Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
36 comentarii
NOU
#1
costin
o fi utila, dar ofera aceeasi siguranta ca si tico
00
NOU
#2
d
@moldoveanul..criterii de stabilire a utilitatii unei masini in oras:
1.consumul cat mai mic
2.locul ocupat in parcare sa fie cat maimic
@costin in oras se circula cu 50 de km in medie adica uneori cu 70-80 si mai tot timpul cu 20-30. La astfel de viteze siguranta data de o masina mica sau mare e egala. Si in masina asta si in suv nu patesti nimic….Sigur, uneori noaptea mai poate intra cu 150 la ora pe rosu, un bou cu jeepan insa la viteza aia poti sa fii si in Tuaregca tot ajungi la spital
00
NOU
#3
ravenholm
@d: da, bine zis, in Touareg ai sanse sa ajungi la spital, doar ca in masina asta poti foarte bine sa crapi.
Dar sansele de a intalni des unii care trec cu 150 la ora pe rosu sunt totusi mici, cred eu, asa ca masinuta mi se pare foarte utila.
00
NOU
#4
Sakura
Păi eu propun să fiţi voi cei care intraţi pe roşu în intersecţie. Întradevăr sanşele de a fi loviţi de cineva care trece pe verde sunt mai mari, dar în schimb aceştia fiind oameni care respectă legea aproape sigur viteza acestuia va fi mai mică decât a unuia care trece pe roşu.
@costin: o sa iti cumperi un REVAi/G-Wiz sau Tico pentru a rula cu viteze relativ bune catre destinatiile necesare. Right? Sau pentru a fi un bou, mandru de noua lui achizitie electrica, cu vibratii, ruland la putere maxima pe langa o tundra? Poate faceti o liniuta. Gen.
Da, chiar e urata! Oricum, parerea mea este ca deocamdata nu exista decat glume, nu vehicule!
Vehicule ecologice adevarate, ca alternativa la cele care folosesc carburanti, o sa existe atunci cand performantele lor o sa fie similare cu cele ale masinilor care folosesc carburanti! Degeaba au inventat cutiile astea de chibrituri daca nu incape mai mult de jumatate de om in ele si daca dupa ce au trecut o strada raman fara curent!
00
NOU
#8
costin
@Mihai Ioan, @d
<>
desigur, nu exista soferi nedisciplinati si pentru a fi implicat intr-un accident trebuie sa fii tu bou, sansele ca alt sofer sa intre in tine sunt nule.
asa greu e sa ganditi?
00
NOU
#9
costin
LE – The UK Department for Transport found „serious safety concerns” after crashing a now discontinued G-Wiz at 56 km/h (35 mph) into a deformable barrier on 24 April 2007, which is part of the normal test for production cars. Likewise, a test commissioned by Top Gear Magazine that followed the Euro NCAP crash test specifications found that the occupants would suffer „serious or life-threatening” injuries in a 64 km/h (40 mph) crash.
00
NOU
#10
razvan
@costel: nu toata lumea are bani de o masina rezistenta „ca a ta”(presupun, ca altfel vorbesti sa nu adormi)
@razvan, aici vorbim de o masina de peste 15000 care la 50km/h nu-ti ofera prea multe sanse. alte obiectii?
00
NOU
#13
razvan
@costel:nu renunti usor, nu?unde ai vazut tu ca e 15000?ai visat?
List price is £7,599, but at the moment, the car is priced at £6,999 and includes free leather seats and alloy wheels worth an additional £299.
Vrei si sursa?:))
00
NOU
#14
xtron
@razvan: cata credibilitate poate avea ce ai scris tu cand nici un nume nu esti in stare sa il copiezi corect ?
00
NOU
#15
razvan
@xtron: frate esti nebun?am dat copy paste
00
NOU
#16
xtron
@razvan: eu zic sa te calmezi, sa iti iei pastilele si sa il cauti pe „nea costel” in randurile de mai sus… ca din cate imi dau seama tu vorbesti cu prietenul tau imaginar „costel”.
