Întâi, o definiție: real time marketing înseamnă înglobarea brandului tău în evenimente recente. Gen, “millions in Cairo are uproaring over our new collection” sau “Bunescu, ia un cico și nu mai plânge”.
Vă pot spune exact când s-a fâsâit Real Time Marketingul. Nu în momentul în care TNT a trimis un comunicat de presă prin poștă. Nu când Lidl a băgat și a treia șopârlă bătătoare la ochi. Dar a murit când a trebuit să șterg un articol de pe fb ca să nu pară că încerc să cerșesc un raft, când eu de fapt căutam idei și sugestii pe tema asta. Fix atunci.
Good job, fucktards. Yelp all over again.
“good job” via shutterstock
@Razvan: Cel cu Veyron-ul? :))
Mda, si eu am sters recent un post de pe Facebook din acelasi motiv.
Sfarsitul e clar, e al tau, dar nu mi-e clar daca a si inceput cu tine. Sau macar a fost ideea ta.