Repede, repede, că te sun eu după aia…

Nu îmi plac oamenii de media care mă grăbesc. Îmi dai şi mie răspuns la mailul ala? Te-ai hotărât în legătura cu chestia aia? După ce le răspunzi, trec şi câte două luni până să îţi dea raspuns. Exemple

  • kinecto îmi tot cereau idei şi cotaţii pentru campanii. la multe din ele uitau să îmi răspundă. până când le-am spus să nu mă mai deranjeze, dacă îi costă atât de mult mailurile de răspuns.

  • cu cap am vorbit acum un an de campania cu testarea ing. a rămas în coadă de peşte. acum 3 luni m-a căutat o fata care voia sa ştie dacă mai sunt interesat. da, sunt. cum v-a anunţat pe voi că nu veţi lua parte la campanie, aşa m-a anunţat şi pe mine.

  • mbdragan mi-a trimis cerere de cotatie la un proiect deja început. aşa s-au gândit ei, că e bine să înceapă cu ştirea pe blogurile cu 20 unici şi după aia să ajungă la mine.

…şi altele despre care nu îmi mai amintesc.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. Asa sunt toti.

    La banci, cand dai actele pentru un credit, pe firma.Tu trimiti toate actele rapid, pe ei ii doare-n pla. Dupa 2 saptamani iti mai cer un act, o balanta, ceva, care nu era pe lista initiala, ca sa dea impresia „Mircea, fa-te ca lucrezi’

    La aia cu asigurari de viata. Nu platesti, iti trimit 30 scrisori. Faci cerere de reziliere, o amana cat pot…

    La leasing, cand vrei sa faci o cesiune. Tu gasesti client sa te scapi de masina, trimiti actele rapid, pe ea o doare-n pizda ca pe site scrie ca se aproba/respinge in 48 ore. Te tine 2 saptamani. Minim. Ca daca nu o cesionezi, ce? Ti-o ia, si in parc in loc de 3000 masini o sa aiba 3001. Mare cacat. Oricum sunt ale barbosului, nu ale ei… :)

    Noroc ca a venit criza sa-i mai trieze pe cei mai jenanti.

    00
  2. pai asa se fac succesurile. intai bati saua sa priceapa victima, si apoi te duci la o tigara. cunoastem, deja am ajuns sa le consider comportamente normale. si sa ignor persoanele

    00
  3. E simplu. In primul rand nu le pasa…
    In al doilea rand, de multe ori nu stie stanga ce face dreapta.

    00
  4. @gigel si eu am patit oarecum la fel, singura diferenta e ca eu nici acu nu am primit nici un telefon si nici card-ul

    00
  5. Si eu am patit ceva oarecum la fel, mi-am facut un card la ING Student on-line si pe net au zis ca or sa ma contacteze in max 24 de ore pentru detalii… am asteptat mult si bine, ca de contactat nu m-au contactat decat dupa vreo 2 saptamanii, si atunci cu un tupeu nesimtit ca ei au incercat sa ma contacteze de mai multe ori… spre ex. „ieri” pe la ora 15 si stiu sigur ca la ora aceea aveam telefonul cu mine, aprins si toate cele….

    00
  6. @ zoso

    Nu stiu ce e aia trolling, dar cre ca am gresit cu ceva. Imi cer scuze ! :P

    00
  7. Sigur aia care te suna nu sunt papagali bagatori de seama?
    Gen, Gigel aude o soapta despre un proiect in compania in care lucreaza, il contacteaza repede(si fara vreun mandat) pe zoso sa ii povesteasca ce si cum pentru ca apoi ….fas. Nu tu proiect aprobat, nu tu zoso,…dar a incercat si el sa se bage in seama.
    In general astia mai tineri si fara experienta au un entuziasm incredibil :)

    00
  8. NOU
    #8

    Te inteleg perfect ! : ” Imi trimiteti oferta aia mai repede !!! ” – Trimitem oferta si … pauza! Nici ca „da” nici ca ” ba ” !

    00
  9. @Blonda de la Marketing: e o linie subtire intre trolling si amuzament. incearca sa nu o depăşeşti.

  10. Faci marketing online sau doar publishing? :)

    Asa se intampla cand esti ultima veriga, agentia trimite la client, clientul nu mai raspunde si conexiunea se pierde pe drum.

    00
  11. Nu stiu cand s-a intamplat lucrul acesta dar imi cer scuze. Ar fi misto daca ai putea sa imi dai un mail/DM/SMS cu detaliile ca sa fim siguri ca nu se mai intampla si ca atunci cand ajunge ceva la tine este pe bune.

    Ce zici?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.