00
NOU
#17
xtron
hint: „costel” se semneaza Costin Moraru pe blog. Ce om cuidat !
00
NOU
#18
razvan
@xtron: omule nu e vorba despre mine aici si nici despre credibilitatea mea. doar am vrut sa spun care e pretul corect al masinii.
Toata lumea stie ca in oras nu exista oameni care incalca legea incercand sa ajunga la birou / acasa / la magazine / la spital mai repede decat un etiopian care alearga. Mai mult, toata lumea stie ca nu exista dube, autobuze etc. Nu in ultimul rand, masa celor doua vehicule implicate in accident nu conteaza deloc – un S-Class de 2 tone nu ar trece, la 30kmh, prin masinuta asta ca prin branza. Sigur ca nu.
In alta ordine de idei, luati-va voi ‘masini’ care sa ajunga dauna totala daca intra in ele un pusti cu scuter.
Cand vad masina asta imi aduc aminte de Charlie Chaplin.
00
NOU
#24
costin
@razvan, uita-te la data articolului din linkul tau. atat am avut de zis. punct
00
NOU
#25
Mircea
Ce ma distreaza ca cele mai multe comentarii se aduna la subiectele despre masini, politica, fotbal sau femei ( nu poze ) :D. Oare de ce ?
00
NOU
#26
Sakura
S-Class de 2 tone ar trece, la 30kmh, prin masinuta asta ca prin branza.
Teoretic cam aşa ar fi, dar să nu ignorăm că datorită dimensiunilor reduse ale obiectului cu roţi din discuţie, este mai greu de nimerit de către un S-Class de 2 tone. Deci din punctul acesta de vedere, oferă mai multă siguranţă decât un S-Class imens.
00
NOU
#27
d
@costin…eu imi cumpar masina sa merg cu ea nu sa fac accidente. In consecinta imi iau o masina normala care are un raport calitate/pret ok si care se pliaza pe nevoile mele zilnice. In niciun caz nu imi voi lua un SUV doar pt ca in cazul in care intra cineva in mine o sa scap…Daca asta ar fi motivul nr1 dupa care mi-as alege o masina as opta pt un cap tractor de Scania.
00
NOU
#28
xtron
@d: ACCIDÉNT s.n. 1. Întâmplare neprevăzută, venită pe neașteptate, care curmă o situație normală.
Deci tu… prevezi situatiile neprevazute ?! omg zi-mi si mie nr de la 6 din 49 de saptamana viitoare te rog…
Ontopic: La G-Wiz nu siguranta este „criteriul” cheie ci marimea redusa si consumul… in rest nimic…
00
NOU
#29
d
@xtron, cred ca nu ai citit bine ce am scris eu. Eu am spus ca NU imi cumpar masina cu gandul la siguranta in primul rand. E buna si aia insa nu siguranta e pe primul loc pt ca NU imi cumpar masina cu scopul de a face accident ci cu scopul de a merge cu ea si deci tinuta de drum, consumul si tot ce tine de mersul efectiv al masinii conteaza mai mult. Daca siguranta ar fipe primul loc mi-as lua un TIR in care as fi foarte in siguranta dar cu care nu prea m-as descurca in trafic.
@d: in 2007 am avut de ales (sa ies seara in oras) intre o masina de clasa mica si una de 2t. Daca as fi iesit cu cea mica in oras in acea seara astazi probabil ca nu as mai fi fost in viata.
Datorita „barcii” am scapat doar cu o mana luxata si cu niste zgarieturi.
00
NOU
#31
Valeriu
Mergând cu mașinuța asta trebuie să te ferești de câini la fel ca pe bicicletă. La cât este de mare ai totate șasele să ți-o sfâșie o haită de comunitari.
Și e scumpă, 11-17,500 euro nu e o sumă ușor de justificat pentru dotările și posibiliățile ei.
