, îl încurajează. Și avem cazuri de proști care merg cu 30 pe zone de 100, cu linie continuă, unde nu se pot face depășiri. Aici e marea muială. Ar trebui educație civică rutieră informală făcută. Aia pe care o căpătăm în timp la volan, in scopul de a fluidiza și nu incurca pe ăia de lângă noi: mergi pe banda 1 dacă nu te grăbești, mergi in ritmul traficului să nu fii în pericol tu sau alții, semnalizează din timp, nu face mișcări bruște la volan, nu e o rușine să porți mămăligi în geam, ca să semnalezi că ești începător-sa fii menajat de restul, încearcă să te incadrezi din timp pe bandă atât pe sosea, cât și în sensul giratoriu.
      Nu vorbi la telefon și stai pe banda 2, de parcă mă-ta ți-a lăsat-o moștenire. Nu ocupa spațiul în benzinărie ampulea. Vrei să bei cafea, să pălăvrăgești, eliberează pompa și parchează in altă parte. Nu fi prost și tare în gură pe stație, că sunt alții care înjură mai bine și sunt mai vulgari ca tine. Nu opri mașina fix pe bandă, fără semnalizare că să îți lași/iei copiii/nevasta/pe mă-ta. Plătește parcările pe unde te duci, că sunt 2 lei ora la Pitești. Învață cum se întreține o mașină și ce costuri implică, că poate părinții sunt idioți și nu știu.
      Legat de adopții, legea este făcută în așa fel încât să se stoarca bani de la stat prin intermediul asistenților sociali, și copiii să fie aproape imposibil de adoptat.
      Am un caz al unei cunoștințe, în care au adoptat 2 frați mai mari de vârstă, iar asistența socială le-a impus inclusiv culoarea pereților, modelul parchetului și fel de fel de chichițe idioate, ca să le îngreuneze adopția. Până la urmă au reușit, dar au tras mult.

      00
    • Ionut, ce zici tu face sens, dar nu e chiar asa.

      Cand am inceput sa conduc in Ro, in onor anul 2009, cand inca nu era atata omor pe strazi, stateam pe banda I, ca nu doream sa incurc, desi nu am circulat niciodata cu 20 la ora. Dar, asa, de bun simt, ziceam eu.

      Si tot la 50 de metri trebuia sa semnalizez, sa astept sa ma lase careva, pentru ca banda I era ocupata de cate un istet pe avarii, care nu vazuse locul de parcare de la 5 metri mai in fata (ca pe atunci se mai gaseau si din alea).

      Asa am invatat sa stau si eu ca regina pe banda pe care totusi am loc.

    • eu cred ca problema nu e de fapt ca ies la ore de trafic ci ca ocupa ambele benzi. Nu ar fi normal, ca instructor auto, sa iti educi studentul sa circule pe banda din dreapta?

      00
    • S-a gandit cineva ca poate ala de pe banda II vrea sa faca stanga ?

      00
    • @alxzen, esti constient ca o mare parte dintre elevii de la scolile de soferi au si ei locuri de munca? Si nu pot sa vina la cursuri la orice ora?
      In plus, tu spui ceva de genul asta: „instructorul sa inceapa munca la ora 10:00 ca ma incomodeaza pe mine care vreao sa incep munca la ora 09:00”.
      De ce nu te duci tu la serviciu la ora 10:00 si scapi de aglomeratie?

      00
    • @Andrei G

      “instructorul sa inceapa munca la ora 10:00 ca ma incomodeaza pe mine care vreao sa incep munca la ora 09:00”

      Eu fix asa fac boss, ma duc cand nu e aglomerat, pentru sanatatea mea.
      Vad ca oamenii traiesc in niste blocaje inventate de ei din care le e frica sa iasa. Nu zic sa imi fac mie loc, sa isi faca loc lor in viata si viata mai buna.

