Îmi scapă logica Fan Courier

OK, înțeleg că e mai ușor să faci campanii pe internet despre cum viața de curier e grea și cum tu ești cel mai tare curier în loc să dai salarii civilizate sau să angajezi mai mulți oameni. E la mintea cocoșului.

Dar nu înțeleg asta: de ce ai pune rahatul ăla de robot să repete mesajul constant fără nici un fel de pauză? Nu l-am înțeles din primele 200 de ori? E cineva care se gândește că e o strategie bună să aud o voce care, după ce a repetat ceva de trei ori, devine automat enervantă?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

17 comentarii

  1. Probabil ca sa renunti. Daca nu raspune nimeni inseamna ca sunt ocupati, daca sunt ocupati nu au nevoie de banii tai. Lectii de „business” in romania.

    00
  2. Ar putea sa faca cum am vazut la altii „Momentan, toti operatorii nostri sunt ocupati. Sunteti nr. X in asteptare”. Foarte misto! Iti faci o idee cat ar mai dura.

    00
    • La vdf au o chestie misto.. iti da un timp estimativ de asteptare. Dupa, poti sa alegi sa te sune ei inapoi daca n-ai chef sa stai 15min in asteptare. F util

      00
    • Iti faci o idee, dar una destul de aproximativa. Pot fi 2 operatori si 10 oameni in asteptare, nu e prea bine. Pot fi 10 operatori si 12 oameni in asteptare, e mai bine. Ideea misto este sa-ti calculeze un timp mediu de asteptare si sa-ti spuna cam cat ai putea astepta, in functie de cati operatori sunt si de cate apeluri in asteptare.

      00
    • La VDF este o mizerie tipic RO,
      am sunat 1 – 2 ore intr-o seara, inclusi asteptat (20min pe putin), inclusiv lasat nume si nr pentru a fi re-sunat de ei.. M-a sunat robotul si mi-a spus ca imi face legatura cu un operator… dupa care a ramas totul in asteptare, din nou (!)

      00
    • La fel si la Unicredit. Daca iti zice ca intri in legatura cu un operator in 7 minute mai astepti, daca te loveste cu 30 de minute, incerci mai tarziu.

      00
  3. Pai e strategie asta vere pentru ca in felul asta de sictireste si renunti singur :D

    00
  4. Astia abia si-au implementat sistem IVR. inainte iti raspundea o sictirita si te intreba ce ai nevoie.
    E un pas, dar pana la IVR cu „hold-on” e cale lunga. Inca isi prind degetele in butoane :P

    00
  5. Logica lor e foarte simpla: „Oriunde, cu placere”.

    00
  6. Sper sa nu ai nevoie vreodata sa suni la Philips. Ma chinui de vineri sa dau de ei si stau in telefon si ascult la infinit acceasi melodie…

    00
  7. Tâmpenia asta e copiata de la booking.com

    00
  8. dupa 5 zile au reusit fan sa-mi livreze un fotoliu comandat la emag, am fost la ei la sediu, e o forfota si o agitatie de te doare mintea, la telefon nu raspunde nimeni , n au timp nici sa respire …

    00
  9. Trist e ca si numarul de fix de la sediul local l-au redirectionat tot la robot.

    00
  10. NOU
    #17

    Cred ca firma asta numarul 1 este suprasolicitata si scartaie din toate incheieturile, dar aici merge si asa…nu stiu cum face amazon sau altii vestici la volum incomparabil fata de piata romaneasca, dar daca ar face ca astia numarul 1 locali cu siguranta ar inchide rapid!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile