După articolul ăsta, am avut obișnuita discuție cu oameni care îmi vor binele.
el: oricum, am ajuns la concluzia că poziţia asta de sanitarul pădurii nu e profitabilă. prea puţini oameni apreciază şi înţeleg, restul consideră că hatereşti şi atât.
eu: știu. faza e că ăia care consideră că haterești oricum nu lucrează cu tine.
Știu că apucătura asta cu a da nume când scrii despre mizeriile pe care le fac unii, și a nu scrie generalități și platitudini obosite e nocivă pentru finanțele mele, dar pe de altă parte mulți oameni apreciază asta sincer, pentru că fie nu pot lua o poziție publică pe tema asta, fie le e teamă de răzbunarea unora sau altora.
Și îmi place când, periodic, alți oameni realizează că, deși nu e frumos ce fac, e nevoie de mai mulți oameni ca mine. E nevoie de refuzat și deconspirat impostura.
Altfel, ideea rămâne: dacă colegii de serviciu sau de industrie vă sabotează cu prostia sau incompetența lor, nu strică să îi deconspirați.
https://www.youtube.com/watch?v=C3-vnqMdjlk
Există vreun „deconspirat” care a ținut cont de greșelile expuse de tine?
imediat nu. public nu. dar efectele se văd în timp.
Corect boss. Cu toate astea, se observa uneori ca nu esti all in (adica mai ai cazuri in care cititorii iti atrag atentia ca deviezi de la strategia de a da si nume, cand spui ca ceva este in neregula). Gen ai avut de curand un articol in care parca spuneai ca ai comandat ceva de pe net si nu a fost in regula, sau cam asa ceva. Dar ai uitat sa mentionezi exact ce produs/vanzator era.
extrapolare. problema nu era fix cu acel produs, ci cu mentalitatea. explicam/atacam mentlaitatea.