      Ca instructor cum termini dupa ce faci 2 ore de condus de la 8 prin bucuresti? si cu cate mui la bord?

      ma scot din sarite si cacanarii cu „trebuie sa inveti cum e sa conduci si prin trafic hue-hue”. Cate ore de condus de noapte ati facut cacanarilor ?

      00
    • @alxzen, daca tu te duci la munca atunci cand nu este aglomerat, de ce te agiti atat de tare? Aaa… vrei sa gasesti solutii pentru ceilalti oameni, sa-si faca ei viata mai buna.
      Foarte frumos din partea ta.

      Doar ca asta se bate cap in cap cu modul in care ai inceput sa jignesti oameni care nu au fost de acord cu tine. Stim cu totii ca solutia pentru a-ti impune ideile in societate este sa jignesti interlocutorii cat mai mult. Mult succes.

      00
    • nu boss, sunt bine.

      sunt asa de confortabil incat nu incerc sa mai conving pe nimeni de nimic, dar trollatul pe aici e guilty pleasure.

      00
    • @alxzen, tu nu trollezi, tu doar iti exprimi ideile si iti pierzi cumpatul cand lumea nu este de acord. Aia care trolleaza cu adevarat nu se enerveaza in comentarii si nu folosesc termeni precun „cacanari”, „ma scot sin sarite”, etc.

      00
  3. Se zice „te misti ca ochiul mortului”, nu „cu ochiul mortului”.

    00
  4. NOU
    #18

    Dar începătorii n-ar trebui să aibă “și ei” niscaiva rutină în trafic aglomerat?

    00
    • ba da, dar nu la primele lecții.

    • Prima mea oră, acum ~21 de ani: „Accelerația e acolo, frâna e aia, pe ailaltă apeși când schimbi viteza – îți spun eu când. Să mergem!” 30km, trafic de oraș și de european/DN. A fost mișto.

      00
    • trafic aglomerat: sa mergi roata la unirii la orice ora in timpul saptamanii.
      Trafic absolut blocat: stai ca prostu pe splai la 8 dim. Ce inveti cat timp stai in coloana?

      00
    • @alxzen, nu stiu cum a fost la tine la inceput, dar pentru mine mersul in coloana a fost ceva mai greu decat mersul pe drum liber.
      Cand ai doar cateva ore de condus, partea cu plecarea de pe loc este cea mai dificila.

      00
    • Pe mine ma ingrozea fraza „la urmatoarea intersectie facem stanga”. Daca era si tramvai, deja aveam chilotii murdari.

      00
    • eu am facut scoala acum 15 ani plus in provincie pe 1300 in 4 viteze, deci nu se aplica ce e acum pe strazi fata de ce am prins eu. Da sa freci un ambreaj nu stiu daca tine de scoala si cum ziceam si sambata daca faci roata in jurul parcului de la unirii mergi in coloana, dimineata la opt doar stai in coloana.

      00
  5. Cand spuneam ce face China, primeam manute rosii. Oh, the irony!
    Spor la alimentat masinaria lor comunista cumparand toate rahaturile de la ei.

    00
    • 90% din electronice sunt fabricate acolo.
      Dă-mi o alternativă bună și viabilă.

      00
    • pentru ca noi nu fabricam niciun rahat. tu ce telefon ai ? nokia?

      00
    • Daca nu sunt alternative, aia e, cumperi ce este. Dar daca sunt, ce faci? Cumperi “Made in PRC” pt ca e cu 10 lei mai ieftin?

      00
    • >>90% din electronice sunt fabricate acolo.

      Sigur, dar macar poti evita produsele firmelor detinute de CCP gen Huawei.
      Nici macar Volvo nu mai e o optiune ok.

      Razboiul rece nu s-a incheiat, nu fiti bolovani si nu finantati inamicul.

