In curand se va bate cu Mini , va avea4 roti, volan, bord de vinilin premium, schimbator de viteze care luceste in intuneric si oglinzi laterale. Bonus: podea care nu rugineşte şi portbagaj detaşabil.
Poze de aici.
In curand se va bate cu Mini , va avea4 roti, volan, bord de vinilin premium, schimbator de viteze care luceste in intuneric si oglinzi laterale. Bonus: podea care nu rugineşte şi portbagaj detaşabil.
Poze de aici.
Se bat ăștia în concepte, vine fiecare cu idei care mai de care, dar când e să pună osul la treabă să scoată ceva iese câte un rahat ca Logan MCV sau Sandero Stepway.
Și atunci te întrebi la ce au folosit orele de muncă și banii investiți într-un concept (mă refer aici la concept car-urile produse, nu la randări jenante)? De banii ăia mai bine pun un cheder prin care să nu curgă apă în portbagaj.
mie mi se pare ca e bun sa se bata cu smart.
Hai ca arata chiar bine. Pretul, cat este pretul?
Eu cred ca iti da piesele in buzunar si le montezi acasa :)))
La cat de urat/grobian/cocalaresc arata Mini Crosscountry iti chiar speli ochii cu conceptul asta
Ba din contra. MCV-urile, la suprapret, sunt numai bune pentru gabo- mili- politisti.
Acum si in varianta light…
sa-mi bag picioarele daca nu se vede in oglinda retrovizoare o marmota care inveleste ciocolata in staniol.
Dragilor, nu fiti rai E un concept, un show-car, fara treaba cu productia de serie. Mie nu mi se pare ca arata deloc rau, la fel cum n-are ce cauta pe strazi in forma asta.
@Flo, masina asta se vinde in draci si nu prea lasa dare de la apa aia din portbagaj, de care zici tu.
Arata destul de misto conceptul asta. Aiurea e ca varianta de serie va fi mult mai „urata”…
Mie imi place in general Sandero. Pacat de interiorul tipic dacia..
Ce bestie! Cu niste culori mai vesele ar fi excelenta pentru gay si dj de fm-uri
In industria auto e ca la fotbal, se pune de cate ori ai marcat. Dacia a marcat cam 1.5 milioane de masini si 3.5 mld cifra de afaceri anual.
Mi-a placut de cand am vazut primele desene. As face o tura cu noua versiune
zici că-i făcut de protoși…
apa in logan? vorbim discutii nu?
Iar sandero este prima (oarecum unica) masina produsa de uzina de la colibasi care arata decent pentru clasa ei
masina nu e pozata din nici un unghi bun. din pacate sunt prea multe culori pe masina pentru gustul meu. masina trebuie sa aiba o culoare, nu 3.
Chiar arata bine, are si un aer clasic, in partea din fata. Cel putin asa mi se pare. Imbinarea formelor clasice cu cele moderne mi se extrem de estetica
@maddy . Masinile fara culoare au mai multe culori.
Esentialul e ca banii respectivi ar putea fi investiti intr-o imbunatatire utila, sau intr-o campanie de publicitate adevarata, nu intr-un desenel aiurea care nu foloseste nimanui.
De-astea desenam si eu pe la vreo opt-noua ani, inspirat fiind de surprizele de la guma Turbo. Si, tot asa, le coloram in N culori, ca sa fie cat mai atragatoare. Ce cacat bolnav, scuzata fie-mi expresia, e Sandero Stepway asta…
Ca fapt divers, Sandero obisnuit arata chiar OK din exterior. Interiorul e batran rau, da’ de-afara (si de departe) arata binisor. Eu tot nu vad utilitatea unei piticanii de-astea cu suspensie inaltata si eventual 4×4… Unde o folosesti? La munte? Nu, ca n-ai motor. Prin oras? Pai si atunci ce faci cu 4×4… si asa mai departe.