Ei spun că ai costuri mai mici cu 1400 euro pe an decât o mașina cu motor de 1.4l si ca iesi undeva la 150 de euro costuri pe an.
Dar totuși o mașina cu motor de 1.4 poate merge aproximativ oriunde, cu jucăria asta ești limitat la 80km autonomie, două pesoane și o sticlă de cola.
Probabil pe termen lung se vor mai aranja prețurile, dar acum este foarte scumpă, chiar și la un preț minim de 11,500 de euro.
Dacă ar fi undeva pana în 5-6000 de euro și un sistem public de încarcare (îmi și imaginez cum aruncă melteanu prelungitorul de la etajul trei să își incarce bateria) ar fi într-adevăr utilă.
Viitorul auto este electric cu V8 Soundracer https://youtube.com/watch?v=6jfkNgdWTuo&feature=related :))
00
NOU
#32
d
Sand31,daca ieseai cu una de 7 tone nu pateai nici atat. iti propun ca urmatoarea ta masina sa fie una de 7 tone…e mult mai sigura.
Nu poate fi numită mașină, mai degrabă mașinuță de golf. Are baterii cu plumb, e lentă iar autonomia nu depășește 80km. La capitolul siguranță are mari probleme. De preț nu mai vorbim, e exagerat de scumpă față de ce oferă.
00
NOU
#36
dan3scu
cand lingi savarine de pe ecranul de laptop (unii incearca asta prin ecrane 3d) nu poti sa-ti dai seama ce inseamna o masina care gaseste loc de parcare oriunde si la care taxele sunt zero. in anglia si alte tari EU normale. acele tari unde locatarii nu inteleg parcarea pe trotuar sau sub semnul de parcarea interzisa. acele tari unde familiile bugeteaza cheltuielile cu automobilul doar 10% din venit. cu tot cu intretinerea lui.
o fi utila, dar ofera aceeasi siguranta ca si tico
@moldoveanul..criterii de stabilire a utilitatii unei masini in oras:
1.consumul cat mai mic
2.locul ocupat in parcare sa fie cat maimic
@costin in oras se circula cu 50 de km in medie adica uneori cu 70-80 si mai tot timpul cu 20-30. La astfel de viteze siguranta data de o masina mica sau mare e egala. Si in masina asta si in suv nu patesti nimic….Sigur, uneori noaptea mai poate intra cu 150 la ora pe rosu, un bou cu jeepan insa la viteza aia poti sa fii si in Tuaregca tot ajungi la spital
@d: da, bine zis, in Touareg ai sanse sa ajungi la spital, doar ca in masina asta poti foarte bine sa crapi.
Dar sansele de a intalni des unii care trec cu 150 la ora pe rosu sunt totusi mici, cred eu, asa ca masinuta mi se pare foarte utila.
Păi eu propun să fiţi voi cei care intraţi pe roşu în intersecţie. Întradevăr sanşele de a fi loviţi de cineva care trece pe verde sunt mai mari, dar în schimb aceştia fiind oameni care respectă legea aproape sigur viteza acestuia va fi mai mică decât a unuia care trece pe roşu.
@costin: o sa iti cumperi un REVAi/G-Wiz sau Tico pentru a rula cu viteze relativ bune catre destinatiile necesare. Right? Sau pentru a fi un bou, mandru de noua lui achizitie electrica, cu vibratii, ruland la putere maxima pe langa o tundra? Poate faceti o liniuta. Gen.
și care sunt criteriile de stabilire a utilității?
Da, chiar e urata! Oricum, parerea mea este ca deocamdata nu exista decat glume, nu vehicule!
Vehicule ecologice adevarate, ca alternativa la cele care folosesc carburanti, o sa existe atunci cand performantele lor o sa fie similare cu cele ale masinilor care folosesc carburanti! Degeaba au inventat cutiile astea de chibrituri daca nu incape mai mult de jumatate de om in ele si daca dupa ce au trecut o strada raman fara curent!