      00
    • NOU
      #30

      Lasă sa dea faliment, bagă o restructurare pe bond si le da 10 mil€. Ca nu vine armata populară de eliberare in zona aia, e micuții in NATO, nu e Africa aci…

      00
  6. Muntenegru a supărat Rusia odată cu aderarea la Nato în 2017 și colac peste pupăză mai vor și aderarea la UE. Rușii ca și investitori au pus botic, s-au supi și i-au pasat la chinezi. Contractul de atribuire și alte împrumuturi au fost semnate de guvernul anterior. China deține un sfert din datoriile Muntenegrului, ia termenii contractului îi conferă Chinei dreptul de a accesa terenurile muntenegrene ca garanție. Greaua moștenire și alte balcanisme. La Budva o să servim pachețele de primăvară și urechi de lemn.

    00
    • @Paco, o sa serviti?????

      00
    • @George, poate să fie de la căldură sau de la IQ-ul meu firav, dar nu m-am prins la ,,o sa serviti?????,, Poți te rog să dezvolți puțin?

      00
    • Eu aici nu as acuza China de nimic. Pur si simplu au vazut o oportunitate de afaceri si au profitat. Nu este vina lor ca Muntenegru s-a intins mai mult decat le permite plapuma.

      Initial au solicitat imprumuturi catre FMI si BEI. Dar cand in urma studiilor de fezabilitatea, cele 2 organizatii au ajuns la concluzia ca proiectul nu este viabil din punct de vedere economic si ca nivelul scazut de trafic nu justifica o astfel de investitie, au cautat ajutor in alta parte.

      00
    • @Andrei G, în afară de cămătărie și ,,asasinare,, economică nici eu nu îi acuz pe chinezi de nimic. Și nici de incursiuni prin diferite țări mai sărace, cu diferite oferte de proiecte extrem de avantajoase la prima vedere. Nu mai amintim desigur de nivelul de corupție din țările respective, cred că e de la sine înțeles. Un search rapid îți arată cam pe unde se situează Muntenegru, undeva între Cuba și Senegal. Dacă aș avea un milion de investit nu mi-aș îndrepta atenția către Danemarca sau Elveția. Vreau să fac profit, nu gesturi de binefacere. Prin zonă, mai sunt Croația( luați de mult sub aripă de elvețieni), Slovenia și Bosnia cu irelevantă ieșire la mare din punct de vedere turistic.

      00
    • @Paco, de ce spunem ca este vorba de camatarie? Dobanda ceruta de China pentru acest proiect a fost mult mai mica decat dobanda pe care ar fi putut sa o obtina Muntenegru de la alte institutii financiare.
      Singurii vinovati aici sunt politicienii din Muntenegru care au fost incapabili sau foarte corupti cand au intrat in afacerea asta.

      00
    • @Andrei G. Finanțator- Exim Bank of China ( 85% din valoarea proiectului), executant -China Road and Bridge Corporation. Garanția oferită finanțatorului-dreptul de a accesa terenuri din Muntenegru, în cazul incapacității de plată a datoriei. Că la mijloc au fost șmenuri asta e clar, dar nici chinezii nu sunt ceva ONG, hai să fim serioși.

      00
    • @Andrei G este exact schema folosita de fostele puteri coloniale acum 100-150 ani. In tari mai dezvoltate era mai simplu sa nu le cuceresti, ci sa le dai imprumuturi pe care sa nu le poata plati, si apoi sa pui mana si sa administrezi direct bucatele din statul respectiv. Asa au facut in Turcia, China, si chiar si pe la noi un pic , Suedia avea monopolul chibriturilor la noi pentru o datorie neplatita. La turci era mult mai rau, cred ca intr-o perioada aveau administrarea straina in vami, cai ferate, si monopol pe tutun. E ironic, chinezii au trecut exact prin asta, acum repeta din postura de mare putere.

      00
    • Voi vorbiti de parca politicienii din Muntenegru ar fi copii mici si nu stiu sa faca o analiza. Sau sa citeasca o analiza facuta de unii mai destepti.

      Si nu, nu este deloc acelasi lucru cu ce au facut puterile coloniale in trecut. Tarile respective nu aveau pe nimeni care sa ii sfatuiasca. Aici inclusiv FMI-ul, despre care toata lumea spune ca sunt jepcari, au refuzat sa le dea bani si le-au explicat ca proiectul nu este viabil financiar. Adica Muntenegru nu are absolut nici o scuza in afara de un nivel incredibil de mare al coruptiei.

      00
    • Nu este vorba de interes turistic. In 2016, China a cumparat o detinere majoritara a portului Pireu de la o alta tara falimentara, prin compania COSCO. Muntenegru le ofera conexiunea maritima Egee – Mediterana – Adriatica de care au nevoie pentru a isi transporta si descarca marfa in Europa, pe care apoi o pot transporta mai departe, pe autostrazile construite marinimos in Balcani. UE e intre ciocan si nicovala: daca plateste datoria de exemplu a Muntenegrului, da un exemplu si altor tari din Balcani sa se imprumute de la chinezi, daca nu ii plateste datoria, se ajunge la ce am descris mai sus.

      In Africa interesul poate fi altul decat transportul de marfa, si anume pressing cu migranti violenti, cum s-a intamplat recent in conflictul Maroc – Spania din enclava spaniola Ceuta. UE nu pare sa aiba prea multe parghii pentru a actiona in timp asa de scurt.

      @Andrei G cand atat FMI cat si BEI iti zic ca esti beat, te duci si te culci. Muntenegru a ales sa nu faca asta si, in loc sa tina cont de studiile de fezabilitate nefaorabile, a inceput un dans periculos cu China, alaturi de Bosnia & Hertegovina si Serbia (vezi ce prietenie mare este intre Vucic si Xi). Pandemia nu a ajutat, ci a grabit executia planurilor chinezilor in aceasta zona, pozand in salvatorii Balcanilor in timp ce UE nu a facut nimic rapid sa ii ajute prin COVAX.

      Cumva sper ca guvernul nostru sa nu fie atat de coruptibil cat ar fi fost cu PSD / AUR la butoane. Dar alegerile din 2024 se apropie si vom vedea mai departe ce se intampla.

      00
    • Exact asta spun si eu. Cand toata lumea iti spune ca nu este bine ce vrei sa faci si tu te vor sustine financiar tu te duci si te imprumuti la asa zisul „camatar”. Si apoi vii sa te milogesti la UE sa te ajute ca tu nu ai de unde sa-ti platesti datoriile.

      00
  7. Nu s-ar putea ca scolile sa inceapa unii de la 8 si unii de la 9 ?

    00
    • Ar putea unele scoli sa inceapa de la ora 09:00. Dar ce faci cu parintii care trebuie sa fie la munca tot la ora 09:00?

      00
  8. Sunt copilotul unui șofer la început de drum și cel puțin in București e foarte grav.
    Conduce într-un ritm as spune ca foarte bun și cu viteze rezonabile de 40 km / 50 km unde permite circulația, pana când apare cate un căcănar care fie ii taie fata, fie claxonează la greu și se sperie, în sensul ca incepe sa ii moara motorul.

    Evitam orele critice și încercăm sa ieșim în trafic seara dupa orele 20:00 când este oarecum mai liber. Evitam cat se poate de mult sa încurcăm circulația si mergem pe bulevarde largi.

    Doar prin practica și înțelegere va învăța, dar multi căcănari au uitat ca și ei au fost la început de drum si poate au condus mult mai prost decat noua generatie de soferi.

    00
    • Pune semnele de incepator. Pe mine m-au ajutat in Bucuresti, ba chiar mi-au zis taximetristri ca daca nu vedeau semnele, ma luau in P*** :))

      00
    • Da, este foarte util sa ai semnele de incepator, mai ales cel de la luneta. Asa, cel care sta in spatele tau stie ca nu te pricepi foarte bine si de asta mergi incet si nu ca ai „adormit” la volan.

      00
    • Da’ de când au devenit lămâile opţionale ?

