Un clip care ne arată că se pot face bani frumoşi din furturi de presă. Mişto birouri, nu? Dacă plăteau toate ştirile pe care le-au furat, acum lucrau de acasă, pe 486.
Derulaţi pe la minutul 2, că e de învăţat cum e cu jurnalismul ăsta nou, de la utilizatori. Vă vorbeşte un expert în „integrat”, deci fiţi atenţi!
Pe la 2.40 e genial, redactorul sef hoţnews se plânge că i-au copiat alţii pe ei! Ca să vezi ironie. Pai, ziarele au trebuit să mai concedieze oameni, pentru că lumea nu mai cumpăra ziare, că hoţnews le fura ştirile. Acum s-a întors roata.
Lucrările înscrise în concurs însă sunt foarte mişto.
GSP, alt monument al jurnalismului bun, ne arată că orice site e o sursă de imagini, dacă insişti să ilustrezi articole cu ţâţe. Unde sunt vremurile când siteurile ilustrau articolele cu scanuri de pe net, fără să ştie că sunt din reviste lucioase? Sau când îşi pun logoul de 2 lei pe toate pozele pe care pot (cum face cancan)?
Nona ne vorbeşte despre sâni şi ziare, un mix foarte consumat de români. Nu la fel de mult ca premiile mari.
Am realizat ceva. Ce fac consilierii politici? Păi, îţi spun în fiecare dimineaţă că eşti cel mai frumos şi cel mai deştept şi apoi latră la dusmani. Hai că avem câteva exemple în blogosferă…
Cine pune pariu cu mine că ziarele o să fie primele care o să susţină „monitorizarea/regularizarea internetului”?
alex, unde? la gsp sau la hoţnews?
Normal ca ziarele o sa fie primele. Ca asa e la romani. Hotul striga primul „Hotii”!
eu am impesia ca vrei sa te ia astia senior editor sau ceva :))
in fine, adevarul e ca, pina la urma, e un exemplu de afacere productiva. cu sau fara precizarea sursei. e si asta un model de business. tipic romanesc, dar e, si inca unul de succes.