@Mihai Ioan, @d
<>
desigur, nu exista soferi nedisciplinati si pentru a fi implicat intr-un accident trebuie sa fii tu bou, sansele ca alt sofer sa intre in tine sunt nule.
asa greu e sa ganditi?
LE – The UK Department for Transport found „serious safety concerns” after crashing a now discontinued G-Wiz at 56 km/h (35 mph) into a deformable barrier on 24 April 2007, which is part of the normal test for production cars. Likewise, a test commissioned by Top Gear Magazine that followed the Euro NCAP crash test specifications found that the occupants would suffer „serious or life-threatening” injuries in a 64 km/h (40 mph) crash.
@costel: nu toata lumea are bani de o masina rezistenta „ca a ta”(presupun, ca altfel vorbesti sa nu adormi)
noua generatie par mult mai atragatoare ca design https://en.wikipedia.org/wiki/File:Reva_NXG.jpg , doar ca pretul cu baterii Li-Ion e in jur de 17…18000 de euro, imens
@razvan, aici vorbim de o masina de peste 15000 care la 50km/h nu-ti ofera prea multe sanse. alte obiectii?
@costel:nu renunti usor, nu?unde ai vazut tu ca e 15000?ai visat?
List price is £7,599, but at the moment, the car is priced at £6,999 and includes free leather seats and alloy wheels worth an additional £299.
Vrei si sursa?:))
@razvan: cata credibilitate poate avea ce ai scris tu cand nici un nume nu esti in stare sa il copiezi corect ?
@xtron: frate esti nebun?am dat copy paste
@razvan: eu zic sa te calmezi, sa iti iei pastilele si sa il cauti pe „nea costel” in randurile de mai sus… ca din cate imi dau seama tu vorbesti cu prietenul tau imaginar „costel”.
hint: „costel” se semneaza Costin Moraru pe blog. Ce om cuidat !
@xtron: omule nu e vorba despre mine aici si nici despre credibilitatea mea. doar am vrut sa spun care e pretul corect al masinii.
razvan >> ia, citeste si data viitoare taci
Apropo… o masina de app 8k e batuta de una teleghidata… https://youtube.com/watch?v=oT6HE9BpJyQ
@costin: iti dau sursa si nu iti mai zic nimic.oricum nici macar in linkul tau nu e pretul despre care vorbesti!
http://www.carpages.co.uk/news/gwiz-15-04-05.asp
Toata lumea stie ca in oras nu exista oameni care incalca legea incercand sa ajunga la birou / acasa / la magazine / la spital mai repede decat un etiopian care alearga. Mai mult, toata lumea stie ca nu exista dube, autobuze etc. Nu in ultimul rand, masa celor doua vehicule implicate in accident nu conteaza deloc – un S-Class de 2 tone nu ar trece, la 30kmh, prin masinuta asta ca prin branza. Sigur ca nu.
In alta ordine de idei, luati-va voi ‘masini’ care sa ajunga dauna totala daca intra in ele un pusti cu scuter.
Cand vad masina asta imi aduc aminte de Charlie Chaplin.
@razvan, uita-te la data articolului din linkul tau. atat am avut de zis. punct
Ce ma distreaza ca cele mai multe comentarii se aduna la subiectele despre masini, politica, fotbal sau femei ( nu poze ) :D. Oare de ce ?
Teoretic cam aşa ar fi, dar să nu ignorăm că datorită dimensiunilor reduse ale obiectului cu roţi din discuţie, este mai greu de nimerit de către un S-Class de 2 tone. Deci din punctul acesta de vedere, oferă mai multă siguranţă decât un S-Class imens.