      00
    • Pe mine, nu glumesc, în București m-au ajutat și numerele de provincie (din cel mai depărtat loc posibil). Efectiv totul s-a schimbat când am trecut pe numere de București. :)

      00
    • Fara lamai nu circulam, majoritatea sunt oameni înțelegători, chiar neașteptat de înțelegători iar aceastia m-au făcut si pe mine la rândul meu sa fiu mai înțelegător cu anumiți participanți la trafic.

      Asa ca daca vedeți prin București un Mini rosu cu numere de CL și semne de începător, nu dați cu degetele mijlocii.

      00
    • Probabil se referea la lămâi pentru cei care au permisul de mai mult de un an, dar n-au mai condus.

      00
  9. Am niste amici un el si o ea salarii medii pe economie functionari publici fara sanse de mare promovare dar cu siguranta locului pana la pensie , s-au chinuti vreo 3 ani la adoptie, li s-a spus de la inceput soptit verde in fata `”nu puteti lua decat din gramada asta maro” El a tot strambat din nas dar dupa 3 ani a luat ce i s-a dat. Macar va fi un bombardier mai putin.

    00
    • Adică să înțeleg că a fost nevoit să adopte dintr-un stol de zburători tuciurii, care se adresează cu praleo?

      00
    • Adică a luat un „rebut” nedorit de nimeni. Pardon, „i s-ar dat”, după cum te exprimi. Pentru că, se știe, facând parte din „grămada maro”, e un copil second-hand și nu merită mai mult. Eu am o cunoștință care nu a putut face copii și a adoptat 2 copilași de etnie rromă. Sunt printre cei mai blânzi și bine-educati copii pe care i-am întâlnit. Nu „i s-au dat”, ci ea a făcut alegerea. Din grămada aia maro care îți pute, elitistule.

      00
    • pai normal boss restul sunt pentru spagi de care n-au bani sau pentru agresiuni sexuale, gg

      00
    • Draga Deea mie nu-mi pute nimic. Am relatat un fapt. Traiesc intr-o zona cu vreo 5,6 etnii conlocuitoare de sute de ani. Eu nu sunt dac verde ci o saorma din de toate. Dar daca vrei sa verifici poti sa incerci sa adopti un copil si vezi cum merge procesul.

      00
    • bine, Deea, adoptă și tu suedezi, dacă îi iubești așa mult. Mărită-te cu unul, angajează-te la unul.

      00
    • „Pentru că, se știe, facând parte din “grămada maro”, e un copil second-hand și nu merită mai mult. ”

      Mda, pe hartie si in imaginatia noastra toate lucrurile suna bine. Da copii crescuti primii 4/5 ani de mame singure prostituate in aceeasi camera in care aveau si biroul, nascuti cu probleme, cu probleme aparute ca urmare a neglijentei, pana sa devina o binecuvantare sunt o povara. Eu nu pot sa imput cuiva ca nu vrea sa si-o asume.

      00
    • si pana la urma care-i faza? de ce sa n-ai voie sa adopti ce vrei? asta aproape ca suna ca prostia aia la americani ca esti homofob daca nu vrei sa te futi cu un transsexual

      00
    • @NIX e mafia adopțiilor. Ăia buni se vând la străini.

      00
    • Asta cu li s-a soptit verde in fata e o minciuna sfruntata! Nicu, sorry, da bati campii. Sau te-au mintit aia. Dupa 2017 de cand tribunalul poate decide in interesul superior al copilului adoptia nu e o problema. Din pacate multi din astia carora le trece prin cap cite o idee de adoptie din pur egoism se asteapta sa fie ca in Oliver Twist, asa o casa mare cu copii frumosi din care sa si aleaga ei ceva.

      00
  10. Stiu un cuplu care au vrut sa adopte 2 copilasi si li s-au cerut 7000 de euro de copil spaga in Timisoara…

    00
  11. 1 miliard pentru 40 de km în zona muntoasa în Muntenegru nu e mult mai scump fata de cei 60 km la câmpie pentru 5 miliarde lei plus TVA lansate la licitație ieri de drula.
    Muntenegrenii au făcut un pariu. Ghinion.

    00
  12. Pentru că nu locuiesc în Brașov mulți din cititorii blogului nu își dau seama ce înseamnă „ora de vârf în Brașov”. Brașovul e un oraș destul de liber pe parcursul zilei, d-asta orele de vârf unde stai blocat în coloana al cărui capăt nu îl vezi par un fel de duș rece. La 9 bate vântul pe străzile care între 7 și 8 erau o parcare uriașă. E stupid să ieși cu școala la ora de vârf în Brașov când restul zilei e trafic redus.

    00
  13. Chestia cu Muntenegru si China e WTF la modul grav. Inteleg cand un betiv isi toaca salariul la pacanele si cere ajutor de la Provident sau alti camatari ca nu mai au ce manca copiii acasa. Muntenegru e o tara totusi, erau toti beti cand au semnat contractul de miliarde cu China pt autostrada suspendata ? Nu au stiut la ce se baga cand ceri asa imprumut ? Cat de prosti pot fi ?

    00
    • Tu nu ai aflat ce fac chinezii in Africa, asa-i?
      Imprumuturile astea toxice tot cu spaga se dau.

      00
    • E greu pt. chinezi să se abțină când văd că sunt proști care își vând țara pentru niste ciubucuri.
      În vremurile moderne e foarte greu să-ți schimbi granițele așa că un Victoraș sau un M’bucu e mană cerească.

      00
    • Sa ne inchipuim un ministru dintr-o tara saraca, caruia i se propune o spaga 2% din valoarea unui contract foarte pagubos pentru tara sa. Contractul poate sa bage tara in faliment, dar spaga ii va asigura un trai de lux (undeva unde e cald si soare tot anul) lui si la inca doua generatii. Oare ce va alege respectivul ministru?

      00
  14. Am fost și eu elev la școala de șoferi, nu sunt absurd, nu calxonez niciodată mașinile de școală și nu mă enervez aproape niciodată cu ei.
    Dar, nu mi se pare deloc ok să scoată instructorii elevii fix între 17 și 18 fix în cele mai aglomerate intersecții când oricum e nebunie.

    Întâmplare: în sensul de la Făget (pe Aurel Vlaicu spre Gării) ora 17 și puțin, trafic…
    Primele mașini de pe banda 3 si banda 2, școala. Ambii învățăcei erau domnișoare. 13 minute pe ceas am stat sa ies de acolo. Și e greu să ieși la ora aia și dacă esti experimentat și dacă te ajută mașina. Repet, încerc să nu fiu absurd, dar ar ajuta mult traficul din Brașov dacă și instructorii ar vrea să ajute. În plus, îmi permit să remarc că din școală ies proaspeții șoferi nu foarte pregătiți pe partea de parcări (been there) deci cred că ar prinde bine să se insiste puțin mai mult pe asta de către instructori (instructori care adesea n-au nici ei nici o treabă cu instructajul)

    00
  15. Ce face China nu e nimic nou sub soare. Au făcut-o și alții, doar că în locuri mai îndepărtate pentru a prezenta interes pentru poporul dac.

    p. s. ceva de referință pentru cei interesați
    https://books.apple.com/de/book/confesiunile-unui-asasin-economic/id1129297450

    00
  16. sambata, oltenita. un invatacel a strabatut orasul cu 5kmh la momentele de neatentie ale instructorului, restul, putine, ca instructorul era de felul lui vigilent, 3kmh. probabil la examen o sa dea un garcea ticalos care il va forta sa merga, total necaracteristic, cu 10kmh. va reusi cu greu sa evite melcul paralitic de pe trecere si va lua permisul.

    a doua zi se va prezenta mandru la servici, in pipera….

    00
  17. * Situatia la zi… 200 lei la asistenta si Johnson se scutura in tampon. Adeverinta conteaza! In primele zlle a fost 400 lei.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.