@costin…eu imi cumpar masina sa merg cu ea nu sa fac accidente. In consecinta imi iau o masina normala care are un raport calitate/pret ok si care se pliaza pe nevoile mele zilnice. In niciun caz nu imi voi lua un SUV doar pt ca in cazul in care intra cineva in mine o sa scap…Daca asta ar fi motivul nr1 dupa care mi-as alege o masina as opta pt un cap tractor de Scania.
@d: ACCIDÉNT s.n. 1. Întâmplare neprevăzută, venită pe neașteptate, care curmă o situație normală.
Deci tu… prevezi situatiile neprevazute ?! omg zi-mi si mie nr de la 6 din 49 de saptamana viitoare te rog…
Ontopic: La G-Wiz nu siguranta este „criteriul” cheie ci marimea redusa si consumul… in rest nimic…
@xtron, cred ca nu ai citit bine ce am scris eu. Eu am spus ca NU imi cumpar masina cu gandul la siguranta in primul rand. E buna si aia insa nu siguranta e pe primul loc pt ca NU imi cumpar masina cu scopul de a face accident ci cu scopul de a merge cu ea si deci tinuta de drum, consumul si tot ce tine de mersul efectiv al masinii conteaza mai mult. Daca siguranta ar fipe primul loc mi-as lua un TIR in care as fi foarte in siguranta dar cu care nu prea m-as descurca in trafic.
@d: in 2007 am avut de ales (sa ies seara in oras) intre o masina de clasa mica si una de 2t. Daca as fi iesit cu cea mica in oras in acea seara astazi probabil ca nu as mai fi fost in viata.
Datorita „barcii” am scapat doar cu o mana luxata si cu niste zgarieturi.
Mergând cu mașinuța asta trebuie să te ferești de câini la fel ca pe bicicletă. La cât este de mare ai totate șasele să ți-o sfâșie o haită de comunitari.
Și e scumpă, 11-17,500 euro nu e o sumă ușor de justificat pentru dotările și posibiliățile ei.
Ei spun că ai costuri mai mici cu 1400 euro pe an decât o mașina cu motor de 1.4l si ca iesi undeva la 150 de euro costuri pe an.
Dar totuși o mașina cu motor de 1.4 poate merge aproximativ oriunde, cu jucăria asta ești limitat la 80km autonomie, două pesoane și o sticlă de cola.
Probabil pe termen lung se vor mai aranja prețurile, dar acum este foarte scumpă, chiar și la un preț minim de 11,500 de euro.
Dacă ar fi undeva pana în 5-6000 de euro și un sistem public de încarcare (îmi și imaginez cum aruncă melteanu prelungitorul de la etajul trei să își incarce bateria) ar fi într-adevăr utilă.
Viitorul auto este electric cu V8 Soundracer https://youtube.com/watch?v=6jfkNgdWTuo&feature=related :))
Sand31,daca ieseai cu una de 7 tone nu pateai nici atat. iti propun ca urmatoarea ta masina sa fie una de 7 tone…e mult mai sigura.
Dacă te lovești de un parapet de plastic umplut cu apa îți faci praf juma’ de mașină. și e doar 11.500 de euro…
https://youtube.com/watch?v=Af18z7NNVxY&NR=1
Pentru toti pasionatii de siguranta in trafic – n-ati observat ca autobuzu’ e cea mai mare „masina”?
Nu poate fi numită mașină, mai degrabă mașinuță de golf. Are baterii cu plumb, e lentă iar autonomia nu depășește 80km. La capitolul siguranță are mari probleme. De preț nu mai vorbim, e exagerat de scumpă față de ce oferă.
cand lingi savarine de pe ecranul de laptop (unii incearca asta prin ecrane 3d) nu poti sa-ti dai seama ce inseamna o masina care gaseste loc de parcare oriunde si la care taxele sunt zero. in anglia si alte tari EU normale. acele tari unde locatarii nu inteleg parcarea pe trotuar sau sub semnul de parcarea interzisa. acele tari unde familiile bugeteaza cheltuielile cu automobilul doar 10% din venit. cu tot cu intretinerea lui.